Varasin eilen tatuointiajan ja kysyivät minulta saako harjoittelija tehdä tatuointini. Suostuin, koska haluamani kuva on melko yksinkertainen ja näytillä oli harjoittelijan tekemiä töitä, mitkä olivat kyllä hienoja. Nyt alkoi kuitenkin vähän huolestuttaa. Onko kellään täällä kokemuksia tatuoinnin ottamisesta harjoittelijalla? Kertokaa vähän miten sujui ja tuliko hyvää jälkeä :)
Tatuointi harjoittelijalla? Kokemuksia!
7
3456
Vastaukset
- RostinLoca
Olen ottanut useammankin harjoittelijalla. Ei mitään ongelmia jos liike on kunnollinen eli tatuoijat osaavat asiansa niin eine päästä kisälliä tekemään töitä elleivät ole varmoja tämän osaamisesta. Itselläni ei negatiivista sanottavaa mutta harjoittelija olikin yhden suomen "kärkinimen" oppipoika. Asikassuhde jatkuu edelleen vaikkei hän enää ole oppipoika -statuksella. Eli anna palaa vaan!
- tattoo3
Kiitoksia rohkaisusta! Liskogalleriaan olen menossa ottamaan eli suosittu ja tunnettu paikka kuitenkin :)
- Pitäs ...
Hei mene vaan. Noi ei ihan vielä ammattilaiset on tosi huolellisia eikä ne ole mun kokemuksen mukaan koskaan ylimielisiä. Jotkut parikymmentä vuotta alalla olleet "tietää" joskus paremmin mitä asiakas haluaa. Mielipiteen esittäminen on toivottavaakin, mut ylimielisyys ei. Voisiks sit kertoo miten kävi?
- tattoo3
Tulen kyllä kertomaan heti miten kävi! Ensi keskiviikkona on aika, joten silloin sitten. Ja kiitos sullekin vastauksesta :)
- tattoo3
Ajattelin tulla kertomaan, että hyvää työtä harjoittelija teki. Huolellisesti ja taidokkaasti, ei juuri ollenkaan epävarmasti. Vähän kauemmin tuon teossa meni kuin vanhalla tekijällä olisi mennyt, mutta jälki on siistiä ja hienoa ja sehän se on tärkeintä!
- Anonyymi
Kävin kans NS, harjoittelijalla ja jälki ei poikkea itseään ammattilaiseksi kutsuvan lyöjän jäljestä mitenkään.
Ehkä aikaa menee enemmän mutta huolellinen oli . - Anonyymi
Tänne meille, kyröskoskelle, saapui nuori nainen ja perusti tatuointi studion.
Oon nyt pari kertaa siellä käynyt leimaa hakkuuttamassa ja pakko sanoa että pätevä on nainen vaikka itseään harjoittelijaksi kutsuukin. Suosittelen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772537Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki72281Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562100Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702014- 1042007
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341989Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621327- 1241169
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241087- 55968