Unelma-ala vai itsekunnioitus

wondering1

Olen nuori nainen, todennäköisesti paskassa tilanteessa. Olen löytänyt haavetyöpaikkani, mutta sinne jäädäkseni pomo on antanut ymmärtää, että intiimejä "palveluksia" pitäisi suorittaa, olen myös huomannut merkkejä muiden tyttöjen kanssa kuhertelusta työpaikalla. Ala on vielä pahaksi onneksi sellainen, että minun pitäisi muuttaa toiseen kaupunkiin, jos haluaisin samantyyppisen työpaikan, mutta sitähän en aio tehdä. Olen siis loppuvaiheen opiskelija ja tulevaisuuttani miettimässä. Olen uskova ja minulla on periaatteita, olen yhden miehen nainen. Pomoni on tyypillinen pelimies, jolta varmasti löytyy vaikka mitä sukupuolitautejakin. En siis tiedä, kumpi olisi loppuelämäni kannalta onnellisempi vaihtoehto: suostua ja vaarantaa niin fyysinen kuin mielenterveytenikin (pomoni vaikuttaa mieleltään epätasapainoiselta), mutta saada tehdä työtä, josta olen teinistä asti haaveillut, en ehkä edes sovellu muunlaiseen työhön, en kuitenkaan tiedä, voisinko kunnioittaa enää itseäni, entä jos "hajoaisin" eikä työnteosta tulisi mitään. Vai jätän koko paikan ja teen "hanttihommia"/olen työttömänä loppuelämäni, sekin kuulostaa kyllä aika kamalalta. :( Olen ottanut yhteyttä häirinnästä vastaavaan tahoon, mutta pomoni on kuulemma niin tärkeä henkilö työpaikalla, etteivät he voi auttaa, hienoa. Kuulostaa ehkä omituiselta, mutten halua nyt tässä antaa liikaa täsmennyksiä, nettiä kun lukevat kaikki. Neuvokaa, pliis.

8

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskellut

      Itseään ei pidä myydä mistään hinnasta (raha, ura, menestys...). Olet nuori ja elämä edessä. Etsi muuta tekemistä. Opiskele tms. Itsekunnioitus pitää säilyttää, jos meinaa edes yrittää elää hyvää elämää.

      • wondering1