Laihdutus alkoi aamulla 5. kesäkuuta

Roomalaiskirje

N. klo 6 menin puntariin. Paino 99,1 kg. Päätin että nyt loppui syöminen kokonaan tai sitten syön jos on pakottavatuntuinen tarve.

Syömättä on tähän asti tultu sellaiset 8h. Painoa nyt 97,8kg. Kannatti olla syömättä. Laitan kommenttia jossain vaiheessa lisää kun tulee jotain kerrottavaa mieleen. Vaikkapa kuinka nälkä on ja söin tai kuinka nälkä on mutta en syö. Laihtumistilanteen esiintuonti, paljon tippui paino lisää vai nousiko paino.

Armo ja totuus kulkevat käsi kädessä. Pituus 182cm.

19

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti K

      Laihdutellaan porukalla niin ei ole yksinäistä. :) Millaisia tavoitteita sulla on? Millaisiin mittoihin tahtoisit? :)

    • joka ei tottele Poik

      Unohtui, että oli laihdutus menossa. Muistin sen äsken. Puntariin en mene ihan vielä, koska se voi näyttää sellaisen lukeman mitä en näe. Laitan muutman muistilpun joka huoneeseen ja koitan juoda vaan vettä muutman päivän ja menen sitten puntariin. Tiistai-iltana ilmoitan jotain jos muistan tai siis jos paino on tippunut tuosta aloitusjulistuksen painosta.

      Tavoitteita on vaan laihtua. Mulla on tuplaleuka eli siitä eroonpääsy.Vai sanotaanko sitä tuplaleuaksi. Sellainen pussimainen läskipussi leuan alapuolella levinnyt.

    • ap.

      Nyt on mielessä pysynyt laihdutus. Olen ollut syömättä 27h ja vähän päälle. Painoa on 96,6kg. Juomana ollut vesi ja kahvi. Tamä päivä syömättä niin huomenna hymyilyttää.Huomenna voi mietiä syödäkö hieman vai jatkaako täyttä höyryä laihdutuspuolella. Olen sen verrn ahne laihtumaan, kunhan muistn laihtua, että olen syömättä 93,3 kiloon asti, siinä voisi jotain syödäkin. Vaikka karkkia. Miksi 93,3kg? Koska nyt painossa on 2/3:s osaa matkaa 90 kiloon, sitten on 1/3:s osa jäljellä tasan 90 kiloon. Mietin tuossa 93,3 kilossa tosian tarkemmin mitä siinä tekisi. Jotainhan sitä voisi syödäkin.

      Tuplaleuka on pienentynyt pelkästään tällä 2,5 kilon laihtumisella. Eihän tämä tietenkään ole muuta kuin alku. Laitan viestin kun paino on hieman tippunut lisää vaikka kilon päästä palaan asian kertomaan jotain.

      Tosiaan, otin viikonloppuna muutaman oluen ja siinä sitten tuli nälkäkin enkä muistanut olevani laihdutuksella, se vaan unohtui. Laihduttamaankin aloitin kun tälle palstalle osuin ja tuumin, että olisi syytä laihtuakin just tuon tuplaleuan takia. Ja naaman takia muutenkin kun se on pulleaksi muuttunut. Toisaalta kokonaistulos on aika ok neljältä päivältä kuitenkin. Perjantaina voisi miettiä mikä on tulos kun laihdutusta on takana 8 vrk ja kirjoittaa kirjan kokemuksista laihdutuksen aikana. Ei siihen mitään kummempaa tulisi kirjoitettua muuta kuin että nälkä oli ja syödäkin teki mieli mut en syönyt van join vettä ja kahvia, miettien että eteenpäin on syömättä mentävä. Siitä kirjasta tulee menestyskirja jos sen kirjoitan.Etu Kanteen kuva tuplaleukanaamasta ja takakanten hoikkanaamasta. Kirjan nimeksi : Laihduin, näin sen tein.

    • 4+4=8

      Kyllä, syömättömyys laihduttaa, mutta sulla lähtee lihakset ihan ekana pois. Jäljelle jää läski, ja milläs voimilla liikut läskin pois kun lihakset kadonneet? Sitten nousee taas paino kun lihakset rupeaa kehittymään. Syömättömyys on väliaikainen tapa laihtua, mutta painoa rupeaa taas kertymään kunhan alat syömään taas. Parempi olisi kun opettelisit omaamaan terveellisen ruokarytmin sekä opettelisit mitä kannattaa syödä ja mitö ei. Se on hitaampi mutta pysyvämpi tie laihtumiseen. Lisäksi sanot hyväksyväsi karkin ruoan korvikkeena kun sitten annat itsesi syödä. Karkki ei täytä, sisältää paljon sokeria sekä tekee ainoastaan pahan olon kun syöt tyhjään mahaan. Siinäpä olet syömättä, mutta tuo on kyllä paastoamista, jolle löytyy omakin palstansa.

      • Roomalaiskirje

        Lihakset eivät häviä. Käveleminen ei onnistuisi ilman lihaksia.Mulla on riittäneet voimat hyvin liikkumiseen eivätkä lihakset ole kadonneet, on tieteellisesti mahdottomuus.

        Laihduttuaan on mahdollista pysyä hoikkana tai lihota. On paljon ihmisiä, jotka ovat laihduttuan pysyneet hoikkina ja on toisia jotka ovat lihoneet.

        En sanonut hyväksyväni karkkia ruoan korvikkeena van syöväni sitä mahdollisesti kun painan 93,3kg, totesin ilman hyväksymisiä ja korvaamisia:

        " olen syömättä 93,3 kiloon asti, siinä voisi jotain syödäkin. Vaikka karkkia "

        Totesit myös:

        " tuo on kyllä paastoamista "

        Joo, se on yksi tapa laihtua sekin. Jeesus muuten paastosi 40 vrk erämaassa ja tuli sieltä omin lihaksin poiskin.

        Painoni on nyt 95,9kg.


      • 13+13
        Roomalaiskirje kirjoitti:

        Lihakset eivät häviä. Käveleminen ei onnistuisi ilman lihaksia.Mulla on riittäneet voimat hyvin liikkumiseen eivätkä lihakset ole kadonneet, on tieteellisesti mahdottomuus.

        Laihduttuaan on mahdollista pysyä hoikkana tai lihota. On paljon ihmisiä, jotka ovat laihduttuan pysyneet hoikkina ja on toisia jotka ovat lihoneet.

        En sanonut hyväksyväni karkkia ruoan korvikkeena van syöväni sitä mahdollisesti kun painan 93,3kg, totesin ilman hyväksymisiä ja korvaamisia:

        " olen syömättä 93,3 kiloon asti, siinä voisi jotain syödäkin. Vaikka karkkia "

        Totesit myös:

        " tuo on kyllä paastoamista "

        Joo, se on yksi tapa laihtua sekin. Jeesus muuten paastosi 40 vrk erämaassa ja tuli sieltä omin lihaksin poiskin.

        Painoni on nyt 95,9kg.

        Voi että, sanot mikä on itsestäänselvyys. Jos kävelet niin eikai ne jaloissa olevat lihakset jotka kannattelee sua katoa mihinkään, vaan muut "tarpeettomat" lihakset (jos sulla niitä edes on). Esim jos bodari lopettaa syömisen katoaa isot habat sun muut treenatut osat. Ja btw, sipsiä ruoan sijaan? Syöt mielummin sen 3 x 400kcal (sipsipussi, 100g n 400kcal, pussi about 300g) vai jotain täyttävää mutta terveellistä, kuten maustamatonta, rasvatonta rahkaa pilttiä. Ja ihan totta, turha itkeä kun paino tulee lähestulkoon takaisin yhden sipsipussin takia. Niin siinä käy kun paastoaa.


      • 13+13 kirjoitti:

        Voi että, sanot mikä on itsestäänselvyys. Jos kävelet niin eikai ne jaloissa olevat lihakset jotka kannattelee sua katoa mihinkään, vaan muut "tarpeettomat" lihakset (jos sulla niitä edes on). Esim jos bodari lopettaa syömisen katoaa isot habat sun muut treenatut osat. Ja btw, sipsiä ruoan sijaan? Syöt mielummin sen 3 x 400kcal (sipsipussi, 100g n 400kcal, pussi about 300g) vai jotain täyttävää mutta terveellistä, kuten maustamatonta, rasvatonta rahkaa pilttiä. Ja ihan totta, turha itkeä kun paino tulee lähestulkoon takaisin yhden sipsipussin takia. Niin siinä käy kun paastoaa.

        Jos et syö ruokaa niin keho käyttää lihaksia/rasvavarastoja energianlähteenään. Ihan sama siis miten paljon jotakin tiettyä lihasta käytät, jos et syö niin lihas katoaa. Keho ei saa energiaa tyhjästä.


    • Ihra ap. 95,6kg

      Söin eilen. Tuli nölkä. Painoin 95,9 syönnin alkaessa. Aivastin kahdesti nyt.

      Paino oli äsken 95,6kg. En paljon syönyt enkä karkkia. Päätä ei särkenyt 1,5 vrk:n aikana, jona en syönyt.Ongelma syntyi siitä, että lopetin veden juomisenkin lähes kokonaan, että laihtuisin nopeammin.

      Homma jatkuu tänä päivänä niin että on pari tapaamista, joissa jälkimmäisessä voi tarvita lisäenergiaa, ainakin muutaman oluen sen tapamisen jälkeen. Pitää nyt katsoa otanko oluet vai en. Riippuu tuleeko riitaa vai eikö tule. Ei meille näkyvää riitaa varmaan tule, mutta voi tulla sellaista painostavaa fiilistä jos se jatkaa vastaanpullistelua. Mua hermostuttaa nälkäisenä sellaiset asiat, jotka ei muuten hermostuta, siksi varaudun varoventtiilimahdollisuudella asiaan.

      Toivottavasti ei tarvitse olutt juoda, koska siinä on kaloreita, toisaalta kaksi pientä voi olla hyvä jeesaus jos hommaan ei ole tullut aiemmasta muutosta.Palaan asiaan jossain vaiheessa jos laihtuminen etenee, jos ei etene niin katoan vähin äänin näyttämöltä, luikin liukkaasti takavasemmalle sinne minne ei aurinko paista.

      Toivottavasti seuraavan kerran saan tuulettaa alle 95 kilon painoa.

      5 vrk mennyt laihduttaessa, 99,1 - 95,6= 3,5kg

      Ihan ok kun ei liian ahneeksi ala.

      • "lihaskato"

        Sä oot kyllä ihan mun suosikkilaihduttaja.Mäkin otan yleensä tapaamisten jälkeen pari olutta.Ens perjantaina pitäis tavata pomo ja sen jälkeen otan viiniä.Jotkut luulee, ettei sit vois enää laihduttaa.Tsemppiä.


      • "lihaskato" kirjoitti:

        Sä oot kyllä ihan mun suosikkilaihduttaja.Mäkin otan yleensä tapaamisten jälkeen pari olutta.Ens perjantaina pitäis tavata pomo ja sen jälkeen otan viiniä.Jotkut luulee, ettei sit vois enää laihduttaa.Tsemppiä.

        Miten vitun idiootti pitää olla että kuihduttaa itseänsä ja ainoa energianlähde on alkoholi? Sitä ollaan taas niin saatanan jääräpäisiä eikä osata tehdä mitään oikein.


    • Roomalaiskirje torst

      En mä ottanut sen tapaamisen jälkeen olutta ja tapaaminen oli puheeni vastanottava ja sopuisa. Hänen mielestään olin sortunut asiantuntijasokeuteen ja omasta mielestäni hän ei olut noudattanut ohjeita, kuten ei ollutkaan. Ilmeisesti sekin nyt meni hänen tajuntansa, että jos aikoo onnistua niin ohjeet eivät ole vaikeita noudattaa vaan kyse on siitä viitsiikö noudattaa.

      Otin tapaamisen jälkeen megapussillisen shipsejä ja muutakin evästä söin vielä keskiviikkonakin sen kummemmin annostelematta. Nyt olen torstaina stopannut. Puntari sanoi 96,6kg. Pieni pettymys, toisaalta syömääni ruokamäärään ja mehumäärään suhtutettuna ei kai tässä mitään itkettävää ole.Olihan mullakin mielessä itselleni ohje: shipsiäkin voi syödä kunhan muutaman vaan syö. Mielessähän se ohje oli vaan homma jatkui jatkumistaan ja seuravana päivänä kanssa. Maistuihan ne shipsit.

      Pitää vaan napata uusi laihdutusennätys ensin kiinni eli mun tapauksessa 95,5kg tarkoittaa ennätystä ja siitä sitten etenpäin, eihän tässä vlmiissa maailmassa ole kiire minnekään hyvin ehtii laihtua vielä ennen kuolemaansa. Huomenna varmaan on sen aika kun alan taas vettä ja kahvia vaan juomaan.

    • Gvert2

      Et saavuta tuolla paastoamisella pysyviä tuloksia. Laihtua voi muutenkin ja nopeasti. Itse söin 3-4 ateriaa päivässä, kävin kaksi kertaa viikossa tunnin lenkin ja 3 kertaa salilla. Ensimmäisen viikon jälkeen puntari näytti -5.5kg, lähti nesteet ja muut hyvin liikkeelle.

      • Tekstien perusteella kyseessä trolli taikka hieman tyhmempi yksilö.


      • armo ja totuus?
        jyyrgen kirjoitti:

        Tekstien perusteella kyseessä trolli taikka hieman tyhmempi yksilö.

        Se on uskovainen ja alkoholisti. Karkkia ja shipsejä ja alkoholia. "Paastoshan Jeesuskin erämaassa".

        Sanoisin että mielenterveys on tässä se ongelma.

        Ei yleensä uskovaiset juo.

        En tuomitse kunhan ihmettelen. Mitä se tämä tarkoittaa:"Armo ja totuus käyvät käsi kädessä". Kuka kaipaa hänen saarnojaan ns.totuuksiaan?

        No, hän varmaa ottaa muutaman shipsin ja olusen nyt kun sanoin pahasti. Olen itse seurannut helluntailaisuuspalstaa ja ovat yleensä aika tiukkoja ja riitaa tulee jatkuvasti heidän välilleen.

        Siksi en yhtään ihmetellyt että hän pelkäsi riitaa kaverinsa kanssa. Uskovaiset ovat totuuksineen kovia riitelemään.

        Kaikilla se oma totuus.

        Ja tämä ei ole mitään uskovaisten vainoa. Jos sellaisena pidetään niin ihmettelen saako omaa mielipidettä sanoa lainkaan? Pitää vain niellä heidän totuus.


    • Sinä puhut "aloitusjulistuksesta"ja kirjasta jonka teet. Kanteen pyöreäposkinen uskovainen ja takakanteen sipseillä, karkeilla, ja alkoholilla laihtunut lommoposki.

      Kirjoitat joka ei tottele poikaa...Totteletko itse? Puhut armosta ja totuudesta.

      Totuus on se että sinä laihdutat väärin. Sun pitäs syödä -ihan niin kuin joku sinulle sanoi - jotain muuta kuin karkkeja.

      Vihanneksia?

      Eikö se Jeesus kehoita siihen? Raamatussa lukee että Jeesus teki viiniä vedestä, mutta ei se sitä tarkoita että kun tulee riitaa kaverin kanssa niin sinä lääkitset itseäsi bissellä.

      Mieti ennemmin mikä sinussa on sellaista että tulee sitä riitaa? Kukaan ei riitele yksinään.

      Se on totuus.

      Liikunta ja kevyt ruoka. Se on armoa että olet terve ja voit valita vielä oikein.

      Ei millään pahalla.

      Mä aloitan itse tänään kolmen viikon mehu-vitamiinipaaston. Tavoitteena 5 kilon pudotus 5.7 mennessä. Painan nyt 79,1 kg. Olen 160 cm.

      Musta saat kaverin ja tukea laihduttamiseesi.

      Oon kirjoitellut helluntailaisuuspalstalle 9 vuotta. Jeesus paastosi 40 päivää erämaassa, siitä kirjoitit. Mä paastoan 21 päivää.

      Sit jos/kun oon heinäkuun alussa sen 75 kg, niin kyllä juhlistan sitä alkoholilla.

      Mä oon huomannut että yks kostea ilta laihduttaa kilon per yö.

      Se ei ole kuitenkaan sopivaa paaston ollessa päällä.

      Vähän väärällä palstalla me ollaan, kun on tuo paastopalstakin, mutta mun on tarkoitus jatkaa laihduttamisella kun ensin saan tän paaston suoritettua.

      Alku aina hankalaa, kun ei ole vielä tuloksiakaan mistä iloita.

      • suzu

        Kuulostaa jo jonkin sortin anoreksialta kun ei saa syödä eikä juoda että laihtuu ja liikuntaa vielä päälle.Tuo lähtee pään sisältä ja omista teorioistasi..Hanki ensin kunnon faktat ja ala sitten laihduttamaan.Yleensä hyvä pudotusvauhti on 0,5-1kg viikossa ja terveellisellä 5x ateria ruoka rytmillä ja karkit,alkoholit ja leivokset voit jättää suosiolla pois pelkkiä tyhjiä kaloreita..Liikuntaa vaikka 6pv viikossa 1h ainakin.Jos liikut paljonkin tai erityisen rankasti niin sun pitää syödä myös enemmän.Toi Jeesus teoria oletko nyt ihan varma että olet ihan järjissäsi vai näkyykö syömättömyytesi jo ajatustentasossasi/järjen juoksussasi?


      • suzu
        suzu kirjoitti:

        Kuulostaa jo jonkin sortin anoreksialta kun ei saa syödä eikä juoda että laihtuu ja liikuntaa vielä päälle.Tuo lähtee pään sisältä ja omista teorioistasi..Hanki ensin kunnon faktat ja ala sitten laihduttamaan.Yleensä hyvä pudotusvauhti on 0,5-1kg viikossa ja terveellisellä 5x ateria ruoka rytmillä ja karkit,alkoholit ja leivokset voit jättää suosiolla pois pelkkiä tyhjiä kaloreita..Liikuntaa vaikka 6pv viikossa 1h ainakin.Jos liikut paljonkin tai erityisen rankasti niin sun pitää syödä myös enemmän.Toi Jeesus teoria oletko nyt ihan varma että olet ihan järjissäsi vai näkyykö syömättömyytesi jo ajatustentasossasi/järjen juoksussasi?

        Ja itseasiassa jos oot monta päivää syömättä sulta lähtee ensin nesteet varsinkin kun oot juomatta,sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa lähtee lihakset ja pystyt kävelemään kyllä helposti vielä kuukausienkin päästä koska ihmistahto on ihmeellisen voimakas ja kyllähän ne 170cm/40kg kävelee vielä henkihieverissä kylläkin mutta tahto jyrää kehon aika pitkälle kunnes ruumis pettää ja lysähdät lenkki polulle etkä pääsekään enää ylös..Mutta kaunista ja timmiä susta ei tule vaan nahka jää roikkuun liian nopeasta laihdutuksesta johtuen,kehosi menee säästöliekille,sust tulee veltto,hiuksesi ja ihosi kärsii kun eivät saa vitamiinejä..Sit kun oot menettäny suurimman osan lihaksistasi niin sit lähtee vähän rasvaa mut painoahan on tippunu n.10kg koska lihas painaa enemmän kuin läski.Sairaalaan sä pääset tolla menolla ja jonkin kuraattorin kanssa juttelemaan ongelmistasi pääsi sisällä..Mutta luultavampaa on että sust tulee jojo eli repsahdat n1pv viikossa ihan kunnolla kadut repsahdustasi ja jatkat syömättömyyttäsi kunnes taas repsahdat..


      • suzu kirjoitti:

        Kuulostaa jo jonkin sortin anoreksialta kun ei saa syödä eikä juoda että laihtuu ja liikuntaa vielä päälle.Tuo lähtee pään sisältä ja omista teorioistasi..Hanki ensin kunnon faktat ja ala sitten laihduttamaan.Yleensä hyvä pudotusvauhti on 0,5-1kg viikossa ja terveellisellä 5x ateria ruoka rytmillä ja karkit,alkoholit ja leivokset voit jättää suosiolla pois pelkkiä tyhjiä kaloreita..Liikuntaa vaikka 6pv viikossa 1h ainakin.Jos liikut paljonkin tai erityisen rankasti niin sun pitää syödä myös enemmän.Toi Jeesus teoria oletko nyt ihan varma että olet ihan järjissäsi vai näkyykö syömättömyytesi jo ajatustentasossasi/järjen juoksussasi?

        "Toi Jeesusteoria oletko nyt ihan varma että olet ihan järjissäsi vai näkyykö syömättömyytesi jo ajatuksentasossasi/järjen juoksussasi?"

        Jos toi oli mulle niin kerron että olen ennen ollut uskossa(noin 10-15 vuotta sitten)nykyisin ateisti/agnostikko.

        Oon kirjoittanut helluntailaisuuspalstalle 9 vuotta. Huomaan että ap(ehkä tekstisi oli hänelle?)luottaa johonkin kummaan varjelukseen ehkä sillä hän katsoo voivansa laihtua ja pysyä terveenä niin että hän ei syö mitään muuta kuin silloin tällöin karkkeja ja sipsejä ja paastovetenä on bisse.

        Minusta hän tarvitsee nyt tukea, joltakulta joka ymmärtää näitä asioita.

        Hän puhuu uskonnollisin termein: aloituksen hän sanoo olevansa julistusta ja laihdutusprojekti karkin, chipsien ja bissen avulla hän suunnittelee päätyisi kirjaan ja hän olisi tuon kirjan urhea sankari.

        Puhuit syömisen tärkeydestä. Minähän nimenomaan kannustan häntä syömään terveellisemmin.

        Tiedän että kuuluu syödä terveellsesti niin siksi. En opeta kovin korkealta ja kovaa. Mun mies ostaa aina töistä tullessaan meille ruuat. Vihannekset ym.tuppaa jäämään kauppaan ja hän tuo sieltä pastaa, makkaraa, punaista lihaa ei kalaa mitä nyt joskus kalapuikkoja.

        Ruoka ei maistu hyvältä kun sen tietää olevan epäterveellistä ja lihottavaa.

        Se on mun ongelma.

        Nyt kuitenkin pidän paaston, niinkuin ap. Ja siitä sitten jatkan terveellisemmällä ruokavaliolla ja varmaan mulla ois hyvä lisätä sitä liikuntaa vaikka siten että käyn pyörällä itse siellä kaupassa.

        Onko mitään vinkkejä kevyeen ruokavalioon?


      • pikkujoulukuntoon2014
        sarisusannass73 kirjoitti:

        "Toi Jeesusteoria oletko nyt ihan varma että olet ihan järjissäsi vai näkyykö syömättömyytesi jo ajatuksentasossasi/järjen juoksussasi?"

        Jos toi oli mulle niin kerron että olen ennen ollut uskossa(noin 10-15 vuotta sitten)nykyisin ateisti/agnostikko.

        Oon kirjoittanut helluntailaisuuspalstalle 9 vuotta. Huomaan että ap(ehkä tekstisi oli hänelle?)luottaa johonkin kummaan varjelukseen ehkä sillä hän katsoo voivansa laihtua ja pysyä terveenä niin että hän ei syö mitään muuta kuin silloin tällöin karkkeja ja sipsejä ja paastovetenä on bisse.

        Minusta hän tarvitsee nyt tukea, joltakulta joka ymmärtää näitä asioita.

        Hän puhuu uskonnollisin termein: aloituksen hän sanoo olevansa julistusta ja laihdutusprojekti karkin, chipsien ja bissen avulla hän suunnittelee päätyisi kirjaan ja hän olisi tuon kirjan urhea sankari.

        Puhuit syömisen tärkeydestä. Minähän nimenomaan kannustan häntä syömään terveellisemmin.

        Tiedän että kuuluu syödä terveellsesti niin siksi. En opeta kovin korkealta ja kovaa. Mun mies ostaa aina töistä tullessaan meille ruuat. Vihannekset ym.tuppaa jäämään kauppaan ja hän tuo sieltä pastaa, makkaraa, punaista lihaa ei kalaa mitä nyt joskus kalapuikkoja.

        Ruoka ei maistu hyvältä kun sen tietää olevan epäterveellistä ja lihottavaa.

        Se on mun ongelma.

        Nyt kuitenkin pidän paaston, niinkuin ap. Ja siitä sitten jatkan terveellisemmällä ruokavaliolla ja varmaan mulla ois hyvä lisätä sitä liikuntaa vaikka siten että käyn pyörällä itse siellä kaupassa.

        Onko mitään vinkkejä kevyeen ruokavalioon?

        Vedin toukokuun lopussa kunnon megamätöt eli hyvin energiatiheää ruoka ja vaaka näytti illalla vajaa 91 kg, aamulla 1.6.2014 85, siitä sit etiäpäin eli joka viikko yksi vapaasyöntipäivä eli paljon hiilaria japrotskua ja vähän rasvaa ja suunnilleen oon vedelly sen 3500-5000kaloria, muina päivinä parituntia pyöräilyä ja n. 1500-2000kcal = alle 100g hiilaria ja loput proteiinia ja rasvaa n. 50-60g, kuitujakin mukavat 40g päivässä ja en elä minkään ruokaohjeen mukaan. Lisänä popsin vitamiinit, kivennäiset, hivenaineet, omegat, clat ja karnitiinit. Nyt on kuudessa viikossa kehonkoostumusvaa'an mukaan palanut puhdasta läskiä yli 6kg ja lihasta ontullut lisää yli 0,5kg!!!!! Etenee varmaan huomattavasti kivuttomammin dieetti täällä päin kuin siellä :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe