Tatuointi harjoittelijalla? Kokemuksia!

tattoo3

Varasin eilen tatuointiajan ja kysyivät minulta saako harjoittelija tehdä tatuointini. Suostuin, koska haluamani kuva on melko yksinkertainen ja näytillä oli harjoittelijan tekemiä töitä, mitkä olivat kyllä hienoja. Nyt alkoi kuitenkin vähän huolestuttaa. Onko kellään täällä kokemuksia tatuoinnin ottamisesta harjoittelijalla? Kertokaa vähän miten sujui ja tuliko hyvää jälkeä :)

7

3538

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RostinLoca

Olen ottanut useammankin harjoittelijalla. Ei mitään ongelmia jos liike on kunnollinen eli tatuoijat osaavat asiansa niin eine päästä kisälliä tekemään töitä elleivät ole varmoja tämän osaamisesta. Itselläni ei negatiivista sanottavaa mutta harjoittelija olikin yhden suomen "kärkinimen" oppipoika. Asikassuhde jatkuu edelleen vaikkei hän enää ole oppipoika -statuksella. Eli anna palaa vaan!

• tattoo3

Kiitoksia rohkaisusta! Liskogalleriaan olen menossa ottamaan eli suosittu ja tunnettu paikka kuitenkin :)

• Pitäs ...

Hei mene vaan. Noi ei ihan vielä ammattilaiset on tosi huolellisia eikä ne ole mun kokemuksen mukaan koskaan ylimielisiä. Jotkut parikymmentä vuotta alalla olleet "tietää" joskus paremmin mitä asiakas haluaa. Mielipiteen esittäminen on toivottavaakin, mut ylimielisyys ei. Voisiks sit kertoo miten kävi?

• tattoo3

Tulen kyllä kertomaan heti miten kävi! Ensi keskiviikkona on aika, joten silloin sitten. Ja kiitos sullekin vastauksesta :)

• tattoo3

Ajattelin tulla kertomaan, että hyvää työtä harjoittelija teki. Huolellisesti ja taidokkaasti, ei juuri ollenkaan epävarmasti. Vähän kauemmin tuon teossa meni kuin vanhalla tekijällä olisi mennyt, mutta jälki on siistiä ja hienoa ja sehän se on tärkeintä!

• Anonyymi

Kävin kans NS, harjoittelijalla ja jälki ei poikkea itseään ammattilaiseksi kutsuvan lyöjän jäljestä mitenkään.
      Ehkä aikaa menee enemmän mutta huolellinen oli .

• Anonyymi

Tänne meille, kyröskoskelle, saapui nuori nainen ja perusti tatuointi studion.
      Oon nyt pari kertaa siellä käynyt leimaa hakkuuttamassa ja pakko sanoa että pätevä on nainen vaikka itseään harjoittelijaksi kutsuukin. Suosittelen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe