Miten saisin nopeasti 2kiloa pois.En muuttaisi syömistäni vaan kuntoilemalla.
2KILOO
minä vaan
4
112
Vastaukset
- tfvgbhjnmk,l
Jos kulutat liikunnalla 500 kcal joka päivä, niin noin kuukaudessa.
- Ei käy nopeasti
1 kilo on n. 7000 - 9000 kcal kulutettua energiaa. Tunnin reippaalla kävelylenkillä saat kulutettua n. 300 kcal. Liikunnalla painon pudottaminen on hidasta. Jos joka päivä kävelet reippaasti tunnin, parissa kuukaudessa saat pari kiloa pois.
Huomaat, että helpoiten saat pari kiloa pois liikunnalla JA ruuan energiamäärää vähentämällä. - sportsiteteam
Liikuntaan ja ruokavalioon liittyviä kysymyksiä voit lähettää sähköpostilla [email protected]
- ,lyu
Hommaa vatsatauti. siinä lähtee helposti 2-3kg alle vuorokaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896