Kumman alottaisin? Mielipiteitä.
telinevoimistelu vai cheer??
9
1094
Vastaukset
- No vastaappa näihin
Kuinka vanha oot, haluisitko kilpailemaan ja onko jotain toiveita lajille!?
- cheer or gym
Oon 11 ja en tiiä noihin kahteen vikaan
- tietäjä
Telinevoimistelu on enemmän yksilö laji kun taas cheer on joukkuelaji. Päättele kummassa voisit itse harrastaa. Katso vaikka videoita YouTubest.
- Flyerflyer
Kysely
- olen mielestäni pitkä?
-olen mielestäni lyhyt?
- haluan olla maan kamaralla?
- voisin olla ylhäällä, vaikka tippuisin maahan?
- painan mielestäni paljon?
-olen mielestäni laiha?
Kylläei vastaukset ja laittako pituudet tänne?- cheer or gym
Noup
Jep
En tiiä, iha sama
Juu
Noup
No semi
12v/142cm/31kg
- Flyerflyer
Oletettavasti cheerleading on sinulle parempi harrastus ja pääsisit lentämään sinne ylös, aivan kuten minä! Aloita Cheer!
- cheer or gym
Kiitti
- Anonyymi
mitä teen jatkanko cheerleadingia vai alotanko joukkuevoimistelun, en osaa päättää.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla jokkuevoimistelua, ite harrastan joukkuevoimisteluu sm tasolla ja oon harrastanu sitä kohta 10 vuotta ja oon saanu mun parhaatkaverit jopa sen kautta. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594