Kumman alottaisin? Mielipiteitä.
telinevoimistelu vai cheer??
9
941
Vastaukset
- No vastaappa näihin
Kuinka vanha oot, haluisitko kilpailemaan ja onko jotain toiveita lajille!?
- cheer or gym
Oon 11 ja en tiiä noihin kahteen vikaan
- tietäjä
Telinevoimistelu on enemmän yksilö laji kun taas cheer on joukkuelaji. Päättele kummassa voisit itse harrastaa. Katso vaikka videoita YouTubest.
- Flyerflyer
Kysely
- olen mielestäni pitkä?
-olen mielestäni lyhyt?
- haluan olla maan kamaralla?
- voisin olla ylhäällä, vaikka tippuisin maahan?
- painan mielestäni paljon?
-olen mielestäni laiha?
Kylläei vastaukset ja laittako pituudet tänne?- cheer or gym
Noup
Jep
En tiiä, iha sama
Juu
Noup
No semi
12v/142cm/31kg
- Flyerflyer
Oletettavasti cheerleading on sinulle parempi harrastus ja pääsisit lentämään sinne ylös, aivan kuten minä! Aloita Cheer!
- cheer or gym
Kiitti
- Anonyymi
mitä teen jatkanko cheerleadingia vai alotanko joukkuevoimistelun, en osaa päättää.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla jokkuevoimistelua, ite harrastan joukkuevoimisteluu sm tasolla ja oon harrastanu sitä kohta 10 vuotta ja oon saanu mun parhaatkaverit jopa sen kautta. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767816
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264298- 503928
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513245- 513006
- 492669
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262406- 402268
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742076Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552035