Hän on kirjoitellut täällä todella loukkaavia ja törkeitä tekstejä homoista ja käyttänyt homoutta haukkumasanana. Minusta DarkFearin pitäisi pyytää julkisesti ja vilpittömästi anteeksi homoilta näitä törkeitä kirjoituksiaan ja mikäli mahdollista todistaa puhtaat aikeensa ottamalla suihin julkisesti homomieheltä osoittaakseen ettei hänellä ei ole mitään homoja tai homoilua vastaan.
DarkFear on anteeksipyynnön velkaa
8
173
Vastaukset
- ...
Harmi ettei DarkFear osaa englantia. Voisi ottaa oppia tästä:
http://www.youtube.com/watch?v=PMz80FKusUA - Mies laivalta
Pyytäköön siis myös itseltään anteeksi?
- kaappi-Darkkis
USA on monet politiikot jääneet kiinni seksistä miehen kanssa, vaikka julkisesti vastustavat kovasti homoja ja homoliittoja. Varmaan DarkFearilla on samanlainen tillanne eli annetaan hänen tulla rauhassa ulos kaapista.
Eipä ole multakaan kukaan pyytänyt tällä palstalla kertaakaan anteeksi koko mun 9-vuotisen palstahistoriani aikana, joten mikä mä olen keneltäkään anteeksipyytelemään.
Mutta sitähän se on aina ollutkin tällä palstalla, että mua kyllä saisi jokainen loukata täällä aina niin paljon kun ikinä haluaa, mutta mun pitäisi aina olla kaikilta anteeksi pyytelemässä, jos satun kerrankin vähän pahasti jotain sanomaan.
No lupaan pyytää heti anteeksi, jos multa pyydetään myös anteeksi kaikkia vittuiluja ja perättömien valheiden levittelyjä.- ???
Pitääkö homojen pyytää sinulta anteeksi, että ajattelet heistä negatiivista?
- Anonyymi00006
??? kirjoitti:
Pitääkö homojen pyytää sinulta anteeksi, että ajattelet heistä negatiivista?
Pitää
- Anonyymi00007
homo poppe? ... muttq sttuuko vähän käreen kävin kyllä irugeilla swqieqqalqswsq
mutta voin silti saqmaan aqikaan jorenkin yeittää auttaa masent5une4it5a tyttöjä jotain. On yksiselitteisesti selvä, että niin syvästi kuin vähemmistön seksisuuntauksia HENKILÖKOHTAISESTI pitääkin itselleen mahdottomina, vähemmistöjä ei saa halveksia, ei myöskään homoutta.
Jokainen SIVISTYNYT ihminen noudattaa myös tässä suhteessa tinkimätöntä tasa-arvoa, kuten myös suhteessa nainen-mies. -exKynis.mi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2373026Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell151699Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.101379- 1041228
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291221- 751137
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531042Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135942