Kumman alottaisin? Mielipiteitä.
telinevoimistelu vai cheer??
9
959
Vastaukset
- No vastaappa näihin
Kuinka vanha oot, haluisitko kilpailemaan ja onko jotain toiveita lajille!?
- cheer or gym
Oon 11 ja en tiiä noihin kahteen vikaan
- tietäjä
Telinevoimistelu on enemmän yksilö laji kun taas cheer on joukkuelaji. Päättele kummassa voisit itse harrastaa. Katso vaikka videoita YouTubest.
- Flyerflyer
Kysely
- olen mielestäni pitkä?
-olen mielestäni lyhyt?
- haluan olla maan kamaralla?
- voisin olla ylhäällä, vaikka tippuisin maahan?
- painan mielestäni paljon?
-olen mielestäni laiha?
Kylläei vastaukset ja laittako pituudet tänne?- cheer or gym
Noup
Jep
En tiiä, iha sama
Juu
Noup
No semi
12v/142cm/31kg
- Flyerflyer
Oletettavasti cheerleading on sinulle parempi harrastus ja pääsisit lentämään sinne ylös, aivan kuten minä! Aloita Cheer!
- cheer or gym
Kiitti
- Anonyymi
mitä teen jatkanko cheerleadingia vai alotanko joukkuevoimistelun, en osaa päättää.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla jokkuevoimistelua, ite harrastan joukkuevoimisteluu sm tasolla ja oon harrastanu sitä kohta 10 vuotta ja oon saanu mun parhaatkaverit jopa sen kautta. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777