Kellään kokemuksia Total henkilöstöpalvelut nimisestä firmasta?Mollin sivuilla samat paikat kuukaudesta toiseen,hakuaikaa jatketaan koko ajan kuukaudella.
TOTAL
121
5976
Vastaukset
- Ama1
paska firma!
Itse olen laitellut hakemusta menemään, poistavat sitten ajoissa ilmoituksen ja toiveikkaana odottaa yhteydenottoa niin ei mitn! ei koskaan ole kuulunut pyyntöä edes haastelluihin eikä todellakaan ainakaan kokemusta itseltä puutu!
Eli ei ainakaan hirveän työntekijä ystävällinen firma! - tuuli-anneli
Lisää kaivataan kokemuksia! Epäileväinen olen näiden vuokratyöfirmojen suhteen. Eräässä työnhakuilmoituksessa ei ollut mainintaa firman nimestä, jossa työ tehdään. Minusta vähän outoa, ettei sitä voi kertoa.
- Anonyymi
Se on täysin normaalia ettei kohde paikkaa mainita! Kerrotaan haastattelussa tai kun tulet valituksi
- Anonyymi
Tulossa pian!
- Anonyymi
Tänään en saanut ketään Tampereelta kiinni! Soitin sitten Jyväskylään. Siellä kerrottiin että ei pitäisi heille soitella, vaan ottaa yhteyttä Tampereelle. Täytyy varmaan Kuopioon soittaa aja kysyä haluaako he palvella yritystäni. Tarve olisi vuokramiehille, useille!
- Anonyymi
Minä olen ollut rakennus sekä muuttoapumiehenä Jyväskylässä ja pelkkiä huonoja kokemuksia. Palkka alle TES ja pitäisi hypätä lyhyellä varoajalla töihin.
- Anonyymi
Ei ole ketään paikalla koskaan!
- Anonyymi
Tämä pitää paikkansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä, ai totaalilla vai!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään en saanut ketään Tampereelta kiinni! Soitin sitten Jyväskylään. Siellä kerrottiin että ei pitäisi heille soitella, vaan ottaa yhteyttä Tampereelle. Täytyy varmaan Kuopioon soittaa aja kysyä haluaako he palvella yritystäni. Tarve olisi vuokramiehille, useille!
et oo kuullu et yritykset voi palkata ihan ite
ei siihen mitään vuokrafirmaa tarvita
urpo - Anonyymi
Tänään ei ketään mistään kiinni! Koko yritys ilmeisesti lomalla! Ihme touhua! Soitin sitten Osumalle, ja hommat toimii!
- Anonyymi
Jyväskylässä tarve 13-18 vuokramiestä rakennukselle!!! Yritin pyytää tarjousta mutta mitään ei kuulu ei näy!!!!!
- Anonyymi
TÄMÄ!
- Anonyymi
KYLLÄ NIMITTÄIN VOI!
- Anonyymi
Jyväskylässä ainakin ovet auki ja kivat tyypit. Just kävin työsopparin tekee ravintola hommii. Ei kyl itelle ainaskaa tullu tollasta kokemusta mitä tääl ollu
- Anonyymi
Lisää tulee! Täysin ala-arvoista palvelua Jyväskylässä! Yritin saada kiinni jotta yrityksemme olisi saanut maanantaille työmihiä omien sairastuneiden tilalle. EI VASTAA KUKAAN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut rakennus sekä muuttoapumiehenä Jyväskylässä ja pelkkiä huonoja kokemuksia. Palkka alle TES ja pitäisi hypätä lyhyellä varoajalla töihin.
Nimemomaan! Palkka paska, firma paska! Yrittäjät.... Tarkistakaa taustat!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koskaan missään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylässä ainakin ovet auki ja kivat tyypit. Just kävin työsopparin tekee ravintola hommii. Ei kyl itelle ainaskaa tullu tollasta kokemusta mitä tääl ollu
Trolli! Miksi nämä toimiston hupakot joutuvat kirjoittamaan positiivista tänne vaikka kaikki tietävät mikä homman nimi oikeasti on!
Kiertäkää kaukaa tämä Totaaali
- Anonyymi
Todella surkea työvoiman välittäjä! En voi suositella! Käytän mieluummin suuria ja tunnettuja yhteistyökumppaneita. Mikäli välttämättä haluat ongelmia ja lisää harmia entisten lisäksi, käänny toki Totaalin puoleen!
- Anonyymi
Juuri paikkailen vuokramiehen jälkiä! EI korvaa totalin vastuuvakuutus!! Minulla onneksi sentään hyvät vakuutukset! VMP!!
- Anonyymi
Kaikkia löytyy! Kysy vaan kuinka paljon!
- Anonyymi
Huonoja! Huonoja! Vielä huonompia! Varokaa kiertäkää kaukaa!!
- Anonyymi
Vaikea "kiertää kaukaa", koska työmatka menee toimiston ohi! Yritän etsiä kyllä kiertotien!
- Anonyymi
Minulla varmasti vieläkin huonompia kokemuksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea "kiertää kaukaa", koska työmatka menee toimiston ohi! Yritän etsiä kyllä kiertotien!
SAMA! Mutta rauhassa saa kävellä! Ei koskaan edes valoja päällä!
- Anonyymi
Ei ole mitään huonoa sanottavaa ainakaan Kuopion pisteen toiminnasta, päinvastoin. Auttoivat aktiivisesti uuden työn löytämisessä ja hoitovat kaiken työhaastatteluajan mukaan lukien. Suosittelen itse kyllä soittamaan heille ja kyselemään avoimista paikoista, jos heidän kauttaan haluaa työllistyä. Monessa paikassa myös palkka parempi kun on totalin kanssa soppari eikä suoraa firman missä työskentelee.
- Anonyymi
Voihan hyvä mussukka sentään! Oletko sinä vielä siellä töissä?!
- Anonyymi
Voi konttorin tyttönen miten ihana kehu näin työnantajan näkökulmasta.
Jatketaan yhdessä asiakkaiden ja työntekijöiden huijaamista!
- Anonyymi
Itselläni vain ja ainoastaan positiivisia kokemuksia eritoten Jyväskylän poppoosta. Sain heidän kauttaan pitkäkestoisen paikan ja kaverini työllistyi myös. Suositellut muillekkin sekä palkat on tulleet joka kerta oikein ja ajallaan. Jatkoon!
- Anonyymi
Umpi mätä yritys ja vastuuhenkilöt kuralla! Pysykää kaukana! Kannattaa ottaa selvää asioista ennen kuin on liian myöhäistä
- Anonyymi
Taitaa ketjun aloittaja olla vain harmistunut jostain, kun näkee selvästi, että yks ja sama henkilö kommentoi kaikkea muka asiakkaana ja sitten työntekijänä.
Itsellä omakohtaisia kokemuksia, niin asiakkaana kuin ensin työntekijänä heidän kauttaan. Sain siis alanvaihtajana Totalin kautta uuden työn ja nyt käytän siinä yrityksessä heidän palveluita. Hommat toimii hienosti. Yleensä en edes tämmöisiin kommentoi, mutta nyt oli pakko. Ainahan näitä kirjoittelijoita löytyy.- Anonyymi
Onpas lämmittävää luettavaa omasta työnantajasta. Voi hyvä jumala sentään. Kannattaisiko käyttää se aika johonkin ihan muuhun.
Ota selvää työnantajasi taustoista ennen kuin kehut ihan kamalasti.
Tsemppiä! Jaksuhali! - Anonyymi
Voi ihana spämmi sentään! Taitaa itse osa- aikainen yrittäjä kirjoitella!? Voi ressukkaa!
- Anonyymi
Vaikea kommentoida muuta mutta Tampereen toimistolta ilmeisesti väki lähtenyt tai pistetty pihalle? Oli kyllä hyvä tyyppi siellä Jere tai joku, tarjos hyvin hommia, mutta nyt ei ketään toimistolla ja huonosti ilmoittivat meille työntekijöille asiasta. No onneksi töitä saa muualtakin.
- Anonyymi
Ei siellä ole ketään ollut sitten vuoden 2022!!!! Kiinni menee kohta koko paska!
- Anonyymi
Täysin sysipaska huijari yritys! Kiertäkää kaukaa! Kannattaa aina tutustua taustoihin varsinkin yrittäjien kohdalla! HYI!
- Anonyymi
Todella kyrpä firma. Tampereella ei ketään paikalla koskaan. Toimisto Teiskossa pimeänä! Yrityksen sivuilla väki vaihtuu ja ei puolet ole edes enää kyseisessä huijauksessa duunissa. Todennäköisesti eivät huolehdi myöskään omista toimihenkilöistään. Tj ei uskalla omaa kuvaansa enää minnekään julkiseksi laittaa. Kuvastaa koko firman politiikkaa melkoisen hyvin. Muut joutuvat kaiken paskan suodattamaan ja kestämään! Täytyy piipahtaa kesälomareissun yhteydessä kahvilla Kuopion toimistolla, ja vaikka matkalla Jyväskylässäkin. Selvitellä asioita ja kysellä kuulumisia, hyvässä hengessä tietysti. :) Haluaisin kovasti tavata tämän hra tj:n henkilökohtaisesti. Maine kiirii edellä, mutta miestä ei näy. :)
- Anonyymi
Näinpä!
- Anonyymi
Todella paska firma! Pysykää kaukana!
- Anonyymi
samaa mieltä
- Anonyymi
PYSYN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PYSYN!
SAMA! PYSYN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SAMA! PYSYN!
Todellakin!
- Anonyymi
Uu, eikö saa ilmoittaa TOTALin tietoturvariskeistä varoitukseksi muille kun heti poistetaan...
https://safeweb.norton.com/report/show?url=https://tyopaikat.totalhenkilostopalvelut.fi/?action=open&id=1630&fcid=1&ulang=fi - Anonyymi
PASKA!
- Anonyymi
Täysin paska! Konkurssi kypsää toimintaa!
- Anonyymi
jos katsoo tuloksia, niin muutama vuosi mennyt miinuksella. tämä täysin ymmärrettävää , korona ja sota ym taantumat
- Anonyymi
Viime kuussa ei palkat tulleet ajallaan. Alkukuun palkat ihan mitä sattuu! Jäi monta sataa euroa totalille ja nyt yritän niitä työsuojelun kanssa saada pois. En suosittele!
- Anonyymi
Tässä viikonloppu meni kynsiä syödessä kun ei palkka tullut tilille!!
En nyt ensimmäisenä kyllä suosittele Totalia- Anonyymi
millä paikkakunnalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
millä paikkakunnalla?
KUOPIO, JYVÄSKYLÄ JA TAMPERE!! SAMAA KURAA KOKO ROSKA!
- Anonyymi
Juuri kävin Tampereen toimistolla mutta eipä siellä ketään ollut! Vaille neljä olin ovella. Työmiehiä vailla.
- Anonyymi
Minä kävin viime viikolla ovella! EI MITÄÄN ja numeroon ei vastata!
- Anonyymi
Ei ainakaan töitä saa täältä! Hakemuksia on sisässä useita mutta ei kuulu mitään.
- Anonyymi
Hyvä virma
- Anonyymi
ON! HYvä virma!!! Voi ressukoita jotka tämän yrityksen toimintaan sotkeutuu!
- Anonyymi
Huhhuh miten surkeaa palvelua! EN suosittele!
- Anonyymi
Total ei tosiaan ole ammattitaitoinen työntekijöiden välittäjä. Ainakaan Jyväskylässä. Rekrytoinnin ammattilaisten luulisi tarjoavan niitä työntekijöitä, joilla on vaadittava koulutus ja/tai kokemus. En todellakaan aio käyttää totalin palveluita enää, saan halvemmalla työntekijän ja sopivampia ehdokkaita amikolta. Kaikkien aikaa ja resursseja säästyy.
Ja en ole aiemmin kirjoittanut tälle palstalle. Palautteen olen antanut suoraan kyseiselle firmalle myös.- Anonyymi
Juu, valitettavasti annoimme mahdollisuuden! Ei tule toistumaan!
- Anonyymi
Total-Itaria, semmöne.
- Anonyymi
Todella huonoja kokemuksia! Eilen yritin päästä itse johtajan puheille mutta ei kuulemma ole tavoitettavissa. Yritän ensi viikolla uudestaan.
- Anonyymi
Koititko soittaa? Klo 8-16 välillä saa kyllä ma-pe kiinni.
- Anonyymi
Onkohan nämä totalin työsopimukset vielä lakipykälien mukaisia sopimuksia. 0-40 tuntia / viikko ja välttämättä ei ole tiedossa yhtään töitä.
- Anonyymi
Minulla on Hesas ainakin siivoustyötä!
Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379