Mistä lähtien "tekstiiliurheilu" on alkanut olla kehuva nimitys? Sellaiset te patut pyörillä olette. Neljän- ja viidenkympin kriisissä on menty pyöräkauppaan ja ostettu ihan kaikki mitä myyjä on myynyt. Ja sitten jossain nettipalstoilla roikutaan ja katellaan mitä vielä voisi hankkia.
Tekstiiliurheilijat, teille nauraa kaikki.
Hei kaikki trikoopellet!
38
561
Vastaukset
- insinööri
No nauruhan on hyvästä. Hyvä että näistä trikoista hyötyy kaikki.
- PUAHAHHAHHAA!
Nauruhan pidentää ikää. Tai sitten ei. Ootteko muuten kuulleet sitä juttua, kun...
Paavo Väyrynen oli löytänyt vainajan. Vähän myöhemmin eräs mies pidätettiin, epäiltynä taposta. Väyrynen joutui todistajaksi.
Oikeudessa syytetty selitti: - Mä vaan kerroin hänelle vitsin, niin hän kuoli nauruun.
Tuomari ja syyttäjä hymähtivät, epäuskoisina.
- No voisitko sitten kertoa meille tuon vitsin? kysyi syyttäjä.
- En. Sillä jos kerron sen, niin silloin tekin kuolette! vastusti syytetty.
Seuraavaksi tuomari, syytetty ja Väyrynen menivät salista taukotilaan, missä syytetyn piti kertoa tuomarille tuo kyseinen vitsi.
Hetken kuluttua kuului kolahdus. Tuomari kaatui kuolleena lattialle.
Kahden kuukauden kuluttua Väyrynen löydettiin kotoa, kuolleena.
- Ei trikoo mölli
Huvittavinta noissa trikoopelleissä on se, että hankkivat hetken mielijohteesta parin tonnin tzygän ja tonnilla textiiliä, sitten yksi ylipitkä lenkki puuskuttaen ja litran kallis urheilujuoma juodaan ekan sadan metrin aikana loppuun. Se olikin sitten siinä, möllit huomaavat, että audilla onkin kivempi ajella. Tzygä varastoon jsa trikoot roskiin.
- insinööri
Mutta saipahan pyöräkauppias voita leivän päälle ja ties vaikka pystyisi monen trikoopellen rahoilla palkkaamaan yhden syrjäytymis vaarassa olevan nuoren. Kaikki voittaa ja ensi keväänä keksin jonkun toisen lajin jota saa kaikki nauraa.
- Vapaa valinta
Saathan sää polkea lepattavassa tuulipuvussasi ihan vapaasti tai 70-luvun teriniteillä.
ps aloitin trikoopelleilyn 20 ja hengissä ollaan vielä ei ihan niin nuori enää. - lihava pyöräilijä
olisihan se aivan toista jos voisi pyöräillä pyöräilyvaatteissa. ei tarvitsisi tuskailla epämiellyttävissä arki- ja retkivaatteissa ja pelätä milloin tulee lämpöhalvaus tai puntit menevät pahasti ketjuihin. t-paita nyt vielä menee, mutta jos laitan tavalliset shortsit niin siitä jo alkaa kiusaaminen.
en ymmärrä miten uskallatte kiusata muita heidän vaatteistaan tai muista asioista. kerran se kiusatun pinna menee ja sitten tulee kiusaajasta takaisin antamisen kohde. sinä et ole ainoa kiusaaja, mutta joskus voit saada takaisin sen mitä sinä ja sata muuta kiusaajaa on kiusatulle antanut.Siitä vaan polkemaan pyöräilyvaatteissa, mikä lopulta estää? Omat luulot. Itsekin olen taas pyöreää sorttia, vieläpä kaikista rumimmalla tavalla, keskivartalolihavuus. Aiemmin ajelin löysissä sortseissa, trikoo housut alla. Nyt kun hommasin tuon maantiepyörän, jätin löysät sortsit pois ja ajelen oikeissa pyöräilyvaatteissa, tosin lidlistä ostetuissa, eli ainakin melkein "oikeissa". Ihan yhtä paksulta näytän löysissä vaatteissa kuin trikoissa, eli turha murehtia muiden mielipiteitä, polkee menemään, siinähän voi vaikka vahingossa laihtua.
Tämän ketjun aloittajalle.
Mitäs se kenellekään kuuluu mten joku on fillarilenkillä itsensä verhonnut, tai mitä juomapullostaan naukkailee? Kotimainen kulutus sitäpaitsi pitää kivijalkakaupat pystyssä ja turvaa leivän lopulta aika monelle, jotka sihen ketjuun liittyvät.
Seuraavalle lenkille vedän päälle sellaiset vermeet, että variksetkin nauraa. Ihan piruuttaan.
Osa niistä 50v insinööreistä muuten on vielä sen verran timmissä kunnossa, että siinä on haastetta vaikkapa nykyisille varusmiehille. Ja jos vielä itse 6-kymppisenä pysyt maantiepyörän satulassa itse, niin sitten kommenttisi on jonkun arvoinen.
Minusta se on pikemmin "hats off"-tilanne, jos vanha mies jaksaa vielä polkea. Monessakin mielessä:-)- getalife
Mitäs itse harrastat? Vai tekiskö mieli pyörää ja siksi täällä huutelet?
- äly hoi
mitäs herra insinööri itse harrastaa, muutakuin sohvalla löhöömistä ja toisten arvostelua, kun oma elämä on tylsää?
- valinta vapaa
Jos et laita trikoita niin se on verrattavissa siihen, että jos laittaisit tuulipuvun hiihtokilpailuihin.
- yrittäisit edes
aloittaja paljastaa itsensä ja katkeruutensa....KAIKKI KIUKKU ON ALKANUT SIINTÄ KUN WC käynnillään ei ole enää mahansa takaa erottanut vehettään....ja ylensyönti on laiskistuttanut loputkin rippeet ja auto on ainut jota jaksaa ajella.....salaa ihailee kilpa pyöräilijöitä tyylikkäissä kledjuissaan ...itse tyytyy risaverkkareihin crokseihin verkkopaitaan ja vyölaukkuun ...
- Pers aukinen?
Paljonko aloittaja on pyöräillyt itse tällä kesäkaudella?
Jos lajivaatteet kielletään, niin kokeile suomalasiten suosimaa jääkiekkoa niissä tavallisissa kuteissasi.
2000 € pyörään ja 500 € lajiasuihin ei ole paha investointi, kun ne kestää yleensä pienellä huollolla yli 10 vuotta ellei 30..., 100t€ Audin hinta laskee uutena jo enemmän, kun sen ajaa kaupasta kotiin.- NoSe
Hyviä ja miellyttäviä pyöräilyvaatteita ovat kaupat pullollaan, vaikka ei trikoisiin koskisikaan. Itse en käytä trikoita, koska ne eivät ole minun juttuni. Minun puolesta ajakoot muut vaikka kumipuvussa, ei hetkauta sinne eikä tänne. Minä käytän niitä varusteita, jotka tuntuu hyvältä päällä ja ovat tarkoituksenmukaiset sekä kestävät.
- Luovimalla
NoSe kirjoitti:
Hyviä ja miellyttäviä pyöräilyvaatteita ovat kaupat pullollaan, vaikka ei trikoisiin koskisikaan. Itse en käytä trikoita, koska ne eivät ole minun juttuni. Minun puolesta ajakoot muut vaikka kumipuvussa, ei hetkauta sinne eikä tänne. Minä käytän niitä varusteita, jotka tuntuu hyvältä päällä ja ovat tarkoituksenmukaiset sekä kestävät.
Miellyttävyys on myös kiinni kelistä, ajomäärästä ja vauhdista..., tänään ei 28C lämmössä kaivannut yhtään paksumpia ja hautovampia vaatteita eikä pyrstökään kestä ilman pehmusteita, hyvä kun ajohousuilla. Vastatuultakin oli paikoin riittävästi, joten mitä vähemmän purjepinta-alaa sen parempi.
Trikoiden haittapuolena on se, että 70 km kuntolenkillä tulee näitä hissukseen menijöitä ohiteltua ja joille tulee sitten tarve näyttää että heiltä löytyy sittenkin vauhtia..., parin kilometrin vetoon. Mutta kait siinä oman egon arvostus nousi äfääriin, kun pärjäsi trikoopellelle pari kilometriä... ja sen jälkeen välipalalle. - rikoot on rumat
NoSe kirjoitti:
Oilisi kiva tietää mitkä tarkoituksemukaisia ja tuntuvat hyvältä päällä, muut "trikoot"
Taitaa olla tuulipukupelle jämähtänyt 70 luvulle !!
- Trikoo
Kiva se on trikoissa ajella kun aloittajan kaltaiset miehet ajavat huohottaen perässä samalla tuijottaen mun tiukkaa pyllyä. Saahan sitä katsoa, eikä katsominen vielä homoksi tee
- Näinmeillä
"Saahan sitä katsoa, eikä katsominen vielä homoksi tee "
Toisien katseista haaveilu taas kyllä tekee ;) - Trikoo
Näinmeillä kirjoitti:
"Saahan sitä katsoa, eikä katsominen vielä homoksi tee "
Toisien katseista haaveilu taas kyllä tekee ;)Mä oonki HOMO
- käyppä kokeilee
Ei vittu, pitäiskö mun sitten aloittajan mielestä ajella tuolla metsissä tuulipuvun takissa tai hupparissa jotka olisivatkin tosi turvallisia siellä puitten välillä. Ja housuiksi toki college pyysät, totta helvetissä. Sittenhän en olisi enää naurettava.
Se no se MUKAVUUS sekä TURVALLISUUS. Housuni tosin ovat shortsi malliset mtb-housut, mutta kylmemmillä kelleillä paksumpi housutrikoo. - hyyi
Älkää nyt helv3tti tollasen provopellen juttuja kommentoiko.
- hki- ranua-hki
Onko mitään niin kaunista katseltavaa kun friidut vetää tiukoissa byysissä siinä sun edessä ei tartte mennä ohi vaan voi jäädä kyseleen kuulumiset ja ehdottaa seuraavaa yhteistä lenkkiä.
- hki- ranua-hki
Joo, nyt muutaman oluen jälkeen pakko tunnustaa, että kun niitä tiukkoja friidujen trikoo peppuja katselen, niin kotosalla hanska käy vimmatusti.
- Runkku olet
hki- ranua-hki kirjoitti:
Joo, nyt muutaman oluen jälkeen pakko tunnustaa, että kun niitä tiukkoja friidujen trikoo peppuja katselen, niin kotosalla hanska käy vimmatusti.
Runkku olet
- Aika aikaansa
Mukavaa on, mutta poikasten puuhia.
- eiinsinööri
Terveisiä, tässä taas aloittaja. Omat harrastukseni ovat kuntosali, klassinen musiikki ja ooppera. Olen nelikymppinen ja näytän kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta. Enkä TODELLAKAAN nolaisi itseäni ja koko sukunimeäni olemassa yksi teistä naama irvessä, verenmaku suussa ja karseat trikoot päällä mankelia pumppaavista ukoista.
- hushush
vau
- Anonyymi
Spandex hieroo juuri sieltä, tiedät kyllä mistä.
- Anonyymi
Mistä olet löytänyt itsellesi haluamasi spanielit
jotka hieroo sun anaaliasi ?
Vaikka vanha ketju kyseessä, niin kommentoidaan silti.
Minusta on kummallista jos joku arvostelee sitä että pyöräilystä enemmän kiinnostuneet ja sitä harrastavat ihmiset pukeutuvat pyöräillessään tarkoituksenmukaisesti vartavasten pyöräilyyn tarkoitettuihin asusteisiin ja varusteisiin.- Anonyymi
Koska poljetaan keskellä ajokaistaa, jollainhan se on v********* takaisin.
Anonyymi kirjoitti:
Koska poljetaan keskellä ajokaistaa, jollainhan se on v********* takaisin.
Koska itse poljon aika paljolti tuolla metsän siimeksessä, niin saanko siellä ajaeassani käyttää tarkoituksenmukaisia ajovarusteita ilman että siitä tullaan sanomaan, vai pitääkö siitäkin vittuilla jonkun syyn varjolla?
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Koska itse poljon aika paljolti tuolla metsän siimeksessä, niin saanko siellä ajaeassani käyttää tarkoituksenmukaisia ajovarusteita ilman että siitä tullaan sanomaan, vai pitääkö siitäkin vittuilla jonkun syyn varjolla?
Äly ei tuollaisilla riitä järkevään ja asiapainotteiseen keskusteluun. Kannattaa jättää tuollaisten älykääpiöiden kommentit täysin huomioimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äly ei tuollaisilla riitä järkevään ja asiapainotteiseen keskusteluun. Kannattaa jättää tuollaisten älykääpiöiden kommentit täysin huomioimatta.
Iik! Santtuko älykääpiö? Ehei, kyllä kyllä, ymmärsin tahallaan väärin. Väärinymmärtäminen on nykyään kansallishuvia.
Hommasin tuohon graaveliini Continental Gatorskinit 32c. Ne taitettavat Saksassa valmistetut. Pakkauksen kyljessä oli komeita renkaanpaistajia. Oikein matadooreja, vaan nykyaikaisten pakkotoimintojen pohjalta ponnistaen toinen kuva esitti afropolkupyöräilijää. Ikään kuin afrikkalaisperäiset polkisi polkupyörää. Entä onko kukaan koskaan nähnyt mustalaista polkupyöräilemässä?
Itse renkaat oli taas lievää taistelua jotta sai ängettyä vanteelle. Nippusiteitä, saippuavettä ja lopulta väsyivät mokomat. Käytössä hyvät renkaat, vieriväiset, mukavaiset, siitäkin huolimatta että painoin painetta 7 baaria. Graavelini ole mikään maantietykki mutta noilla kipasin komiasti jälleen 73 kilometriä.
Itse asiasta. Olipas taas kiva ängetä hikinen silavainen ruhoni liian tiukkoihin spandexeihin. Vauhti tuimaa, läskit kiedottuina tiukasti spandexin syleilyyn. Kyllä taas kelpasi painella menemään oikeilla varusteilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iik! Santtuko älykääpiö? Ehei, kyllä kyllä, ymmärsin tahallaan väärin. Väärinymmärtäminen on nykyään kansallishuvia.
Hommasin tuohon graaveliini Continental Gatorskinit 32c. Ne taitettavat Saksassa valmistetut. Pakkauksen kyljessä oli komeita renkaanpaistajia. Oikein matadooreja, vaan nykyaikaisten pakkotoimintojen pohjalta ponnistaen toinen kuva esitti afropolkupyöräilijää. Ikään kuin afrikkalaisperäiset polkisi polkupyörää. Entä onko kukaan koskaan nähnyt mustalaista polkupyöräilemässä?
Itse renkaat oli taas lievää taistelua jotta sai ängettyä vanteelle. Nippusiteitä, saippuavettä ja lopulta väsyivät mokomat. Käytössä hyvät renkaat, vieriväiset, mukavaiset, siitäkin huolimatta että painoin painetta 7 baaria. Graavelini ole mikään maantietykki mutta noilla kipasin komiasti jälleen 73 kilometriä.
Itse asiasta. Olipas taas kiva ängetä hikinen silavainen ruhoni liian tiukkoihin spandexeihin. Vauhti tuimaa, läskit kiedottuina tiukasti spandexin syleilyyn. Kyllä taas kelpasi painella menemään oikeilla varusteilla."Entä onko kukaan koskaan nähnyt mustalaista polkupyöräilemässä?"
Enpä muista mutta kerran olen nähnyt työntelemässä ruohonleikkuria kelvillä puku päällä kuumana kesäpäivänä. Varmasti oli tukalampi olo kuin spandexilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Entä onko kukaan koskaan nähnyt mustalaista polkupyöräilemässä?"
Enpä muista mutta kerran olen nähnyt työntelemässä ruohonleikkuria kelvillä puku päällä kuumana kesäpäivänä. Varmasti oli tukalampi olo kuin spandexilla.On väärin luulla että spandexit olisi jotenkin hiostavat. Omatkin Santinit, joihin kuuluu pippelishortsit, tarkoittaa henkseleillä, ja lyhythihainen vetoketjullinen paita, ole lainkaan hiostavat. Päinvastoin. Materiaali hengittää hyvin ja onpa siinä tehokas uv-suojauskin. Paljon hikisemmät näillä keleillä on tavan shortsit t-paidalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On väärin luulla että spandexit olisi jotenkin hiostavat. Omatkin Santinit, joihin kuuluu pippelishortsit, tarkoittaa henkseleillä, ja lyhythihainen vetoketjullinen paita, ole lainkaan hiostavat. Päinvastoin. Materiaali hengittää hyvin ja onpa siinä tehokas uv-suojauskin. Paljon hikisemmät näillä keleillä on tavan shortsit t-paidalla.
Juu en sitä tarkoittanutkaan. Ne on mukavimmat kamppeet mitä voi pitää päällä pyöräillessä näillä keleillä ja muutenkin. Onhan ne pyöräilyyn suunniteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu en sitä tarkoittanutkaan. Ne on mukavimmat kamppeet mitä voi pitää päällä pyöräillessä näillä keleillä ja muutenkin. Onhan ne pyöräilyyn suunniteltu.
Kappas, käsitin väärin aivan vahingossa. En edes tahallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123