Paljonko työnnät jalkaprässissä?
Mikä on reitesi ympärysmitta?
15
136
Vastaukset
- piiloalfa
Sama kuin penikseni. Jalkaprässiä en käytä, vaan teen ihan rehtiä takakyykkyä, jossa punnerran vähän hikiset 110 kiloa.
- deep squatter
En minäkään paljon enempää saa kyykyssä. Oiskohan joku 115 kg tällä hetkellä ykkösmaksimi. Joskus ollut hieman enemmänkin, muttei ole tullut nyt niin paljon kyykättyä viime aikoina ja voimatasot siten tulleet kyykyssä vähän alaspäin. Toisaalta minä kyykkään ass-to-grass eli syväkyykkynä, en siis voimannostotyylillä, enkä todellakaan millään puolikyykyllä, jossa saisi kyllä liikuteltua isompia rautoja.
- piiloalfa
deep squatter kirjoitti:
En minäkään paljon enempää saa kyykyssä. Oiskohan joku 115 kg tällä hetkellä ykkösmaksimi. Joskus ollut hieman enemmänkin, muttei ole tullut nyt niin paljon kyykättyä viime aikoina ja voimatasot siten tulleet kyykyssä vähän alaspäin. Toisaalta minä kyykkään ass-to-grass eli syväkyykkynä, en siis voimannostotyylillä, enkä todellakaan millään puolikyykyllä, jossa saisi kyllä liikuteltua isompia rautoja.
Minäkin pyrin tuohon, mutta olen alkanut kehittää liikkuvuutta vasta viime aikoina, niin ei vielä onnistu. http://2.bp.blogspot.com/-lOaBPg53L-4/Uqixyge8VDI/AAAAAAAAAa4/FIoP4E3vo1g/s1600/takakyykky.jpg
Suunnilleen tuohon pääsen tällä hetkellä ennen kun alaselkä alkaa pyöristyä. - deep squatter
piiloalfa kirjoitti:
Minäkin pyrin tuohon, mutta olen alkanut kehittää liikkuvuutta vasta viime aikoina, niin ei vielä onnistu. http://2.bp.blogspot.com/-lOaBPg53L-4/Uqixyge8VDI/AAAAAAAAAa4/FIoP4E3vo1g/s1600/takakyykky.jpg
Suunnilleen tuohon pääsen tällä hetkellä ennen kun alaselkä alkaa pyöristyä.Tuolla syvyydellä kyykyn liikerata on jo oikein mainio. Pääasia kuitenkin lienee, että kyykkää alle vaakatason. Voimanostokisoissa riittää, että pääsee juuri alle vaakatason.
Mullakin taitaa alaselkä pyöristyä ainakin jonkun verran, kuten suurimmalla osalla ihmisistä, jos kyykkäävät ass-to-grass. Pieni "butt vink" ei kuitenkaan liene älyttömän vaarallista. Turvallisuussyistä takakyykyssä ei yleensä suositella edes ottamaan jatkuvasti ykkösiä, vaan lyhimmillään kakkosen sarjaa.
Voimanostotyylisessä kyykyssä on etunsa. Sillä saisi enemmän lihaksia aktivoitua ja isommat raudat ovat aina parempia, mm. hormonivasteen kannalta. Ite olen kuitenkin päättänyt, että omalla kohdallani täysi liikerata ja siten mahdollisimman toiminnallisen voiman sekä liikkuvuuden ylläpito on tärkeämpää kuin maksimaaliset raudat. - piiloalfa
deep squatter kirjoitti:
Tuolla syvyydellä kyykyn liikerata on jo oikein mainio. Pääasia kuitenkin lienee, että kyykkää alle vaakatason. Voimanostokisoissa riittää, että pääsee juuri alle vaakatason.
Mullakin taitaa alaselkä pyöristyä ainakin jonkun verran, kuten suurimmalla osalla ihmisistä, jos kyykkäävät ass-to-grass. Pieni "butt vink" ei kuitenkaan liene älyttömän vaarallista. Turvallisuussyistä takakyykyssä ei yleensä suositella edes ottamaan jatkuvasti ykkösiä, vaan lyhimmillään kakkosen sarjaa.
Voimanostotyylisessä kyykyssä on etunsa. Sillä saisi enemmän lihaksia aktivoitua ja isommat raudat ovat aina parempia, mm. hormonivasteen kannalta. Ite olen kuitenkin päättänyt, että omalla kohdallani täysi liikerata ja siten mahdollisimman toiminnallisen voiman sekä liikkuvuuden ylläpito on tärkeämpää kuin maksimaaliset raudat.Sinulla on hyvä tavoite. Oikeastaan niitä maksimikiloja on vähän turha minunkaan hakea, kun aloitin saliharrastuksen vasta pari vuotta sitten. Ehkä koitan vaan pysyä suurin piirtein tässä kunnossa. Painonnosto kiinnostaisi kyllä, mutta työntö ja tempaus ovat sen verran teknisiä, että vaatineeko valmentajan... Pelkkä rinnallevetokin on jo tarpeeksi haastava.
- piiloalfa
piiloalfa kirjoitti:
Sinulla on hyvä tavoite. Oikeastaan niitä maksimikiloja on vähän turha minunkaan hakea, kun aloitin saliharrastuksen vasta pari vuotta sitten. Ehkä koitan vaan pysyä suurin piirtein tässä kunnossa. Painonnosto kiinnostaisi kyllä, mutta työntö ja tempaus ovat sen verran teknisiä, että vaatineeko valmentajan... Pelkkä rinnallevetokin on jo tarpeeksi haastava.
Siis tarkoitan, että enemmän järkeä olisi tavoitella isoja painoja, jos olisi aloittanut vaikkapa teininä, koska siitä tilanteesta voi kehittyä kisakuntoonkin.
- sexylena25
Rekisteröidy nyt ilmaiseksi ja chat http://otourl.pl/sexchat
- ätmi-sinkku
Minä en kyykkää kun 50-60 kilolla kun selkäni ei ole kovin hyvä ja sitä pistelee joskus. Jalkaprässissä menee 300kg
Mittasin ympärysmitaksi huimat 50cm ja jalkaprässiä en ole tehnyt moneen vuoteen. Kun muutama vuosi sitten kävin salilla, pistin jalkaprässiin yleensä noin 100-120kg painoa.
- :)>
Minkä verran periaatteen mies nostit penkistä?
:)> kirjoitti:
Minkä verran periaatteen mies nostit penkistä?
En ole oikein koskaan tehnyt penkkipunnerrusta enkä muutenkaan tykännyt treenata vapailla painoilla.
Saako tähän tytökki vastata? Minä mittasin juuri n. 50 cm siitä keskivaiheilta, ja se on mielestäni aivan riittävästi. En tee salilla kauheasti reisilihashommia, koska jalat joutuvat muutenkin pyöräilyn takia aika kovaan rääkkiin.
- ätmi-sinkku
Minulla on 59 cm reiden mitta
- ätmi-sinkku
Teen 6-7 toistoa 300 kilolla
- Ikisinkku M
Minulla reiden ympärysmitta on pienempi kuin pään ympärysmitta ja niin se saa olla jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752