Mies on työtön ja ite tienaan semmoset 2500e kuussa. Miehelle olen yhteensä lainannut 500 euron vuoden aikana. Nyt soitti tänään jos voisin avustaa 200e vuokran maksua. Siis mitä helv! tyyppi saa Kelalta asumistukea, sossulta on sitoumus apteekkiin yms. Mä sanoin, että totta vie voin maksaa, mutta sitten mun nimi siirretään myös virallisesti Maistaarin kautta kyseiseen osoitteeseen. Olenhan mä siellä paljon aikaa viettänyt. Vuokraa en maksa, mutta ruokaa ja taloustavaroita makselen. Mä loukkaannuin ihan pirusti tosta vuokranmaksamisesta. Olen karhunnut noita 500 e mieheltä, mutta ei ole maksanut. Siis mitä tässä nyt kandee tehdä? Kyllä mä voin avustaa mut seuraavaksi tehdään velkakirja. Mutta, että vuokraa maksan vaikka nimeni ei oo papereissa?!?
Siis täh ja häh
41
235
Vastaukset
- Usko Talikkovuori
Miksi seurustelet loispummin kanssa ylipäätään?
- pipiatri
Noh, juridisesti asunto on sinulle _koti_oli vuokrasopimusta tahi ei
mies ei voi ottaa avaiintakaan pois, tai pyytää virka-apua poliisilta
sinun poistamisexy asunnosta, paitsi juoppoputkaan, jos tarvetta
ja aamulla oikeus mennä _kotiin_
Ellei ole tehty vuokrasopimusta, ei voi olla vuokraakaan
eikä tarvitse sille äijälle maksaa yhtään mitään--sexysta toki nautit itsekin;)
Asunto-oikeus vain voi antaa _häädön_ siitä valittamalla hovioikeuteen
voit vetkutella yli vuodenkin äijän kiusana ja mahd ennakkotapuxena
vielä korkeimpaan oikeuteen saakka pitkittämään äijän piinaamista
Jos olet mukava ja sexistä pitävä ja omaa rahaa voit tulla viettämään
minun luoxeni keskiyön coktailpartyyn luonnonporeammeessa
bonuxena konultoin sinulle , miten toimia _kotisi_suhteen- Ikisinkku M
= 7-kymppinen puliukko ammeamiraali pöpiatri :)
- pipiatri
Ikisinkku M kirjoitti:
= 7-kymppinen puliukko ammeamiraali pöpiatri :)
punti.hintikös se siellä huutelee taas
Ei edes tuunnistanut minua viimexi nähdessän Kärsämäen Prismassa käydessäni
pummasi rahaa pieneen Volmar pulloon Jäkrlän slummista häädetyn n.sorsan kanssa
ei ollut saanut Viipaleen vieressä käyvien trokariena virolaista myrkkyviinaa
5€ muoviflindaa luotolla
En raaskiut huitaista kuokkaan puliukon rääpälettä
Muistatkos vuodenaikaan nähden kovasti ruskettuneen päätä pidemmän miehen, joka lähti hopenvrisellä autolla Lidliin ostamaan halvempaa ruokaa
se olin minä----varo seuraavalla kerralla ja väistä kauas ettei tule osoto-garia
se sattuu asfatille mäjähtäminen ja aivotärähdyxen vaara jopa kuollakin - Jigoro Kano sensei
pipiatri kirjoitti:
punti.hintikös se siellä huutelee taas
Ei edes tuunnistanut minua viimexi nähdessän Kärsämäen Prismassa käydessäni
pummasi rahaa pieneen Volmar pulloon Jäkrlän slummista häädetyn n.sorsan kanssa
ei ollut saanut Viipaleen vieressä käyvien trokariena virolaista myrkkyviinaa
5€ muoviflindaa luotolla
En raaskiut huitaista kuokkaan puliukon rääpälettä
Muistatkos vuodenaikaan nähden kovasti ruskettuneen päätä pidemmän miehen, joka lähti hopenvrisellä autolla Lidliin ostamaan halvempaa ruokaa
se olin minä----varo seuraavalla kerralla ja väistä kauas ettei tule osoto-garia
se sattuu asfatille mäjähtäminen ja aivotärähdyxen vaara jopa kuollakinhttp://www.youtube.com/watch?v=GEnMOT69qWM
Homo-Petrin kotisoffa tatamilla kirjekurrisilla oppåma O-soto-gari
- hyvä hyvä,
ja sen jälkeen saatkin maksaa kaiken, koska ukon avustukset loppuu siihen paikkaan.
- pipiatri
Totta, niinkin voi käydäkin, toisaalta mies kärähttää pimeästä alivuokraisesta ja asumistuet peritään takaisin vainaalle pienet sakot.
Jos tuo neiti onkin kamala kälättäjä, enkä huoli suojaani niin
Pientloinen saa ilmaisen oikeusavustajan setvimään asiaa oikeudessa
Kannatta variksi pyytää kuitti rahoista tai velkakirja--joka voi ollakin huono ratkaisu
ei saa rahojansa takaisin koskaan ja äijällä brinnaa luottotiedot, ellei pysty maksamaan velkaansa-------moraalisesti ei ämmien olisi syytä kostaa huonollekaan miehelle............jota on niin kovasti rakastanut............joskus menneisyydessä
Helpointa pakata sytkeissi tyhjät kosmetiikkapurkkinsa pois ja jättää äijä
pokaamaan uusi kiertopalkinto elättämään......siis ei ämmien tapaan merkitä reviiriänsä omilla mummokalsareilla vatekaapissa säikyttämään sitä uutta
ämmää pois loisen uhrina
- runontaja off
Miehen vuokratuki on sitten päivitettävä, mikäli muutat kirjasi miehen luo ja vuokratuki voi tippua puoleen tai kokonaan pois. Sillä vuokratukeen vaikuttaa asuinkumppanin tulot.
Tietämättä, kuinka pitkään olette seurustelleet ja siitä välittämättä, tuskin tulet saamaan rahojasi takaisin, ellei mies löydä työtä ja miksi vaivautua, kun rahaa tulee työttömyydestä, kelalta, sosiaalitoimistolta ja sinulta.- pipiatri
höpö höpö
Ei tarvitse olla merkitty edes Talokirjaan , kun voi olla periaattessa asunnoton virallisestikin niin siltikin se asunto on _koti_, edellyttäen sen, että asunto luokiteltu asumiskelpoiseksi, eikä esm kesämökki vain
Runontaja on antanut ymmärtää olevansa kiinteistönhoitaja!
Kannattaisi syventyä finnlexiin, sillä moni isännöitijäkää ei tiedä, mitä Suomen laki
sanoo
Kukkahattu Räsänenkään ei usko Suomen lakiin, vaan jumalaharhan lakiin
ämmä on jopa lääkäri!!
Enpä teettäisi pippeliin remonttia sillä, jonka laki kieltää pippelin käytönkin muuhun
kuin kuseskeluun-----------siitäki sakot, jos joku kukkahattu näkee
tulee Jehkiman rangaistus jo maalliselle tomumajallekin - runontaja off
pipiatri kirjoitti:
höpö höpö
Ei tarvitse olla merkitty edes Talokirjaan , kun voi olla periaattessa asunnoton virallisestikin niin siltikin se asunto on _koti_, edellyttäen sen, että asunto luokiteltu asumiskelpoiseksi, eikä esm kesämökki vain
Runontaja on antanut ymmärtää olevansa kiinteistönhoitaja!
Kannattaisi syventyä finnlexiin, sillä moni isännöitijäkää ei tiedä, mitä Suomen laki
sanoo
Kukkahattu Räsänenkään ei usko Suomen lakiin, vaan jumalaharhan lakiin
ämmä on jopa lääkäri!!
Enpä teettäisi pippeliin remonttia sillä, jonka laki kieltää pippelin käytönkin muuhun
kuin kuseskeluun-----------siitäki sakot, jos joku kukkahattu näkee
tulee Jehkiman rangaistus jo maalliselle tomumajallekinpipiatrilta jäi huomioimatta aloittajan
"Mä sanoin, että totta vie voin maksaa, mutta sitten mun nimi siirretään myös virallisesti Maistaarin kautta kyseiseen osoitteeseen." kohta.
Toisekseen kannattaisi tutustua mitä eroa on kiinteistänhoitajalla ja isännöitsijällä.
Sinänsä tiedän menneisyydessä montakin henkilöä, jotka asuivat asunnossa ilman, että asuivat virallisesti ky. osoitteessa.
Sitten taas erikseen ovat henkilöt, jotka asuvat seurustelukumppaninsa kanssa ja jatkovuokraavat omaa vuokra-asuntoa suuremmalla vuokralla mitä itse maksavat ja samalla saavat vuokratukea. - pipiatri
runontaja off kirjoitti:
pipiatrilta jäi huomioimatta aloittajan
"Mä sanoin, että totta vie voin maksaa, mutta sitten mun nimi siirretään myös virallisesti Maistaarin kautta kyseiseen osoitteeseen." kohta.
Toisekseen kannattaisi tutustua mitä eroa on kiinteistänhoitajalla ja isännöitsijällä.
Sinänsä tiedän menneisyydessä montakin henkilöä, jotka asuivat asunnossa ilman, että asuivat virallisesti ky. osoitteessa.
Sitten taas erikseen ovat henkilöt, jotka asuvat seurustelukumppaninsa kanssa ja jatkovuokraavat omaa vuokra-asuntoa suuremmalla vuokralla mitä itse maksavat ja samalla saavat vuokratukea.Turhaa hiusten halkomista jo tuokin nyt
Omaan itse c/0 ositteen Suomessa ja on myösöskin juridisesti _koti_
jossa voin asuakin Suomessa ja maalliset tavarat säilössä
Kun viranomainen kysyi missäs sitten pääasiallisesti asun?
Asuskelen miloin missäkin halvassa hotellissa, joissa on miltei poikkeuksetta
uima-allas käytössä monsuuniaikanakin touko-elokuun aikaan
"Luxus" elämiseeni riittää 300€/kk kaikine palveluinensa
Suomalainen lääkäri ottaa vastaan ilman jonotteluja
Suomalaisia baareja, kouluja yms...ilmaista billuakin aina tyrkyllä
yli 1000 suomalaisen yhteisö, joista kukaan halua takaisin kokoomuksen
luxushintaseen Suomeen takaisin
Juopille suomalaille ei kerrota missä viinakin on melkein ilmaista
Jo 600 000 ulkomaille paenneista vain 5% aikoo palata Suomeen
haudattavaxi
Udmurtti-tsadilainen savolaxi ei tropiikkia kestäkään---onnexi - runontaja off
pipiatri kirjoitti:
Turhaa hiusten halkomista jo tuokin nyt
Omaan itse c/0 ositteen Suomessa ja on myösöskin juridisesti _koti_
jossa voin asuakin Suomessa ja maalliset tavarat säilössä
Kun viranomainen kysyi missäs sitten pääasiallisesti asun?
Asuskelen miloin missäkin halvassa hotellissa, joissa on miltei poikkeuksetta
uima-allas käytössä monsuuniaikanakin touko-elokuun aikaan
"Luxus" elämiseeni riittää 300€/kk kaikine palveluinensa
Suomalainen lääkäri ottaa vastaan ilman jonotteluja
Suomalaisia baareja, kouluja yms...ilmaista billuakin aina tyrkyllä
yli 1000 suomalaisen yhteisö, joista kukaan halua takaisin kokoomuksen
luxushintaseen Suomeen takaisin
Juopille suomalaille ei kerrota missä viinakin on melkein ilmaista
Jo 600 000 ulkomaille paenneista vain 5% aikoo palata Suomeen
haudattavaxi
Udmurtti-tsadilainen savolaxi ei tropiikkia kestäkään---onnexiHauska kommentti hiusten halkomista vastistavalta
- pipiatri
runontaja off kirjoitti:
Hauska kommentti hiusten halkomista vastistavalta
Tiedän monta eläkläis leipäsusi ja pullahiiri pariskuntaa, joilla molemmilla oma omistusasunto, toisessa asutaan yhdessä ja toinen vain romuvarastona, jota ei kannata vuokrata kellekkään, asumistukisysteemin vuoksi
Ruuhka-Tsadissa vielä yleisempää KeLan kusettamista
Söpö Paula yh-neitosta riiatessani Kallion kaksiossa asui olohuoneessa reppu komennustyöläismiehiiä ja Paulalla makkari pnskan kanssa kuherteluhuoneena
vissiin Raha-Ratikan vipuvelkakortteeri
- 12+12
" Mä sanoin, että totta vie voin maksaa, mutta sitten mun nimi siirretään myös virallisesti Maistraatin kautta kyseiseen osoitteeseen. Olenhan mä siellä paljon aikaa viettänyt. Vuokraa en maksa, mutta ruokaa ja taloustavaroita makselen. Mä loukkaannuin ihan pirusti tosta vuokranmaksamisesta. Olen karhunnut noita 500 e mieheltä, mutta ei ole maksanut. Siis mitä tässä nyt kandee tehdä?"
Tätä juttua kyllä kertoo mies!
Miksi et voi suoraan kertoa: olet mies, jota opiskelija neitonen on "lypsänyt"?
Ei tossa ole oikein muuta tehtävää, kuin ottaa opiksi. Älä anna huijata enää lisää.
Epäilen ettei missään nimessä sun kannata käydä neitosen kanssa Maistraatissa!
Kun valmistuu;avioliitto loppuu ja hän ottaa "liitomaksuja" sulta vielä hyvityksenään.
Näitä on kyllä kuultu ennenkin ja varsinkin kesäkuun alussa.
Katkos kun tulee aina näihin opiskelijan opinto rahoituksiin. (kesä kuukausiksi)
Kesäisin kun heidän oletetaan työskentelevän jossain palkkatyössä.
Ystäväni kustansi juuri samoin vaimonsa opinnot, viisi vuotta.
Heti valmistumis juhlien jälkeen, vaimo haki asumuseroa/avioeroa.
Sai eron ja osan omaisuudestakin, kun avioehtoa ei ollut.
Vaimolla ei opintovelkoja ja pääomaakin hiukan opintojen päätteeksi.
Voisiko paremmin olla 25 vuotiaalla ekonomilla!- pipiatri
hehhee terävä huomio--------äijä itse voi ollakin ap.
Maistraatteja ei tarvita, vaan merkintä Talokirjaan ja huoneenvuokrasopimus
joita saa kirjakaupoistakin ja netisstä tulostettua
sitä ei vaan kannata tehdä välttämättä ja voi asua _kodissaan_ ilmaisexy
- Uskomatoomiii
En ole mies! Miehellä on myös mm. kaksi eri tiliä, pystyykö sossua huijaamaan siten, etteivät tiedä toisesta tilistä? Miehellä on lisäksi pari tonnia maksamattomia veroja ja perinnässä laskuja. Minulla on siis oma vuokra-asunto toisella paikkakunnalla, mistä johtuen olen viettänyt paljon aikaa miehen luona. Mulla on myös yksi kaveri, joka on sossun elätti. Pyysi minua siirtämään rahaan tillleen ja kirjoittamaan viestin kohtaan "velan maksu". Minä en suostunut. Itse käyn joka päivä töissä, maksan verot jne. Olen ajattellut kovasti yhteistä elämää tämän miehen kanssa mutta en tiedä olenko pirun pihi vai mitä mutta mä en vaan siedä rahanlainaajia tai no niitä jotka ei maksa sitten velkaa takaisin, Löysin siivotessa miehen pöydältä paperin, jossa ex-tyttöystävä karhuaa v. 2006 maksamattomia velkoja. Oli lähetetty mieheni työpaikkaan. Hänellä on vieläkin osa-aikatyö, mutta rahat ottaa pimeesti. Masentavaa:(
- pipiatri
No woi wee:(
Sota heti huomenna mihin vaan Oikeusaputoimstoon , rähvelit huijaavat nyt!!!111!!
Sellaisista on hankalaa päästä irti, jos on vielä narkkareitakin luulisin
Sekakäyttäjät tunnetaan...........voit olla jo hengenvaarassa !!!111!!!
Miksi muka pitäisi maksaa toisen vuokria tai menoja ylipäätään? Outoa kuppaamista.
Enpä sinuna maksaisi. Ensinnäkin, seurustelette, ette ole edes yhteistaloudellisessa parisuhteessa. Kumpikin maksaa omat menonsa ja laskunsa ja sillä siisti. Joka toimii mainiosti parisuhteessakin.
Ehkä kannattaa jatkaa seurustelulinjalla mutta miettiä vielä sitä yhteiselämää pitkälle eteenpäin. Kohtahan ne velatkin olisivat ykskaks yhteisiä.- pipiatri
Eronhtki kullakallis
musti erosi Ellusta ja pennuistahyperkallis oikeudenkäynti yksitisellä lakimiehellä
joka oli itse istuva Tuomari
Sain pennut ja asiat kuntoon, kun piti uusia passi...........vouti vaatikin passin saamisexy Ellunkin _yhteivastuulliset_ kulut--ison kasan mammonaa
arvaas harmittiko odotamaton velka, ennen töihin pääsyä ulkomaille
Pst Ellu ja Musti tekaistuja nimiä;)
sorry foxyleidi pipiatri kirjoitti:
Eronhtki kullakallis
musti erosi Ellusta ja pennuistahyperkallis oikeudenkäynti yksitisellä lakimiehellä
Sain pennut ja asiat kuntoon, kun piti uusia passi...........vouti vaatikin passin saamisexy Ellunkin _yhteivastuulliset_ kulut--ison kasan mammonaa
sorry foxyleidiNo et pässiseni sitten tehnyt avioehtoa?
Minusta jokaisen mahdollisia lapsiaankin ajattelevan se pitäisi täydä automatic - tosin jotkut omaa hyötyä tavoittelevat alkavat kitistä ettei toinen rakasta aidosti, jos vaatii avioehtoa. Minusta se juurikin on aitoutta parhaimmallaan.pipiatri kirjoitti:
Eronhtki kullakallis
sorry foxyleidiHetkinen. Mitkä yhteisvastuulliset kulut?
- pipiatri
elisakettu kirjoitti:
Hetkinen. Mitkä yhteisvastuulliset kulut?
Kah, ovela ketturouvakin on hämillänsä hehhee
siis, ellei saavu haasteen saaneena oikeuteen, määrätään seuraavaan istntoon
_uhkasakko_
Tarinani Ellu ei tullut sittenkään ja lisää uhkasakkoja taas
Kolmannella kerralakin Ellu jäi ryyppykämppäänsä ryystämään keppanaa
ja oikeus päätti Mustin eduxi, eikä edes todistajiakaan olisi tarvittu niimpal
Ellun uhkasakotkin olivat _yhteisvastuullisia_ ja perittiin Mustilta noin kax/kk palkka
Rahallisesti Pyrrhoxen voitto:(
Musti maksoi Ellun uhkasakot
Musti sai pentueensa turvaan kuitenkin ja se oli rahaakin tärkeämpää
Musti sai pentunsa, eikä surrut rahaa, eikä Ellun tunteitakaan
bitchkettujen sanhelinää nuo tunteet-----höh, eivät ne tunteet ole minkäänlaisia
tekoja vieläkään ollut mitenkään muutakuin tyhjiä haaveita vain
Alfauros Musti TOIMII JA VOITTI pipiatri kirjoitti:
Kah, ovela ketturouvakin on hämillänsä hehhee
siis, ellei saavu haasteen saaneena oikeuteen, määrätään seuraavaan istntoon
_uhkasakko_
Tarinani Ellu ei tullut sittenkään ja lisää uhkasakkoja taas
Kolmannella kerralakin Ellu jäi ryyppykämppäänsä ryystämään keppanaa
ja oikeus päätti Mustin eduxi, eikä edes todistajiakaan olisi tarvittu niimpal
Ellun uhkasakotkin olivat _yhteisvastuullisia_ ja perittiin Mustilta noin kax/kk palkka
Rahallisesti Pyrrhoxen voitto:(
Musti maksoi Ellun uhkasakot
Musti sai pentueensa turvaan kuitenkin ja se oli rahaakin tärkeämpää
Musti sai pentunsa, eikä surrut rahaa, eikä Ellun tunteitakaan
bitchkettujen sanhelinää nuo tunteet-----höh, eivät ne tunteet ole minkäänlaisia
tekoja vieläkään ollut mitenkään muutakuin tyhjiä haaveita vain
Alfauros Musti TOIMII JA VOITTIJaa. Ja miten voi pentue tänäpäivänä ja onko välit molempiin vanhempiin säilyneet?
Tuo pentujen turvaan saattaminen ei kaikille huonossa suhteessa oleville tule ensimmäisenä eikä toisena mieleenkään. Surullista.
Mutta yksi huono suhde ei sanele sitä kaikki muutkin olisivat. Se ei oikeuta katkeruuteen hamaan loppuun asti eikä ole määrittelevä tekijä "tuomitessa ihmisiä". Hyviäkin ihmisiä ihan parisuhteisiin asti on olemassa. Sivumennen sanottuna et silti vakuuta minua tunteettomuudellasi. Esität vain :)- sun ihannoima sari
elisakettu kirjoitti:
Jaa. Ja miten voi pentue tänäpäivänä ja onko välit molempiin vanhempiin säilyneet?
Tuo pentujen turvaan saattaminen ei kaikille huonossa suhteessa oleville tule ensimmäisenä eikä toisena mieleenkään. Surullista.
Mutta yksi huono suhde ei sanele sitä kaikki muutkin olisivat. Se ei oikeuta katkeruuteen hamaan loppuun asti eikä ole määrittelevä tekijä "tuomitessa ihmisiä". Hyviäkin ihmisiä ihan parisuhteisiin asti on olemassa. Sivumennen sanottuna et silti vakuuta minua tunteettomuudellasi. Esität vain :)Heh, onks kivaa rupatella AINA itsensä kaa.
sun ihannoima sari kirjoitti:
Heh, onks kivaa rupatella AINA itsensä kaa.
Mikäs perskärpänen se siellä surisee? Ei ole vielä ollut tarvetta rupatella itseni kanssa. Kehoitan sinua tyytymään samaan.
- pipiatri
elisakettu kirjoitti:
Mikäs perskärpänen se siellä surisee? Ei ole vielä ollut tarvetta rupatella itseni kanssa. Kehoitan sinua tyytymään samaan.
Elluseni
pipiatri kirjoitti:
Elluseni
Miten määrittelet ämmien kapeutuneen tunne-elämän? Harvemmin miehet käyttää tuollaista ilmaisua.
Kettu on laumaeläin, mutta onnellinen vapaana vaeltaessaan ja itse valiten elinympäristönsä. Eläimetkin masentuvat ja stressaantuvat vankina ollessaan. Ei siis poikkea ihmisestä.- 15+13
elisakettu kirjoitti:
Miten määrittelet ämmien kapeutuneen tunne-elämän? Harvemmin miehet käyttää tuollaista ilmaisua.
Kettu on laumaeläin, mutta onnellinen vapaana vaeltaessaan ja itse valiten elinympäristönsä. Eläimetkin masentuvat ja stressaantuvat vankina ollessaan. Ei siis poikkea ihmisestä.`sun ihanoima Sari´
Pikkupakko sen on jutella yksin, rupattelu kaverit vähissä.
Akan toisensa jälkeen kun on häätänyt spämmeillään.
Ei vakkari porukka vastaa kuin potkasemalla persuksil. :( - pipiatri
elisakettu kirjoitti:
Kettu on laumaeläin, mutta onnellinen vapaana vaeltaessaan ja itse valiten elinympäristönsä. Eläimetkin masentuvat ja stressaantuvat vankina ollessaan. Ei siis poikkea ihmisestä.Elluseni
- :)...
Ei ne hyvät kyydit ilmaisia ole.
:)... kirjoitti:
Ei ne hyvät kyydit ilmaisia ole.
Jaa ei vai? No jos joku haluaa lutkailla eikä toinen saa kuin maksusta, niin eihän asia mulle kuulu.
Jotkut taas harrastaa kivoja juttuja yhdessä nauttien ja hinnaksi riittää hyvin se toinen toiselleen antama aika ja sen laatu.
- määmy
Mä joskus pistin bänksit kympin vuoks, lupas maksaa takas parin viikon kuluttuu. Ku e maksanu takas, pistin poikki. Kilautti jälkeen sanoe "Älä nyt ***** viitti".
Älä nyt ainakaan lisää menee miehelle rahaa syytämään. Jos jo tuossa vaiheessa on rahaa pyytämässä tuohon tyyliin maksamatta takaisin, tilanne ei takuulla tule ainakaan helpottumaan mikäli virallisesti pistätte hynttyyt yhteen.
Kyse ei ole siitä, etteikö puolisoa voisi taloudellisesti tukea, mutta siihen ei saa liittyä hyväksikäyttöä, valehtelua tai petosta. Kummankin täytyy parhaansa mukaan kantaa kortensa kekoon kulloisenkin tilanteen sallimissa puitteissa. Ei ole kyse tismalleen samoista euromääristä, vaan periaatteesta.
Ei ole itsekästä varmistaa oma selustansa taloudellisesti. Kaikesta omistamisesta yms täytyy tehdä kirjallinen sopimus, niin tarpeettomalta kuin se onnen kukkuroilla ollessa saattaakin tuntua. Talousasioissa ei riitatilanteessa riitä pelkkä sana, täytyy olla mustaa valkoisella.- pipiatri
Ottaskos kaunis oasis miexsensä hyväpalkkaisen tankkeriseilorin, joka lähttelee
ns. vetoseteleitä l. rahaa kotirouvan tilille huolehtiaxensa lapsistansa ja kotirouvastansa
Suomi Mustameri reissu 3 kuukautta ja pikapanon werran saatta ehtiä ja taas toinen reissu ja sitten noin 2-3kk lomaa kotona ja aikaa suorittaa aviovelvllisuuttansa muijallekin molemmat lomalla ja voi vaikka shoppailla seilori maksaa muijansa hörhelöt sun muut mukisematta oivalliselle kotirouwalle
Mustamerelle mennään Bosborinsalmesta Läpi Istanbulin ja voi pysähtyäkin Istanbulissa supportasiossa ja seilori pääsee maihin ja 100% varmasti
purkaa kiimaansa turkkilaisen naisen, muttei kerro kotna mitään
tiedät vain epäillä syrjähyppyä ja omat hyppysi salaat
Noh otatkos tyrkyn vastaan joltain sinua miellyttävältä seilorilta? pipiatri kirjoitti:
Ottaskos kaunis oasis miexsensä hyväpalkkaisen tankkeriseilorin, joka lähttelee
ns. vetoseteleitä l. rahaa kotirouvan tilille huolehtiaxensa lapsistansa ja kotirouvastansa
Suomi Mustameri reissu 3 kuukautta ja pikapanon werran saatta ehtiä ja taas toinen reissu ja sitten noin 2-3kk lomaa kotona ja aikaa suorittaa aviovelvllisuuttansa muijallekin molemmat lomalla ja voi vaikka shoppailla seilori maksaa muijansa hörhelöt sun muut mukisematta oivalliselle kotirouwalle
Mustamerelle mennään Bosborinsalmesta Läpi Istanbulin ja voi pysähtyäkin Istanbulissa supportasiossa ja seilori pääsee maihin ja 100% varmasti
purkaa kiimaansa turkkilaisen naisen, muttei kerro kotna mitään
tiedät vain epäillä syrjähyppyä ja omat hyppysi salaat
Noh otatkos tyrkyn vastaan joltain sinua miellyttävältä seilorilta?Sinänsä ei ole mitään seiloreita vastaan, mutta en ole ajatellut ruveta kotirouvaksi, maksan itse omat hörhelöni ja syrjähypyille molemminpuolisesti ei kiitos. En siis ottaisi kuvatun kaltaista miestä itselleni.
- pipiatri
oasis79 kirjoitti:
Sinänsä ei ole mitään seiloreita vastaan, mutta en ole ajatellut ruveta kotirouvaksi, maksan itse omat hörhelöni ja syrjähypyille molemminpuolisesti ei kiitos. En siis ottaisi kuvatun kaltaista miestä itselleni.
HI, Oasis netitokaineseni
En tyrkytä itseäni, vaan kelpaiskos vaikkapa esm. brawo.brawin kalteinen mies
joka olisi tankkerin kippari, merikapteeni arvoltansa ja lain mukaan on aina
tienattava eniten koko laivassa ja rahalista ongelmaa tulisi kuvioihin koskaan--
sinua mieltävä mies, mutta varakas merikapteeni hyvin riittävällä palkalla
ja sinä huolehtisit yhteisistä lapsistamme seilorin merellä ollessa.
Unelmiesi mies olisi lomavuorottelun mukaan sen 3kk reissulla
ja toiset 3kk lomalla sinunja lasten kanssa aikaan
Voisit Opiskella merikapteenin maksamana kulut, mutta lapsista on huolehdittava
hyvin ja se äijäkin ihan mielellänsä hoitaa lapsianne
3kk kotona vapaalla ja 3kk Mustameren reissullansa taas jälleen töihin
Mustameren öljysatamissa on mm. Batumi ja siellä kuuluisa korsteenibaari
Siellä isäntsäsi voi kohdata Katie Meluan siskon ja joutuu kiusauxen valtaan
Ihalen Katie Meluaa ja hän voisi olla jopa minun tyttäreni ulkonäönkin puolesta
Sybtynyt Batumissa ja minä 15v messipoikana voisin olla flikan alulle paneskelija
Batumissa käydessääni muutaman kerran............if.
http://www.youtube.com/watch?v=8hOwLap5Je8
tällaine herttinen ämmä voisi törmtätä merikapteeni mieheesi ja meibii
vähäsen ........njom njom: ..............KILPAKOSIJA!!!111!!!
Mitäs vastaat sä nyt?
kaunis Oasis........oikeesti? pipiatri kirjoitti:
HI, Oasis netitokaineseni
En tyrkytä itseäni, vaan kelpaiskos vaikkapa esm. brawo.brawin kalteinen mies
joka olisi tankkerin kippari, merikapteeni arvoltansa ja lain mukaan on aina
tienattava eniten koko laivassa ja rahalista ongelmaa tulisi kuvioihin koskaan--
sinua mieltävä mies, mutta varakas merikapteeni hyvin riittävällä palkalla
ja sinä huolehtisit yhteisistä lapsistamme seilorin merellä ollessa.
Unelmiesi mies olisi lomavuorottelun mukaan sen 3kk reissulla
ja toiset 3kk lomalla sinunja lasten kanssa aikaan
Voisit Opiskella merikapteenin maksamana kulut, mutta lapsista on huolehdittava
hyvin ja se äijäkin ihan mielellänsä hoitaa lapsianne
3kk kotona vapaalla ja 3kk Mustameren reissullansa taas jälleen töihin
Mustameren öljysatamissa on mm. Batumi ja siellä kuuluisa korsteenibaari
Siellä isäntsäsi voi kohdata Katie Meluan siskon ja joutuu kiusauxen valtaan
Ihalen Katie Meluaa ja hän voisi olla jopa minun tyttäreni ulkonäönkin puolesta
Sybtynyt Batumissa ja minä 15v messipoikana voisin olla flikan alulle paneskelija
Batumissa käydessääni muutaman kerran............if.
http://www.youtube.com/watch?v=8hOwLap5Je8
tällaine herttinen ämmä voisi törmtätä merikapteeni mieheesi ja meibii
vähäsen ........njom njom: ..............KILPAKOSIJA!!!111!!!
Mitäs vastaat sä nyt?
kaunis Oasis........oikeesti?Ei miehen ammatilla tai varallisuudella ole merkitystä, kunhan on halukas tekemään töitä elantonsa eteen noin periaatteellisesti. Mikäli miehen ammatti vaatisi paljon poissaoloa, niin sen asian kanssa olisi vain opittava elämään ja saatava arki sujumaan miehen poissaolosta huolimatta.
Tärkeintä on mies itse. Lämmin, älykäs, luotettava, uskollinen, huumorintajuinen, huomaavainen ja kokonaisuudessaan valloittava mies kelpaa kyllä...
- Sitä saa mitä tilaa:
.
"Sitä saa mitä tilaa!!!!!!!1!!!!!1!1!1!!!!!!1!!1!!1!!!"
har!11
. - 11+14
Tosta työttömästä miehestä, joka pummailee rahaa, tuli mieleen ammattipummi Naantalista.
Hän esittää entistä rappiolla ollutta alkoholisti/sekakäyttäjää joka on tehnyt täyskäännöksen elämässään.
Mies on jo yli viiskymppinen, hänellä on aina useampi nainen kierroksessa.
Naiset ovat joko vammaisia tai paljon Hatsaa vanhempia.
En ymmärrä, äijä mennä klonkkaa keppineen ja poninhäntineen kaupaksi, kuin Auervaara konsanaan.
Nyhtää muutamia satasia kuussa ylimääräistä taskurahaa naisiltaan ja viinapullon tuliaisiksi.
Nytkin sillä on kuulemma taas uus nainen. Siis lähes seitsemänkymppinen varakkaampi joka on naimisissa ja ottaa eron ukostaan.
Nainen joka ei vieläkään tajua elämän raadollisuutta!!- pipiatri
Ilmiselvästi keppipummi on MMies Pielavetinen junantuoma savolais ketale
Katainenkin valehteli olleensa Pielaveden kokoomunuort ry puheenjohtaja
vaikka Patentti ja rekisterihallituxen mielestä ei sellaista yhdistystä ole olmassakaan
Sopii kuvaan toinenkin savolainen valehtelija
kun siirryt miehen osastoon sinä elätät ja miehesi ei saa lanttiakaan sossusta koska teidän tulot katsotaan samaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102