Trolli vai muu diagnosoimaton häirikkö

Miksi muuten

Miksi muuten tällä palstalla ei käy koskaan? kirjoittajia, jotka kertoisivat, etteivät ole tietääkseen koskaan kohdanneet narsistia läheisesti ja haluaisivat tietää asiasta jotain?

Voisi pyytää ystävällisesti kirjoittajia kertomaan, niin varmasti saisi asiallisiakin vastauksia.

Sensijaan tavallinen on tyyppi, joka on suurinpiirtein kaiken yläpuolella ja ensimmäisessä ehkä ikinä kirjoittamassaan kommentissa hän alkaa neuvoa palstalaisia, vaikka ei todellakaan tiedä asiasta mitään...

Sanomattakin on selvää, etteivät he ole viitsineet lukea palstan kirjoituksia ollenkaan tai nimeksikään.

Kyseessä on toisinaan trolli, toisinaan taas mietityttää, että mikä se nyt oikein on ja mitä yrittää säheltää. Tulee mieleen pätemistä yrittävä elämässään kompuroinut diagnoisoimaton asperger, jolla ei ole tietoa eikä edes aavistusta omasta vaivastaan.

30

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsopa peiliin

Mikä itselläsi on ongelmana kun vähättelet muiden narsistikokemuksia?
      Palstalla on selvästi useita ihmisiä joille on tullut hätä narsistin kanssa elämisen kanssa ja purkavat tuntojaan täällä. Ja sinä idiootti kutsut heitä trolleiksi.
      Epäilen että sinulla on jotain mielenterveyden ongelmia.

• Kuten varmasti TIET.

"Mikä itselläsi on ongelmana kun vähättelet muiden narsistikokemuksia?"

Kuten varmasti TIETÄISIT, JOS OLISIT KIRJOITUKSIANI LUKENUT, niin en todellakaan vähättele KENENKÄÄN narsistikokemuksia.

Missä, "katsopa peiliin", MINÄ, kaikualku, olisin vähätellyt jonkun narsistikokemuksia. Annapa kuulua, mikä ketju ja mikä kirjoitus, niin keskustellaan sitten sen jälkeen, kun niitä alkaa löytyä.

Muuten laita nimimerkkisi visusti mieleen ja käännä se itseäsi kohti!

• tietämätön

Jos kerron kokemuksistani, saan kuitenkin lukea, että toinen on aivan varmasti narsisti. Itse kuitenkin epäilen juuri sitä, että olisi.

Et tiedä kuinka paljon kukakin on palstaa lukenut.

• En niin väittänytk

"Et tiedä kuinka paljon kukakin on palstaa lukenut. "

En niin väittänytkään, tietenkään, mutta tietynlaiset kirjoitukset paistavat kyllä täältä, ja nimenomaan niistä, mitä nyt tarkoitan, tietyistä repliikeistä erottaa sen, että ei olla luettu lainkaan. Enpä nyt kerro mistä sen tiedän, tiedänpä vain. Olen siitä varsinkin nyt kyseessä olevalle tyypille maininnut.

"Jos kerron kokemuksistani, saan kuitenkin lukea, että toinen on aivan varmasti narsisti. Itse kuitenkin epäilen juuri sitä, että olisi."

No ikävää, jos niin selvää tietoa tulee. Ainakaan minä en ole varma edes omasta narsisti-psykopaatistani, mikä on miehiään. Välillä tulee epäilys vieläkin, vaikka mikään ei puhu sen puolesta, että olisi muu kuin narsisti ja psykopaatti.

-Oletko kokeillut tuota, että nimenomaan kysyt, minkälainen narsisti on? Et kerro siis ollenkaan siitä henkilöstä, johon epäilyksesi kohdistuu.

-Sitten toiseksi kysyn sitä, että miksi ikään kuin testaat häntä täällä palstalla, jos nimenomaan ajattelet, ettei hän ole narsisti?

Huomaathan nyt, tietämätön, että tämä on narsismista ja narsistisesta ph:stä keskusteleva palsta, siksi jo sille, että joku tänne ilmoittaa sen kaverinsa, on olemassa tietty ennakko... hmm. oletusarvo...

Toisinaan joku kertoo niin selkeästi nph rakastetustaan, eikä pysty tajuamaan, mitä kaikkea nph voi pitää sisällään, että uhrin silmien avautuminen kestää. Enpä minäkään olisi löydöstäni koskaan toivonut tekeväni. Nyt vasta sen vuosien jälkeen purematta nielen.

• tietämätön
        En niin väittänytk kirjoitti:

"Et tiedä kuinka paljon kukakin on palstaa lukenut. "

En niin väittänytkään, tietenkään, mutta tietynlaiset kirjoitukset paistavat kyllä täältä, ja nimenomaan niistä, mitä nyt tarkoitan, tietyistä repliikeistä erottaa sen, että ei olla luettu lainkaan. Enpä nyt kerro mistä sen tiedän, tiedänpä vain. Olen siitä varsinkin nyt kyseessä olevalle tyypille maininnut.

"Jos kerron kokemuksistani, saan kuitenkin lukea, että toinen on aivan varmasti narsisti. Itse kuitenkin epäilen juuri sitä, että olisi."

No ikävää, jos niin selvää tietoa tulee. Ainakaan minä en ole varma edes omasta narsisti-psykopaatistani, mikä on miehiään. Välillä tulee epäilys vieläkin, vaikka mikään ei puhu sen puolesta, että olisi muu kuin narsisti ja psykopaatti.

-Oletko kokeillut tuota, että nimenomaan kysyt, minkälainen narsisti on? Et kerro siis ollenkaan siitä henkilöstä, johon epäilyksesi kohdistuu.

-Sitten toiseksi kysyn sitä, että miksi ikään kuin testaat häntä täällä palstalla, jos nimenomaan ajattelet, ettei hän ole narsisti?

Huomaathan nyt, tietämätön, että tämä on narsismista ja narsistisesta ph:stä keskusteleva palsta, siksi jo sille, että joku tänne ilmoittaa sen kaverinsa, on olemassa tietty ennakko... hmm. oletusarvo...

Toisinaan joku kertoo niin selkeästi nph rakastetustaan, eikä pysty tajuamaan, mitä kaikkea nph voi pitää sisällään, että uhrin silmien avautuminen kestää. Enpä minäkään olisi löydöstäni koskaan toivonut tekeväni. Nyt vasta sen vuosien jälkeen purematta nielen.

Minä tiedän minkälainen on narsisti. Siinähän se, ristiriita onkin. Ymmärrän myös, että toisinaan ihmiset käyttäytyvät samoin kuin narsistit, aiheuttaen pahaa oloa ja ahdistusta läheisissään.

Miten ihmeessä minä voin testata häntä tällaisella palstalla? Käsittääkseni en mitenkään.

Itse olen siinä käsityksessä, että olen elämäni aikana törmännyt yhteen narsistipsykopaattiin. Olen myös siinä käsityksessä, että äitini on epäkypsä iminen ja jonkun omituisen elämänkaaren kautta hänestä on muotoutunut epävarma läheisriippuvainen ja narsistisesti omaa itseään toisten kustannuksella korostava ihminen.

Olen myös siinä käsityksessä, että osaan tilanteen ollessa päällä käyttäytyä itsekin hyvin epäempaattisesti ja sympatiseeraamatta pätkääkään toista ihmistä ja että siltä osin täytän narsistin kriteerit täydellisesti.

Voin myös sanoa, että aikoinaan suhteessani toiseen, meidän väleihin vaikutti hyvin voimakkaasti se, mitä hän kuuli ympäristöstään ja miten hän mielestäni syyti sen kaiken yksin minun harteilleni kannettavaksi. Peräänkuuluttaessani hänen omaa vastuutaan pureskella asioita, sain kuulla olevani vaikka mkä ja vaikka minkälainen. Siksikin suhtaudun hieman kriittisesti siihen, että kuinka nopean tehokkaasti diagnoosi annetaan tällaisella palstalla.

En voi olla miettimättä sitä mahdollisuutta, että täältä neuvoa hakemalla joku ihminen voi saada sellaisenkin suhteen umpisolmuun, jolla olisi vielä mahdollisuuksia korjaantua, mikäli sen korjaamiseen olisi tahtoa. Ja ei, en ole suosittelemassa kenellekään jäädä kaltoinkohtelevaan suhteeseen, jossa ihmisen on paha olla.

Ihmisestä tulee hyvin nopeasti yllättävän epäempaattinen ja toista kohtaan täysin ymmärtämätön, mikäli hän saa tukea ympäristöstään oikeassa olemiseensa. Oikeassa oleminen ei taas kaikkien kohdalla ole se oikea lähtökohta lähteä korjaamaan asioita tai herättämään keskustelua, koska se aiheuttaa pahimmillaan tunteen siitä, että ei tule kuulluksi ollenkaan ja siitä, että ainoa millä on merkitystä on sellainen, että saa taakseen mahdollisimman monen kuorolaisen äänen pönkittämään oman mielipiteensä painavuutta, jonka avulla hiljentää toinen.

Tämä palsta on osittain hyödyllinen, osittain hyvin pelottava paikka.

• Ensin kirjoitat noin

Ensin kirjoitat noin, ja sitten näin...

" Miten ihmeessä minä voin testata häntä tällaisella palstalla? Käsittääkseni en mitenkään."

Eli jos kirjoitat hänestä täällä palstalla, niin ilman muuta joku voi vastata. Jos et toivo vastauksia, ei kai kannata kirjoittaakaan.

"Olen myös siinä käsityksessä, että osaan tilanteen ollessa päällä käyttäytyä itsekin hyvin epäempaattisesti ja sympatiseeraamatta pätkääkään toista ihmistä ja että siltä osin täytän narsistin kriteerit täydellisesti."

Et täytä tuossa ensimmäistäkään narsismin kriteeriä. Googleta narsismin oireet ja lue ne, jos aiha sinua kiinnostaa. Usein niitä kopioidaan tänne palstallekin.

" Siksikin suhtaudun hieman kriittisesti siihen, että kuinka nopean tehokkaasti diagnoosi annetaan tällaisella palstalla."

"meidän väleihin vaikutti hyvin voimakkaasti se, mitä hän kuuli ympäristöstään ja miten hän mielestäni syyti sen kaiken yksin minun harteilleni kannettavaksi. Peräänkuuluttaessani hänen omaa vastuutaan pureskella asioita, sain kuulla olevani vaikka mkä ja"

Rakastuneena sitä vain toivoo suhteen jatkuvan, vaikka se olisi kuinka huono ja epäedullinen itsellekin. Jo pelkästään tuosta ajattelen, että tuskin nyt kuitenkaan suret tuon suhteen kaatumista.

Olen itse kärsinyt myös jossain vaiheessa elämääni parisuhteessa, jossa mies ei ns. seissyt omilla jaloillaan, vaan mielummin toisten. No, olen ansainnut parempaa, vaikka silloin aikoinaan suhde aiheutti tuskaa, jonka varmaan aina tulen muistamaan.

-Täällä palstalla on niin monenlaista kirjoittajaa, että ei näitä voi mitenkään niputtaa. Tämähän ei ole mikään vertaistuki palsta, vaan esim. minä nimitän tätä vertaiskirjoittaja palstaksi.

"En voi olla miettimättä sitä mahdollisuutta, että täältä neuvoa hakemalla joku ihminen voi saada sellaisenkin suhteen umpisolmuun, jolla olisi vielä mahdollisuuksia korjaantua, mikäli sen korjaamiseen olisi tahtoa."

Voitko myös olla miettimättä sitä mahdollisuutta, että ilman, että olisi hakenut täältä neuvoa, joku olisi voitu pahoinpidellä, rahat viedä, maine viedä vielä pahemmin, olisi voinut joutua osastohoitoon tai voisi olla, että ei olisi enää toipunut suhteen aiheuttamista järkytyksistä koskaan?

Kenenkään ei ole pakko kirjoittaa tänne, eikä ole pakko uskoa mitään, mitä täältä lukee, tai yleensä mistään muualtakaan.

Vastuu on kokonaan lukijalla.

• tietämätön

No on sulla tavat ajatella. En ymmärrä miten ensinnäkään päädyt sellaiseen johtopäätelmään, että en surisi suhteen päättymistä? En ymmärrä kirjoittamastasi hölkäsen pöläystä. Jollakin tavalla tunnut luulevan, että en osaisi tällaisella palstalla pitää puoliani tai riittävän varuillani.

No, kiitos huolenpidostasi, onhan se hellyttävää. Olen jo aikalailla toipunut saamistani henkisistä kolhuista. Vuosia siihen tosin meni ja vaikuttavat osin vieläkin. Olen hengissä, vaikkakin minimaalisella elämänhalulla.

• entinen palstaaja

Narsistinen ajattelutapa näkyy kirjoittajien keskuudessa. Kun teksti ei miellytä, aletaan kirjoittajaa mitätöimään kaikilta mahdollisilta suunnilta. Heitetään diagnooseja, joihin ei ole määrittelyoikeutta eikä minkäänlaista todellisuuspohjaa. Trollaukseksi voisi hyvinkin määritellä tuota diagnosoimisen tarvetta, joka tekee sen esittäjän lähinnä naurunalaiseksi. Varsinkin kun "diagnostikko" ei pätkääkään tunne toista kirjoittajaa eikä taustaa, vaan tarkoituksella koulukiusaajamaisesti esittää "tietävänsä" jotain.

Itsensä naurettaviksi tekevät myös kirjoittajat, jotka käskevät "häipymään palstalta" - ikäänkuin omistaen palstan ja sen sisällön. Hallintayritykset ovat silmiinnähtäviä. Valtaistuinta tällä palstalla ei ole ollut eikä tule olemaankaan. Nämä samat piirteet toistuvat vuodesta toiseen samaa pitkästyttävää kaavaansa. Ja kaikki vain siksi, että negatiivinen narsismisuus piilee juuri siinä itsekuvitellussa valhetodellisuudessa.

Palstalla on ollut ja on tälläkin hetkellä joitakin kirjoittajia, joilla ei ole tarvetta mitätöidä toisia kirjoittajia. Heille kiitos palstakirjoittajien positiivisesta hengestä. Sekä siitä ymmärryksestä, että kaikkien ei tarvitse olla samanlaisia tullakseen luetuksi tai kuulluksi, tai juuri tietynlaisia tullakseen hyväksytyiksi ihmisinä ja kirjoittajina.

• Tuo on käsittääkseni

"Heitetään diagnooseja, joihin ei ole määrittelyoikeutta eikä minkäänlaista todellisuuspohjaa. "

Tuo on käsittääkseni kaikkien tiedossa...

"Itsensä naurettaviksi tekevät myös kirjoittajat, jotka käskevät "häipymään palstalta" - ikäänkuin omistaen palstan ja sen sisällön. Hallintayritykset ovat silmiinnähtäviä. "

...Olenpa tainnut nyt ensimmäisen kerran kiroittaa noin. Olen allerginen tietynlaiselle ilkeilylle ja selvälle hallintayritykselle itseeni...

Jokaisen kirjoittajan ajatukset perustuvat pakostakin johonkin, eikä todellisuutta voi omistaa palstan ulkopuolellakaan. Että siitä vain sitten jatkamaan kirjoittelua.

Tottakai tulee ajatus, että tähän tuhlaa aikaansa, mutta sitten on jotenkin tyytyväinen, jos saa edes hiukan tietoisuutta pidettyä yllä, kun välillä tulee tunne, että se asia katoaa kokonaan ja kohta ei enää edes kiinnosta ketään.

Ehkä ei käy noin.

En ole kovin uskovainen, mutta:

Herra armahda minua, etten ikinä, en ikinä, alkaisi havitella tällaisen paikan, kuin tämä palsta, valtaistuinta... : }

• Gregson

Kiitos Sinulle kommentistasi.
        Siitä johtui mieleeni miten erilailla ihmiset käyttäytyvät. Jokainen kohtaa elämänsä aikana hyvää ja pahaa, ja kykenevät käsittelemään niistä johtuvat tunteet. Sen vaan aistii jotenkin ihmisestä, että hän on sinut itsensä kanssa.
        Sitten on sellaisia jotka haluavat siirtää kärsimyksensä ja negatiivisuutensa toisiin. Ikäänkuin uskoen siihen että toiseen siirretty paha olo vapauttaa itsen siitä. Valitettavasti se ei toimi niin, toisen mielen pahoittaminen voi tuoda hetkellisen helpotuksen, mutta negatunteista ei pääse eroon muuta kuin pureskelemalla ne itse. Ottamalla vastuu itsestä.

• Sinä sen tiedät,

" Ikäänkuin uskoen siihen että toiseen siirretty paha olo vapauttaa itsen siitä. Valitettavasti se ei toimi niin, toisen mielen pahoittaminen voi tuoda hetkellisen helpotuksen, mutta negatunteista ei pääse eroon muuta kuin pureskelemalla ne itse."

Sinä sen tiedät, jos kuka....

"Kiitos Sinulle kommentistasi.
      Siitä johtui mieleeni miten erilailla ihmiset käyttäytyvät. Jokainen kohtaa "

Saatan miltei nähdä, miten puistelit pölyt olkapäiltäsi ja oiot karvattiasi, kun kirjoitit vastauksen ilmeisen hillittyyn mutta silti arvostelevaan kirjoitukseen.

Ehkä olit jopa sinä gregson itse, joka kirjoitit tuolla "entinen palstaaja" nimimerkillä.

Olit tai et, on selvää, että nuoleskelu kuuluu tyyliisi.

• Gregson

Ei, en oikonut karvattiani. Nimimerkiksi minulle riittää yksi (toisin kuin sinulla) enkä tunne tarvetta tukea itseäni jollain tukinikillä. On ego kohillaan. Minussa on sen verran kovaa naista että heikoimmat miehet pyörtyy.

Sinulle se sitten on selvää kaikki, nuoleskeluja myöten. Minä raukkaparka taas en tiedä teistä tuntemattomista yhtään mitään.

Entinen palstaaja kirjoitti asiaa.

• Kuvittelisin, että
        Gregson kirjoitti:

Ei, en oikonut karvattiani. Nimimerkiksi minulle riittää yksi (toisin kuin sinulla) enkä tunne tarvetta tukea itseäni jollain tukinikillä. On ego kohillaan. Minussa on sen verran kovaa naista että heikoimmat miehet pyörtyy.

Sinulle se sitten on selvää kaikki, nuoleskeluja myöten. Minä raukkaparka taas en tiedä teistä tuntemattomista yhtään mitään.

Entinen palstaaja kirjoitti asiaa.

"On ego kohillaan. Minussa on sen verran kovaa naista että heikoimmat miehet pyörtyy."

Kuvittelisin, että olet mies.. Mutta aspeilla se onkin kuulemma vähän epäselvää. Uhmakkuus ja ego eivät ole samoja asioita.

Vai yhtäkkiä olet sitten raukkaparka... : / hmm.

Tuossa aiemmin olit tietoa täynnä ihan kaikesta, että mikäs nyt tuli.

Olen tyytyväinen itseeni siinä suhteessa, että egonikin on kait kokoa normaali... ja muutenkin olen lähempänä normaalia.

• sivusta-
        Kuvittelisin, että kirjoitti:

"On ego kohillaan. Minussa on sen verran kovaa naista että heikoimmat miehet pyörtyy."

Kuvittelisin, että olet mies.. Mutta aspeilla se onkin kuulemma vähän epäselvää. Uhmakkuus ja ego eivät ole samoja asioita.

Vai yhtäkkiä olet sitten raukkaparka... : / hmm.

Tuossa aiemmin olit tietoa täynnä ihan kaikesta, että mikäs nyt tuli.

Olen tyytyväinen itseeni siinä suhteessa, että egonikin on kait kokoa normaali... ja muutenkin olen lähempänä normaalia.

Näin nykyaikana se onkin hankalampaa kun käitykset siitäkin, mitä on hyvä palstakäytös, vaihtelevat yksilöstä toiseen.

Minun mielestäni sinun palstakäytös ei ihan parhaasta päästä ole ainakaan mitä tulee gregsoniin. Olisi mielenkiintoista saada tietää, että miksi hyökkäät häntä vastaan tällaisessa paikassa?

• entinen palstaaja
        sivusta- kirjoitti:

Näin nykyaikana se onkin hankalampaa kun käitykset siitäkin, mitä on hyvä palstakäytös, vaihtelevat yksilöstä toiseen.

Minun mielestäni sinun palstakäytös ei ihan parhaasta päästä ole ainakaan mitä tulee gregsoniin. Olisi mielenkiintoista saada tietää, että miksi hyökkäät häntä vastaan tällaisessa paikassa?

Hyvä kysymys, ihmettelen samaa. Sama tyyppi on hammastellut erästä rekisteröityä nimimerkkiä pitkään ja nyt saa gregson osansa oksennussaavista. Toisessa ketjussa molemmat ovat nimetty jo sairaiksi narsisteiksi. Ensimmäisen kommenttini jälkeen minuakin epäiltiin gregsoniksi.

• sivusta-
        entinen palstaaja kirjoitti:

Hyvä kysymys, ihmettelen samaa. Sama tyyppi on hammastellut erästä rekisteröityä nimimerkkiä pitkään ja nyt saa gregson osansa oksennussaavista. Toisessa ketjussa molemmat ovat nimetty jo sairaiksi narsisteiksi. Ensimmäisen kommenttini jälkeen minuakin epäiltiin gregsoniksi.

Minuakin on epäilty gregsoniksi. Itse asiassa jo kaksi kertaa, mikäli nyt olen pysynyt yhtään kärryillä.

Terveisiä tutuille.

• entinen palstaaja
        sivusta- kirjoitti:

Minuakin on epäilty gregsoniksi. Itse asiassa jo kaksi kertaa, mikäli nyt olen pysynyt yhtään kärryillä.

Terveisiä tutuille.

Joillekin ne epäilyt palvelevat omia tarkoitusperiä. Tiedä sitten tästä.

Terveisiä sinulle ja muille, niiltä kahdelta.

• sivusta-
        entinen palstaaja kirjoitti:

Joillekin ne epäilyt palvelevat omia tarkoitusperiä. Tiedä sitten tästä.

Terveisiä sinulle ja muille, niiltä kahdelta.

Laitoin sähärin.

• voi mooses
        sivusta- kirjoitti:

Laitoin sähärin.

Kas, kun et hälärin...hih

• Lipevä mielistely

Lipevä mielistely ja nuoleskelu kuuluu narsistiin tärkeimpiin työkaluihin. Tietysti ainoastaan silloin kun oma tahto täytyy saada läpi.

• velmuilija

Onhan tällä palstalla viihdearvonsa.

(tiedän että 2 aitoa olemassa olevaa ihmistä ymmärtää mitä tällä täsmälleen tarkoitan. Te muut; sorry, tää on sellainen sisäpiirijuttu..)

Hähä ;)

• Pyh. Jätän teidät

Pyh. Jätän teidät "velmuilijat" nyt keskenänne (tai paremminkin yksinänne oxygregson... ).

• iamwhatiam

• aah sienikeittoa

Kippis ja kulaus viihdearvolle ja juutuuppilinkeille!

• iamwhatiam
        aah sienikeittoa kirjoitti:

Kippis ja kulaus viihdearvolle ja juutuuppilinkeille!

Kohottaa maljan.

• "Onhan tällä palstalla viihdearvonsa."

Niin pakko yhtyä tähän velmuiluijan mielipiteeseen, kun lueskelin noita eilisiä poistumiseni jälkeen tulleita kommentteja, minun lisäksenikin noita vihollisia/Gregsonejakin nähtiin sitten joka "puskassa"...

Ihan kahelia touhua, mutta tragikoomikka on sellaista, ei tiedä itkiskö vaiko nauraisko...

• ou caroleina

"Kuka on kuka leikit" saavat minun puolesta jäädä niitä kirjoittaville. Mä oon mikä oon ja voin sanoa joidenkin mielestä tyhmiä ja joidenkin mielestä hyviä juttuja mutta pääpointti on se että jokaisella on oikeus omiin tunteisiin :-) ja minusta täällä keskitytään liikaa ihmisiin kirjoitusten takana, mikä aika paljon leimaa tämän paikan ilmapiiriä.

Minua ei hetkauta mitä muut sanovat koska toisten ilmaisu ei ole minusta riippuvainen tai minä heistä. Nukun yöni mainiosti vaikkei minusta pidetä enkä yleensä innostu kirjoittamaan samalla nimmarilla, koska en kerjää aplooteja

• "Nukun yöni mainiosti vaikkei minusta pidetä enkä yleensä innostu kirjoittamaan samalla nimmarilla, koska en kerjää aplooteja"

Noh, kukin tyylillään, ihan hyvin minäkin yöni nukun, vaikkei minustakaan tällä palstalla pidetä...

ja edelleen olen kanssasi samaa mieltä siitä, että täällä keskitytään ihan liikaa ihmisiin/kirjoittajaan sanojen takana ja varsinainen aihe unohtuu, tiedä sitten liekö sekin tarkoituksellista...

Tuo entinen palstaaja otti hyvin asian esille tässä lauseessaan...

"Kun teksti ei miellytä, aletaan kirjoittajaa mitätöimään kaikilta mahdollisilta suunnilta."

• Erkki-setä
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

"Nukun yöni mainiosti vaikkei minusta pidetä enkä yleensä innostu kirjoittamaan samalla nimmarilla, koska en kerjää aplooteja"

Noh, kukin tyylillään, ihan hyvin minäkin yöni nukun, vaikkei minustakaan tällä palstalla pidetä...

ja edelleen olen kanssasi samaa mieltä siitä, että täällä keskitytään ihan liikaa ihmisiin/kirjoittajaan sanojen takana ja varsinainen aihe unohtuu, tiedä sitten liekö sekin tarkoituksellista...

Tuo entinen palstaaja otti hyvin asian esille tässä lauseessaan...

"Kun teksti ei miellytä, aletaan kirjoittajaa mitätöimään kaikilta mahdollisilta suunnilta."

Kyllä susta pidetään Ylt. On vain niin että henkilö jonka olet saanut kimppuusi, tekee kaikkensa saadakseen näyttämään siltä että hän on oikeassa. Parhaiten se onnistuu haukkumalla sinua ja muitakin vaihtuvilla nimimerkeillä. Näin yhdestä suunpieksäjästä tulee ikäänkuin komppaniallinen.
        Wanhat palstalaiset tiedostaa tilanteen kyllä. Tunnepalsta tämä on, välillä porisee, välillä kiehuu.

• ou caroleina

Ei pidä ottaa henkilökohtaiosesti. Bullies persoonille ei tarvitse vastailla, eikä tarvitse olla velkaa selityksiä. Jokainen täällä saa ihan samalla tavalla tuolta ihmisiinsekaantujalta tällä palstalla, ei kukaan ole etuoikeutettu tiettyjen seurassa, mutta samalla nimimerkillä varustettu on sitting duck. Voisin vaikka sanoa että olen huolissani välillä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      505
      1455
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      807
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      746
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe