Missä ja miten menetit poikuutesi

kyselijä.

Ja neitsyytesi? Uskallatko paljastaa meille?

27

152

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23+23

      Aloittajan pitää aloittaa.

    • kyselijä.

      No okei. Poikuus meni Raisiossa Vuonna 2005, yhden tytön kotona. Tapasin tytön linkassa

      • SekaSikiö

        Et vastannut kuin tuohon missä-osioon.
        Vai oliko tuo "kotona" vastaus miten-osioon?
        Ei hirveen mielenkiintoinen aloittajan tarina, jos tarkoituksena oli yllyttää muita kertomaan huikeita muistojaan.


    • poikaätmi

      No en minä ole poikuuttani ainakaan menettänyt vielä ja ikääkin jo 28. Eli turha enää kuvitellakaan tuollaisia. Omaan käteen saa tyytyä ellei sitten maksulliselle mene.

      Tosin tuo "menetys" on sananakin jo sen verran negatiivisia sävyjä sisältävä, että ehkä kuitenkin on hyvä juttu kun se poikuus on tallella? Näinkin päin voi ajatella, jolloin p.illun puute ei masenna niin rankasti.

      • rikossairaala

        Nyt taidettiin puhua poikuuden menettämisestä, ei sen 'säästelystä', onko pakko koko ajan siirtää puheenaihe omiin ongelmiin. Tää on niin kuultu..


    • asdfasdfasdfasdfasdf

      Kysymys pitäisi olla myös muodossa että "missä ja miten menetät poikuutesi" että siihen voisi mitään vastata.

      Jos itse yritän vastata tuohon parhaani arvioni mukaan, niin vastaus on...
      Maksullisen naisen sängyssä, vuoden 2014 kesällä tai syksyllä.

    • true story

      Se on semmonen juttu, etten edes muista tarkalleen koska sen menetin ja missä! Ikää oli aivan vitun vähän ja siitä on muutenkin aikaa jo n. 24 vuotta. Jos nyt jotain tarkempaa pitää yrittää sanoa, niin oiskohan se ollut jossain metsässä naapurin tytön kanssa.

    • ....

      Onko kenenkään poikuuden/neitsyyden menetys ollut koskaan muuta kuin nolo juttu jonka haluaisi unohtaa tai jonka olisi mieluummin kokenut toisella tavalla?

      • Marianne89...

        Omani ainakin oli mahtava ja yksi parhaita seksikokemuksiani ikinä. Jos nyt ekasta onnistuneesta (= sisällä) kerrasta puhutaan...


    • hermanni

      Olin humalassa kamunaisen luona. Sen joku kevytkenkäinen kaveri oli iskeny silmänsä muhun ilmeisesti vähän aikasemmin. Olin tietokoneella laittaa musiikkia kun se paukkasi huoneeseen, laitto oven kiinni ja ilmotti että nyt nussitaan. Oli sinänsä hyvä ekaks kumppaniks kun ei siinä kerenny mitään miettiä kun se niin tottunein ottein otti munan suuhun jne.

      • aisuri-timppa

        Varmaan ollut toinen tyttäristäni sinun kumppanina. Pojallani sen sijaan on vielä poikuus tallella.


    • Anonyymi

      Yksi Tomppa ja minä saunassa kahden likan Minnan ja Leenan kanssa. Elettiin 80-lukua. Molemmat oltiin lääpällään siihen Minnaan ja niinhän siinä kävi että meikä hävisi sen sodan kirkkaasti ja Tomppa ja Minna lähti käsikkäin metsään.

      Minä ja Leena lähdettiin soutamaan yhteen saareen ja voi pojat siellä sain todellisen esimaun nuoresta naiseudesta. Mentiin yhteen puuvajaan ja kun pois tultiin oli poikuus mennyt ja Leena saanut sen.

      Kesäni oli täydellinen kun sain myöhemmin kuulla ettei kaverilleni käynyt yhtä hyvin. Minna oli halunnut lähinnä jutella koko illan tulevaisuudesta eikä välttämättä heidän kahden yhteisestä. Kieltämättä tunsin hienoista vahingoniloa, jätkähän tavallaan vei mun naisen. Ymmärrettävästi Tomppa oli loppukesällä lähes myrtynyt mies. Enkä minäkään näitä tyttöjä koskaan enää tavannut, mutta kiitos Leena, meillä on kaunis muisto. Ja sori Tomppa.

    • Anonyymi

      Minun kodissani se tapahtui vuonna 2009.

    • Anonyymi

      En ole menettänyt enkä luovuttanut sitä, t poikamies 36

    • Anonyymi

      Poikuus meni naapurin tytön kanssa koska join viinaa sen kanssa juhannuksena 15 vuotiaana.

      T: Viianmies

    • Anonyymi

      Naapurin homo juotti mut känniin ja pani perseeseen

      • Anonyymi

        Niin, olin 14 silloin, naista sain sitten 3 vuotta myöhemmin


    • Anonyymi

      Se uroteko on vielä tekemättä. Olen 42v. ja diplomi-insinööri.

      • Anonyymi

        Älä sure, niin DarkFearillakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sure, niin DarkFearillakin on.

        Useimmilla muillakin palstalaisilla on.

        Huhutaan tosin, että Pertsa olisi kerran elämässään saanut, mutta nainen oli niin lihava, ettei Pertsa löytänyt reikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sure, niin DarkFearillakin on.

        Äiti vei periksen neitsyyden.

        -Dutch-


    • Anonyymi

      Poikuus meni 15-vuotiaana, kun mutsini ystävätär (paljon mutsiani nuorempi) pyysi mua katsomaan jumittunutta tietsikkaansa. Sinä kesänä tuon vastikään eronneen kiima*llun windows oli jumissa varsin monta kertaa...

      • Windows todellakin on ongelmallinen.


    • Anonyymi

      Huorissa, joten kaikki naiset on huoria

    • Anonyymi

      Ajoin ilman satulaa
      🙀

    • Anonyymi

      Vuonna -85 Lopen maatalousnäyttelyssä

    • Anonyymi

      Ihan vaan nussimalla, t: Kalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe