Miten se onnistuu?
Muijaa alko ahdistaan jokin ja alkoi epäillä omia tunteitaan. Halusi eron taikka tauon, miksi tätä nyt sit kutsutaankaan. Kysyi kuitenkin, että kai me vielä voidaan kuitenkin nähdä yms. Hällä kuulemma vaikeaa tällä hetkellä. Aattelin sitten, että annan sille aikaa ja suostuin eroon, ku jos sitä ahistaa jokin niin eikait sitä väkisin kannata yrittää pitää ja ehkä jopa tuhota kaikki. Tää muija on kuitenkin muuten ihan ehdoton ykkönen. Kuulin eräältä sen kaverilta, et se ois halunnu ottaa muhun useammin yhteyttä, mut ei uskalla mun tunteiden takia. Tai siis ku ite olin muutenkin vahvemmin mukana ja hän epäilee nyt sit ja ei tiedä oikein mitä haluaa. Oon häntä 4 vuotta vanhempi. Hän on 21 ja sanoo et ei oo oikein ehtiny näkeen elämää. Sano et on hällä ne tunteet toki vielä ja pitää musta, mut et ei tiedä pystyykö sit niin vahvasti nyt vielä sitoutuun. Aika sekava tilanne. Ite en oikein pysty unohtaan tota ja pitäs kait kuitenki yrittää elää ihan omaa elämää, tavata mahdollisesti joitain muitakin. Tai en siis etsi ketään muijaa nyt mut ei edes oikein tällä hetkellä tee edes mieli treffata ketään, kun kuitenkaa en pystyis kenestäkään välittään. Oon yrittäny aatella, et ehkä me joskus vuosien tai jonku ajan päästä voitais sit palata yhteen, ku kuitenkaan täs ei oo kuitenkaan mitään draamaa ollu. Haluisin kuulla tyypeiltä kellä toi on onnistunut, et kauan ollu erossa, millasta elämää viettäny sillä aikaa ja miten palannut yhteen ja onko siitä vielä tullut mitään. Miettiny et pitäskö täs sit vetää kaikki liinat kii ja olla niinku toista ei ois koskaan ollutkaan ja sitä kautta sit unohtaan ja alottaan ehkä jonku muun kans puhtaalta pöydältä, mut en mä vaan pysty sellaseen.
Yhteenpaluu eron/tauon jälkeen?
10
2446
Vastaukset
- mies47veeeeee
kauanko erosta on nyt kulunut?
- anoake
Nyt on jotain pari kk jo menny. Ei ehkä vielä kovin paljon, mut välil sitä miettii et olikohan täs nyt järkee ku niin paljon kuitenki haluu olla toisen kans, mut ehkä se oli sen kannalta parempi ratkasu näin. Tai ainakin yrittää edes.
- anoake
Onko tääl tyypeillä kertoo jotain omia kokemuksia tästä? Ois mukavaa kuulla ku tää ny kuitenki aika paljon vaivaa itteeni ja ei välil pysty keskittyyn omaan elämään. Pitäis varmaan vaan heittäytyä ja kattoo et mitä tää elämä mulle tuo, mut ei oikee uskalla.
- ....
Exäni kanssa meillä oli tauko aikoinaan, palattiin yhteen ja samat ongelmat palas. Henkilökohtaisesti en usko et se elämänkokemus tuo mitään rakkauden paloa takasin, joko se on tai ei. Jos nainen tapaa jonkun joka kolahtaa ja kovaa niin se lähtee sitten sen perään.
- anoake
Mut ei meil oo ollu mitää varsinaisii ongelmii tai riitoja. Jotain pikku kinaa aina välil, mut ei mitää isoo päiviä kestävää kränää. Jotain sellasia hetken juttuja, mut sit ne on saatu sovittua ja naurettu vaan et kylläpä oli hölmöö tollasestaki ny suuttuu. Ja sit ku muija on kaverilleenki kuitenki sanonu et haluis ottaa yhteyttä, mut ei oikee uskalla. Et emmä usko et täs mitää ongelmia ehkä ois. Ehkä tää aika ei vaa ollu meille, mut ehkä joskus myöhemmin sit me voitais taas palata yhteen. Mut sitä ennen pitäs yrittää ehkä elää sitä omaa elämää ja ei ajatella nii tavotteellisesti et en tee sitä tai tätä ku jos ehkä sit palattais yhteen joskus. Siks haluisinki kuulla tyypeiltä, et miten kukanenki on sit eläny ja onko ollu ees tällasta tilannetta muilla ja miten sen on tyypit selvittäny. Tajuun kyl et pitäs heittäytyy ja antaa sit elämän viedä nyt ja aatella et jos kohtaan jonku muun ja sit sen kans synkkaa nii seki ois ehkä hyvä, mut en osaa tai uskalla ku toi oli niin sairaan hyvä vaan. Et kauan porukalla on menny et uskaltanu elää sitä omaa elämää, kauan menny et jos palas yhteen. Tai et millaset välit sit säily, jos toinen sit löyski jonku muun sillä aikaa. Ja olittako yhteydes sen tauon/eron aikana yhtää?
- ....
anoake kirjoitti:
Mut ei meil oo ollu mitää varsinaisii ongelmii tai riitoja. Jotain pikku kinaa aina välil, mut ei mitää isoo päiviä kestävää kränää. Jotain sellasia hetken juttuja, mut sit ne on saatu sovittua ja naurettu vaan et kylläpä oli hölmöö tollasestaki ny suuttuu. Ja sit ku muija on kaverilleenki kuitenki sanonu et haluis ottaa yhteyttä, mut ei oikee uskalla. Et emmä usko et täs mitää ongelmia ehkä ois. Ehkä tää aika ei vaa ollu meille, mut ehkä joskus myöhemmin sit me voitais taas palata yhteen. Mut sitä ennen pitäs yrittää ehkä elää sitä omaa elämää ja ei ajatella nii tavotteellisesti et en tee sitä tai tätä ku jos ehkä sit palattais yhteen joskus. Siks haluisinki kuulla tyypeiltä, et miten kukanenki on sit eläny ja onko ollu ees tällasta tilannetta muilla ja miten sen on tyypit selvittäny. Tajuun kyl et pitäs heittäytyy ja antaa sit elämän viedä nyt ja aatella et jos kohtaan jonku muun ja sit sen kans synkkaa nii seki ois ehkä hyvä, mut en osaa tai uskalla ku toi oli niin sairaan hyvä vaan. Et kauan porukalla on menny et uskaltanu elää sitä omaa elämää, kauan menny et jos palas yhteen. Tai et millaset välit sit säily, jos toinen sit löyski jonku muun sillä aikaa. Ja olittako yhteydes sen tauon/eron aikana yhtää?
Me oltiin tauon aikana yhteydessä jatkuvasti ja sen takia se tauko ei toiminutkaan. Sitä kesti joku kuukausi ja päätettiin ettei siinä oo mitään järkeä, kun molemmilla on tunteet pelissä. Sitten oltiin jälleen yhdessä ja mun ahdistus palas. Oltiin kanssa tosi nuoria, joten ei sinällään ihme, että mua ahdisti. Se kaikki tapahtu tavallaan niin nopeesti. Se mies tuntu unelmalta, mutta päästin sen meneen, koska en kestäny henkisesti suhdetta. Sinällään se oli hyväkin, koska oisin vaan imeny siit tyypistä voimat enkä ois päässy kasvaan itekseni ja tarpeeks itsenäiseks.
Aikasemmin se harmitti, mut se ei ois ikinä toiminut.
Tärkeinhän täs on miettiä mistä se ahdistus johtuu. Kun mulla oli ns. unelmieni mies niin en mä haikaillu mitään nuoruuden seikkailuja. Kaikki gigolot baarissa oli harmaata massaa, koska mä halusin vaan tän yhden miehen. Ja mä epäilen et kaikki haluu suhteen, jossa toinen aattelee niin. Ja jos on suhde, jossa molemmat aattelee niin niin se on hyvä molemmille.
Sinuna ottaisin rauhas ja selvittäisin sen naisen kanssa mitä se oikein haluaa ja mitä se tuntee. Mistä sen epävarmuus johtuu. Ja sit jos erootte lopullisesti niin anna itelles aikaa toipua. Ei tartte heti aatella et ''palaan markkinoille'' ja otan heti sata naista kainaloon, jos se ei tunnu hyvältä. Sit taas jos päädytte yhteen niin ahistuksesta on voitava puhua jos sitä tulee taas.
- mahdollista mutta..
olette vielä nuoria mutta uskon että muijaas ahdistaa sinussa joku piirre ja siksi koki ahdistusta,ehkä et ole mikään umelma mies hänelle joten ota se realistisesti huomioon.voihan sitä erota vaikka sata keetaa mutta eroon pitäis olla joku ratkaistavissa oleva ongelma....
- kummitus
Vaikea sanoa. Oma poikaystäväni halusi pari vuotta sitten pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä, koska ei ollut vielä päässyt yli edellisestä suhteestaan. Lopulta itse katkaisin välit kokonaan, koska epävarmuus kävi liian raskaaksi. Myöhemmin otin kuitenkin heikolla hetkellä itse yhteyttä ja nyt olemme olleet reilun vuoden enemmän tai vähemmän onnellisesti yhdessä.
Useimpien ihmisten kertomista kokemuksista poiketen meillä nuo suhteen katkeamiseen johtaneet ongelmat eivät ole palanneet, mies ei enää vaikuta yhtään epävarmalta ja tulevaisuudestakin on puhuttu paljon. Muuttanemme lähikuukausina yhteen.
Pidän silti tällaista onnellista lopputulemaa erittäin epätodennäköisenä. Useimmat ihmiset ilmeisesti kuitenkin haluavat taukoa, koska eivät suostu myöntämään (ehkä itselleenkään) ettei tunteita vaan kertakaikkiaan ole tarpeeksi. Pidetään toista pahimmassa tapauksessa vuosikausia löysässä hirressä, kunnes lopulta löytyy se oikea rakkaus josta ollaankin varmoja viikossa ja naimisissa ensi kesänä.
Omasta tilanteestani huolimatta en siis missään nimessä suosittele odottamaan yhteenpaluuta, tuskin tulee tapahtumaan.- anoake
Millasia tunteita ihmiset yleensä odottaa kokevansa, jos rakastaa? Ei mul itelläkää oo koko aikaa sellasta et sukat pyörii jalois tai et tajunta sumentuu, mut sellasta et toisen kans on vaan sairaan hyvä olla ja ei jotenki mitää välii vaikka ulkona ois maailmanloppu tai jotai, jos vaa voi sen toisen kaa olla ja tehä juttuja. Ku totaki se muija mulle sano sillon aiemmin, ni emmä usko etteikö sillä kait tunteita ehkä sit ois ollu kuitenki.
Nii ja yritän olla oottamatta sitä yhteenpaluuta tai siis etten mieti sitä, ku eikait täs muute pystyis mennä eteenpäin. Yritän heittäytyy elämän armoille koko ajan, mut se vaa pelottaa, ku kuitenki takaraivos toivo siitä et ton kans vielä joskus vois oikeesti olla ja elää. Ja ei sit haluis ihan mitää tyhmää tehä ettei toinen sit ainakaa mitenkää verisest loukkaantuis. Lisäks ku ois niin paljo halunnu nyt kesällä tehä kaikkee sen kans juhannus, yks festari ja jotai pikkuretkii ja mitä kaikkee sitä olikaa ajatuksis. Mut joo siis yritän koko ajan vaa miettii et miten päi mun pitäs olla. Et onko jotku vetäny kaasun ihan pohjaan menny tuhatta ja sataa, et eka päässy yli ja sit kuitenki viel joskus sit pystyny palaan yhteen. Ei tollane ehkä sit kuitenkaa mua ois, mut et pitäskö mun sit jotai tollasta tehä et pystys menee eteenpäi? Vaik eihän mun ehkä tartte vaalii sitä jotain mitä meil oli jos kerta ollaa erottu? Se oli vaa nii hyvää et tuntuu pahalta heittää se roskiin.
- mies47veeeeeeee
Tuo 2kk on sellainen aika, että alkaa "pääsemään yli", et muuten täälläkään varmaan keskustelisi.
Pikkuhiljaa sitä alkaa olemaan valmis elämän jatkamiseen, mutta se jatkuminenhan riippuu siitä, että milloin seuraava kiinnostus osuu kohdalle. Se voi tapahtua ensi viikolla tai ensi vuonna......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275