..purkaa energiaansa taloyhtiöiden kanssa kun ei ole miestä mitä kyykyttää:
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288694879952.html
Onhan se toki hyvä ettei mitä tahansa niele mutta useissa tapauksissa lienee niin että ehkä jo pitkään talossa asunut yli 60-vuotias hallituksen puheenjohtaja ja isännöitsijä oikeasti tietävät mitkä toimet on kunnossapidon kannalta tarpeellisia ja googlaillut nainen vaan luulee tietävänsä. Jokatapauksessa on hyvä että asiat kiinnostaa kunhan ei ihan sodaksi mene ja periaatteesta vastustamiseksi.
Nuoret vihaiset sinkkunaiset..
14
205
Vastaukset
- SekaSikiö
Naisten sinkkuudesta en tiedä, mutta hienoa kun nykyään nuoret ja kouluttautuneet kyseenalaisivat vuosikymmeniä olleita perinteitä ja toimintatapoja. Eihän sitä kehitystä muuten tapahdu.
Mutta tosiaan; kunhan ei ihan sodaksi asti mene ja että kuunnellaan kaikkia osapuolia tasavertaisesti punniten erilaisia vaihtoehtoja. - kyyhkynen777
Tietenkin minun piti olla paikalla kun tästä puhutaan. Ne vanhat papparaiset nyt on ihan pihalla, samoin kuin mummelit jotka noita hoitaa, en mitään ole sanonut, mutta ei kellään voi olla aavistustakaan mitä olen kärsinyt noiden pakkopaitaan kuuluvien toimesta. Oli kysymyksessä mikä tahansa tapaus, olen asiassa nuorehkon naisen puolella...mrr
Kuka teistä on asunut rivitaloyhtiössä, jossa on taloyhtiön puheenjohtajalla omat privekamerat, jolla hän tarkkailee muita, tutkii roskat, juoruaa joka asian kaikille vanhuksille, jotka iloissaan haluavat tietää lisää ja lisää, kiipeilee katoilla ja katselee kämppiin sisään ja taloyhtiön jäsenet kiipeävät 2,5 metrin aidan yli ja remontoivat puusi oman tahtonsa mukaiseksi, tappavat samalla ruusupuskasi ja lähettävät laskun perään, joo, ja jos halusi valittaa isännöitsijälle, hän oli yhtä hullu... onneksi kämppäni räjähti, joten muutin muualle...heido snobilan dorkanaama vanhukset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (keskisormi ylös) - Still fit to Boogie
Ruma naama ja iso moottoripyörä poistaa turhan ujouden naapureista, kun niitä ei näy.
Heh, pitää kyllä myöntää että tulihan sitä otettua yhteen edellisen asuinpaikan isännöitsijän kanssa jonkin kerran. Mutta en kyllä ollut yksin asiani kanssa, vaan isännöitsijä oli monien muidenkin asukkaiden mielestä saamaton paska, joka ei hoitanut hommiaan asiallisesti. Tulipa sanottua siinä herralle muutama valikoitu totuuden sananen, mikä johti lopulta siihen, ettei isännöitsijä enää vastannut viesteihini edes silloin kun pyysin ihan ystävälliseen sävyyn apua johonkin todelliseen ongelmaani. Onneksi pääsin muuttamaan uuteen taloyhtiöön, jossa hommat pelaavat selkeästi paremmin.
Eikös se ole ihan hyvä että sinkkunaiset purkavat turhautumistaan mieluummin tällaisiin asioihin, kuin kostavat ampumalla viattomia ihmisiä, niin kuin eräät miehet tekevät?- Ikisinkku M
"Eikös se ole ihan hyvä että sinkkunaiset purkavat turhautumistaan mieluummin tällaisiin asioihin, kuin kostavat ampumalla viattomia ihmisiä, niin kuin eräät miehet tekevät?"
Toki se on hyvä kunhan ei ihan sillat pala jokasuuntaan. Varsinkin kaltaiseni yhteisiin asioihin osallistumattomat hyötyy kun on riittävästi vääntöä kokouksissa ilman meidän läsnäoloa niin riittää kun maksellaan vain sitten vastikkeet ja muut kulut ja saadaan olla erossa taisteluista.
- ....
"Vanhan kaartin mukaan nämä käyttäytyvät huonosti. Naisten kuuluisi niiata ovensuussa ja nyökätä, että kyllä minä maksan."
Niin, että ongelmahan on siinä, että fiksummat naiset eivät enää suostu menemään noin vain kyykkyyn herra sovinistien edessä, ei vaikka kuinka paukuttelee henkseleitä ja on olevinaan aina oikeassa.- erkki-täti
Saattaa olla myös niin, että joillain naisilla on tuoreempaa teknistä tietoa nykyisten rakennusten kunnossapitoon vaikuttavista seikoista, kuin joillain rintamamiesmökkiin syntyneillä sedillä.
- sovinisti-
erkki-täti kirjoitti:
Saattaa olla myös niin, että joillain naisilla on tuoreempaa teknistä tietoa nykyisten rakennusten kunnossapitoon vaikuttavista seikoista, kuin joillain rintamamiesmökkiin syntyneillä sedillä.
Missähän nämäkin fiksut naiset olisivat ilman googlen apua. Pitäisi isille tai veljelle soitella ja kysellä neuvoja.
- erkki-täti
sovinisti- kirjoitti:
Missähän nämäkin fiksut naiset olisivat ilman googlen apua. Pitäisi isille tai veljelle soitella ja kysellä neuvoja.
Ei ole nykyään mikään harvinaisuus, että naisella on esim. rakennusinsinöörin tutkinto.
Tuskin heidän tarvitsee googlailla asumisasioita läheskään niin paljon, kuin 60-vuotiaan merkonomin. - sovinisti-
erkki-täti kirjoitti:
Ei ole nykyään mikään harvinaisuus, että naisella on esim. rakennusinsinöörin tutkinto.
Tuskin heidän tarvitsee googlailla asumisasioita läheskään niin paljon, kuin 60-vuotiaan merkonomin.Meinaatko, että aloituksessa mainitut naiset ovat rakennusinsinöörejä? En ole muuten tavannut yhtäkään rakennusinsinöörinaista. Voihan niitä ollakin, mutta en kovin yleisenä pitäisi.
- erkki-täti
sovinisti- kirjoitti:
Meinaatko, että aloituksessa mainitut naiset ovat rakennusinsinöörejä? En ole muuten tavannut yhtäkään rakennusinsinöörinaista. Voihan niitä ollakin, mutta en kovin yleisenä pitäisi.
En aloituksen naisista tiedä, mutta kyllähän siinä hieman taas dissataan naissukupuolta (niinkuin ei naiset voisi mistään mitään tietää ilman googlea).
Minä olen tavannut monta naispuolista rakennusinsinööriä. Ja katsopa vaikka koulutusohjelmien sukupuolijakaumaa: naisia löytyy joka lähtöön. - Ikisinkku M
erkki-täti kirjoitti:
En aloituksen naisista tiedä, mutta kyllähän siinä hieman taas dissataan naissukupuolta (niinkuin ei naiset voisi mistään mitään tietää ilman googlea).
Minä olen tavannut monta naispuolista rakennusinsinööriä. Ja katsopa vaikka koulutusohjelmien sukupuolijakaumaa: naisia löytyy joka lähtöön.Epäilemättä monella naisella voi olla tuoreempaa ja parempaa tietoa osaa ehkä hakea vaihtoehtoja niin kyllä se minustakin on hyvä että naiset osallistuvat, vain siinä tapauksessa että menee kovaksi riitelyksi ja/tai ei tapahdukaan mitään kun on kallista tms. tulee hallaa taloyhtiölle. Pahinta kai kaikkien kannalta on jos joku/jotkut vääntää aina päästäkseen mahdollisimman halvalla tarpeellisistakin korjauksista, se kun tulee sitten pitkässä juoksussa kalliimmaksi mutta ei se kalleinkaan aina ole hyvä, esim. täydellistä lvis-remonttia ei välttämättä kannata aina kerralla tehdällä vaan mieluummin osissa.
- sovinisti-
erkki-täti kirjoitti:
Minä olen tavannut monta naispuolista rakennusinsinööriä. Ja katsopa vaikka koulutusohjelmien sukupuolijakaumaa: naisia löytyy joka lähtöön.Jutussa nimenomaan mainitaan, että naiset hankkivat tietoa googlaamalla, mutta voihan siitä tietysti päätellä, että nämä googlailijat ovat rakennusinsinöörejä, jotka ovat tyytymättömiä taloyhtiönsä toimintaan.
- Ja sitten hutkitaan
Onhan se kiva rakennella niitä olkiukkoja, eikös vain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2699882IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3167077Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?831842Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1061494Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61461- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751119Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47926Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24790MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752