unelma hiukset sulle itselle ?

unemoidaanvähän

minkälaiset hiukset olisi aivan unelma juttu? väriltä, pituudelta ehkä jopa tietty malli? erityisesti kesäksi/ talveksi? onko jokin hiusmalli/ väri joka sopi aivan täydellisesti mutta menit päähän pistosta ''pilaamaan'' hiuksesi? heitä kommentti unelma hiuksistasi! omistatko jo semmoiset? olet omistanut vai onko tavoitteena/ haaveena? :)

9

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huikset

Unelmissani on vyötärömittaiset, hieman laineikkaat, ihan vähän kerrostetut, pienoisesti v-malliin leikatut kiiltävät, hyväkuntoiset hiukset pitkähköllä sivuotsiksella. Väri voisi olla sama mikä nyt eli tällainen keskitumma punertava, tosin ehkä mielummin hitusen vaaleampi eli semmoinen kullanhunajanpunertava, ei kuitenkaan blondi. Alahiukset voisi värjätä kuparilla/mahongilla. Olisi vähän elävyyttä..

Sellaisia olenkin kasvattamassa, montahan vuotta tässä vielä menee ja saas nähdä mitä tästä tulee :D

• jossu2

Mun unelmani on varsin yksinkertainen, kasvattaa vähän rintojen yli ulottuvat hiukset. Säilyttää ne hyväkuntoisina, ja vastustaa himoani värjätä, kun oon niin mallikkaasti saanut oman värin takasi hiuksiin. (joka on joku punertavanruskia.)

• Blääh

Tee mitä haluat! Mitään järkiä oo, jotta kyselet täältä, kun loppupeleis kumminki päätät itte.

• umelmoidaanvähän

''Blääh'' Tää on mm. gallupiks tarkotettu eikä se liity mitenkään siihen miten mun pitäs värjätä tai leikata kuontaloni :) mutta jos jollain on hakusessa niin voi hakea ideaa muilta, so simply.

• Blääh

Hupsista, tän piti tulla yhteen toiseen ketjuun. :D

• näin minulla

Mallilla ei niin väliä kunhan hiukset ovat mahdollisimman pitkät ja oman väriset tumman vaaleat ruskeaan vivahtavat. On joskus ollut ristiselkään asti hiukset, mutta oli pakko käydä napsimassa latvoja kampaajalla.

Pahin tapa miten olin ainakin ulkonäöllisesti pilannut hiukseni, niin oli VÄRJÄÄMINEN. Ei mennyt niin huonoon kuntoon, mutta suosittelen että kaikki jotka haluavat muuttaa hiusväriä niin menevät tekemään sen kampaajalle. Kotivärjäys ei onnistu usein hyvin vaikka sen tekisi joku toinen sinulle.

• P.rk.l.

Haluaisin napaan saakka ulottuvat, kiiltävät, silkkiset, suorat, hyväkuntoiset, melkein mustat hiukset joissa on latvoissa blondit dipit.
      Mul on nyt kainaloihin ulottuvat hiukset (kasvattaminen kestää aivan hemmetin kauan siis), vaaleet ehkä vähän kirjavat hiukset, erittäin taipuisat laineikkaat (taipuu aina just väärään suuntaan hel*etti) ja karheat kakshaaraiset hiukset! Just kaikkee sitä mitä mä en haluu XD

• unelmoija:3

RASTAT:3!!

Semmoiset pitkät tuuheat ja sekaiset on ylisöpöt! Ainakin ne mitä itse olen nähnyt

• Cccarolaa

Keski/alaselkään yltävät, tuuheat, kiiltävät, levyesti laineikkaat ja hyväkuntoiset, muutaman asteen tummemmat kuin nyt.
      Nyt on noin lapaluihin yltävät, latvoista vähän kuivat ja keskiruskeat hiukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3683
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      38
      2393
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2185
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1609
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1552
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      286
      1372
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe