Kuinka kauan?

Yeap, my first!

Kuinka kauan uuden tatuoinnin kanssa tulee olla ns varovainen? Kuva on ollut nyt kaksi viikkoa, varsinaista rupea ei muodostunut ollenkaan. Kuva on vielä koholla, mutta muuten vaikuttaa hyvältä. Silloin tällöin vähän kutisee. Kuva on yläselässä ja olen välttänyt nojaamista mihinkään ja yöllä yrittänyt nukkua kyljellään. Kauan siis uuden tatuoinnin kanssa pitää olla varovainen, voisinkohan jo olemaan vähemmän neuroottinen mihinkään kosketukseen kuvan kanssa?

5

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisin_Varpunen

Itse varon pari ekaa päivää, tietty riippuu kuvan paikasta paljon. Voit ihan huoletta nukkua selälläsi jo ja nojailla mihin haluat. Aurinkoa välttelet vielä pari viikkoa kuvalle, muuten voit alkaa mielestäni jo unohtamaan sen tatskan. Tietty olemme kaikki yksilöitä ja paranemme erilailla.

• Musta tuntuu

Tohon lisään, et aurinko haalistaa kuvaa. Jos rusketat selkää useana kesänä perättäin, ni värit vaalenee. Mulla on kuvan laitosta reilu viikko ja pieni ruven repale on vielä kiinni. Jos rupi on lähtenyt tai sitä ei edes ollu, niin mitäs sitä varomaan.

• Perryn_Matti

Ruven lähtemisen lisäksi myös tatuoinnin pitää lakata kiiltämästä niin sit sen voi luokitella "parantuneeksi". Mutta tämä siis vaan yleisenä kommenttina, ei mitään tekemistä sen varomisen kanssa.

• Vältä paistetta

Itse luin jostain, että vuosi pari pitäisi olla kokonaan ottamatta tatuoidulle alueelle aurinkoa ja sen jälkeen käyttää korkean suojakertoimen aurinkovoidetta.

• Mitäpä sitten

Saahan tuota väriä lisättyä aina jos haalistuu ja haalistuuhan se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      679
      9429
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3626
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      471
      2470
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      138
      1496
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      37
      1493
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      14
      1373
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1332
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1217
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      66
      1171
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      79
      1087
    Aihe