Mustasta punaiseksi?

Kirsi

Onnistun värjäämään onnistuneesti mustat hiukseni punaiseksi? Siis tarttuuko väri hiuksiini? Kampaaja sanoi että ei tartu mustiin hiuksiin minkäänlainen punainen. Mutta joissakin punaisissa kestoväri laatikoissa lukee "kirkkaan vaaleasta tumman vaaleen" keskivaaleasta tumman ruskeaan" ja "Tumman ruskeasta MUSTAAN" Eli tarkkoittaako tuo tosiaan että mustiin hiuksiin todellakin tarttuu jonkinlainen punainen?

Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia mustan hiusvärin päälle värjäämisestä?

7

15161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kampaaja

on tarkoitettu värjäämättömiin hiuksiin! kestovärin hapete vaalentaa aina yhden pari astetta värjäämätöntä tukkaa, mutta koska väri ei vaalenna väri niin ei kuule tule punainen mustassa näkymään. eka täytyy poistaa väriä niin että se tukka on sellanen punertava ja siihen pohjaan laittaa uus päälle.

• Kirsi

Niin siis miten poistaa? Kaupassa olen monesti nähntyt värinpoisto paketteja edulliseen 10 euron hintaan, silläkö saisin kokonaan mustan hiusvärini täydellisesti pois? Minkäväriset niistä tulee värinpoiston jälkeen ja rasittaako kuinka paljon hiuksia? En ole valmis nimittäin milliäkään leikkaamaan hiuksiani, eli rasittaako värinpoisto enemmän hiuksia kuin itse värjäys?

• minä..
        Kirsi kirjoitti:

Niin siis miten poistaa? Kaupassa olen monesti nähntyt värinpoisto paketteja edulliseen 10 euron hintaan, silläkö saisin kokonaan mustan hiusvärini täydellisesti pois? Minkäväriset niistä tulee värinpoiston jälkeen ja rasittaako kuinka paljon hiuksia? En ole valmis nimittäin milliäkään leikkaamaan hiuksiani, eli rasittaako värinpoisto enemmän hiuksia kuin itse värjäys?

värinpoisto on pahin mitä voi hiukselle tehdä! se värinpoistohan periaatteessa "valkaisee" sun hiukses niin että niihi tarttuu se toinen väri.

• Tukka
        Kirsi kirjoitti:

Värinpoisto levitetään päähän ja se poistaa värjätyn värin (ja kaiken muunkin värin hiuksesta) tehden hiuksesta vaaleammat, mutta omaa väriä sillä ei siis voi saada takaisin.

Lopputulos mustiin hiuksiin on luultavasti oranssi, koska punapigmentit on hyvin vaikea / jopa mahdoton poistaa hiuksesta ja musta on voimakkain mahdollinen poistettava väri.

Riippuen haluamasi punaisen värin tummuusasteesta (eli kuinka tumma väri on), voit joutua tekemään jopa toisenkin värinpoiston - poistojen välillä on mielellään pidettävä parin viikon tauko. Hiusten tulee olla värinpoistojen jälkeen vaaleammat kuin se väri, mitä aiot päähäsi laittaa, muuten väri ei näy.

Värinpoistojen jälkeen laitat sitten päähäsi haluamasi punaisen värin.

Hiukset rasittuvat todella paljon värinpoisto(i)sta, mutta jos todella haluat saada mustan pois, ei ole muuta vaihtoehtoa. Kampaaja varmasti onnistuu tekemään värinpoiston hieman hellävaraisemmin/tarkemmin - ei ole kamalampaa kuin epätasaisesti vaalennut hius, jossa mustia läikkiä siellä täällä.

• mona_
        Tukka kirjoitti:

Värinpoisto levitetään päähän ja se poistaa värjätyn värin (ja kaiken muunkin värin hiuksesta) tehden hiuksesta vaaleammat, mutta omaa väriä sillä ei siis voi saada takaisin.

Lopputulos mustiin hiuksiin on luultavasti oranssi, koska punapigmentit on hyvin vaikea / jopa mahdoton poistaa hiuksesta ja musta on voimakkain mahdollinen poistettava väri.

Riippuen haluamasi punaisen värin tummuusasteesta (eli kuinka tumma väri on), voit joutua tekemään jopa toisenkin värinpoiston - poistojen välillä on mielellään pidettävä parin viikon tauko. Hiusten tulee olla värinpoistojen jälkeen vaaleammat kuin se väri, mitä aiot päähäsi laittaa, muuten väri ei näy.

Värinpoistojen jälkeen laitat sitten päähäsi haluamasi punaisen värin.

Hiukset rasittuvat todella paljon värinpoisto(i)sta, mutta jos todella haluat saada mustan pois, ei ole muuta vaihtoehtoa. Kampaaja varmasti onnistuu tekemään värinpoiston hieman hellävaraisemmin/tarkemmin - ei ole kamalampaa kuin epätasaisesti vaalennut hius, jossa mustia läikkiä siellä täällä.

ei värin poisto tee hiuksistasi vaaleita. saat vain hiukan poistettua mustaa väriä niin että jäljelle jää oranssinpunaisen kirjavaa. siihen päälle sitten se punainen.

• Tukka
        mona_ kirjoitti:

ei värin poisto tee hiuksistasi vaaleita. saat vain hiukan poistettua mustaa väriä niin että jäljelle jää oranssinpunaisen kirjavaa. siihen päälle sitten se punainen.

Ei varsinaisesti vaaleita mutta vaaleammat kyllä.

• ...

Mä olen onnistunut saamaan mustista (värjätyistä) hiuksista täydellisen punaiset tekemällä kotona kaksi värinpoistoa ja kerran värjäyksen. Sen voin luvata ettei se hiuksillesi hyvää tee.
      Suoraan mustan päälle värjäämällä tulee vain punainen sävy, eli hiuksissä on valoa vasten katsottaessa punainen kiilto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe