Pitäisi jättää palsta

Tuli tässä tänään mieleen sellainen juttu, että mitä jos sittenkin jättäisin tämän Suomi24-palstan vähäksi aikaa tai vaikka jopa lopullisesti.

Luin tänään tota keskustelua "Positiivisia ajatuksia DarkFearista" ja siinäkin on vaan koko ajan ollut mua kohtaan kaikkea vittuilua ja homoksi haukkumista ja sielläkin kaikki palstalaiset ovat vaan oikein yhdessä mua vastaan ja koko ajan ihan kaikesta mua haukkumassa ja sitten kun mikään mun sanomani tai tekemäni ei ole koskaan heidän mieliksi.

Aivan kaikki mun sanomat asiat käännetään vain koko ajan mua vastaan ja kaikista mun sanomistani asioista ollaan vaan kaikkea negatiivista koko ajan ajattelemassa ja mua haukkumassa. Niin en sitten tiedä sitä, että jaksaako tällaista keskustelua enää edes jatkaa.

On vaan niin vaikea tilanne, kun ei pysty millään tavalla olemaan tällä palstalla muiden kirjoittajien mieliksi ja ihan kaikesta mitä mä sanon, niin ollaan koko ajan kaikkea vittuilemassa ja kaikkea negatiivista ajattelemassa.

65

121

Vastaukset 65

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ihan hyvä idea. Mene vaikka terapiaan, niin saat purkaa noita traumojasi siellä.

• -.-

Älä huoli, ei sua kukaan jää kaipaamaan :D

• Niin eipä tietenkään jää, kun kaikki tällä palstalla ovat aina yhdessä mua vastaan ja kaikki ovat aina musta kaikkea negatiivista täällä ajattelemassa.

• -N-
        DarkFear kirjoitti:

Niin eipä tietenkään jää, kun kaikki tällä palstalla ovat aina yhdessä mua vastaan ja kaikki ovat aina musta kaikkea negatiivista täällä ajattelemassa.

No sä et vaan pysty laskemaan tai huomaamaan niitä, jotka ajettelee susta neutraalisti tai positiivisesti. Ne kun eivät kommentoi.
        Musta sä olet paljon mukavampi, kuin palstan ÄTMit.

• fart_clump

Yksinäisistä miehistä nyt vaan ajatellaan kaikkea negatiivista darkkis. Sullekkin tulee parempi mieli kun menet käymään kaverisi luona.. Ups! Eihän sulla mitään kavereita ole. Sori:)

• Taasko?

Montako kertaa aiemmin olet jo lähtöäsi palstalta märehtinyt? Et lähtenyt silloin että lähde nytkään, koska tämä on ainoa sosiaalinen kontaktisi: ainoa paikka, jossa kukaan edes kuuntelee jankkaavia juttujasi.

Jos lähdet täältä, olet aivan yksin. Sen hiljaisuuden rinnalla nämä vittuiluvastauksetkin ovat pienempi paha, eikö vain?

• erkki-täti

Itse en edes vaivautunut avaamaan koko ketjua, kun arvasin, että siellä on sama muutaman hengen joukko jauhamassa kakkkaa.

Anna valua kuin vesi hanhen selästä.

Terveemmät ajatukset sinulla on elämästä, kuin parilla palstan vakkarilla. Näin ollen sinulla on myös paremmat mahdollisuudet hyvään elämään, myöskin palstan ulkopuolella.

Minulla on usein pitkiä taukoja, etten edes muista palstaa. Sitten kun on vähän enemmän vapaa-aikaa, saatan täällä oleilla. Tai sitten en.

• No ainakin tällä palstalla kaikki ovat sanoneet mulle aina just päinvastoin, koska heidän mielestä mulla ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään hyvään elämään ja he taas pitävät paljon enemmän mm. naisasialuuserin ja muiden sekopäiden mielipiteistä kun mun kirjoituksistani.

• erkki-täti
        DarkFear kirjoitti:

No ainakin tällä palstalla kaikki ovat sanoneet mulle aina just päinvastoin, koska heidän mielestä mulla ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään hyvään elämään ja he taas pitävät paljon enemmän mm. naisasialuuserin ja muiden sekopäiden mielipiteistä kun mun kirjoituksistani.

NAL ja muut vastaavat ovat palstan virallisia pöljäpoikia. Heidän mielipiteensä ovat voimakkaasti paheksuttuja. Etkö ole huomannut?

Heillä on vain muutama peesaaja. Mutta toki asiassa on se puoli, että NALilla ja peesaajilla on paljon enemmän aikaa lässyttää täällä kuin meillä muilla.

• SekaSikiö

Mä olenkin jo vähän aikaa miettinyt miksi ylipäätänsä vietät aikaasi täällä, jos kaikki ovat omasta mielestäsi sua vastaan.
      Miksi tulit tämän edes kertomaan meille, jotka ajattelemme vain pelkkää negatiivista sinusta?
      Ja ihan vain loppukommenttina sinulle, kun kerta olet lähdössä; kun aloin täällä näitä kirjoituksia lukemaan, sinä olit yksi niistä, joiden kommentoimista eniten odotin. Sulla aina oli jotenkin mielenkiintoiset mielipiteet hyvine perusteluineen. Mutta yhtäkkiä en ole sinulta nähnyt muuta kuin negatiivista kirjoittelemista ja itsesi puolustamista haukkuen muita homopersehuorahinttareiksi.
      Se oli vähän surullista.
      Mutta tosiaan, eihän sellaisten seurassa kannata olla, jotka aiheuttavat vain pahaa mieltä. Hyvä siis että ymmärrät oman parhaasi, kun et "meitä kaikkia" pystykään sietämään, ja poistut täältä jonnekin missä sun on parempi.
      Hyvää jatkoa.

• No mitä mun sitten oikein olisi pitänyt sanoa näille idiooteille, jotka ovat aina täällä mua homoksi haukkumassa?

• SekaSikiö
        DarkFear kirjoitti:

No mitä mun sitten oikein olisi pitänyt sanoa näille idiooteille, jotka ovat aina täällä mua homoksi haukkumassa?

No googleta, jos et muita keinoja itse keksi kuin takaisin haukkumisen.
        Itse olisin vain tehnyt alussa selväksi etten ole homo ja jättänyt sen jälkeen tuon raivokkaan takaisin huuhtelun pois. Välillä olisin laittanut asiallisia viestejä etten edelleenkään ole homo.
        Mikä siinä on niin kauheata nauraa noille kommenteille ja jatkaa elämää ilman jatkuvaa vihaa?
        Minusta itse olet vain aiheuttanut tuon hirveen ketjureaktion.

• SekaSikiö kirjoitti:

No googleta, jos et muita keinoja itse keksi kuin takaisin haukkumisen.
        Itse olisin vain tehnyt alussa selväksi etten ole homo ja jättänyt sen jälkeen tuon raivokkaan takaisin huuhtelun pois. Välillä olisin laittanut asiallisia viestejä etten edelleenkään ole homo.
        Mikä siinä on niin kauheata nauraa noille kommenteille ja jatkaa elämää ilman jatkuvaa vihaa?
        Minusta itse olet vain aiheuttanut tuon hirveen ketjureaktion.

Olen mä yrittänyt itse sitä asiallisesti useaan kertaan sanoa, etten ole homo, mutta kun ei se vaan koskaan mene perille näille tämän palstan kusiaivoille, jotka oikein nauttivat siitä kun saavat mun elämää kaikin puolin pilata tällä jatkuvalla homoksi haukkumisellaan.

• SekaSikiö
        DarkFear kirjoitti:

Olen mä yrittänyt itse sitä asiallisesti useaan kertaan sanoa, etten ole homo, mutta kun ei se vaan koskaan mene perille näille tämän palstan kusiaivoille, jotka oikein nauttivat siitä kun saavat mun elämää kaikin puolin pilata tällä jatkuvalla homoksi haukkumisellaan.

Eli keinot on käytetty. Tympeä homma. Olen pahoillani.
        Mutta en usko, että vaikka haukut takaisin kaikkia, niin ei sun homottelua kukaan aio lopettaa, susta on tullut näköjään niin kova legenda täällä. Ja pakkohan niiden on muutama "mukava" legendatarina susta kehitellä, että on jatkossakin vakioaihe mihin palata, kun ainainen naisien huorittelu ja puutteesta puhuminen kyllästyttää.

• Thinknegative
        DarkFear kirjoitti:

Jos alennut kiusaajiesi tasolle, niin olet yhtä alhainen kuin hekin. Mikset sinä voi mennä minnekkään, et mökille, et nettiin et kauppaan et minnekään koska KAIKKI AJATTELEVAT sinusta KAIKKIALLA KAIKKEA negatiivista. Nikkaroi itsellesi puupökkylä, osta lippis ja mene soutamaan. Itke veneessä sitä, että ainut kaveri joka sinulla on puupölkky, jolla on lippalakki päässä. Ja kaikki rannalla ja verkossa olevat ihmiset ajattelevat sinusta kaikkea negatiivista. Äyskäröi kyyneleesi pois ja harrasta mielikuvitusystäväsi kanssa seksiä. Siinä sinulle yksi hyvä kesämuisto.

• SekaSikiö
        Thinknegative kirjoitti:

Jos alennut kiusaajiesi tasolle, niin olet yhtä alhainen kuin hekin. Mikset sinä voi mennä minnekkään, et mökille, et nettiin et kauppaan et minnekään koska KAIKKI AJATTELEVAT sinusta KAIKKIALLA KAIKKEA negatiivista. Nikkaroi itsellesi puupökkylä, osta lippis ja mene soutamaan. Itke veneessä sitä, että ainut kaveri joka sinulla on puupölkky, jolla on lippalakki päässä. Ja kaikki rannalla ja verkossa olevat ihmiset ajattelevat sinusta kaikkea negatiivista. Äyskäröi kyyneleesi pois ja harrasta mielikuvitusystäväsi kanssa seksiä. Siinä sinulle yksi hyvä kesämuisto.

Mikä sinä sitten olet, kun menet myös näiden kiusaajien tasolle noine puupölkky-juttuinesi? Myös alhainen kiusaaja?
        Eipä sinun kommenttisi ainakaan saa DarkFearia ajattelemaan yhtään sen positiivisemmin kuin ennenkään.
        DarkFear varmasti tietää (niin usein kerrottu), että hänen pitäisi mennä ulos asunnostaan ensin yksin ja sitä kautta tutustua uusiin ihmisiin, joista saa seuraa ulos menemiseen.

• sinkku.

Mitäs jos vaikka menist rannalle vähän tuulettumaan ja otat muutaman siiderin a menet uimaan ja sitten menet ravintolaan syömään hyvin ja sitten menet illalla baariin. Saat muuta elämää kuin tää palsta. Juhannuksena voist mennä jonnekkin tapahtumaan tai vuokraa mökki ja menet sinne saunomaan.

• No yksin en kyllä halua mihinkään tollaisiin paikkoihin lähteä, kun noissa paikoissa kaikki muut nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa, niin kyllä siinä yksin olevaa nuorta miestä kovasti ihmeteltäisiin.

Mihinkään uimarannoille sitä ei kyllä yksin viitsi koskaan lähteä ja ne baarit ovat oikein niitä kaikkein vihonviimeisimpiä paikkoja!!!! Siellä sitä vasta ajateltaisiinkin kaikkea negatiivista, jos joku nuori mies olisi yksin baarissa joskus iltamyöhään tai yöaikaan.

Juhannusta sitä ei kyllä ainakaan viitsi yksin viettää, kun siitäkin vaan kaikkea negatiivista muut ihmiset ajattelisivat.

Eikä mihinkään kesämökeille viitsi kyllä yksin lähteä, kun mitä siitäkin muut ihmiset ajattelisivat, jos joku nuori mies olisi yksin kesämökillä.

• mies.
        DarkFear kirjoitti:

No yksin en kyllä halua mihinkään tollaisiin paikkoihin lähteä, kun noissa paikoissa kaikki muut nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa, niin kyllä siinä yksin olevaa nuorta miestä kovasti ihmeteltäisiin.

Mihinkään uimarannoille sitä ei kyllä yksin viitsi koskaan lähteä ja ne baarit ovat oikein niitä kaikkein vihonviimeisimpiä paikkoja!!!! Siellä sitä vasta ajateltaisiinkin kaikkea negatiivista, jos joku nuori mies olisi yksin baarissa joskus iltamyöhään tai yöaikaan.

Juhannusta sitä ei kyllä ainakaan viitsi yksin viettää, kun siitäkin vaan kaikkea negatiivista muut ihmiset ajattelisivat.

Eikä mihinkään kesämökeille viitsi kyllä yksin lähteä, kun mitä siitäkin muut ihmiset ajattelisivat, jos joku nuori mies olisi yksin kesämökillä.

Olen sitten aina kotona yksin.

• Zing!
        DarkFear kirjoitti:

No yksin en kyllä halua mihinkään tollaisiin paikkoihin lähteä, kun noissa paikoissa kaikki muut nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa, niin kyllä siinä yksin olevaa nuorta miestä kovasti ihmeteltäisiin.

Kun kysyt aina Naisasialooserilta, että miksi tämä ei hanki itselleen naista, niin kysytään nyt vaihteeksi sinulta: mikset sitten hanki kavereita, jos et voi yksin mennä?

• mies 86
        Zing! kirjoitti:

Kun kysyt aina Naisasialooserilta, että miksi tämä ei hanki itselleen naista, niin kysytään nyt vaihteeksi sinulta: mikset sitten hanki kavereita, jos et voi yksin mennä?

Lähtisit nyt edes mun kanssa jonnekin.

• mies 86 kirjoitti:

Lähtisit nyt edes mun kanssa jonnekin.

No voin mä toki sun kanssa joskus johonkin lähteä.

• 14+17
        DarkFear kirjoitti:

Näin kesäisin on helppoa piipahtaa jokilaivoilla yhdellä - ihmisiä tulee ja menee, jotkut lenkkeilevät, turistit pällistelevät nähtävyyksiä, ollaan yksin, kaksin, porukoissa, perheittäin. Jos sinua todellakin ahdistaa yksin ulosmeno, ovat kesäiset jokilaivat todella helppo ensimmäinen askel ulos kehästä. Ota vaikka kirja mukaan, otat aurinkoa ja olutta, katselet ympärillesi.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Lähtekääpä jonnekkin. Käsi kädessä kävelette auringonlaskuun.

• 12+10
        DarkFear kirjoitti:

Onko mies 86 sama mies jonka kanssa nukuit laivalla?

• Suattaapi olla..
        12+10 kirjoitti:

..myös eräs vanhempi rekkakkuski on epäiltyjen listalla. Tilanne alkaa hahmottua toisen homon henkilöllisyyden osalta myös..

• Suattaapi olla.. kirjoitti:

..myös eräs vanhempi rekkakkuski on epäiltyjen listalla. Tilanne alkaa hahmottua toisen homon henkilöllisyyden osalta myös..

Luulisi palstalaisten jo tässä vaiheessa olevan vaikuttuneista heteroudestani...

• mies_86js kirjoitti:

Luulisi palstalaisten jo tässä vaiheessa olevan vaikuttuneista heteroudestani...

*Vakuuttuneita

• Emme voi
        mies_86js kirjoitti:

*Vakuuttuneita

silti sulkea pois satunnaisten laivahomoilujen mahdollisuutta.

• Juu!
        kirjoitti:

Lähtekääpä jonnekkin. Käsi kädessä kävelette auringonlaskuun.

harjoittaen sodomiaa!

• 12+10 kirjoitti:

En ole mies kasikutosta koskaan tavannut, enkä ole laivalla tai yhtään missään kenenkään miehen kanssa nukkunut, että tiedäkin sä vitun homohuoraperse se saatana!!!!!

• 14+17 kirjoitti:

Näin kesäisin on helppoa piipahtaa jokilaivoilla yhdellä - ihmisiä tulee ja menee, jotkut lenkkeilevät, turistit pällistelevät nähtävyyksiä, ollaan yksin, kaksin, porukoissa, perheittäin. Jos sinua todellakin ahdistaa yksin ulosmeno, ovat kesäiset jokilaivat todella helppo ensimmäinen askel ulos kehästä. Ota vaikka kirja mukaan, otat aurinkoa ja olutta, katselet ympärillesi.

Ei sitä vaan ole yksin koskaan mitään mieltä lähteä yhtään mihinkään. Eikä varsinkaan mihinkään sellaisiin paikkoihin, joissa muut nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa. Helposti sitä aina ihmiset ajattelevat kaikkea negatiivista siitä, jos joku nuori mies on yksin sellaisissa paikoissa, joissa muut ovat yhdessä kavereiden seurassa.

• homopersehinttari
        DarkFear kirjoitti:

En ole mies kasikutosta koskaan tavannut, enkä ole laivalla tai yhtään missään kenenkään miehen kanssa nukkunut, että tiedäkin sä vitun homohuoraperse se saatana!!!!!

Eikä varmaan kannatakaan tavata, kun siinä on se riski sitten, että päädytte homoilemaan. Senhän vuoksi sulla ei niitä kavereitakaan ole, koska yrität välttää turhia houkutuksia, eikö niin?

• Thinknegative
        DarkFear kirjoitti:

Etpä sä ole mitään järisyttävää ole elämässäsi kokenut. Jos homostelusi olisi totta, niin olisi kokenut elämässäsi edes jotakin villiä. Jos et uskalla mennä yksin esim. mökille, niin voisit vaikka nikkaroida puusta itsellesi pökkelön, jotta naapuri näkisi että pelaat skibboa kaverisi kanssa.

• A. mumen från Åbo
        DarkFear kirjoitti:

Ei kannata niitä nuoruusvuosia viettää yksin jos se ei susta kivaa ole. Minä olen mies86:sen tavannut muutamia kertoja (tänään viimeksi) ja hän on kyllä mukavaa seuraa. Kannattaisi nyt vaan tavata hänet, eikä vitkutella sen asian kanssa enää :)

• Ja osuvat oikeaan:
        DarkFear kirjoitti:

Ei sitä vaan ole yksin koskaan mitään mieltä lähteä yhtään mihinkään. Eikä varsinkaan mihinkään sellaisiin paikkoihin, joissa muut nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa. Helposti sitä aina ihmiset ajattelevat kaikkea negatiivista siitä, jos joku nuori mies on yksin sellaisissa paikoissa, joissa muut ovat yhdessä kavereiden seurassa.

"mitähän tuokin ilmiselvä yksinäinen hinttarikin tossa pälyilee".

• Itsekin olen yrittänyt jättää palstan jo monta kertaa, mutta se on todella vaikea, ellei jopa mahdoton tehtävä.

• _____

Siellä osastolla missä sinua pidetään ei varmaan olekaan muuta tekemistä

• Belgiasta terve

• Lähes parikymmentä vuotta netissä roikkumista on opettanut pari asiaa: Muista poikkeavat ja etenkin kärjistetyt mielipiteet herättävät arvostelua, mitä ei anonyymiteetin vuoksi normaalit käyttäytymissäännöt hillitse. Niinpä kyyti on kylmää.

• pettynyt darkkiin

Poliisille on lähtenyt ilmoitus DarkFearin homovastaisista viesteistä. Darkkis saanee pian syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

• 2+12

Ei homoista kiihottuminen ole tietääkseni vielä rikos Suomen laissa? Antaa kaikkien kukkien kukkia.

• Niin totta kai sitä täytyy aina musta kaikkea negatiivista ajatella ja mua kohtaan kaikenlaisia syytteitä olla nostamassa. Mutta sitä kun ei kukaan pidä koskaan millään tavalla vääränä, jos mua ollaan täällä homoksi haukkumassa ja keksimässä kaikenlaisia perättömiä valheita musta ja mun elämästäni.

Voi kun sä tietäisit sen, että miten paljon mä oikein ajattelen kaikkea negatiivista tollaisista sun kaltaisista ihmisistä!!!!

• byebyedarkkis

"Pitäisi jättää palsta" .... osa 124 by DarkFear.

Ei kukaan usko, että lähdet täältä kun teet kuukauden välein näitä ketjuja. Olet kuitenkin viettänyt jo lähes KYMMENEN vuotta (Liittynyt jäseneksi: 2.7.2005) Suoli24:ssa ja seuraavat kymmenen vuotta menee täällä myös. Jauhat samaa roskaa mitä ennenkin ja saat irvailua osaksesi. Noin se elämä vain menee.

• Hei LAIVAHOMOSTELIJA

Tilaa itsellesi MIESHIEROJA.

• Sulle se vitun mieshieroja pitäisi tilata, kun oot tollainen vitun homopersehuorahinttari ja sulla se onkin vaan aina joku vitun miesten perseiden nussiminen mielessä vitun hinttipersehuorapaska!!!!!!

• perseiden nussiminen
        DarkFear kirjoitti:

Sulle se vitun mieshieroja pitäisi tilata, kun oot tollainen vitun homopersehuorahinttari ja sulla se onkin vaan aina joku vitun miesten perseiden nussiminen mielessä vitun hinttipersehuorapaska!!!!!!

Siitä puhe mistä puute.

• Isoveli valvoo
        DarkFear kirjoitti:

Sulle se vitun mieshieroja pitäisi tilata, kun oot tollainen vitun homopersehuorahinttari ja sulla se onkin vaan aina joku vitun miesten perseiden nussiminen mielessä vitun hinttipersehuorapaska!!!!!!

Me KAIKKI palstalaiset ajattelemme kaltaisestasi vainoharhaisesta skitsofreenikko narskusta KAIKKIALLA KAIKKEA negatiivista, että tiedä sä se mulkku! Sinä käyttäydyt kuin mielisairaalasta karannut skitsofreenikko joka vaino- ja aistiharhoissaan pelkää sitä että KAIKKI me ajattelemme hänestä AINA ja KAIKKIALLA KAIKKEA negatiivista! Kiellä tai myönnä, aina väärinpäin.

• perseiden nussiminen kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute.

Niin näillä mua homoiksi haukkuvilla sitä näyttää kova puute niistä miehistä ja miesten perseistä olevan, kun koko ajan täytyy näistä asioista täällä jankata päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen.

• trol lol lol
        DarkFear kirjoitti:

Niin näillä mua homoiksi haukkuvilla sitä näyttää kova puute niistä miehistä ja miesten perseistä olevan, kun koko ajan täytyy näistä asioista täällä jankata päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Tuskinpa täällä kovin moni sua homona pitää, mutta sua on hauska ärsyttää koska saat noita raivokohtauksia noin helposti. Itse ainakin uskon, että olet ennemminkin joku aseksuaali autisti kuin mikään miestenperseidennussija.

• Väärin.
        trol lol lol kirjoitti:

Tuskinpa täällä kovin moni sua homona pitää, mutta sua on hauska ärsyttää koska saat noita raivokohtauksia noin helposti. Itse ainakin uskon, että olet ennemminkin joku aseksuaali autisti kuin mikään miestenperseidennussija.

DF on ilmiselvä latentti homoseksuaali ja tietenkin myös legendaarinen pölväsi/luuseri. DF:n käsittelee asiaa päässään ja on ns. "homopaniikissa" nyt ja pyrkii vulgaarein sanankääntein kieltämään suuntautumisensa.

Avainasemassa tilanteen kannalta on laivahomoilun tarkempi selvitys. Aiomme pyytää laivayhtiöltä kameratietoja selvitääksemme DF:n homopartnerin henkilöllisyyden.

• Väärin. kirjoitti:

DF on ilmiselvä latentti homoseksuaali ja tietenkin myös legendaarinen pölväsi/luuseri. DF:n käsittelee asiaa päässään ja on ns. "homopaniikissa" nyt ja pyrkii vulgaarein sanankääntein kieltämään suuntautumisensa.

Avainasemassa tilanteen kannalta on laivahomoilun tarkempi selvitys. Aiomme pyytää laivayhtiöltä kameratietoja selvitääksemme DF:n homopartnerin henkilöllisyyden.

Onneksi mulla ei ole minkäänlaisia homoilukokemuksia, niin ei haittaa yhtään mitään, vaikka laivayhtiö alkaisikin asiaa selvittämään.

Mutta se on ainakin varma asia, että täytyy jatkossa mennä laivalle vain ja ainoastaan naisseurassa, niin ei sitten pääse tämän palstan kusiaivot negatiivista ajattelemaan.

Pitäisiköhän alkaa etsimään sitä naisseuraa jo heti saman tien tältä palstalta, jos vaikka ensi vuonna lähtisi laivaristeilylle.

• Onhan sulla.
        DarkFear kirjoitti:

Onneksi mulla ei ole minkäänlaisia homoilukokemuksia, niin ei haittaa yhtään mitään, vaikka laivayhtiö alkaisikin asiaa selvittämään.

Mutta se on ainakin varma asia, että täytyy jatkossa mennä laivalle vain ja ainoastaan naisseurassa, niin ei sitten pääse tämän palstan kusiaivot negatiivista ajattelemaan.

Pitäisiköhän alkaa etsimään sitä naisseuraa jo heti saman tien tältä palstalta, jos vaikka ensi vuonna lähtisi laivaristeilylle.

Ja toi faghag-naisten käyttö savuverhona ei toimi.. kaikki kyllä näkee sen, että homostelemaan sitä on laivalle tultu!

• beardy bear
        DarkFear kirjoitti:

Tuollaisista naisista käytetään englanninkielessä nimitystä beard, viitaten tekopartaan. Englantia osaavat voivat lukea tästä Darkkiksen laivaseurasta lisää täältä: http://en.wikipedia.org/wiki/Beard_(companion)

• 7+1
        DarkFear kirjoitti:

Vai ei Darkkis uskalla mennä edes miehen kanssa yhteiseen laivahyttiin, koska pelkää että hänen himonsa ottavat vallan.

• ThehillsofFear
        DarkFear kirjoitti:

Mitä jos sinä narsisti idiootti hankkisit oman elämän? Meitä ei kiinnosta sinunlaisesi vainoharhainen asperger, joka kerjää kokoajan namipaloja että saisi päteä täällä suomi24 foorumissa. Sellainen ihminen joka ei ole facebookissa on täysi luuseri.

Ja me KAIKKI ajattelemme KAIKKEA negatiivista kaltaisestasi vainoharhaisesta erakosta KOKO ajan että tiedä sä vajakki vaan se!

• Onhan sulla. kirjoitti:

Ja toi faghag-naisten käyttö savuverhona ei toimi.. kaikki kyllä näkee sen, että homostelemaan sitä on laivalle tultu!

Mikä ihmeen faghag-nainen? Taitaa olla nämä ihmeen fagfagit jotain homotermejä, kun eivät mulle mitään sano.

No ainahan teillä homoperseillä on vaan se homostelu joka paikassa mielessä, onneksi mä en kuulu teidän alhaiseen porukkaan millään tavalla.

• ThehillsofFear kirjoitti:

Mitä jos sinä narsisti idiootti hankkisit oman elämän? Meitä ei kiinnosta sinunlaisesi vainoharhainen asperger, joka kerjää kokoajan namipaloja että saisi päteä täällä suomi24 foorumissa. Sellainen ihminen joka ei ole facebookissa on täysi luuseri.

Ja me KAIKKI ajattelemme KAIKKEA negatiivista kaltaisestasi vainoharhaisesta erakosta KOKO ajan että tiedä sä vajakki vaan se!

Niin sitähän se just onkin tällä palstalla, kun aina on joku jossakin jotain negatiivista musta ajattelemassa. On se kyllä perkele kun ei pysty millään olemaan muiden ihmisten mieliksi, ei vaikka mitä tekisi, yrittäisi tai mitä sanoisi, niin aina on väärin tehty ja sanottu!!!!!

• Ei uskalla..
        7+1 kirjoitti:

Vai ei Darkkis uskalla mennä edes miehen kanssa yhteiseen laivahyttiin, koska pelkää että hänen himonsa ottavat vallan.

sillä kyllä 69:ssä menis pojilla risteily sitte..

• voi surku
        DarkFear kirjoitti:

Niin sitähän se just onkin tällä palstalla, kun aina on joku jossakin jotain negatiivista musta ajattelemassa. On se kyllä perkele kun ei pysty millään olemaan muiden ihmisten mieliksi, ei vaikka mitä tekisi, yrittäisi tai mitä sanoisi, niin aina on väärin tehty ja sanottu!!!!!

On se niin väärin.

• DF HOMOKIIMASSA!!!
        Ei uskalla.. kirjoitti:

sillä kyllä 69:ssä menis pojilla risteily sitte..

Tai sitte TAAS vain "NUKUTTAISIIN"... ;)

• dgjkpkhg

Ei herranjestas tätäkin ketjua taas. Yrittäkää nyt käyttäytyä, aikuiset ihmiset!!! Niinku jotain keskenkasvusten teinien kinastelua seuraus, aivan lapsellista touhua. Ketkä lie puskista huutelevat törkykommenttejaan ja haukkumisiaan, mutta ovat itse niin pelkureita etteivät uskalla kertoa tällä palstalla itsestään mitään. Sitä kärkkäämmin ovat kuitenkin arvostelemassa toisia.

Ja Darkfear älä laskeudu samalle tasolle näiden haukkujien kanssa. Heität vaan vettä myllyyn alistumalla "uhriksi" ja vastaamalla niin kärkkäästi joka ikiseen haukkuun. Ei kukaan ota näitten ätmien puheita täällä tosissaan. Parempi vaan ignoorata ne kokonaan, ei ne kovin kauan jaksa täällä yksin huudella.

Palstatauko tekis varmaan hyvää itse kullekin. Kaikki nyt koneiden äärestä ulos oikeiden ihmisten pariin. Ja sovi vaan se tapaaminen mies86 kanssa, mieluiten nyt heti ettei näkeminen jää aikomisen asteelle.

• Hyvä neuvo!

Lisäisin vielä, että älkää pojat olko sitten suojaamattomassa yhdynnässä vaikka raskauden pelkoa homostelussanne ei tietenkään ole. Turhat riskit siis hallintaan kortsujen avulla. Good luck!

• dgjkpkhg
        Hyvä neuvo! kirjoitti:

Lisäisin vielä, että älkää pojat olko sitten suojaamattomassa yhdynnässä vaikka raskauden pelkoa homostelussanne ei tietenkään ole. Turhat riskit siis hallintaan kortsujen avulla. Good luck!

Hah, hah kun taas vitsin murjaisit.. Neuvo koski myös sinua, uuno. Ole hyvä ja paljasta vaikka lapsuuden traumasi tällä palstalla niin päästään yhdessä vaihteeksi haukkumaan sinua. Ai niin et uskalla, no siinä tapauksessa voit pitää turpasi kiinni myös toisten asioista.

• ryhtiäpyttyyn2014

Miten sinkku-palstalla voi olla positiivista kirjoittelu siitä ettei voi käydä yksin neurooseineen risteilyllä, baarissa tai muuallakaan yksin, hiusten lääkitsemisestä tabuilla, persujen ja homoseksuaalien halventaminen, sekä väkivallalla negatiivisesti ajattelijoiden kohtelu. Ns. normaali mies valitsee mikrosekunnissa tukan ja seksikyvyn väliltä.

DF ei muistaakseni koskaan ole niin mies- kuin naisseuraa kirjoittanut etsivänsäkkään- on vain muiden syytä kun ajattelevat negatiivisesti.

Joku anonyymit risteilijät-ryhmä pitäisi DF:ää varten perustaa, sopisivat sieltä tukihenkistä kaveria risteilyilleen. Tulee mieleen pikkupoika jota äiti vie hammaslääkäriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe