niin että kannattaako mailan lyöntikohtaan laittaa erkkaa vai kitkateippiä? kitkateippi lisäisi pallon ja mailan välistä kitkaa, mutta sitä en ole nähnyt kuin harvoilla. onko kellään kokemuksia?
erkkaa mailaan
kumpaakohan
6
10823
Vastaukset
- BesäBallisti
Itse käytän molempia teippejä:D
Mutta jos jompaa kumpaa pitäisi suositellla nii sanoisin että kitkateippi.Ja laita kitkateippiä kiertämällä nii että teipin välistä näkyy jonkin verran mailan pintaa. - .,?!
Itse suosittelen erkaa koska kitka teippi rikkoo pallot
- bobollpelaaja
itellä ollu aina erkkaa ja siit oon tyytyväi
- Kotiuttaja
Totta, kitkateippi rikkoo pallojen pinna nopeasti ja tekee niistä erittäin huonoja. Itse käytän erkkaa ja toimii!
- Jokerilyöjä_11
Opettele lyömään, niin et tarvitse erkkaa. Toimii kumurassa, laa'assa, kopissa, pompussa sekä näpyssä.
- Perse69
Chiquita tarroja vaa maila täyteen !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323