Minä olen laihtunut 7,6 kg kahdeksassa viikossa.
Vyötäröni on kaventunut 9 cm
JIPPIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!
Olen laihtunut
10
2746
Vastaukset
- jojokatti
hieno homma:) kuinka sen teit?
- Milla
Painonvarioissapa tietenkin.
Nälkää en ole nähnyt,ja paino vaan laskee!! - .............
Milla kirjoitti:
Painonvarioissapa tietenkin.
Nälkää en ole nähnyt,ja paino vaan laskee!!en halua lannistaa, mutta minulla se nousi samoihin yhtänopeasti kuin laskikin painonvertioiden tekniikalla, mutta ehkä se sinulla toimii...onnea kuitenkin!
- Milla
............. kirjoitti:
en halua lannistaa, mutta minulla se nousi samoihin yhtänopeasti kuin laskikin painonvertioiden tekniikalla, mutta ehkä se sinulla toimii...onnea kuitenkin!
No tottahan toki paino nousee takaisin isoihin lukuihin,jos ei tee pysyvää remonttia syömisiinsä!
- junnu
............. kirjoitti:
en halua lannistaa, mutta minulla se nousi samoihin yhtänopeasti kuin laskikin painonvertioiden tekniikalla, mutta ehkä se sinulla toimii...onnea kuitenkin!
Kysehän on ruokaremontista loppuelämäksi , ja sitä pitää noudattaa myös . Yllättävän helppoa on ollut tähän asti , ei ole nälkä ja läski häviää ....
- Mimmu
junnu kirjoitti:
Kysehän on ruokaremontista loppuelämäksi , ja sitä pitää noudattaa myös . Yllättävän helppoa on ollut tähän asti , ei ole nälkä ja läski häviää ....
Mä itse laihdutin painonvartioissa 65 kilosta 58 kiloon eli tollaset 7 kiloo viime keväällä (lopetin kesäkuussa) ja sen jälkeen syönyt niinku ennenkin laihduttamista, enkä todellakaan pisteiden mukaan eikä oo tullu takas:) Tietenki pitää vähä kattoo, mutta en tehnyt sitä niin pikkutarkasti... Ja tuon pisteiden laskemisen aikana todella oppii hyvän ja terveellisen ruokavalion et liputan kyl painonvartijoiden puolesta!;)
- nina
Mimmu kirjoitti:
Mä itse laihdutin painonvartioissa 65 kilosta 58 kiloon eli tollaset 7 kiloo viime keväällä (lopetin kesäkuussa) ja sen jälkeen syönyt niinku ennenkin laihduttamista, enkä todellakaan pisteiden mukaan eikä oo tullu takas:) Tietenki pitää vähä kattoo, mutta en tehnyt sitä niin pikkutarkasti... Ja tuon pisteiden laskemisen aikana todella oppii hyvän ja terveellisen ruokavalion et liputan kyl painonvartijoiden puolesta!;)
Olen itse laihduttanut saman verran ihan omatoimisesti. Rahat jäivät omaan kukkaroon korkojen kanssa, eli en maksanut kenellekään laihtumisesta ja vielä säästyivät nekin raha jotka ennen meni herkkuihin. Näillä rahoilla ostin ihanat kengät.
- Aamuvirkkuu
Milla on sitten laihtunut nopeasti. Kysymys kuuluukin miksi Milla on ensin lihonut. Aikooko Milla lihota uudestaan?
- Ilmar
Onneksi olkoon saavutuksestasi tähän mennessä.
Typeryksiä on maailma täynnän.
Kirjoittajalle vastasit jo ennen kysymystä,
ohessa linkki.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000655&posting=22000000004929356 - Milla
Heippa vaan Aamuvirkkuu
Olen laihtunut hyvään,mutta ihan normaaliin tahtiin.
Söin väärin.
En aijo
Nyt olen laihtunut 9,2kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753