Miehistä jotka menee yksin baariin tai vaikka mies matkustaa yksin jonnekkin?
Miksi naiset ajattelee kaikkea negatiivista
18
200
Vastaukset
- yksinäinen atm.
Naiset vois kyllä loipettaa sen ajattelun että voisin mennä edes baariin kerran. Alkaa tää sisällä oleminen tympiä.
- Ota keksi
Miksi luuserit ätmit ajattelee jotain niin negatiivista kuin saamattomuus vaikka voisi kanavoida resurssit fiksumpaa toimintaan?
- 14+13
Tämä vitsi on jo melko kaluttu, keksaiskaapa uusia.
- Jutellaan.
Tästä ei ole ikinä puhuttu tarpeeksi. Dark fearkin tietää että ei voi mennä minnekkään yksin illalla koska naiset ajattelee heti miehestä kaikkea pahaa. Naiset pilaa miesten elämän koska mies ei voi luoda suhteita baarissa kun naiset ajattelee miehestä kaikkea pahaa.
- 3+1
Henkilökohtaisesti kannustan ehdottomasti miehiä menemään yksin baariin, varsinkin silloin kun olen itse menossa yksin baariin. En sinne baariin ristikoita lähde täyttelemään...
Eipä sitä yksin viitsi koskaan nuorena miehenä mihinkään baareihin lähteä, kun ei siellä kulu aika ollenkaan, kun ei ole juttuseuraa ja sitten vielä muut ihmiset ajattelevat aina siitä nuoren miehen yksinolosta kaikkea negatiivista.
- naapurintyttö
Aloittaja varmasti tietääkin mitä naiset ajattelevat. Teinilissuille sekä wannabeteineille on yleistä ajatella että minnekkään yksin meneminen on noloa mutta kun puhutaan ihan oikeista naisista niin suurinosa ei oikeasti välitä siitä missä porukassa muut menevät minnekkin ja jos välittää niin se johtuu siitä että he ovat mahdollisesti kiinnostuneita, jutteluseurana / ajanvietteenä / seksiseurana, mikä ei mielestäni ole "kaikkea negatiivistä".
Ainakin musta on aina tuntunut siltä, että ihan kaikkien naisten mielestä se on outoa ja epänormaalia, jos joku nuori mies on yksin liikkeellä jossakin. Yleensä kaikki naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista siitä, jos nuori mies on yksin vaikka baarissa tai laivaristeilyllä, koska noissa paikoissa sitä kuuluisi käydä aina ensisijaisesti just kavereiden kanssa.
Tietenkin jos oot joku vanhempi nainen, niin silloin se ei ole mikään yllätys, että jos pidät sitä nuorten miesten yksin liikkumista normaalina asiana, etkä ajattele siitä mitään negatiivista.- naapurintyttö
DarkFear kirjoitti:
Ainakin musta on aina tuntunut siltä, että ihan kaikkien naisten mielestä se on outoa ja epänormaalia, jos joku nuori mies on yksin liikkeellä jossakin. Yleensä kaikki naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista siitä, jos nuori mies on yksin vaikka baarissa tai laivaristeilyllä, koska noissa paikoissa sitä kuuluisi käydä aina ensisijaisesti just kavereiden kanssa.
Tietenkin jos oot joku vanhempi nainen, niin silloin se ei ole mikään yllätys, että jos pidät sitä nuorten miesten yksin liikkumista normaalina asiana, etkä ajattele siitä mitään negatiivista.Minusta tuntuu joskus siltä että kun joku sattuu nauramaan lähelläni esim. kaupungilla ohi kävellessä, hän nauraa minulle. Useimmiten näin ei kuitenkaan ole ja tuo tunne on pelkästään omaa kuvitelmaani.
Oletko koskaan mennyt oikeasti kysymään keneltäkään jonka tunnet ajattelevan sinusta jotain negatiivista mitä hän sinusta ajattelee? En usko että olet meedio joten se miten sinä luulet muiden näkevän itsesi ei välttämättä pidä paikkaansa. Baarissa ja laivoilla on hyvin tavanomaista katsella muita siellä liikkujia ihan yleisesti olivat nämä yksin tai porukassa, naisten katseet tai tuijotukset eivät koskaan ole automaattisesti huonolla tavalla osoitettuja.
Ja en minä kovin vanha ole, vasta tuli 20 vuotta täyteen. - ex-trendineurootikko
Naapurin tyttö, tuo nyt vaan on totta. Se, ettei yksin saa mennä mihinkään on trendineurootikkojen ongelmia.
naapurintyttö kirjoitti:
Minusta tuntuu joskus siltä että kun joku sattuu nauramaan lähelläni esim. kaupungilla ohi kävellessä, hän nauraa minulle. Useimmiten näin ei kuitenkaan ole ja tuo tunne on pelkästään omaa kuvitelmaani.
Oletko koskaan mennyt oikeasti kysymään keneltäkään jonka tunnet ajattelevan sinusta jotain negatiivista mitä hän sinusta ajattelee? En usko että olet meedio joten se miten sinä luulet muiden näkevän itsesi ei välttämättä pidä paikkaansa. Baarissa ja laivoilla on hyvin tavanomaista katsella muita siellä liikkujia ihan yleisesti olivat nämä yksin tai porukassa, naisten katseet tai tuijotukset eivät koskaan ole automaattisesti huonolla tavalla osoitettuja.
Ja en minä kovin vanha ole, vasta tuli 20 vuotta täyteen.No aika harvinaista, että jos oot sitä mieltä, että nuoret miehet voisivat käydä yksinkin baareissa tai laivamatkoilla.
En ole kyllä koskaan tollaista mennyt keneltäkään kysymään, mutta kyllä sitä yleensä aina ihmiset ajattelevat kaikkea negatiivista siitä, jos joku nuori mies on yksin jossakin sellaisessa paikassa, joissa yleensä on tapana käydä kavereiden kanssa.DarkFear kirjoitti:
No aika harvinaista, että jos oot sitä mieltä, että nuoret miehet voisivat käydä yksinkin baareissa tai laivamatkoilla.
En ole kyllä koskaan tollaista mennyt keneltäkään kysymään, mutta kyllä sitä yleensä aina ihmiset ajattelevat kaikkea negatiivista siitä, jos joku nuori mies on yksin jossakin sellaisessa paikassa, joissa yleensä on tapana käydä kavereiden kanssa.No on sinullakin aika harvinaislaatuinen kyky, kun pystyt näkemään kaikkien naisten päiden yläpuolella heidän ajatuskuplansa, joissa lukee isolla fontilla KAIKKEA NEGATIIVISTA.
stellaria81 kirjoitti:
No on sinullakin aika harvinaislaatuinen kyky, kun pystyt näkemään kaikkien naisten päiden yläpuolella heidän ajatuskuplansa, joissa lukee isolla fontilla KAIKKEA NEGATIIVISTA.
No jotenkin se vaan on aina tuntunut siltä, että varsinkin kaikki nuoremmat naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista siitä nuorten miesten yksinolosta ja siitä, jos joku nuori mies käy yksin sellaisissa paikoissa, joissa se yksinolo ei ole yleisesti hyväksyttyä, kuten mm. baareissa, laivaristeilyillä, ulkomaan matkoilla ym. vastaavissa paikoissa.
ex-trendineurootikko kirjoitti:
Naapurin tyttö, tuo nyt vaan on totta. Se, ettei yksin saa mennä mihinkään on trendineurootikkojen ongelmia.
Kuitenkin vaan suurin osa ihmisistä suhtautuu aina negatiivisesti siihen, jos joku nuori mies käy yksin jossain tollaisissa paikoissa, kuten just baareissa tai laivaristeilyillä.
- Lonely wanker
Kerran olin yhdel leirintäalueella grillikatoksessa grillailemassa ja siihen tuli nainen kyselee että miksi mä grillaan täällä yksin. Sillä oli heti sellanen asenne että eikä mull aole kavereita ja miksi edes viitsin grillata yksin. Se halusi tulla kavereiden kanssa grillaamaan mutta ei voinut koska olin siinä yksin. En ole sen jälkeen sitten tehnyt mitään hauskaa yksin.
En muuten ollut yksin siellä leirintä alueella vaan kaveri oli nukkumassa. Tuos parin viikon päästä lähden saareen yhdelle mökille jonka ollaan vuokrattu. En siis voi sinne mennä yksin koska naapurin saaren porukat ajattelis pahaa heti jos mies on yksin saaressa.Niin no se on kyllä valitettavan yleistä, että muut ihmiset suhtautuvat usein just tolla tavalla yksin olevaan nuoreen mieheen. Ei mikään ihme, jos sua ei enää kiinnosta tehdä mitään juttuja yksin.
Mutta hyvä juttu, jos sulla on seuraa tonne mökkireissulle, niin ei yksin tarvitse sinne lähteä.Aikamoinen urpo täytyy ihmisen olla, jos ei voi tulla siihen yleiselle grillikatokselle grillaamaan silloin kun siinä on joku muu, vaikka tilaa olisi kuinka paljon. Olen minäkin kyllä joskus saanut tuolla tavoin pidettyä koko nuotiopaikan itselläni, ja isompi porukka on joutunut menemään muualle makkaroinensa, hä hä.
stellaria81 kirjoitti:
Aikamoinen urpo täytyy ihmisen olla, jos ei voi tulla siihen yleiselle grillikatokselle grillaamaan silloin kun siinä on joku muu, vaikka tilaa olisi kuinka paljon. Olen minäkin kyllä joskus saanut tuolla tavoin pidettyä koko nuotiopaikan itselläni, ja isompi porukka on joutunut menemään muualle makkaroinensa, hä hä.
Luultavasti tossa tilanteessa tätä kyseistä naista on vaan häirinnyt siinä se kyseinen nuoren miehen yksinolo ja se, että jos tämä yksin oleva nuori mies saattaa alkaa vaikka juttelemaan jotain siinä sitten hänelle ja hänen seurueelleen, kun ovat samaan aikaan samassa paikassa. Yleensä kun naiset eivät oikein välttämättä halua tutustua yksinäisiin nuoriin miehiin, kun tässä oli ilmeisesti oletettu tämän miehen olevan yksinäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752