Noo, mites on. Jos jättää sen panssarin tuonne nurkalle ja tesetin eteiseen..Mitä?
Yritän olla ihan hiljaa ja tappelematta..Aaagh..ihan suuhun koskee moiset lauseet..Karmee kohtalo tällainen.
Kop Kop saapiko tulla kylään
38
1899
Vastaukset
- GoldeNeye
Tervetuloa vaan peremmälle tupaan. Täällä ei tappeluksia eikä sössötyksiä varmasti kaivata. Täällä keskustellaan asioista kunnolla. Astuhan peremmälle.
- Jermu
Kuinkas te totaalisen ristiriidan hoidatte?
Onko kaikilla riittävän pitkä pinna?
- ipanas
Syksy pehmentää kovemmankin veteraanin...näköjään.
Hyvä Jermu, ripaus inhimillisyyttä tekee sinusta ihan inhimillisen...- Jermu
Aijai..tätä mä pelkäsin..vieroitusoireita..Kramppaa pahasti..Kaikki tällainen kiltteily..
- ipanas
Jermu kirjoitti:
Aijai..tätä mä pelkäsin..vieroitusoireita..Kramppaa pahasti..Kaikki tällainen kiltteily..
...henkinen kramppi?
Vai ulottuuko kramppi pelkästään sorminiveliin sen kummemmin muuta kehoa vaivaamatta?
Omituinen kiltteyskramppi!
Ääää, tontut käy jo ikkunan taa, paree olla kilttipoeka vaan!
- Mariet
Heh Jermu, mukava nähdä sinua täälläkin. Vai tankilla oot huristellut tänne nurkille asti.
Hmmm... voikohan tankilla huristella... *ei tiedä tankeista mitään, ei ole ollut kyydissä*.
Kuten huomaat, täällä on mielenkiintoisia avauksia ja mukavia kommentteja.
Tenttaan sua heti vähän kun kerran tänne asti olet tullut. Kun tuo Ano-Nyymi on niin ihanan höperö rakastuessaan, niin minkälainen sinä olit kun rakastuit? Olitko hajamielinen, töistä ei tullut mitään, etkö saanut aamulla itseäsi ylös sängystä, halusit vaan rakkaasi kainaloon?
Halusitko kertoa kaikille että olet rakastunut?
Ym... ?
Äläkä livistä nyt heti tämän luettuasi takaisin sinne hakkauspuolelle.
Äh, tulossa kiire päivä töissä. Onneksi on perjantai.
Simakillekin kovasti tervetuloa tänne!
Olkaahan sitten kunnolla :))). Vastaapas sinäkin tuohon edelliseen kysymykseen.- Mariet
Ihmeellistä miten Siman ihan asialliset viestit katoaa alta aikayksikön. Onko niin että pelätään Siman nimimerkin vetävän nuo häirikkö-örvelöt perässään. Ja niitä ei haluta tänne. Senkö takia hänen viestit poistetaan?
- Myriet
Mariet kirjoitti:
Ihmeellistä miten Siman ihan asialliset viestit katoaa alta aikayksikön. Onko niin että pelätään Siman nimimerkin vetävän nuo häirikkö-örvelöt perässään. Ja niitä ei haluta tänne. Senkö takia hänen viestit poistetaan?
Jos olisin itse shefu, poistaisin myös hänen viestinsä hyvin äkkiä. Riittää jo muutenkin, että tämä yksi häiriköi ja örveltää toisella palstalla. On se nyt kumma, jos missään ei saa olla rauhassa tuolta häiriköltä. Tämä palsta on tällä hetkellä mukava ja asiallinen keskusteluineen, sitten yksi yrittää tulla tänne sössöttämään ylimielisesti. Ei sellainen ketään kiinnosta.
- andante
Myriet kirjoitti:
Jos olisin itse shefu, poistaisin myös hänen viestinsä hyvin äkkiä. Riittää jo muutenkin, että tämä yksi häiriköi ja örveltää toisella palstalla. On se nyt kumma, jos missään ei saa olla rauhassa tuolta häiriköltä. Tämä palsta on tällä hetkellä mukava ja asiallinen keskusteluineen, sitten yksi yrittää tulla tänne sössöttämään ylimielisesti. Ei sellainen ketään kiinnosta.
pysyköön chat-puolella, saa pitää vaikka koko palstan. Täällä pärjätään ilman häntäkin, ja hyvin vielä.
- Jermu
Kauheita kysymyksiä, joten aloitellaan helpoista:
-Tankilla voi huristaa..Se on jopa vaatimuksena ajokortin suorittamiselle--->Taito huristella.
-Millainen olin kun rakastuin...ääh, tollasia..Mä olen kai sellainen ihastuttajatyyppi..Joka päivä (v)ihastutan ihmiset ja sama toisinpäin. Rakkaus..näää! Joskus silloin nuorempana sitä oli niin kovasti "rakastunut", että peräti jaksoi lähteä katsomaan sitä kohdetta. Sen jälkeen ne saikin tulla mun luokse. Paljon helpompaa silleen, niin ei tartte ravata joka paikassa. - Mariet
Jermu kirjoitti:
Kauheita kysymyksiä, joten aloitellaan helpoista:
-Tankilla voi huristaa..Se on jopa vaatimuksena ajokortin suorittamiselle--->Taito huristella.
-Millainen olin kun rakastuin...ääh, tollasia..Mä olen kai sellainen ihastuttajatyyppi..Joka päivä (v)ihastutan ihmiset ja sama toisinpäin. Rakkaus..näää! Joskus silloin nuorempana sitä oli niin kovasti "rakastunut", että peräti jaksoi lähteä katsomaan sitä kohdetta. Sen jälkeen ne saikin tulla mun luokse. Paljon helpompaa silleen, niin ei tartte ravata joka paikassa.Jermukka hei, tiesin että kysymukseni tuotti tuskaa sulle ja ajattelin ettet varmana vastaa.
Hitsi mikä iloinen ylläri kun vastasit.
Ja olikin tosi mukava tuo sun vastauksesi.
Vai ihastuttaja tyyppi...no en epäile yhtään, (niin olen muuten minäkin). Kuinkas sä karistelet kannoiltas nämä ihastujat, vai karistelet ollenkaan? - Mariet
Mariet kirjoitti:
Jermukka hei, tiesin että kysymukseni tuotti tuskaa sulle ja ajattelin ettet varmana vastaa.
Hitsi mikä iloinen ylläri kun vastasit.
Ja olikin tosi mukava tuo sun vastauksesi.
Vai ihastuttaja tyyppi...no en epäile yhtään, (niin olen muuten minäkin). Kuinkas sä karistelet kannoiltas nämä ihastujat, vai karistelet ollenkaan?mikä inhottava kirjotinvirhe, kysymukseni...
siis korjaan, pitää olla kysymykseni...
- wirnix
jätähän tankki Hakkuuaukean kulmalle! Täällä ei örvelletä vaan jutellaan mukavia. Kiltisti sitten, kyllä siihen tottuu.
- Jermu
Kiltteyteen ei saa tottua. Se menettää silloin makunsa, jos koko ajan on pumpulissa.
- kultakutrinen
hauskaa että löytyi tällainenkin paikka.
- kultakutrinen
Kadunmies kirjoitti:
..tällä aina yhdelle. Nyt on hakusessa tarina rakkaudesta ja/tai rakastamisen vaikeudesta.
Rakastaa mitä se on. Sitä olen kovasti pohtinut. Enkä ainakaan vielä ole saanut siihen keneltäkään tyhjentävää vastausta.
Voisiko se olla sitä, että antaa toiselle hellyyttä ja aikaa.
Joka tapauksessa se on humalluttavaa, ihanaa, pyörryttävää, jalat alta vievää, huimaavaa tunnetta, jonka olen johonkin kadottanut.
Kertokaa mistä sen taas löytäisi. kultakutrinen kirjoitti:
Rakastaa mitä se on. Sitä olen kovasti pohtinut. Enkä ainakaan vielä ole saanut siihen keneltäkään tyhjentävää vastausta.
Voisiko se olla sitä, että antaa toiselle hellyyttä ja aikaa.
Joka tapauksessa se on humalluttavaa, ihanaa, pyörryttävää, jalat alta vievää, huimaavaa tunnetta, jonka olen johonkin kadottanut.
Kertokaa mistä sen taas löytäisi...minullakin milloin mikäkin kateissa mutta yleensä löydän sen sitten ajan kuluttua, joskus on ollut kateissa avaimet onneen ja olen joutunut teettämään uudet avaimet.
Mutta miten rakastua jälleen, monen avioliittovuoden jälkeen? Pitäisiköhän kumppania ryhtyä tarkastelemaan aivan uudesta näkökulmasta?
Kyllä se hiillos siellä pohjalla vielä kytee varmaan monessakin liitossa, siihen vaan tarvitaan kaksi puhkumaan tuulta ja kohta onkin sellainen ahjo että siinä takoo tykit auroiksi aika helposti;)- kultakutrinen
Kadunmies kirjoitti:
..minullakin milloin mikäkin kateissa mutta yleensä löydän sen sitten ajan kuluttua, joskus on ollut kateissa avaimet onneen ja olen joutunut teettämään uudet avaimet.
Mutta miten rakastua jälleen, monen avioliittovuoden jälkeen? Pitäisiköhän kumppania ryhtyä tarkastelemaan aivan uudesta näkökulmasta?
Kyllä se hiillos siellä pohjalla vielä kytee varmaan monessakin liitossa, siihen vaan tarvitaan kaksi puhkumaan tuulta ja kohta onkin sellainen ahjo että siinä takoo tykit auroiksi aika helposti;)..tosiaankin tarvitaan kahta. Yksipuolisesti ei siitä tule mitään. Mutta jos toinen osapuoli ei osaa antaa sitä mitä toinen haluaa. Kuinka sitten käy ?
- Ano-Nyymi
...kyllä tämä oli jo odotettavissakin, kun juttusi tuotiin ensin tänne(mihis se muuten nyt on kadonnut?)
Aikansa sitä mies jaksaapi olla noissa karvalakki-porukoissa ja käydä KansanKuppilassa hernerokalla ja näkkileivällä. Täällä onkin tuoretta korvapuustii höyryävän kahvin kanssa ja niin *SIVISTYNYTTÄ* seuraa. Sinustahan taitaapi ihan väkistenkin mies vielä kehittyä.(Suukottaa Jurmukkaa nenun päähän).
Entisenä markkinoinnin ammattilaisena sitä haistaa* nämä uudet suuntaukset etukäteen ja osaa ennakoida,
miten niihin on rea'koitava....
YLLÄPITO on varmaankin päättänyt pitää tuon rahvaspuolen övertelyyn ja äkkinäisten tunteiden purkuun sopivana paikkana. Jos sinun suutasi kovasti kuivaa ja koskee tähämän puolen kieli-ilmaisut, niin ki*roloitse ensi iteksesi ja sit vasta suodata tekstii...jooko...ja sit voi harrastaa itsesenzuuriikin....
...kivaa tämä on usko huvikses--------- A..N....
...SORI...en unenpöpperössä huomannut, että täällähän se juttusi edelleen onkin ja kivaa,että sen nyt täällä puolella saakin rauhassa lukee...
Ainahan sitä yksi porukkaan lisää sopii ja ota vaikka Hanskikin mukaan! Mutta tyynysotaa kummempia tappeluja täällä ei sitten harrasteta ;-)
- max-life
Minun puolesta panssarit, kenttätykistöt ja syöksypommittajat ovat tervetulleita palstalle kuin palstalle..=)
Pienet kärhämät ja juoksuhautojen vyörytykset tekevät meisseliä, kunhan vaan kunnioitetaan "vihollista" eli ei jätetä kitumaan, vaan loppusilaus vaikkapa kenttälapion syrjällä..=)!
Muuten.. Aika erikoinen kahtiajako käynnissä, lähinnä muutaman keskustelijan itse synnyttämä. Ja minä kun luulin, että ainoa peruste palstavalinnalle on keskustelun sisältö..? Chat/netti tuonne toiselle, muu sälä tänne.. noin karkeasti sanoen.
Ennen, nyt ja tulevaisuudessa on aina palsta, missä voi repiä leukojaan roisimmin, jollei sitten suomi24 ota nollatoleranssi-linjaa ja poista tuonkaltaiset jutut välittömästi.
Välillä kirjoitan vakavemmin, toisinaan mitä sattuu. Sellaista "we are the world"-meininkiä ei kyllä kauaa jaksa, pakko ulostaa toisinaan oraalisesti milloin mitäkin..;))- Ano-Nyymi
..ihminen pitää paskahuussin oven kiinni toimituksen aikana ja kylässäkin on viisaampaa raapaista tulitikku hajuhaittojen estämiseksi, jos ei millään kykene oraalisia* toimintoja siirtämään kotiin pääsyyn saakka.
Vierailukelpoisen pissirakon omistaminen on tietysti suotavaa mutta TENA- vaippoja voi varata mukaan varmuudeksi. Ne kuulema(mainos) vetävät sisäänsä sekä hajut, että itse nesteenkin litran mitallisen. ...sentään kuuluisi määrätä keskustelun luonnetta. Itse en ole tottunut siihen, että kahvipöytää pidetään minään käymälänä puhumattakan, että siellä alettaisiin riehumaan kenttälapioiden taikka vieläkin raskaampien aseiden kanssa.
- totta puhut
norMix kirjoitti:
...sentään kuuluisi määrätä keskustelun luonnetta. Itse en ole tottunut siihen, että kahvipöytää pidetään minään käymälänä puhumattakan, että siellä alettaisiin riehumaan kenttälapioiden taikka vieläkin raskaampien aseiden kanssa.
eikä ole mukava jos paikassa on vain pari ihmistä koko ajan äänessä, tai yksi toitottamassa miten erinomainen on. Eipä tee mieli mennä väliin mitään sanomaan. :(
- max-life
norMix kirjoitti:
...sentään kuuluisi määrätä keskustelun luonnetta. Itse en ole tottunut siihen, että kahvipöytää pidetään minään käymälänä puhumattakan, että siellä alettaisiin riehumaan kenttälapioiden taikka vieläkin raskaampien aseiden kanssa.
Eli vertauskuvalliset ilmaisut kiellettyjä, jollei sitten käytetä ilmaisuja:
-kermanekka
-lusikka
-sokerikko
-tai vaikkapa pullaviipale..?
Koitappas nähdä hiukan sinne sanojen ja rivien taaksekin..=)
Kepeä huulenheitto minusta ok täällä. Pahoitteluni, jos kielenkäyttöni sinusta liian roisia. max-life kirjoitti:
Eli vertauskuvalliset ilmaisut kiellettyjä, jollei sitten käytetä ilmaisuja:
-kermanekka
-lusikka
-sokerikko
-tai vaikkapa pullaviipale..?
Koitappas nähdä hiukan sinne sanojen ja rivien taaksekin..=)
Kepeä huulenheitto minusta ok täällä. Pahoitteluni, jos kielenkäyttöni sinusta liian roisia....tarkoittaen, etten kaipaa tänne chat-palstalta tuttua kielenkäyttöä ja tappelua. Kevyt huulenheitto on ihan ok. Mm vinkkisi naisautoilijoilla puhumattakaan tästä porsaslämmittimestä olivat ihan hauskoja. Ja pakko kai myöntää, että tuo "rakkausrunosikin" hymyilytti.
- Anoska N....
totta puhut kirjoitti:
eikä ole mukava jos paikassa on vain pari ihmistä koko ajan äänessä, tai yksi toitottamassa miten erinomainen on. Eipä tee mieli mennä väliin mitään sanomaan. :(
...mietinkin tässä jokohan tälle päivälle olen tätä palstaa jo liiaksikkin itse ilahduttanu"...
mutta myönnän väsyneeni henk.kohtaisesti tuolla c-keskuskustelujen hajuisessa ja vertatirskuvassa ympäristössä, jossa pää-asiallisina juttuna suurimaksi osaksi tuntui olevan tuo ehkä *nuorempien* sielujen sanakähinöinti.
Jossain vaiheessa nuorten kapinallisten kirjallinen ilmaisu oli kaivaa kaikki haisevat tunkiot kaikkine eliöneen näkösälle.Kirjoittaa saa toki aiheesta, tai aiheesta , mutta en oikein välttämättä kovin ylevin ajatuksin katsele nyt vaikkapa kuvataiteilijan oman virtsan kierrättämistä putkistossa ja siinä ryhdy ihastelemaan, sitä suurta elämän taidetta.
Muistelempa yhden naiskirjailijan(nimeä en nyt muista) tehneen romaanin seksuaalisista kokeluistaan, millaisissa kaikissa tilanteissa kykenne "nussimaan" ja paneskelemaan ja olemaan pantavana. Kuvaukset olivat ylettäneet ns. inhorealismiin saakka. No ... onkai tuossakin tutkitavaa riittävästi.......
Itse nyt kuitenkin vielä koen vaikkapa rakastelunkin,niin riemullisena ja hurmiollisena ja vaikka huumorinkin sisältämänä, etten tuntisi vetoa lähteä kokemustani avartamaan pelkäksi haisevissa lakanoissa ja tunteettomien panijoitten patjana.
.....kirjoittamista on riittävästi ihmisen elämästä vaikka ja kuinka....ja mikä hauskuus nyt on jos osaa kieltään käyttää sinne takasilmän* nuolemiseen....minun huumorini ei siihen yletä...ei sitten millään ilveellä. - max-life
norMix kirjoitti:
...tarkoittaen, etten kaipaa tänne chat-palstalta tuttua kielenkäyttöä ja tappelua. Kevyt huulenheitto on ihan ok. Mm vinkkisi naisautoilijoilla puhumattakaan tästä porsaslämmittimestä olivat ihan hauskoja. Ja pakko kai myöntää, että tuo "rakkausrunosikin" hymyilytti.
Ei näitä palstoja tai elämää muutoinkaan saa hiottua sellaiseksi, mikä juuri itselleen sopivin.
Valtavasti riippuu lukijan ja kirjoittajan mielialastakin, kuinka hän minkäkin herjan kokee. Oleellista on, että taustalla alati hyväntahtoisuus.
Tappelut ja suoraan toista nikkiä kohtaan suuntautuneet alatyyli-pottuilut, eivät ne minustakaan kuulu tänne tai muuallekaan.
Huumorintajut, tyylit ja elämäntilanteet ihmisillä erilaisia. Onneksi, sillä se on rikkaus! Esim itse saatan tänään kirjoittaa kieli poskessa, huomenna sitten vakavoituen.
Tärkeintä on, että kaikelle tuolle tilaa on..=) - tukkusutija
ja kirjoitan mihin kirjoitan. minua eivät rajoita mitkään mitkään nikien omatekoiset normeeraukset siitä, mikä oikein on ja hyväksyttävää. seriffi saneeraa, jos katsoo aiheeliseksi.
ja jos joku luulee, että tämä kahvila on vain niitä varten, jotka ovat syntyneet kultalusikka suussaan, nin erehtyy. tämän talon ovesta tullaan sisään pystypäin, vaikka onkin karvahattu päässä ja jaloissa kuraiset saappaat.
ja olisi syytä tiedostaa sivityneidenkin, mitä oraalinen tarkoittaa, niin ei erehtyisi suusta ja perseestä.
kirjoittaminen ei ole pelkästään sitä, että latoo sanoja peräjälkeen. eiks ni? - Ano-Nyymi
norMix kirjoitti:
...tarkoittaen, etten kaipaa tänne chat-palstalta tuttua kielenkäyttöä ja tappelua. Kevyt huulenheitto on ihan ok. Mm vinkkisi naisautoilijoilla puhumattakaan tästä porsaslämmittimestä olivat ihan hauskoja. Ja pakko kai myöntää, että tuo "rakkausrunosikin" hymyilytti.
..lovestorysi paikalla on vielä tyhjä aukko....
...miks? - max-life
tukkusutija kirjoitti:
ja kirjoitan mihin kirjoitan. minua eivät rajoita mitkään mitkään nikien omatekoiset normeeraukset siitä, mikä oikein on ja hyväksyttävää. seriffi saneeraa, jos katsoo aiheeliseksi.
ja jos joku luulee, että tämä kahvila on vain niitä varten, jotka ovat syntyneet kultalusikka suussaan, nin erehtyy. tämän talon ovesta tullaan sisään pystypäin, vaikka onkin karvahattu päässä ja jaloissa kuraiset saappaat.
ja olisi syytä tiedostaa sivityneidenkin, mitä oraalinen tarkoittaa, niin ei erehtyisi suusta ja perseestä.
kirjoittaminen ei ole pelkästään sitä, että latoo sanoja peräjälkeen. eiks ni?Samaa mieltä kanssasi!
Joo, tuota oraali-sanaa en jaksanut ruveta kommentoimaan.. vaan selvisihän tuo näinkin..heh tukkusutija kirjoitti:
kirjoittaminen ei ole pelkästään sitä, että latoo sanoja peräjälkeen. eiks ni?...ole tavattu käydä käymälässä tyhjentämässä!
Ano-Nyymi kirjoitti:
..lovestorysi paikalla on vielä tyhjä aukko....
...miks?...säästyy sinultakin sitten kaksi nessupakettia. Hyvää viikonloppua sinulle :))
- A--N...
norMix kirjoitti:
...ole tavattu käydä käymälässä tyhjentämässä!
..kun ylläpidolle ehdottamaan,että veski-huone puuttuu ja sellaiselle olisi tarvetta....ovathan ne kaikki muutkin aiheet osanneet tänne pilkkoa niin söpösesti.....
...pustelee liinasta pullan murusia ja asettaa kukka-asetlman paikoilleen.....
....kuka se tois tänne kielipesuun tarvikkeet....kohta menee jo niin oraliseen yrjötykseen...
...mees nyt se rakkausrunosi jo tekaisemaan... - Ano-Nyymi
norMix kirjoitti:
...säästyy sinultakin sitten kaksi nessupakettia. Hyvää viikonloppua sinulle :))
...oli kiinostava ....muttei näytä kovinkaan muita kiinnostavan.....
Ensiviikon sit huilalen aloitusten osalta ja osaavatpa täällä kaikki halutessaan tehdä niitäkin
....keskittyy elämämään rakkauselämää laiffiin nyt ja kivat ja antoisat viikonloput sinullekin:-))) - Jermu
Hävittäjien jyrinää ja tankkien pörinää..Aah..lentopetroolin tuoksu..Hienoa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814