vielä mahdollisuus?

vielä kerran

Oikeastaan tämä suola ei ole edes niinkään vanhaa. Erosta nyt reilu 3kk ja ystävinä olemme pysyneet kaiken aikaa. Toki ollut riitoja ja sun muuta mitä nyt voi odottaa, mutta kaikin puolin olemme eron jälkeenkim nauttineet toistemme seurasta. Mies oli siis se joka jätti ja jätti vielä täysin yllättäen. Itsekkin oli päätöstään siia miettinyt vain vajaa viikon mutta koki yllättäen tarvetta saada olla sinkku. Noh muutamia kertoja kun välimme on olleet oikein läheiset on mies jopa pari kertaa miettinyt haluavansa minut takaisin. Aina on kuitenkin tullut jokin riita yms. joka on pilannut kaiken. Näistä tuntemuksista olen aina saanut kuulla jälkikäteen kun välimme ovat taas olleet viileämmät ja mies varma ettei halua takaisin. Tänään ilmoitin miehelle että parempi ettemme hetkeen pidä yhteyttä sillä en koe olevani vielä valmis ystävyyteen. Ajattelin siis miehen saavan olla ensimmäisen kerran eron jälkeen kokonaan ilman minua ja yhteydenottoja. Odotan että mies muutamien viikkojen päästä kotiutuu intistä ja annan olla hetken rauhassa kotona. Katson jos ystävyydestämme sen jälkeen tulisi jotain. Mietin kuitenkin jatkuvasti voisiko ystävyydestämme kehittyä muutakin jos saamme sen pidettyä läheisenä ilman riitoja. Luuletteko että mies voisi vielä haluta jos rauhassa ystävyyden kautta lämmittelisin. Epätoivoisesti en aio perään jäädä ruikuttamaan, mutta jos miehelläkin on näin pian eron jälkeen ollut tuntemuksia meistä, miksei se voisi toimia. Antakaa mielipiteitä!!! Nyt kuitenkin pidän useamman viikon tauon yhteydenpidossa ja sen jälkeen tiedustelen miestä kahville yms..

0

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
        Ikävä
        91
        1487
      2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
        Ikävä
        54
        1033
      3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
        Maailman menoa
        384
        877
      4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
        Ikävä
        156
        859
      5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
        Ikävä
        56
        733
      6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
        Ikävä
        124
        727
      7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
        Ikävä
        51
        668
      8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
        Ikävä
        57
        641
      9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
        Ikävä
        38
        635
      10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
        Ikävä
        76
        632
      Aihe