Onko tän palstan pojat

buble

peppu vai tissi ihmisii?

25

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Mä tykkään tisseistä, pepuista ja erityisesti sääristä. Oikeasti se on melkein se ja sama millaiset tissit on eikä pepullakaan ole väliä, mutta jotenkin se on turnoff, jos on kovin ohuet reidet tai pohkeet. Kurveja jalkoihin ja jalat näkyville, niin mä olen ainakin ihan täpinöissäni.

• Hyi helvata

Ai jotkin pullapohkeet vai?

• ...
        Hyi helvata kirjoitti:

Ai jotkin pullapohkeet vai?

Mua ei oikeastaan tippaakaan liikuta mitä mieltä sinä tai muut palstalaiset on minun preferensseistäni. Vastasin vaan esitettyyn kysymykseen. Mikä on enemmän kun mitä sinä teit, btw...

• ,,,
        ... kirjoitti:

Mua ei oikeastaan tippaakaan liikuta mitä mieltä sinä tai muut palstalaiset on minun preferensseistäni. Vastasin vaan esitettyyn kysymykseen. Mikä on enemmän kun mitä sinä teit, btw...

Ohhoh... Mutta varmaan ne sääret pitää pitkät kuitenkin olla?

• ...
        ,,, kirjoitti:

Ohhoh... Mutta varmaan ne sääret pitää pitkät kuitenkin olla?

Ei tartte olla pitkät. Nämä eivät ainakaan ole:

http://i.imgur.com/46d0rUjh.jpg

enkä silti näe niissä mitään moitittavaa...

• ätmi

Mua häiritsee enemmän peban kuin tissien puuttuminen. Tosin iso perse hoikilla jaloilla on myös häiritsevä. Tykkään, jos koko alavartalo on vähän tukevampi.

• piiloalfa

Sama. Parasta naisessa on hikinen pyllyvako, jota sniffailla antaumuksella. Näillä keleillä kun olisi tyttöystävä... :O Oh SHIIIIII-

• nöösi_poika

Molempia.

Pienet tissit kiinnostaa, mutta suurin turn-off on pieni peppu. Järkyttävintä on isotissinen tyttö, jolla ei ole peppua "ollenkaan".

• Yammy

Voi tota naisiltakin kysyä. Ite oon sekä että -ihminen, miehellä pitää olla rintalihakset ja pakarat kunnossa juu.

• näyh

Lähinnä psykoosi-ihmisiä...

• Kaikki syynätään

Se riippuu kohtaamiskulmasta. Takaapäin lähestyessäni kyylään persettä. Edestäpäin tarkastan ensin tissit ja sitten haarojenseudun.

• peppumies

Mä olen ainaskiin ihan selkeästi peppumies, jota ei tissit kovin paljon kiinnosta, mutta peban tsekkaan aina!

• Onpas taas ihanan vilpitön ja yllättävän asiallinen keskustelu aiheesta, jonka vois vääntää myös asiattomaksi.
      Miehet on kyllä niin ihania :D

• ......

Ei tällaista aihetta voi vetää asiattomaksi muuta kuin naisen tosikkomaisella motkotuksella, että "hyi hyi kyllä miehet on niin sikoja kun pyllyistä puhuu".

• anonyymi kurppa

Nii kai tähän nainenkin voi vastata...Katselen mielelläni hyvin kehitettyjä miehen rintalihaksia..ja pebaakin kyl...Nykykuosissani mulla ei varmaan kyllä joidenkin mukaan ole siihen oikeutta, mutta on munkin takapuolta (silloin kun se oli treenattu) joskus katseltu vaikka ei ite katsoja ihan olis ollut vastaavassa kuosissa.

• Onneksi sentään tässä ketjussa miehet ei ole mitään kovin luonnotonta ja vaikeasti saavutettavaa kroppaa vaatimassa, mutta välillä tuntuu, että naiset vaativat sitä toisiltaan ja itseltään. Esim. tällainen ”thigh gap” voi olla nuorilla naisilla tavoittelemisen arvoinen asia, vaikka oikeastihan tuo näyttää ihan hemmetin tyhmältä (ainakin näin kurppaikäisen naisen mielestä):
      http://www.aestheticshub.com/news/news/why-thigh-gap-is-so-important-to-women

• 23+23

Esimerkin kuvat näyttää tyhmältä, mutta joillain naisilla mitä on tullut vastaan jotka ei ole olleet anorektisen laihoja niin on näyttänyt kyl ihan hyvältä tuo. En sitä siis mitenkään vaadi, mutta hyvältä näyttää, jos ei muuten ole liian laiha. Jopa jollain vähän vanhemmalla hoikalla naisella joskus nähnyt tuollaisen, mutta tuli heti mieleen, että varmaan venäläinen tai virolainen kun suomalaisilla on yleensä lyhyet ja paksut jalat, jopa nuorilla naisilla. Et tämmöstä. Toivottavasti et saanut liikaa traumoja.

• sgdsdgdg

Peppu on mulle tärkeämpi. Liian isot riippurinnat ovat jopa turn off. Toisaalta iso roikkuva persekin on. Perse saa olla iso tai pieni, mutta siinä olisi hyvä löytyä ryhtiä. Oikein treenattu perse on kyllä jotain, josta nainen saa multa iiiison plussan.

Olisi kiva jos tutkittaisiin tätä asiaa joskus tieteellisesti. Eli miksi miehet jakaantuu peppu- ja tissimiehiin.

• Tiedettä teille!

Peppumiehet on ujoja introverttejä jotka lähestyy naista takaapäin. Tissimiehet on ekstroverttejä jotka lähestyy rohkeasti edestä.

• 10+20

Olen luullut olevan pienehköjen ja keskikokoisten tissien mies.

Mutta nyt kun olen vihdoin päässyt sellaisia todella pieniä rintoja hyväilemään, niin huomaakin haaveilevani hieman isommista rinnoista. Perhana. Kylläpä on vaikeaa tietää mitä haluaa. Mutta ei auta... nyt taidan olla hetken aikaa jumissa pienten rintojen kanssa, kun se pienten rintojen omistaja vaikuttaa ihan kivalta.

• buble

Ite olen peppu miehii. Pieni kimmosa peppu on pop. Titysti rinnatki saa isommatolla ko minulla.

• vaikea kysymys

aika paha tisseistä tykkään mutta olen peppu miehiä jos naisella on upea peppu ja uhkeat reidet ja isot tisut niin olen myyty lola wallinkoskella on täydelliset peppu ja reidet ja lantio mutta koko lola on upea ehkä peppu mies mutta kyllä tissitkin on kivoja mutta peppuja tulee kyllä vahdattua

• ccup

Tissimies olen. Näin kesäisin on kivaa kyyläillä naisten kaula-aukkoja ja huomata kuinka kiusaantuneita nuoret naiset sellaisesta ovat.

• jklkl

Tykkään kaikista naisen osista, mutta peppu on paras. Tissitkin on kivat, katse hakeutuu helposti sääriin ja olkapäihin. Nämä katseet ovat pelkkää heruttelua, mutta jos silmät puhuttelee, niin tällä miehellä nousee heti pala kurkkuun.

• Yusuf (DF:n toppi)

DarkFearin ketunnenä-Fina-tissien väliin työnnän ympärileikattua syljellä kostutettua käyrääni!! MANBOOBS!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe