Pitääkö huhut paikkansa? Onko kiusaamista paljon? Missä virastoissa suhteellisesti eniten? Minkälaisia tapauksia ollut?
Helsingin kaupunki
1
177
Vastaukset
- tuuli4
H:gin kaupunki on saanut paljon kielteistä julkisuutta.
Valelääkäristä henkilökunta teki valituksen H:gin kaupungilla , mutta asiaan ei
puututtu mitenkään .Ja henkilö jatkoi epäpätevänä työtään
-
Alppilan ope jonka rehtori oli päättänyt syödä ulos.Rangaistus oli kohtuuton.
Asia siirtyi Hgin opetusviraston ratkaistavasti joka puolti irtisanomista:, et ikinä työskentele meillä uhosi uutisissa viraston päällikkö-
Opetuslautakunta ei Hgin vaan poliittisesti valittu antoi tästä käytöksestä
palautetta.Ja ratkaisi asian opettajan hyväksi, sai jatkaa.
Muistat varmaan Erika tytön tapauksen sosiaaliasioissa. Asioihin ei puututtu useista ilmoituksista huolimata
Hyvä ystävä järjestelmä ,huonoa johtamista.Jota ei edes hyvä markkinointi korjaa
Ylhäältä alas käskyttämistä ,jossa työntekijällä ei ole mitään arvoa ,oikeuksia.
.
Tietenkin työyksiköt voivat olla erillaisia Mukaviakin voi olla.Onnea sinulle tässä asiassa.
Pääkaupunki seudulla on paljon työtä myös Vantaalla ja Espoossa-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358