Hain tjärelle matkaoppaaksi ja hakuaika päättyi 1.6. Nettisivuilla lukee että parhaat hakijat haastatellaan Helsingissä viikoilla 24-27. Haastattelut alkavat siis ensi viikolla enkä ole kuullut mitään siitä saanko mahdollisesti kutsua.
Onko muihin hakeneisiin otettu jo yhteyttä? Pitäisikö huolestua vai onko vielä mahdollisuuksia? :)
Tjäreborg matkaopas 2014
Toivotonnn
3
245
Vastaukset
- että näin..
Ite oon saanu toistaiseks vain ma aamuna standardiviestiltä vaikuttaneen kuittauksen, että kiitos hakemuksesta ja sopivat hakijat kutsutaan haastatteluun hakuajan päätyttyä... Voipi olla, että mut tosin pudotetaan jo heti alkuunsa pois, koska kerran kyselivät sivilisäätyä pakollisena tietona ja naimisissa olen :(
- Ei ne ilmoita
Et ole paras / et ole sopiva... ei ne ilmoita!
- Mymmeli2014
Hei, itselle on tullut kutsu ja keskiviikkona on haastattelupäivä! Kyllä jännittää ihan pirusti, unelmien työstä kumminkin kyse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741