Varasin eilen tatuointiajan ja kysyivät minulta saako harjoittelija tehdä tatuointini. Suostuin, koska haluamani kuva on melko yksinkertainen ja näytillä oli harjoittelijan tekemiä töitä, mitkä olivat kyllä hienoja. Nyt alkoi kuitenkin vähän huolestuttaa. Onko kellään täällä kokemuksia tatuoinnin ottamisesta harjoittelijalla? Kertokaa vähän miten sujui ja tuliko hyvää jälkeä :)
Tatuointi harjoittelijalla? Kokemuksia!
7
2841
Vastaukset
- RostinLoca
Olen ottanut useammankin harjoittelijalla. Ei mitään ongelmia jos liike on kunnollinen eli tatuoijat osaavat asiansa niin eine päästä kisälliä tekemään töitä elleivät ole varmoja tämän osaamisesta. Itselläni ei negatiivista sanottavaa mutta harjoittelija olikin yhden suomen "kärkinimen" oppipoika. Asikassuhde jatkuu edelleen vaikkei hän enää ole oppipoika -statuksella. Eli anna palaa vaan!
- tattoo3
Kiitoksia rohkaisusta! Liskogalleriaan olen menossa ottamaan eli suosittu ja tunnettu paikka kuitenkin :)
- Pitäs ...
Hei mene vaan. Noi ei ihan vielä ammattilaiset on tosi huolellisia eikä ne ole mun kokemuksen mukaan koskaan ylimielisiä. Jotkut parikymmentä vuotta alalla olleet "tietää" joskus paremmin mitä asiakas haluaa. Mielipiteen esittäminen on toivottavaakin, mut ylimielisyys ei. Voisiks sit kertoo miten kävi?
- tattoo3
Tulen kyllä kertomaan heti miten kävi! Ensi keskiviikkona on aika, joten silloin sitten. Ja kiitos sullekin vastauksesta :)
- tattoo3
Ajattelin tulla kertomaan, että hyvää työtä harjoittelija teki. Huolellisesti ja taidokkaasti, ei juuri ollenkaan epävarmasti. Vähän kauemmin tuon teossa meni kuin vanhalla tekijällä olisi mennyt, mutta jälki on siistiä ja hienoa ja sehän se on tärkeintä!
- Anonyymi
Kävin kans NS, harjoittelijalla ja jälki ei poikkea itseään ammattilaiseksi kutsuvan lyöjän jäljestä mitenkään.
Ehkä aikaa menee enemmän mutta huolellinen oli . - Anonyymi
Tänne meille, kyröskoskelle, saapui nuori nainen ja perusti tatuointi studion.
Oon nyt pari kertaa siellä käynyt leimaa hakkuuttamassa ja pakko sanoa että pätevä on nainen vaikka itseään harjoittelijaksi kutsuukin. Suosittelen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6428616Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3583327Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4522357- 1291383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66959