Plymovaari

SiipiPlamari

Hei , muistatteke te semmommosta ukkelia joka kerjäämällä kerjäsi 70-luvun lopulla kaikki
Lapin vanhat siipijenkit Muurolaan ja pinosi ne viiden pinoihin. Kävin siltä itiootin
touhua kattelemassa 1980 ja ostin siltä Hemi Tunnelram v8 moottoorin joka pitäisi olla
teiän perän autosta? Muistaako kukaan että on taksissa 50-lopulla ollut voimakas veekasi?

3

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karigas

      Ei ollu Inarista tämä PLYMOUTH kotoisin, oliko utsjoelta ta karikasnissältä kotoisin,
      muistan kyllä auton ja nopia oli.Kun oli sairas kyyti niin poliisiauto ohitettiin 200
      lasissa, ja sen jälkeen kuski kytki sähköisen ylivaihteen päälle joka oli lainattu
      Foortti 1949 mallista...Polliisilta hajosi auto ja kolmen päivän viiveellä tuli ???
      motkutusta että kun näytin pyssäytys merkkiä. No nopeus rajotuksia ei ollut ja raskas
      oli kaasujalka. Yhen Ruottalaisen PLYMOUTIN muistan kun nopeutta oli mutkaan liikaa...
      siellä se vieläkin pötköttää lammen pohjassa.

      • Jaa

        tä ja hä? olen kuullut kanssa isältä tästä noin kuuden metrin syvyydessä
        olevasta dodge chargerista jonka taka akseliin oli jo vaijerit kiinnitetty
        kunnes sukeltaja kuoli ja toinen katosi, eikös se menny niin että tiet oli
        sulat mutta lunta vielä aika lailla niin dodge kääntyi mutkassa katolleen
        ja liukui kuin pulkka alas järveen 500 metriä tiestä?


      • zz miiss
        Jaa kirjoitti:

        tä ja hä? olen kuullut kanssa isältä tästä noin kuuden metrin syvyydessä
        olevasta dodge chargerista jonka taka akseliin oli jo vaijerit kiinnitetty
        kunnes sukeltaja kuoli ja toinen katosi, eikös se menny niin että tiet oli
        sulat mutta lunta vielä aika lailla niin dodge kääntyi mutkassa katolleen
        ja liukui kuin pulkka alas järveen 500 metriä tiestä?

        EI kyllä se on Antti vainaan volga joka siellä pohjassa on. Ruotsin hipeiltä dodzke katosi 77
        keväänä ja se on siellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe