Kumman alottaisin? Mielipiteitä.
telinevoimistelu vai cheer??
9
915
Vastaukset
- No vastaappa näihin
Kuinka vanha oot, haluisitko kilpailemaan ja onko jotain toiveita lajille!?
- cheer or gym
Oon 11 ja en tiiä noihin kahteen vikaan
- tietäjä
Telinevoimistelu on enemmän yksilö laji kun taas cheer on joukkuelaji. Päättele kummassa voisit itse harrastaa. Katso vaikka videoita YouTubest.
- Flyerflyer
Kysely
- olen mielestäni pitkä?
-olen mielestäni lyhyt?
- haluan olla maan kamaralla?
- voisin olla ylhäällä, vaikka tippuisin maahan?
- painan mielestäni paljon?
-olen mielestäni laiha?
Kylläei vastaukset ja laittako pituudet tänne?- cheer or gym
Noup
Jep
En tiiä, iha sama
Juu
Noup
No semi
12v/142cm/31kg
- Flyerflyer
Oletettavasti cheerleading on sinulle parempi harrastus ja pääsisit lentämään sinne ylös, aivan kuten minä! Aloita Cheer!
- cheer or gym
Kiitti
- Anonyymi
mitä teen jatkanko cheerleadingia vai alotanko joukkuevoimistelun, en osaa päättää.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla jokkuevoimistelua, ite harrastan joukkuevoimisteluu sm tasolla ja oon harrastanu sitä kohta 10 vuotta ja oon saanu mun parhaatkaverit jopa sen kautta. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984