Kukaan ei ole äskettäin katsellut profiiliasi.

En pääse pussailee

No eipä tietenkään. Ei naiset katsele eikä etsi mitään. Mikis naisilla on edes on profiili?

37

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se on

Ensinnäkin Suomi24:n treffeissä vierailut ei näy heti, vaan viiveellä. Viestitkin voi tulla läpi ennenkuin vierailu näkyy. Toisekseen vierailut katoaa vuorokaudessa näkyvistä, joten jollet jatkuvasti käy katsomassa profiilia niin et välttämättä vierailuja nää ja se pätee siihen toiseenkin osapuoleen.

Kolmanneksi alan itsekin uskomaan siihen, että suurin osa naisista ei käytä treffien hakuja, vierailuja tai katsele muitten profiileja. Saattaa olla niin, että heidän viestilaatikkonsa on niin täynnä viestejä ettei muuhun kuin viestien lukemiseen jää aikaa. Sitten se oma viesti on jossain siellä pahnan pohjimmaisena, kun siihen ei reagoida vastaviestillä eikä vierailulla. Usein silloinkin, vaikka sopisin jopa hakukriteereihin. Suomi24:n treffit tarvitsisivat sellaisen toiminnon, josta näkisi onko viesti siellä vastaanottajapäässä luettu. Olisi todella paljon hyödyllisempi kuin nuo lahjapainikkeet tms.

Neljänneksi joissain ikäryhmissä on kyllä naisia, jotka vierailevat profiileissa. Esimerkkinä yli neljäkymppiset yh-mammat. Harmi kyllä en ole etsimässä itseäni vanhempaa seuraa.

• 8+1

Kyllä vierailut ainakin minulla näkyy heti ja toisekseen vierailut ei katoa vuorokaudessa ja kolmanneksi s24.lla on toiminto josta näkee onko viestisi luettu. Nämä ainakin toimii treffit paketilla.

• 2+14

Joo. Naiset ei pääasiassa hae miehiä. Ainoa syy miksi vierailevat miesten profiileissa on se, että huomaavat että mies on käynyt katsomassa heidän profiilia. (tai sattuu näkymään pääsivulla juuri kirjautuneena, tms.)

Tuon totesin kun itselläni oli "ihan hyvä" profiili. Huomiotaherättävä ja ihan mukavan vastausprosentin saava profiili kun lähetin naisille viestejä.

Profiilissa kävi myös naisia vierailemassa silloin kun aktiivisesti itse etsiskelin naisia, ja katselin heidän profiileitaan. Muutamia aloituksiakin sain naisilta.

Profiilini ei siis ollut mitenkään erityisesti huono. Luulisin että selvästi yli keskitason onnistunut profiili.

Mutta... Sitten kun lakkasin aktiivisesti kirjautumasta ja naisten profiileita selailemasta, niin huomasin että profiililla ei useimpina päivinä ollut yhtäkään kävijää. Ja välillä oli ehkä yksi. Useimmat naiset siis eivät todellakaan tunnu aktiivisesti etsivän/selailevan miehiä, vaan odottavat että niitä aloituksia sataa jatkuvasti miesten suunnasta ilmankin, ja toisaalta, kurkkivat ehkä mielenkiintoiset omassa profiilissa käyneet miehet läpi.

Kuten oikeassa elämässäkin... Myös nettideitissä on edelleen miesten tehtävä olla aloitteellinen, tai muuten jää varmasti yksin sillä muut miehet kyllä ymmärtävät olla aloitteellisia. Se treffit plussa on myös mielestäni järkevää rahankäyttöä jos ihan tosissaan ja todella aktiivisesti yrittää etsiä naista. (Sillä saa aika paljon lisätietoa siitä toisesta kumppanista kun vaan osaa tulkita niitä tilastoja. Näkee myös sen milloin se oma viesti on luettu.)

• ilmaista hupia
        8+1 kirjoitti:

Kyllä vierailut ainakin minulla näkyy heti ja toisekseen vierailut ei katoa vuorokaudessa ja kolmanneksi s24.lla on toiminto josta näkee onko viestisi luettu. Nämä ainakin toimii treffit paketilla.

Ilmaisversio ei toimi näin. Vierailut häviävät vuorokaudessa...

• En pääse pussailee

Suurin osa naisten viesteistä on pervoilta miehiltä jotka vonkaa seksiä joten ei ole vaikea poistaa niitä ja löytää se kunnollisen miehen viesti sieltä.
      Siksi uskonkin että naiset ei etsi eikä viitsi etsiä mitään.

• -------

Panosta Treffi Plus-palveluun, sitten näkyy koska viesti on luettu ja selviää paljon muutakin. Omalla kohdalla on yksi pointti, etten vastaile monta vuotta treffi-palstalla pyörineille pelimiehille.

• fhbdfb

Kiva homma jos kaikki naiset ajattelee näin, siinä sitten moni mies joka ei pelimiestä ole nähnytkään surkuttelee vuosia kun ei naisrintamalla tärppää.

• Just Joo

En todellakaan rupee maksamaan tälle s24:n jumittavalle paskapalvelulle pennin jeniä. Ilmaisia ja toimiviakin sivustoja on olemassa.

• IkisinkkuDeittaaja

Mistä tiedät onko mies pyörinyt vuosia jos et siellä itsekin ole samoja aikoja ollut?
        Ainiin se on tämä seikka. "Jos mies pyörii deiteillä vuosia on hän pelimies tai muuten kenellekään kelpaamaton luuseri" Ja jos nainen deittailee vuosia hän vain valitsee sen kumppanin tarkkaan ja harkiten eikä tyydy keneen tahansa"
        Olisko tämä se tyypillinen arvottaminen miesten ja naisten välillä hä??

• kiltti mies.

Mitä mitä, eikö 5 vuotta treffi palstalla pyörinyt kelpaa? Oot säkin nirso nainen.

• jyrppi

Tuohan on ihan normia, korkeintaan vastavierailu voi tulla jos käyn katsomassa jonkun muijan profiilia.

Happy pancakessa vastaavasti jurppii "viesti on avattu" mutta vastausta ei kuulu.

• Jos kukaan ei avaa profiiliasi niin se kertoo, että siinä esikatselussa, mikä tulee hakua tehdessä, on jo jotain mihin kiinnostus tyssää. Joko se on kuva tai sitten se tekstinpätkä, joka siinä näkyy, on sellainen että ei kiinnosta lukea enempää.

Itse en aina avannut, jos olin jo muutenkin poistanut lähes kaikki merkittävät kriteerit eli potentiaalisia profiileja tuli jo muutamia kymmeniä, ja jo esikatselussa näkyi paljon kirjoitusvirheitä, tai ei lukenut oikeastaan mitään, tai luki että mies etsii kaunista/pitkähiuksista/siroa/selkeästi minua nuorempaa naista, jos siinä haettiin seuraa johonkin harrastukseen (golf, tanssi).

Se esikatselun näkymä on ratkaisevan tärkeä, kannattaa panostaa siihen.

• samma här

Sama täällä. Turhauttaa kun kirjoitin koko elämänkerran ja laitoin niin monta kuvaa kun vaan meni niin kukaan vaivaudu edes katsomaan, ei edes ne kenen profiilissa olen käynyt. Ei tee yhtään hyvää nuoren miehen itsetunnolle. Itse en ole viestejä kellekkään laittanut, enkä taida laittaakkaan jos meininki on tätä. Voishan tota vielä tota plus palvelua kokeilla ja jos se ei auta niin olkoot koko paska ja eletään yksin

• Upi1123456

Saman huomannut minäkin. En pelkästään täällä S24 sivulla, vaan muuallakin, että naiset vastaa hyvin nihkeästi.. Joitakin yksittäisiä kertoja on jopa joku nainen vastannut mun deitti ilmoitukseen muualla kuin täällä, ja nekin kerrat on laskettavissa yhden käden sormilla. Ehkä se on vaan sitä, mikä tässäkin ketjussa tullut jo ilmi, että naiset saa niin paljon viestejä, ja se oma viesti hukkuu sinne sekaan, ettei vaan naiset kerkeä vastailla kaikille. Pitäis vissiin osata ajottaa se oman viestin lähetys oikein, ja osata kirjottaa se siten, että nainen todellakin syttyy siitä, jos sattuu viestin lukemaan.

• kaaleppi kaljamaha

Ei naiset etsi miestä joten eivät myöskään katsele miesten ilmoituksia. Jos se kuva ei miellytä niin ei ole jakoa saada mitään vastauksia.

• Esko Mörkö

Muutama naispuolinen tuttu on tuohon kommentoinut, että eivät juurikaan itse vaivaudu selaamaan miesten profiileja. Viestejä tulee niin paljon, että aika menee jo niitä ja niiden lähettäjien profiileja tarkistaessa. Siitä sitten valitsevat kenelle jaksavat vastata.

Miehen kannalta ikävä vain on, että vaikka sopisikin "ihannekumppanin" kriteereihin, niin naisen profiilista on kuitenkin usein hankala päätellä, kuinka pienellä todennäköisyydellä vastausta on odotettavissa. Joistakin onneksi paistaa prinsessasyndroomat ym. niin selkeästi läpi, että ymmärtää jättää väliin suoraan.

• eimilläänjaksa

Se on myös naisten oma tappio, kun eivät vaivaudu. Tosin ehkä nämä tyypit ei vaivaudu mihinkään muuhunkaan, että ehkä se ei pitkässä juoksussa olekaan mikään iso menetys näkymättömälle osapuolelle

• joku mies vaa

Tuon valkkaus kohtalon vois plus-paketilla välttää, kun kattoo tilastoja ja jos on paljon viestiä naisella niin turha tuhlata aikaa semmoseen laittamalla viestiä vaikka olis kuin kiinnostava tahansa. Vaan kannattaa koittaa ettiä kiinnostava ja vähän viestejä omaava jolle laittaa viesti.

• ikisinkku.

Nainen saakin aina miehen ja naisen ei tarvii muuta kun tehdä profiili. Naisilla on kaikki helppoa ja mies tulis varmaan 1000 kilsan päästä treffeille naisen takia mutta nainen ei tekis vastaavaa.

• No ei sitä nyt ihan alvariinsa jaksa miesten profiileja olla plaraamassa, ja tutuksihan tuo viesti ”kukaan ei ole äskettäin…” myös naisihmiselle tulee heti, kunhan on treffeissä roikkunut muutaman kuukauden, eikä ketään enää kiinnosta se sama vanha naama.

Hakuja minä ainakin tein lähinnä nettideittailuni alkuaikoina, kun piti tsekata minkälaista miestarjonta on, ja kävin kyllä kaikkien kiinnostavien miesten profiileissa. Kyllä minullekin aluksi tuli viestejä ihan mukavasti, eikä oikein ehtinyt edes ajatella, että pitäisiköhän niitä itsekin laitella, kun vastaamiseen kuitenkin sai aika paljon aikaa kulumaan. Itse en saanut kertaakaan törkyviestejä, joten siinä suhteessa täytyy kyllä hiukan ihmetellä muiden naisten väitteitä törkyviestitulvasta.

Pahoittelen, että olen tylsä ja kehoitan miehiä vain vastoinkäymisistä huolimatta laittamaan aloiteviestejä niille edes jossain määrin kiinnostaville naisille. Ei ole erityisen hedelmällistä kehitellä päänsä sisällä omia teorioitaan siitä, kuinka kaikki naiset käyttävät palvelua vain egonsa buustaamiseen. Jos treffipalvelussa on tyypillisesti moninkertainen määrä miehiä naisiin verrattuna, niin luulisi jopa miehen logiikalla olevan ymmärrettävissä se, ettei passiivisuus ole ehkä miehelle se kaikkein tehokkain tapa edistää seuran löytymistä.

• nimetön7447

Kaikki mitä sanot on varmasti asiaa. Mietin vain, että löysitkö profiileja selatessasi yhtään mielenkiintoista miestä ja lähetitkö näille avausviestiä? Vai jäitkö odottamaan, että he lähettävät viestin sinulle ja jos avausta ei kuulunut, jatkanut juttelua sellaisten kanssa, jotka avauksen tekivät, vaikka eivät alunperin niin kiinnostavilta profiilin perusteella vaikuttaneet?

Itse katsoin aluksi kaikkien alueen ja oman ikäryhmäni naisten profiilit, koska kaikki olennaiset tiedothan on piilossa klikkauksen takana. Tämän rulianssin aikana ehkä 10% teki vastavierailun. Nykyään profiilia käydään katsomassa varmaan noin keskimäärin kerran päivässä. Jonakin päivänä ei kukaan ja toisina useampi.

• nimetön7447

Haen siis sitä, että kun miestarjontaa on kerran paljon, niin eikö myös naisena kannattaisi ottaa ohjia omiin käsiin ja valita sieltä ne itselle mielenkiintoisimmat?

• nimetön7447 kirjoitti:

Haen siis sitä, että kun miestarjontaa on kerran paljon, niin eikö myös naisena kannattaisi ottaa ohjia omiin käsiin ja valita sieltä ne itselle mielenkiintoisimmat?

No juu, pitää myöntää etten tehnyt itse lainkaan aloitteita, kun sitä puuhaa riitti muutenkin kaikille niille varmuudella kiinnostuneille miehille vastaillessa. Löytyihän sieltä profiileja selatessa ihan mielenkiintoisen oloisia tapauksia, mutta vähän huonohkolla itsetunnolla varustettuna tietysti ajattelin, etten ehkä ole tarpeeksi hyvä näille miehille. Mukavuudenhaluinen ja pelkuri siis olen, mutta mietin vain, että viitsisivätkö miehetkään niitä aloitteita tehdä niille naisille, joiden kiinnostuksesta ovat epävarmoja, jos kuitenkin saisivat ihan mukiinmeneviltä ehdokkailta viestejä tekemättä itse mitään. Sitten kun kaikkien niiden minuun oma-aloitteisesti yhteyttä ottaneiden mielenkiintoistenkin tapausten kanssa homma menee syystä tai toisesta kiville, niin alkaa tulla semmoinen tunne, ettei sieltä netistä mitään löydy.

• haista vitun deitti

mun profiilissa ei vieraillut kuin 35 kun ne näki mun ruman pärstän. loppu kiinnostus sekunnissa. mä lopetin profiilin. Livessä pääsee paremmin juttelemaan ja tutustumaan

• profiiliton

Odottelen unelmieni miehen tulevan soittamaan ovikelloa. Täytyy tunnustaa, että hiljaista on ollut. Ei käy edes pölyimurikauppias saati muita mielenkiintoisia miehiä. Toivossa on kuitenkin hyvä elää:) Ei se parin löytäminen näytä helppoa olevan netissäkään. Tsemppiä kaikille.

• hesa 32.

Olen katsonut sopivia naisten profiileja ja laittanut viestiä. Naiset ei ole yleensä edes käynyt kattoos mun profiilia eikä mitään viestiä tule takas. Luulis et hesan kulmilla olis joku joka tahtoo tutustua mutta ei ole kun ei mitään vastauksia tule. Enkä ole mikään ruma edes.

• jellonan metsästäjä

Ei muuten paljoa plussan ostamiset auta. Tein kokeen niin katselukertoja tullut lisää oota mä lasken... Ööö... Noin ei yhtään viesteihin vastattu ei yhteenkään.

• Unelmien Pokamies

Pitää olla itsekin aktiivinen eli kirjautua iltaisin sisään ja käydä naisten profiileissa. Hyvin harvoin jaksoin haulla naisia itse etsiä ja silloin kun etsin, klikkailin lähinnä niitä yläpään tuloksia eli viimeisinä sisään kirjautuneita tai jopa sillä hetkellä paikalla olevia koska ei kiinnosta joku häntäpään hakutulos, viimeksi paikalla viikko sitten.

Eniten vierailuja ja siten myös aloitteita sain kun kävin palvelussa aktiivisesti iltaisin siinä 21-23 aikaan jolloin kuvallinen profiili nousi usein siihen viimeksi kirjautuneiden kohdalle.

• sinkkumies.

Profiilia ei katsoja kun siinä haku jutussa näkee jo kuvan jos sellainen on. Jos on ruma niin ei naiset vaivaudu profiilia katsomaan. Miehet katsoo naisen profiileja ja laittavat viestiä kaikille.

• Se loppu nyt

Ei ole ei ainakaan 4 päivään.

• huuhaata

Aika turhaa on neittideittailu miehelle.

• kilttimiesplösöruma

kiltti mies keksiny uuden nimimerkin

• ei hyvää päivää

Siis tää on aivan käsittämätöntä! Mulla oli yli 200 katselukertaa viimeks kun olin elo-marraskuussa tuolla. Nyt ei kato kukaan. Mietin et pitäskö laittaa sama teksti ja sama kuva jos se sillä korjaantuis vai oliko syy siinä, että 25v vaihtu 26v ja 26 ylöspäin ei vaan kiinnosta?

• Unelmien Pokamies

Luultavasti palvelussa on vikaa jos pyöreää nollaa näyttää katselut eikä se Suomi24:n kohdalla edes yllättäisi. Aika pahoja ongelmia oli myös viime syksynä ajoittain. Pari sataa katselua pitäisi tulla ensimmäisenä päivänä kun uusi profiilisi etusivulla keikkii jos kuva on mistään kotoisin.

• tämmöstä tänään
        Unelmien Pokamies kirjoitti:

Luultavasti palvelussa on vikaa jos pyöreää nollaa näyttää katselut eikä se Suomi24:n kohdalla edes yllättäisi. Aika pahoja ongelmia oli myös viime syksynä ajoittain. Pari sataa katselua pitäisi tulla ensimmäisenä päivänä kun uusi profiilisi etusivulla keikkii jos kuva on mistään kotoisin.

Eipä tule parii sataa jos ensin tekee profiilin ja lisää kuvan myöhemmin. Ja en nyt sanois nollaa näyttää vaan viittä josta ykskään ole omalta alueelta. Ilmoitus ollut kuukauden.

• houl in my soul

Kauniit naiset ja komeet miehet pussailee keskenään ja me tavikset jäämme ilman. Lopulta komee pettää kaunista ja kaunis ottaa uuden komeen joka pettää lopulta. Siihen rulettiin ei kannata mennä.

• wwallu

Piruako kitiset? Itse menit.

Jos ihmissuhteissa haluaa saada jotakin aikaiseksi, kannattaa ihan ensimmäiseksi tarkistaa oma asennoituminen. Jos tuudittautuu ajatukseen että olen kunnon mies, kannattaa kirjoitella minulle eikä pelurille, ja lösäyttää sitten hyvällä mielin perseen sohvalle, voi olla kohtuu varma että kiinnostuneita ei porstuassa liiemmin pyöri.

Parisuhde on tärkeä asia. Parisuhteen toinen osapuoli on se kaikkein tärkein asia. Kaikki kiinnostus häneen, oli peluri tai ei. Palkinto tulee sitten myöhemmin jos on tullakseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2637
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      958
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      880
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe