Mihin ovat korot hävinneet miesten kengistä? Fysioterapeuttinikin sanoo, että kengissä pitää olla koroketta kantapään alla, muuten voi tulla selkäongelmia.
Mutta nyt sitten ovat nämä muotisuunnittelijat olleet sitä mieltä, ettei miesten kenkiin tarvitse tehdä korkoa lainkaan. Ja tuleehan se varmasti valmistajillekin halvemmaksi kun kengänpohjien valmistuksessa riittää pelkkä pohjalätty, ei tarvitse ruveta niihin rakentelemaan erikseen korkopaloja.
Itse en ainakaan osaa oikein kävellä näillä uuden muodin lätyillä. Täytyy nähdä aikaa ja vaivaa, että löytää jostain oikeita vanhan mallin miestenkenkiä, joissa on korot tallella.
Korot viety miesten kengistä
10
334
Vastaukset
- lisää mittaa
Ja pituus on....siis ei vehkeen vaan miehen?
- Korot kateissa
Olen miettinyt samaa miksi miesten kenkiin ei ole laitettu yhtään korkoa.
Yrittänyt etsiä kenkiä netin kauttakin, mutta tuloksetta.
Kaikki melkein samanlaisia.
Vastaavasti naisten kengissä on valinnan varaa.- Tyylikkäät
Minäkin tykkäisin muutaman sentin koroista, mutta etsimälläkään ei löydy miesten kengistä, naisille on tarjolla kyllä vaikka kuinka paljon kauniita korkoja. Tasa-arvo ei koskaan toteudu. Oletteko tilanneet Bugarri-kenkiä, onko kokemuksia?
- neetistä
Hyvä kauppa toi spartoo.fi Tuovat kaupunkialueella paketin kotiovelle ilmaiseksi ja ilmainen palautuskin . Kokemusta on , tosin en tarvinnut palautusta.
- salille heps
Hoida ne selkälihaksesi johonkin kuntoon, niin pärjäät matalemmillakin koroilla.
- Äly hoi älä...
Mikään ei estä hakemasta korollista kenkää naisten osastolta, sikäli mikäli jalan koko on tarpeeksi pieni.
- tanssijalkakin
http://www.juhlagalleria.com/barker_400a.jpg
Eiköhän tämä korko riitä miehelle. Tietysti voi tilauksesta saada piilokoron, jos tarvitsee.- xxxxxxxyyyyyyy
Makuja on monia. Joku voi haluta korkeampaakin korkoa kuin ehdottoman klassisessa miestenkengässä on. Tähän on muuten turha sekoittaa sitä mikä on "normaalia"
- Invaliditeet
Joopa joo. Mulla taas ei nilkat taivu, niin ihan tavallisissa miesten kävelykengissäkin on liian korkeat korot mulle. Varsinkin pukukenkiä on mahdoton löytää, kun kaikissa on korkeat korot. Ite yritin just äsken sahata matalemmaksi 3 cm korkoja, mutta piueleen meni. Kai pakko mennä taas suutarille.
- Oxford
Kaikissa pukukengissä on matala korko. Jos ei ole, niin se ei ole pukukenkä.
Arkipukukengäksi varmaankin käy tuo pari kommenttia takasin tuo ""juhlagalleria""- linkki. Varmaankin saa mustana ja sileänä juhlapukuusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680