Kuinka kauan?

Yeap, my first!

Kuinka kauan uuden tatuoinnin kanssa tulee olla ns varovainen? Kuva on ollut nyt kaksi viikkoa, varsinaista rupea ei muodostunut ollenkaan. Kuva on vielä koholla, mutta muuten vaikuttaa hyvältä. Silloin tällöin vähän kutisee. Kuva on yläselässä ja olen välttänyt nojaamista mihinkään ja yöllä yrittänyt nukkua kyljellään. Kauan siis uuden tatuoinnin kanssa pitää olla varovainen, voisinkohan jo olemaan vähemmän neuroottinen mihinkään kosketukseen kuvan kanssa?

5

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisin_Varpunen

      Itse varon pari ekaa päivää, tietty riippuu kuvan paikasta paljon. Voit ihan huoletta nukkua selälläsi jo ja nojailla mihin haluat. Aurinkoa välttelet vielä pari viikkoa kuvalle, muuten voit alkaa mielestäni jo unohtamaan sen tatskan. Tietty olemme kaikki yksilöitä ja paranemme erilailla.

    • Musta tuntuu

      Tohon lisään, et aurinko haalistaa kuvaa. Jos rusketat selkää useana kesänä perättäin, ni värit vaalenee. Mulla on kuvan laitosta reilu viikko ja pieni ruven repale on vielä kiinni. Jos rupi on lähtenyt tai sitä ei edes ollu, niin mitäs sitä varomaan.

      • Perryn_Matti

        Ruven lähtemisen lisäksi myös tatuoinnin pitää lakata kiiltämästä niin sit sen voi luokitella "parantuneeksi". Mutta tämä siis vaan yleisenä kommenttina, ei mitään tekemistä sen varomisen kanssa.


    • Vältä paistetta

      Itse luin jostain, että vuosi pari pitäisi olla kokonaan ottamatta tatuoidulle alueelle aurinkoa ja sen jälkeen käyttää korkean suojakertoimen aurinkovoidetta.

      • Mitäpä sitten

        Saahan tuota väriä lisättyä aina jos haalistuu ja haalistuuhan se.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3509
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2929
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2069
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1837
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      272
      1341
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe