Et halua suhdetta?
Olet liian kiltti?
Olet liian kunnollinen?
Olet tyhmä?
Olet ujo?
Olet ruma?
Olet köyhä?
Olet kouluttamaton?
Olet työtön?
Sinulla ei ole hienoa autoa?
Sinulla ei ole omaa asuntoa?
Jokin muu syy? Mikä?
Miksi olet sinkku?
100
704
Vastaukset
- iskemätön mies
Naiset ei ole iskeneet minua.
- piiloalfa
Jokin muu syy: Yrittämisen puute.
- Kesä kipsissä
Oma valinta.
Odotan oikeaa.
Nyt olis hakusessa kesäjuoppo.
Tietääkö kukaan sopivaa herrahenkilöä? - neuropaatti
haluan vain seksuaalisia palveluita naisilta. En tarvitse vittuja muuhun.
- 12+10
Olen juoppo
- Kesäjuoppoo
Nonniin.
Hienoa. Juoppo astui esiin :))
Miten sulta sujuu noitten työkalujen käyttö hönössä? - ...
Kesäjuoppoo kirjoitti:
Nonniin.
Hienoa. Juoppo astui esiin :))
Miten sulta sujuu noitten työkalujen käyttö hönössä?Kukaan ei halua naista, joka etsii juoppoa.
- uopot hukassa
... kirjoitti:
Kukaan ei halua naista, joka etsii juoppoa.
Eikö halua?
Pitäiskös tarkastaa hakukriteerejä ja etsiä kunnon miestä ja tehdä hänestä sitten juoppo. - ----
uopot hukassa kirjoitti:
Eikö halua?
Pitäiskös tarkastaa hakukriteerejä ja etsiä kunnon miestä ja tehdä hänestä sitten juoppo.Juoppoja löydät varmaan lähistön pubista. Sinne vaan.
- uoppo hukassa
---- kirjoitti:
Juoppoja löydät varmaan lähistön pubista. Sinne vaan.
Mulla on jalka kipsissä, en voi könkätä mihkään pubiin.
Ja toisex, pubit eivät ole mun juttuni. - ei-juoppo
uoppo hukassa kirjoitti:
Mulla on jalka kipsissä, en voi könkätä mihkään pubiin.
Ja toisex, pubit eivät ole mun juttuni.No voi voi, sitten on paska TSÄGÄ.
- 12+10
... kirjoitti:
Kukaan ei halua naista, joka etsii juoppoa.
Olisikin niin hyvin, että olisin juoppo mies, heille löytyy aina joku hoivaava nainen. Mutta ikävä kyllä olen juoppo nainen. Kukaan mies ei halua hyysätä juoppoa naista :/ Epistä.
- Jaspers!
Nuoruudessani elämäni oli siunattu mitä jumalallisimmilla naisille, en voi saavuttaa samaa tasoa joten pysyn sinkkuna. Tosin, vaatimuksenikin ovat kohonneet ajan myötä.
Nykyään olen sinkku, koska voin kompensoida sinkkuuttani rajattomasti. Matkustelen, elämässäni on ystävä/ rakastajatar, ja koen muutenkin autuuden kehystävän elämääni.
Maslown tarvehierarkiaa kun tarkastelen niin tiedostan tavoittelevani enemmänkin alituiseen peak kokemuksia, jotka herra Maslow laittoi tarvehierarkian kärkeen, enemmän kuin parisuhdetta. Lisäksi en usko enää kohtaavani naista, joka olisi tarpeeksi mielenkiintoinen.- Kesäkissa
Tää palsta antaa sulle varmasti niitä huippukokemuksia. :D
- Jaspers!
Kesäkissa kirjoitti:
Tää palsta antaa sulle varmasti niitä huippukokemuksia. :D
En ole palstavakkari.
- Realiteeteissa elävä
Et halua suhdetta?
Jotain sinne päin -ehkä haluaisinkin, mutta omanlaiseni naisen kanssa sopivan suhteen
Olet liian kiltti?
Osaan olla todella kiltti, mutta tuskin tuo määrittelee minua täysinäisesti
Olet liian kunnollinen?
Vähän omituinen kysymys. Miten voi olla "liian kunnollinen"?
Tarkoitatko jotain pyhäkoulu-tyyppiä?
Olet tyhmä?
En usko. Viime aikoina on tuntunut että olen ainakin 80% ihmisistä älykkäämpi, se on aika outo fiilis.
Olet ujo?
Hah. En usko että kukaan kuvailisi minua tuolla tavoin. Naisten kanssa olen hieman kyllä varovainen
Olet ruma?
Kaikki ei tykkää, mutta olen kuullut että osa pitää paljonkin -kaiketi ok sitten?
Olet köyhä?
Kädestä suuhun eletään eli juuri ja juuri toimeentuleva.
Olet kouluttamaton?
Koulutusta taitaa olla liikaakin -vääriltä aloilta.
Olet työtön?
En vielä, toistaiseksi.
Ei ole, enkä tule hankkimaankaan sellaista.
EI ole, enkä tule hankkimaankaan sellaista.
Jokin muu syy? Mikä?
No jos tämän aloituksen tekijä on nainen ja se kuvastaisi yleisesti naisten ajatusmaailmaa niin tuskin minä löytäisin noiden naisten kanssa yhteistä säveltä koska siinä haisee BS. - Tyhjä arpa
Itse olen sinkku koska luottamus puuttuu tällä hetkellä.Kuuden vuoden suhde päättyi kun nainen lähti toisen miehen matkaan.Mikään mun suhde ei ole päättynyt mitenkään sillain että oltais vaan erottu.Joka helvetin suhde päättynyt toiseen mieheen.
Olen tällä hetkellä 28-vuotias mies.Aina ne on sanoneet,että oot kiltti,luotettava,lojaali ja rehellinen.
Mutta silti tulee aina se toinen mies.Miten saan luotettavan parisuhteen.
Sinkkuna olen tämän takia.- Realiteeteissa elävä
Harmillista. Muista että monet ovat samassa tilanteessa siten että suhteita ei edes kunnolla synny kun nainen " lähtee toisen matkaan".
Osa naisista on jo niin usein lähtenyt toisten matkaan ettei heihin ole luottamista lainkaan.
Tunnen miehiä joilla ei varmaankaan ole elämässään yhden yhtä suhde. Omatkin suhteet ovat olleet varsin lyhyitä kun sopivaa ei ole löytynyt.
Sinulla kuitenkin on vientiä selkeästi, mutta ongelma on nykyajan suhteilussa jossa varsinkin naisilla on niin paljon valinnanvaraa että yksi suhde ei heille riitä.
Monet meistä miehistä tavalla tai toisella on samassa veneessä ollaampa sitten enemmän tai vähemmän renttuja tai kilttejä. - -----
Olet tylsä kiltti mies ja tuon ikäiset naiset haluaa kokea niitä karjuja. Muutaman vuoden päästä soittelevat sulle perään, että otatko takasin kun jännämies ei ollutkaan hyvä ratkaisu.
- ikuisesi sinkkumies
[ ] Et halua suhdetta?
[X] Olet liian kiltti?
[X] Olet liian kunnollinen?
[ ] Olet tyhmä?
[X] Olet ujo?
[ ] Olet ruma?
[ ] Olet köyhä?
[ ] Olet kouluttamaton?
[ ] Olet työtön?
[X] Sinulla ei ole hienoa autoa?
[ ] Sinulla ei ole omaa asuntoa?
[X] Jokin muu syy? Mikä?
- Olen tylsän asiallinen, en naurata enkä herätä tunteita naisissa
- Olen liian nirso (ei kelpaa ylipainoiset rumat YH-äidit)
- Olen epäsosiaalinen (minä en mihinkään v***n facebookkiin mene)
- Työni ja harrastukseni ovat erittäin miesvaltaisia
- Olen laiska (en viitsi käyttää seuraavaa koko vuotta täyspäiväisesti nettidetti-sivustoilla, ja pienemmällä vaivalla en taatusti onnistuisi) - -M-
Kapinoin epäreiluja sukupuolirooleja vastaan ja odotan naisten tavoin passiivisena että joku tulee iskemään. Hiljaista on ollut.
- tuco.
Niimpä niin. Pelkkää negatiivista paskaa listattu...
Ei käyny mielessä, että kenties ei vain ole sopivaa naista osunu kohdalle.
Se miksi jotkut saavat helpolla suhteen, johtuu pitkälti myöskin siitä, että aika moni tyytyy tälläisiin ns. kaveri suhteisiin..Minä haluan paljon enemmän. Molemmin puolista himoa ja paloa toisiimme ja yhteiseen elämään. Se ei olekkaan sitten enää mikään läpihuutojuttu. Näitä suosittuja ja yleisiä ns. harjoittelu parisuhteita en harrasta ollenkaan.- kirjainyhdistelmä
Olet tuleva aisuri.
- Ikisinkku M
Jokin muu syy? Mikä?
siksi että minä haluan rakastaa ja rakastua, tietää että se toinen on juuri se oikea eikä niitä monta kertaa elämässä kohtaa. Sinkuudesta varmaan pääsisi jos pelkkä parisuhde riittäisi mutta kun minusta olisi väärin sitä toista kohtaan jos vain "ihan kiva" tai saatavissa oleva sen olisi perusteena.- vainparaskelpaa
Ottajia olisi, mutta kun se ei vaan riitä. Sen vaan tietää, kun kolahtaa ja sitten kukaan muu ei kelpaa. Ja vaikkei saiskaan sitä yhtä, niin siltikään ei ihanok kelpaa.
- Ikisinkku M
vainparaskelpaa kirjoitti:
Ottajia olisi, mutta kun se ei vaan riitä. Sen vaan tietää, kun kolahtaa ja sitten kukaan muu ei kelpaa. Ja vaikkei saiskaan sitä yhtä, niin siltikään ei ihanok kelpaa.
Niinpä, sen vaan tietää ja todennäköisesti se oikea on jo varattu. Yhden olen kohdannut ja noin se oli ja näin vuosienkaan päästä se ihan ok ei riitä. Tavallaan se harmittaakin että koskaan kohtasi kun jos ei siitä olisi tietoa se ok ehkä riittäisi.
Ikisinkku M kirjoitti:
Niinpä, sen vaan tietää ja todennäköisesti se oikea on jo varattu. Yhden olen kohdannut ja noin se oli ja näin vuosienkaan päästä se ihan ok ei riitä. Tavallaan se harmittaakin että koskaan kohtasi kun jos ei siitä olisi tietoa se ok ehkä riittäisi.
Eikö se varattu ole jo liian kokenut?
- odotaoikeaaaa
Ikisinkku M kirjoitti:
älä anna ihanOK:n riittää, ei onnistu pidemmän päälle. En haluaisi olle se ihanok.
- Ikisinkku M
Ratikkakuski kirjoitti:
Eikö se varattu ole jo liian kokenut?
No senkin voisi sallia jos olisi kuitenkin vapaa mutta mikä minä olen rikkomaan nuoren naisen ensimmäistä liittoa? Jälkeenpäin ajatellen kyllä olisi pitänyt mutta silloin eri sosiaaliluokat ym. esti, en uskonut olevani tarpeeksi.
- Ikisinkku M
odotaoikeaaaa kirjoitti:
älä anna ihanOK:n riittää, ei onnistu pidemmän päälle. En haluaisi olle se ihanok.
Joo en mutta taitaa mennä loppuelämä sitä seuraavaa oikeaa odotellessa.
- Yksinkertaista
En ole ikinä tutustunut naiseen joka olisi halunnut suhdetta kanssani ja jonka kanssa minä olisin halunnut suhdetta.
- 15+10
Olen sen takia sinkku koska kaikki naiset ovat jättäneet minut ja sitten jäin työttömäksi ja asun syrjäisellä paikkakunnalla jossa on enemmän miehiä kuin naisia.
Odotan sitä "oikeaa", mitä se sitten onkaan...
Mä olen nyt ollut vuoden sinkkuna ja sitä ennen oli muutama pitkä suhde ihan peräjälkeen. Tämä on tavallaan ollut ensimmäinen kunnollinen sinkkuaika, jonka aikana olen ehtinyt toipua edellisestä suhteesta kunnolla ja panostanut omaan hyvinvointiin. Eli oma valinta.
Vieläkään ei ole kiire totaaliseen suhteeseen, vaan haluan vielä olla suht. vapaasti. Seuraa toki kaipaan, sellaista joka ei ala heti vaatimaan ja sitouttamaan mua.
Mutta pelkkä tyhjäpäinen panosuhdekaan ei kiinnosta. Joku välimallin-juttu siis nyt tähän hetkeen.
Joku älyllisesti haastava, keskustelutaitoinen, kiinnostunut taiteesta/historiasta/maailman menosta, hyväkäytöksinen, hauska ja energinen mies. Yksi sellainen kiitos!- tuco.
Ja taas tätä samaa paskaa.. Kaipaat seuraa, mutta panosuhde ei käy ja toisaalta et halua sitoutuakkaan. Yritä nyt saatana jo tajuta, että sinä nimenomaan haet sitä panosuhdetta. Ei ole mitään välimallin juttuja! Ilmeisesti tunnet itsesi lutkaksi, jos myönnät totuuden. Olet tyypillinen suomalainen "lainavaimo". Kuka lainaa sinut seuraavaksi viideksi vuodeksi. Aika näyttää. Parempi kun pysyt sinkkuna ihan reilusti. Tuo nyt on jo naurettavaakin.
tuco. kirjoitti:
Ja taas tätä samaa paskaa.. Kaipaat seuraa, mutta panosuhde ei käy ja toisaalta et halua sitoutuakkaan. Yritä nyt saatana jo tajuta, että sinä nimenomaan haet sitä panosuhdetta. Ei ole mitään välimallin juttuja! Ilmeisesti tunnet itsesi lutkaksi, jos myönnät totuuden. Olet tyypillinen suomalainen "lainavaimo". Kuka lainaa sinut seuraavaksi viideksi vuodeksi. Aika näyttää. Parempi kun pysyt sinkkuna ihan reilusti. Tuo nyt on jo naurettavaakin.
Mikä ihme sua vaivaa?
Mitä se sulle kuuluu, millaista suhdetta mä kaipaan, vaikka panisin joka päivä eri miestä?
Välimallinjuttu on juuri tuollainen, kun tuolla ylempänä joku jo kirjoittikin, ystävä/rakastaja.
Ihan reilusti sinkkuna tässä vielä ajattelin pysyäkin, joskus on vaan vähän yksinäistä eikä aina haluaisi yksin nukkua. Kivoja asioita olisi kiva jakaa jonkun kanssa. Suhde tulee sit kun tulee. Se olisi haaveena.- tuco.
pimppaloora kirjoitti:
Mikä ihme sua vaivaa?
Mitä se sulle kuuluu, millaista suhdetta mä kaipaan, vaikka panisin joka päivä eri miestä?
Välimallinjuttu on juuri tuollainen, kun tuolla ylempänä joku jo kirjoittikin, ystävä/rakastaja.
Ihan reilusti sinkkuna tässä vielä ajattelin pysyäkin, joskus on vaan vähän yksinäistä eikä aina haluaisi yksin nukkua. Kivoja asioita olisi kiva jakaa jonkun kanssa. Suhde tulee sit kun tulee. Se olisi haaveena.Minua vaivaa se kun puhutaan paskaa. Tykkään, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Minä jo aiemin sanoinkin, että yleensä vakipanon kanssa ollaan ystäviä. Harvemminhan sitä vihamiehiä nussitaan. Ymmärrätkö sinä tämän? Rakastaja= Panokaveri/vakipano. Se asia ei ole mikään välimallin juttu. Se on täysin sitä mitä siinä lukeekin. SInä voit aivan vapaasti nussia useita miehiä, vaikka ihan kimppapanoakin. Ei se minulta ole pois, mut et voi puhua paskaa netissä, ku sillä alennat toisia lukijoita ja heidän ymmärrystään asioista.
Oletko ikinä miettinyt mikä sinussa on vikana kun ei liitot kestä? Pitäskö seuraavaan suhteeseen yrittää tehä jotain jo toisin, vai onko niin, että kyllästymistä ei voi estää?
En usko, että olet ikinä välittänyt kenestäkään muuta ku kaverimielessä.
En ikinä lähtisi suhteeseen naisen kanssa, jonka menneisyyteen kuuluu esim. kolme parisuhdetta. Ei oo mitään rakettitiedettä käsittää, et ei se neljäskään tule kestämään....Eriasia, jos vastapuolikin hakee vain muutaman vuoden vakipanoa. Muuten en ymmärrä, jos joku ihan vakavissaan sinua vielä ajattelee parisuhde mielessä. tuco. kirjoitti:
Minua vaivaa se kun puhutaan paskaa. Tykkään, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Minä jo aiemin sanoinkin, että yleensä vakipanon kanssa ollaan ystäviä. Harvemminhan sitä vihamiehiä nussitaan. Ymmärrätkö sinä tämän? Rakastaja= Panokaveri/vakipano. Se asia ei ole mikään välimallin juttu. Se on täysin sitä mitä siinä lukeekin. SInä voit aivan vapaasti nussia useita miehiä, vaikka ihan kimppapanoakin. Ei se minulta ole pois, mut et voi puhua paskaa netissä, ku sillä alennat toisia lukijoita ja heidän ymmärrystään asioista.
Oletko ikinä miettinyt mikä sinussa on vikana kun ei liitot kestä? Pitäskö seuraavaan suhteeseen yrittää tehä jotain jo toisin, vai onko niin, että kyllästymistä ei voi estää?
En ikinä lähtisi suhteeseen naisen kanssa, jonka menneisyyteen kuuluu esim. kolme parisuhdetta. Ei oo mitään rakettitiedettä käsittää, et ei se neljäskään tule kestämään....Eriasia, jos vastapuolikin hakee vain muutaman vuoden vakipanoa. Muuten en ymmärrä, jos joku ihan vakavissaan sinua vielä ajattelee parisuhde mielessä.Vau, vaikutat tosi katkeralta. Vedät herneen nenään tuntemattoman ihmisen nettikirjoittelusta. Tämä täällä, ei ole todellisuutta. Ei tän takia yöunia kannata menettää.
Välimallinjuttu juttu eroaa vakipanosta mm. niin, että voidaan käydä yhdessä ulkona syömässä, lenkillä, juhlimassa... mutta kevyemmin kuin varsinaisessa suhteessa. Ei vakipanojen kanssa vietetä muualla kun aikaa sängyssä.
Ei kaikki ole niin ehdottoman mustavalkoista on-off-juttua. Kun opettelee näkemään myös harmaan sävyjä, niin asiat helpottuu.
38-vuotiaalla naisella nyt varmaan on jonkun verran suhteita takana. Syyt miksi suhteet on kariutuneet on mun henkilökohtaisia juttuja. On todella loukkaavaa, että joku palstapsykologi esittää tuntevansa syyt mun suhteiden päättymiseen. Mitä jos joku on vaikka kuollut joskus tai jos syynä on ollut henkinen tai fyysinen väkivalta. Mun "kyllästyminen" ei todellakaan ole se ainoa syy mun eroihin.tuco. kirjoitti:
Minua vaivaa se kun puhutaan paskaa. Tykkään, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Minä jo aiemin sanoinkin, että yleensä vakipanon kanssa ollaan ystäviä. Harvemminhan sitä vihamiehiä nussitaan. Ymmärrätkö sinä tämän? Rakastaja= Panokaveri/vakipano. Se asia ei ole mikään välimallin juttu. Se on täysin sitä mitä siinä lukeekin. SInä voit aivan vapaasti nussia useita miehiä, vaikka ihan kimppapanoakin. Ei se minulta ole pois, mut et voi puhua paskaa netissä, ku sillä alennat toisia lukijoita ja heidän ymmärrystään asioista.
En ikinä lähtisi suhteeseen naisen kanssa, jonka menneisyyteen kuuluu esim. kolme parisuhdetta. Ei oo mitään rakettitiedettä käsittää, et ei se neljäskään tule kestämään....Eriasia, jos vastapuolikin hakee vain muutaman vuoden vakipanoa. Muuten en ymmärrä, jos joku ihan vakavissaan sinua vielä ajattelee parisuhde mielessä.Ihmisillä, joiden nykyinen suhde päättyy joko omaan tai kumppanin kuolemaan, on keskimäärin takanaan paljon enemmän kuin kolme suhdetta. Mutta ainahan saa etsiä sitä "isoisän" unelmaa.
pimppaloora kirjoitti:
Vau, vaikutat tosi katkeralta. Vedät herneen nenään tuntemattoman ihmisen nettikirjoittelusta. Tämä täällä, ei ole todellisuutta. Ei tän takia yöunia kannata menettää.
Välimallinjuttu juttu eroaa vakipanosta mm. niin, että voidaan käydä yhdessä ulkona syömässä, lenkillä, juhlimassa... mutta kevyemmin kuin varsinaisessa suhteessa. Ei vakipanojen kanssa vietetä muualla kun aikaa sängyssä.
Ei kaikki ole niin ehdottoman mustavalkoista on-off-juttua. Kun opettelee näkemään myös harmaan sävyjä, niin asiat helpottuu.
38-vuotiaalla naisella nyt varmaan on jonkun verran suhteita takana. Syyt miksi suhteet on kariutuneet on mun henkilökohtaisia juttuja. On todella loukkaavaa, että joku palstapsykologi esittää tuntevansa syyt mun suhteiden päättymiseen. Mitä jos joku on vaikka kuollut joskus tai jos syynä on ollut henkinen tai fyysinen väkivalta. Mun "kyllästyminen" ei todellakaan ole se ainoa syy mun eroihin.Minun kokemukseni mukaan "vakipanojen" kanssa tehdään muutakin kuin nussitaan.
Ikäviä nämä käsite-erot. ;-)Ratikkakuski kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan "vakipanojen" kanssa tehdään muutakin kuin nussitaan.
Ikäviä nämä käsite-erot. ;-)No juu ja käsite-eroista, kuten makuasioistakaan on turha kiistellä.
- tuco.
pimppaloora kirjoitti:
Vau, vaikutat tosi katkeralta. Vedät herneen nenään tuntemattoman ihmisen nettikirjoittelusta. Tämä täällä, ei ole todellisuutta. Ei tän takia yöunia kannata menettää.
38-vuotiaalla naisella nyt varmaan on jonkun verran suhteita takana. Syyt miksi suhteet on kariutuneet on mun henkilökohtaisia juttuja. On todella loukkaavaa, että joku palstapsykologi esittää tuntevansa syyt mun suhteiden päättymiseen. Mitä jos joku on vaikka kuollut joskus tai jos syynä on ollut henkinen tai fyysinen väkivalta. Mun "kyllästyminen" ei todellakaan ole se ainoa syy mun eroihin.Kyllä vain vakipanojen kanssa vietetään aikaa hyvinkin usein. Käydään oluella, tehdään yhdessä ruokaa, katellaan elokuvia etc. Se on nimenomaan vakipano. Tietenkään pakko ei ole muuta ku nussia, jos niin joku haluaa. Mutta se ei silti tee siitä välimallin juttua.
Ikäänkuin annat ymmärtää, että on normaalia, että 38v naisella on suhteita takana. Ei se ole normaalia. Ikäänkuin annat ymmärtää, että se olisi jopa tavoiteltava tila.
Ideaali tilanne on, että ihminen on kestävässä parisuhteessa= Kunnes kuolema meidät erottaa. Sinä olet epäonnistunut jo kolme kertaa. Mieluummin otan ikisinkun naisen, kuin kolminkertaisen epäonnistujan. En mitenkään yritä sinua tässä haukkua, yritän vain saada sinut tajuamaan asioita. Koska tällä hetkellä et tajua juuri mitään miehistä. Ja miten niin tämä ei ole todellisuutta? Tarkoittaako tämä, että olet vain trollaamassa palstalla? Mitä yrität sanoa........ Ei nämä jutut multa yöunia vie todellakaan. Ketään teistä en osaa pitää minään lähtökohtaisesti. Ei teillä ole mulle mitään merkitystä..Täällä keskustellaan asioista. That's all. - tuco.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihmisillä, joiden nykyinen suhde päättyy joko omaan tai kumppanin kuolemaan, on keskimäärin takanaan paljon enemmän kuin kolme suhdetta. Mutta ainahan saa etsiä sitä "isoisän" unelmaa.
Niin on joo. Monta epäonnistunutta parisuhdetta. Se ei ole hyvä asia. Monet naiset puhuu asiasta kuin se olisi jokin meriitti oikeen...Vaan meriittihän se taitaa olla sinullekkin. Ei te pinnalliset idiootit tajua mitään mistään.
tuco. kirjoitti:
Kyllä vain vakipanojen kanssa vietetään aikaa hyvinkin usein. Käydään oluella, tehdään yhdessä ruokaa, katellaan elokuvia etc. Se on nimenomaan vakipano. Tietenkään pakko ei ole muuta ku nussia, jos niin joku haluaa. Mutta se ei silti tee siitä välimallin juttua.
Ikäänkuin annat ymmärtää, että on normaalia, että 38v naisella on suhteita takana. Ei se ole normaalia. Ikäänkuin annat ymmärtää, että se olisi jopa tavoiteltava tila.
Ideaali tilanne on, että ihminen on kestävässä parisuhteessa= Kunnes kuolema meidät erottaa. Sinä olet epäonnistunut jo kolme kertaa. Mieluummin otan ikisinkun naisen, kuin kolminkertaisen epäonnistujan. En mitenkään yritä sinua tässä haukkua, yritän vain saada sinut tajuamaan asioita. Koska tällä hetkellä et tajua juuri mitään miehistä. Ja miten niin tämä ei ole todellisuutta? Tarkoittaako tämä, että olet vain trollaamassa palstalla? Mitä yrität sanoa........ Ei nämä jutut multa yöunia vie todellakaan. Ketään teistä en osaa pitää minään lähtökohtaisesti. Ei teillä ole mulle mitään merkitystä..Täällä keskustellaan asioista. That's all.Sisäisesti noin ruman ihmisen on varmaankin vaikea löytää kumppania, mutta toivon että löydät joskus sen ikioman ikisinkkuneitsyen.
- tuco.
pimppaloora kirjoitti:
Sisäisesti noin ruman ihmisen on varmaankin vaikea löytää kumppania, mutta toivon että löydät joskus sen ikioman ikisinkkuneitsyen.
Luulen et oot vähän väärä ihminen puhumaan sisäisestä kauneudesta kenellekkään.
Minä olen todellinen ja aito ihminen. Sinä olet yksi vitun paskaa jauhava lutka. Ei se, että puhut asioista kauttarantain ja kaunistelet asioita ja puhut niiden väärillä nimillä tee sinusta sisäisesti kaunista.....Teot ja todellisuus ratkaisee. Voin katsoa peiliin ja kunnioittaa itseäni. tuco. kirjoitti:
Kyllä vain vakipanojen kanssa vietetään aikaa hyvinkin usein. Käydään oluella, tehdään yhdessä ruokaa, katellaan elokuvia etc. Se on nimenomaan vakipano. Tietenkään pakko ei ole muuta ku nussia, jos niin joku haluaa. Mutta se ei silti tee siitä välimallin juttua.
Ideaali tilanne on, että ihminen on kestävässä parisuhteessa= Kunnes kuolema meidät erottaa. Sinä olet epäonnistunut jo kolme kertaa. Mieluummin otan ikisinkun naisen, kuin kolminkertaisen epäonnistujan. En mitenkään yritä sinua tässä haukkua, yritän vain saada sinut tajuamaan asioita. Koska tällä hetkellä et tajua juuri mitään miehistä. Ja miten niin tämä ei ole todellisuutta? Tarkoittaako tämä, että olet vain trollaamassa palstalla? Mitä yrität sanoa........ Ei nämä jutut multa yöunia vie todellakaan. Ketään teistä en osaa pitää minään lähtökohtaisesti. Ei teillä ole mulle mitään merkitystä..Täällä keskustellaan asioista. That's all.Olet hauska kaveri. Minä ehdin "epäonnistua" noin 40 kertaa päätyäkseni toivottavasti loppuiän kestävään suhteeseen. On kestänytkin jo kohta 14 vuotta ja hyvin menee.
Onko sinun taktiikallasi pästy parempaan?tuco. kirjoitti:
Niin on joo. Monta epäonnistunutta parisuhdetta. Se ei ole hyvä asia. Monet naiset puhuu asiasta kuin se olisi jokin meriitti oikeen...Vaan meriittihän se taitaa olla sinullekkin. Ei te pinnalliset idiootit tajua mitään mistään.
Elämänkokemus on meriitti. Onko sinulla sitä? Tai mitkä ovat saavutuksesi ilman sitä?
- 4+4
Siis rakastaja :)
- 14+11
tuco. kirjoitti:
Ainoa tapa vältää epäonnistunutta parisuhdetta on välttää parisuhdetta!
- tuco.
Ratikkakuski kirjoitti:
Olet hauska kaveri. Minä ehdin "epäonnistua" noin 40 kertaa päätyäkseni toivottavasti loppuiän kestävään suhteeseen. On kestänytkin jo kohta 14 vuotta ja hyvin menee.
Onko sinun taktiikallasi pästy parempaan?Ei tässä ole kyse rehellisistä panosuhteista. Siinä ei ole minusta mitään pahaa jos ihmisellä on panokaveri. Minua vain säälittää nämä, jotka ei sen vertaa ymmärrä mitä on hakemassa, että pitää seurustella jonkun kanssa vakavissaan, vaikka aitoa tunnetta ei ole. Kunnioittaisin tätä mulkunmittaajaakin paljon enemmän, jos olisi reilusti myöntänyt, että nämä hänen kolme parisuhdettaan olivatkin vain lähinnä vakipanoja. Tiedätkös.....Aito rakkaus ei kuole koskaan.
- tuco.
Ratikkakuski kirjoitti:
Elämänkokemus on meriitti. Onko sinulla sitä? Tai mitkä ovat saavutuksesi ilman sitä?
Tottakai minulla on elämänkokemusta.. Jos luet oikeen tarkkaan, niin voit aistia syvyyden teksteissäni...Huomaatko, että se on jotain ihan muuta ku mihin palstalla on totuttu. Moni ei tajua mistään paskaakaan. Mennään sen mukaan mitä on naapurilta opittu tai kuultu. No respekt.
- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
tuco. kirjoitti:
Ideaali tilanne on, että ihminen on kestävässä parisuhteessa= Kunnes kuolema meidät erottaa. Sinä olet epäonnistunut jo kolme kertaa. Mieluummin otan ikisinkun naisen, kuin kolminkertaisen epäonnistujan. En mitenkään yritä sinua tässä haukkua, yritän vain saada sinut tajuamaan asioita. Koska tällä hetkellä et tajua juuri mitään miehistä. Ja miten niin tämä ei ole todellisuutta? Tarkoittaako tämä, että olet vain trollaamassa palstalla? Mitä yrität sanoa........ Ei nämä jutut multa yöunia vie todellakaan. Ketään teistä en osaa pitää minään lähtökohtaisesti. Ei teillä ole mulle mitään merkitystä..Täällä keskustellaan asioista. That's all.Onhan noita pariskuntia, jotka ovat toinen toistensa ensirakkauksia ja avioliitto on kestänyt onnellisena koko elämän. Mutta äärimmäisen harvinaisia ovat. Se edellyttää sitä, että molemmat muuttuvat ja kasvavat koko elämänsä ajan samaan suuntaan, ainakin suurinpiirtein. Tämä on usein yksinkertaisesti mahdotonta. Tai sitten toisen osapuolen täytyy täysin unohtaa itsensä ja uhrautua, ja tämänkin tekeminen niin että on onnellinen, vaatii paitsi harvinaislaatuista rakkautta, myös hyvin harvinaista luonnetta.
Jos mietin omaa ekaa poikaystävääni, me olimme silloin alle 2-kymppisenä kuin paita ja peppu, ja ainakin tietyssä mielessä hyvin samankaltaisia. Nyt nelikymppisenä (olemme edelleen ystäviä) olemme niin erilaisia, että yhteiselämästä ei tulisi mitään. Ja tiedän aivan varmasti, että olisimme kasvaneet eri suuntiin, vaikka olisimme silloin lyöneet hynttyyt yhteen. Olisimme eronneet viimeistään komenkympin korvilla. Silloin tapahtuivat ainakin minulla suurimmat muutokset elämänarvoissa ja siinä, mihin suuntaan halusin elämässäni lähteä. - kummitus
tuco. kirjoitti:
Minä olin yli 30 v asti ikisinkku, miesystävälläni taas oli takana pitkä suhde. Molemmilla oli omat traumansa näistä lähtökohdista. Tie on ollut jokseenkin kivikkoinen, vaikkakin palkitseva, enkä voi itse kuvitella että suhde olisi näinkään pitkälle toiminut, ellei edes toisella olisi parisuhdekokemusta. Itselle parisuhde-elämä on ollut käytännössä uuden opettelua nollasta. Onneksi toiselle osapuolelle arjen haasteet eivät ole tulleet yllätyksenä, ja hän on jaksanut ymmärtää minuakin - kuten toki minäkin häntä.
Näistä lähtökohdista on minusta aivan käsittämätöntä liputtaa yksiselitteisesti sen paremmin 30 ikisinkkujen kuin eronneidenkaan puolesta. Vain nuori alle 20 v ihminen voi olla ns. maalaamaton taulu, sen jälkeen elämä alkaa tavalla tai toisella väistämättä jättämään jälkensä. Toki ns. parhaat (?) tai ainakin suosituimmat ovat jo vapaiden markkinoiden ulkopuolella tässä iässä, mutta uskollisista nuorena pysyvästi pariutuneistahan ei voi kumppaniaan aikuinen ihminen enää valita, joten jäljellä on enää ihmisiä, vikoineen päivineen, omine risteineen.
Deal with it. Unohda katkeruutesi, älä jaksa haukkua muita ihmisiä kun ei se sinua tai sinun elämääsi pätkääkään paranna. tuco. kirjoitti:
Tottakai minulla on elämänkokemusta.. Jos luet oikeen tarkkaan, niin voit aistia syvyyden teksteissäni...Huomaatko, että se on jotain ihan muuta ku mihin palstalla on totuttu. Moni ei tajua mistään paskaakaan. Mennään sen mukaan mitä on naapurilta opittu tai kuultu. No respekt.
Huh! Onneksi meillä on palstalla edes yksi, jolla on elämänkokemusta ja teksteissä syvyyttä!
Ainoa, mitä sun teksteistä paistaa, on jonkin sortin aggressio ja/katkeruus. Koitat väkisin vääntää muiden ajatuksia vääriksi ja elämäntyylejä huonoiksi. Sun mielipiteet ja tapa elää, on ainoa oikea.
Maailma vaan ei pyöri sun ympärillä eikä toimi niin, kun sinä haluaisit. Taidat olla vielä aika nuori tai persoonallisuudessasi saattaa olla hieman narsistisia piirteitä.
Ja osuiko se mun peniksen mittaus niin herkkään paikkaan, että se pitää tuoda joka ketjussa esiin? Älä pelkää, en mä ole sun nakkias tulossa mittaamaan, ole huoleti. Ja voihan olla, että kohdallesi osuu nainen, joka ei mittaa nakkiasi.
No hard feelings ;)
- -------------
Et halua suhdetta? Haluaisin kyllä, ei vaan ole yhtään mitään mistä naiset kiinnostuisivat.
Olet liian kiltti? Mahdollisesti, en ole "jännä" siinä mielessä kuin naiset toivovat miehen olevan
Olet liian kunnollinen? Hmm... Ei ole rikosrekisteriä eikä ulosottovelkaa, jos sitä tarkoitat niin kai sitten
Olet tyhmä?
Olet ujo?
Olet ruma?
Onhan noita pidempiä, isompia miehiä vaikka kuinka. Epäilemättä komeampiakin
Olet köyhä?
Jos velaton omistusasunto ja ~20.000 euroa muuta on köyhä niin sitten olen. Ei niillä pröystäillä mutta velkaa en halua tehdä.
Olet kouluttamaton?
Ammattikoululla ei paljon kehuskella.
Olet työtön?
Nykyisiin töihin pääsin kun pyydettiin vaikka en hakenut. Menisin muualle jos pääsisin
Ei ole autoa lainkaan.
On oma asunto.
Jokin muu syy? Mikä?
Tähän voisi kirjoittaa vaikka koko elämäntarinan, mutta sanotaan nyt vaikka että olen tolkuttoman epäsosiaalinen ja itsetuntoni on täysin nollassa.
Ainut mikä tuo jonkinlaisen mielenrauhan on kohtalainen taloudellinen tilanne, vaikka kuten sanottu, ei silläkään pröystäilemään pääse. - jjhggggggggggggggggg
Suurin osa naisista ei sytytä, ovat joko liian tylsiä tai negatiivisia. Itse taas olen liian saamaton panostaakseni paremman ympäristön vaihtoon jne..
- nöösi_poika
KAIKKI naiset, joita olen pyytänyt ulos ovat antaneet PAKIT.
En siis ole saanut naisseuraa koko elämäni aikana kertaakaan. Naiste eivät syty minusta. - joku vaan
no kyllä tuco puhuu asiaa on paljon ihmisiä joilla on yksi suhde tai korkeintaan kaksi ja jos on ollut monien kanssa ja aina erottu niin kyllä jotain vikaa on kyllä jonkun kanssa toimeen tulee miksi muut eivät ole halunneet seurustella mutta jokin on syynä mutta mikä
- 18+13
Yksinkertaisin selitys on yleensä paras - ei kannata analysoida liikaa vaan "aika aikaa kutakin".
- -N-
Rima on niin korkealla. Sinkkuus on laatuaikaa, niin miksi pudottaa rimaa alemmaksi ja ottaa epäsopiva mies?
- retretrterterter
En jaksa etsiä ketään naista eikä kiinnosta. Helppo elää yksin. Naiset on aina hankalia, alkavat kiukuttelemaan...
- [t]
Et halua suhdetta? Ei.
Olet liian kiltti? Kyllä.
Olet liian kunnollinen? Kyllä ja Ei.
Olet tyhmä? Ei. Suhdeasioissa Kyllä.
Olet ujo? KYLLÄ.
Olet ruma? En tiedä, ehkä. Kukaan ei ole koskaan kehunut, mutta ei toisaalta kavahtanutkaan.
Olet köyhä? Kyllä.
Olet kouluttamaton? Kyllä.
Olet työtön? Ei.
Sinulla ei ole hienoa autoa? Kyllä. En ole koskaan omistanut autoa ja vastustan yksityisautoilua.
Sinulla ei ole omaa asuntoa? Ei.
Jokin muu syy? Mikä? Saamattomuus, myöhäinen kehittyminen, kykenemättömyys flirttailuun ja "iskemiseen", vuosien varrella lisääntyvä epävarmuus omaa olemusta kohtaan ja lukuisat muut syyt. - jonicn
Yrittämisen puuttesta johtunee. Hankala lähteä yrittämään mitään kun on jo itse onnistumista vastaan. Tarkotan, että kun kokee itse olevansa ruma ja tyhmä ja kaikkea negatiivista, niin tulee vaan sellanen olo, että ei kukaan tyttö/nainen sellasta halua, niin miksi yrittää?
Ulkonäköni varmaan syynä...
- laiskatyhmäsaamaton
Et halua suhdetta?
☑ Olet liian kiltti?
Olet liian kunnollinen?
☑ Olet tyhmä?
☑ Olet ujo?
☑Olet ruma?
☑Olet köyhä?
Olet kouluttamaton?
☑Olet työtön?
☑Jokin muu syy? Mikä? - dfbd
Koska naisilla on laumoittain ystäviä ja minulla ei, kyllähän sen nyt tietää mitä ajattelevat tällaisista.
- Kohta 30
Seurustelin nuoruudessani niin mahtavan hyvännäköisten naisten kanssa , että yli 25-vuotiaiden kanssa ei enää viisari värähdä. Tavallaan sääli, koska nyt niitä naisia olisi joka sormelle. Jatketaan metsästystä josko vielä joku tyttömäisyytensä säilyttänyt sattuisi haaviin.
- vinkki11
Kokeile aasialaisia. Ovat paljon tyttömäisempiä kuin länsimaalaiset naiset
- eisinnku
kouluttamaton, työtön pääviat,
mutta nuohan ovat muidenkin ohella vain seurauksia pääviasta:
päävika on päävika m.o. t.- mies30
Olen pitkäaikaissairas! En laiska, en ruma, en tyhmä, kouluttamaton sinänsä että opiskelut keskeytyivät sairastuttuani. Mutta tää sairaus, aina kaiken tiellä.
Mut ei käy terveitäkään kateeksi, aivan älyttömiä odotuksia ladataan toiseen ihmiseen.
- oikea mies
Kun ei ole teinipillua tarjolla, joka on neitsyt, en munaani anna!!!!!!!!! Meneekö perille!!!
- Totuus.
Olen mies.
- 4+17
Et halua suhdetta? '
- Haluan kyllä suhteen, mutta sitä oikeaa ei ole vielä osunut kohdalle. Olen kyllä seurustellut useamman tytön kanssa
Olet liian kiltti?
- Valitettavasti. Yritän aina välttää muiden ihmisten loukkaamista ja joskus olen roikkunut epätyydyttävässä suhteessakin pitkään tämän takia.
Olet liian kunnollinen?
- Riippuu mikä on kunnollinen? Olen kohtelias, en tee rikoksia, en hauku muita ihmisiä jne.
Olet tyhmä?
- Joissakin asioissa varmasti. Tai ehkei se ole välttämättä tyhmyyttä, mutta ainakin tietämättömyyttä.
Olet ujo?
- Kyllä, en osaa tutustua uusiin ihmisiin. Välillä olen kuitenkin päässyt tästä ujoudesta yli ja on onnistanut. Small talk on hyvin vaikeata.
Olet ruma?
- Ihan ok näköinen. Olen pitkä ja sixpack löytyy. Takamusta monet naiset ovat kehuneet. Lihasmassaa saisi kasvattaa vielä 5kg verran.
Olet köyhä?
- Palkka riittää hyvin elämiseen ja matkailuun. En ryypiskele tai tupakoi niin rahaa säästyy.
Olet kouluttamaton?
- AMK tason koulutus taustalla
Olet työtön?
- En ole koskaan ollut työtön
- Ei ole autoa ja ei myöskään tule
- Asunto on, mutta kuuluu pankille vielä seuraavat 15 vuotta
Jokin muu syy? Mikä?
- Olen kömpelö naisten suhteen. Pystyn helposti juttelemaan naisten kanssa joista en ole kiinnostunut ja 90% ystävistäni onkin naisia. Heti jos tulee jokin kiinnostava nainen niin menen lukkoon, koska en ole enää oma itseni ja yritän esittää jotain mitä en ole. Naisia on myös hyvin vaikea löytää, jos ei käy baareissa. - ätmi
Ei naiset uskalla lähestyä näin tasokasta miestä.
- jghjgjghjghjgh
Et halua suhdetta?
En halua ketään akkaa itseäni komentelemaan. On sitä kokeiltu, mutta ei sovi minulle. Olet ujo?
Juu, eli en pysty lähestymään naisia.
Olet ruma?
Naiset varmaan lähestyisivät, jos olisin paremman näköinen.
Olet kouluttamaton?
Ainakaan netissä ammatillinen perustutkinto ei riitä ja alimman korkea-asteen suorittamisesta uupuu 5 opintoviikkoa.- naisen mielipide
Kuvien perusteella ulkonäkösi on isoin ongelmasi. Kannattaa hieman panostaa pukeutumiseen ja tukkaan enemmän, kasvot ovat sinänsä ihan ok. Hymyä enemmän peliin. Treenaaminenkaan ei olisi huono idea.
naisen mielipide kirjoitti:
Kuvien perusteella ulkonäkösi on isoin ongelmasi. Kannattaa hieman panostaa pukeutumiseen ja tukkaan enemmän, kasvot ovat sinänsä ihan ok. Hymyä enemmän peliin. Treenaaminenkaan ei olisi huono idea.
Miten pukeutumiseen pitäisi sinun mielestäsi panostaa?
- tuco.
naisen mielipide kirjoitti:
Sikäli kun näin hetero miehenä voi miestä arvioida, niin en kylläkään näkisi hänen ulkonäössään mitään vikaa. Jos ei tuolla turvalla saa naista, niin tässä maassahan olisi 70% miehistä ikisinkkuina. Eli kyllähän se hänelläkin on enempi siellä luonne puolella se ongelma.
- naisen mielipide
wlfwd kirjoitti:
Miten pukeutumiseen pitäisi sinun mielestäsi panostaa?
Tarkoituksena ei tosiaankaan ollut loukata sinua. Kuten sanoinkin, kasvosi ovat ihan hyvää mallia ja et ole mitenkään toivoton tapaus. Ja jos nuo eivät ole vanhoja kuvia niin näytät suhteellisen nuorelta. Ongelmaksi kuitenkin koen tyylisi.
- Ensimmäisessä kuvassa yksittäiset vaatteet eivät ole välttämättä huonoja, mutta tuo kombinaatio on aika karsea. Sekoitus eri tyylejä.
- En myöskään koe, että kolmannen kuvan nahkarotsi kauheasti sopii tyyliisi... siihen vaaditaan enemmän sellaista karskiutta. Olet enemmän "nättipoika" kuin "jännämies"
- Viimeisessä kuvassa sinulla on bändipaita. Tämä on ollut monesti lehdissä ja voin sen pitävän paikkansa: 99% naisista ei tykkää miehistä jotka pitävät bändipaitoja. Ne ovat erityisen tyylittömiä
Paras kuvasi on varmaankin tuo viides. Hiuksistasi en osaa välttämättä sanoa mikä niissä on niin vikana... sinulla on kyllä aika korkea hiusraja joten ehkä jokin hiustyyli joka menisi hieman eteenpäin voisi olla parempi?
- Siksi
Et halua suhdetta? Oikean naisen kanssa haluaisin
Olet liian kiltti? En
Olet liian kunnollinen? Tuskin
Olet tyhmä? En mielestäni
Olet ujo? Jonkin verran kyllä
Olet ruma? Ulkonäkö lienee keskitasoa. En ole lihava, ruipelo tai lyhyt.
Olet köyhä? Tienaan kohtuullisesti
Olet kouluttamaton? Yliopistokoulutus
Olet työtön? En
Sinulla ei ole hienoa autoa? En tarvitse autoa. Asun kaupungissa.
Sinulla ei ole omaa asuntoa? On
Jokin muu syy? Mikä? Jotta sinkkuus loppuisi pitäisi tavata nainen jonka kanssa olisi molemminpuolista kiinnostusta riittävästi. Vielä en ole tavannut. Suunnilleen saman ikäisiä järkeviä sinkkunaisia tapaa äärimmäisen harvoin. - miesthemies
Koska tarjolla on vain feministejä. femakkoa pidän joskus palveluksessa pillun käyttöarvon takia.
- .Sama.
Nirso, vaikea tapaus, pettymyksiä, avoimuuden ja toisaalta pelailun puute, väsynyt hommaan etc. nää normaalit tekosyyt.
- ikisinkku-ukkeli
-maaseudulla asuminen
-kaverittomuus
-raittius
Mikäli täytät nuo kolme kriteeriä, kuten minä, niin on aivan turha edes haaveilla kumppanin löytämisestä. Ikävä kyllä.
Neljäs syy sinkkuna pysymiseeni on se, etten yksinkertaisesti tiedä, miten naisia lähestytään iskemismielessä. Osaan kyllä jutella niitä näitä, mutta kaikki naistuttavat pitävät minua vain hyvänä kaverina.
Minulle on elämäni aikana lukemattoman monet naiset hymyilleet flirttaillen, mutta kun en osaa tehdä sitä seuraavaa siirtoa, niin yksin saa olla.
Kunpa joskus joku nainen vain tulisi ja ottaisi. - _M84_
Tuosta ap:n listasta niin "jokin muu syy" lienee osuvin sillä olen sinkku koska en ole yrittänyt edes etsiä seuraa moneen vuoteen. Mutta tein uuden vuoden lupauksen itselleni että lähden taas deittailun ihmeelliseen maailmaan mukaan pitkästä aikaa, jospa tulisi vastaan tälläkertaa se oikea nainen. Jos ei niin ainakin hauskoja hetkiä tulee varmasti olemaan taas.
- passiivi-nainen
Et halua suhdetta?
- Haluan, mutta juuri nyt ei ole kovin hyvä aika sellaiselle. Siksi en nyt aktiivisesti etsi. En myöskään harrasta mitään yhden illan juttuja tai muita säätöjä.
Olet ujo?
- Vähän. Olen ollut niin vähän miesten kanssa tekemisissä, että vähän ujostuttaa.
Olet ruma?
- En usko, mutta on minussa rumiakin piirteitä valitettavasti.
Olet köyhä?
- Kyl maar, kuten moni muukin opiskelija työssäkäyvään verrattuna. Ihan hyvin pärjään kuitenkin.
Olet kouluttamaton?
- Koulutusta paraikaa hankkimassa, tosin eipä alaani moni arvosta.
Olet työtön?
- No joo, työtön opiskelija.
- Ei ole eikä tule, ei edes ajokorttia.
- Ei ole eikä tule ehkä sitäkään, en kammoa vuokra-asumista.
Jokin muu syy? Mikä?
- Yrityksen puute, passiivisuus Et halua suhdetta? No en pelkän suhteen vuoksi kenen tahansa kanssa, mutta jonkun itselleni tärkeän henkilön kanssa kylläkin.
Olet liian kiltti? En usko, välillä kiukuttelen turhasta.
Olet liian kunnollinen? Enpä usko sitäkään.
Olet tyhmä? Testeissä scooraan ihan hyvin, mutta sosiaalisesti imbesilli.
Olet ujo? Joo.
Olet ruma? En, vaan tavis / perusnätti.
Olet köyhä? En todellakaan rikas, mutta pärjäilen, kun en törsää.
Olet kouluttamaton? Monesti tuntuu että olen miehille liian koulutettu.
Olet työtön? Tällä hetkellä joo, mutta opiskelen.
Sinulla ei ole hienoa autoa? Ei ole minkäänlaista autoa, kun en semmoisella mitään tee.
Sinulla ei ole omaa asuntoa? Ei, eikä erityistä kiinnostusta hankkiakaan.
Jokin muu syy? Mikä? Yleinen epävarmuus mielenkiintoisten miesten seurassa. En uskalla lähestyä miehiä itse, enkä tiedä miten saisin miehet lähestymään itseäni.- ystävällinen ytmi
Et halua suhdetta? Haluan.
Olet liian kiltti? En ole. Kilttiydyn kyllä oikean naisen kohdalla paljon, koska haluan.
Olet liian kunnollinen? En tietääkseni. Voisin olla kunnollisempikin.
Olet tyhmä? En todellakaan.
Olet ujo? En todellakaan.
Olet ruma? En, päinvastoin. Naiset tekee aina aloitteita baarissa.
Olet köyhä? En, hyvätuloinen.
Olet kouluttamaton? En.
Olet työtön? En.
Sinulla ei ole hienoa autoa? Ihan ok kärry.
Sinulla ei ole omaa asuntoa? On, ihan uusikin vielä.
Jokin muu syy? Mikä?
"Se oikea" ei ole osunut kohdalle ja muurit on jääneet murtamatta. Pitkä rumasti päättynyt suhde takana ja olen melko varovainen. Kiinnostun, mutta kunnon ihastuminen on jäänyt tulematta. Se jokin on vaan puuttunut.
Mulla on nyt kolme naista, jotka ovat avoimesti ilmaisseet kiinnostuksensa, mutta usko on vähän vähissä... Ihan kivoja kaikki, mutta se jokin tuntuisi uupuvan. Et halua suhdetta? - En tiedä haluanko. Ehkä, ehkä en. Sellaista, jota ei ole koskaan ollut, on vaikea arvioida.
Olet liian kiltti? - Olen varmaan yhäkin kiltti, vaikka olin nuorempana vielä kiltimpi, ihan liiankin kiltti. Ei tuo kyllä syy ole sinkkuuteeni.
Olet liian kunnollinen? - Kunnollinen? Ei ole syy sinkkuuteen.
Olet tyhmä? - Voipi olla :-D Ainakin olen tyhmempi kuin ennen. Kun aivojaan ei käytä, niin ne tylsistyvät. Eipä ole tuokaan sinkkuuden syy.
Olet ujo? - En enää niin ujo kuin nuorempana. Ehkä hiukan vaikuttanut nuorempana.
Olet ruma? - Kyllä. Osasyy sinkkuuteen.
Olet köyhä? - Tätäkin olen, mutta ei syy sinkkuuteen.
Olet kouluttamaton? - En.
Olet työtön? -Kyllä.
Sinulla ei ole hienoa autoa? - Ei ole sitä Jaguaria :-) eikä autoa muutenkaan, kun ei ole ajokorttiakaan.
Sinulla ei ole omaa asuntoa? - Ei oo, ei tuu.
Jokin muu syy? Mikä? - Lapsuus- ja nuoruusajan traumat, jotka aiheuttaneet mm. olemattoman itsetunnon, erilaisia pelkotiloja ja vääristyneitä ajatusmalleja. Suurimmat syyt (iki)sinkkuuteen.- sinkkuna jatkossakin
[?] Et halua suhdetta? Haluan, mutta en mitä tahansa.
[?] Olet liian kiltti? Olen kiltti, mutta tuskin liian kiltti. Minulle kiltteys on hyve, ei pahe.
[?] Olet liian kunnollinen? Olen kunnollinen, mutten usko, että se on este paitsi jos haluaa koko ajan säpinää ja vipinää. Sellaiseen minusta ei ole.
[ ] Olet tyhmä? En. Enemmänkin häiritsee miesten tyhmyys (heh heh)
[X] Olet ujo? Kyllä. Tämä on ISO este.
[X] Olet ruma? Kyllä. Tämä lienee isoin este parisuhteen saamisessa.
[?] Olet köyhä? Njaa, miten sen nyt ottaa. Tulen omillani toimeen.
[ ] Olet kouluttamaton? En tod. Koulutusta ehkä vähän liikaakin.
[ ] Olet työtön? En tod. Työttömyydestä ei juuri ole kokemusta.
[X] Sinulla ei ole hienoa autoa? Auto on, mutta vanha. En usko, että tämä on pariutumisen este. En itsekään arvostele muiden autoja.
[ ] Sinulla ei ole omaa asuntoa? On. Tosin vielä pankille maksellaan pari vuotta.
[X] Jokin muu syy? Mikä?
- Nirsohko. En kelpuuta alkoholisteja, mielenterveysongelmaisia, kroonisia pettäjiä jne
- Viihdyn liian hyvin kotona itsekseni omissa harrastuksissani, jotka ovat naisvoittoisia
- Nettideittisivustot eivät ole tuottaneet toivottua tulosta. Omat yhteydenottoni eivät tuota tulosta. Minua lähestyvät miehet ovat minua 15-v vanhempia
- Kokemusta on pitkistä parisuhteista. Tiedän, että yksin on kivempi olla kuin huonossa suhteessa.
- En ole valmis kenenkään orjaksi. Haluan pitää yhteyttä sukuuni ja ystäviini, vaikka seurustelisinkin. Jotkut miehet haluavat hirvittävän tiivistä parisuhdetta.
Yleisesti ottaen lähtötasoni on huono: olen liian ruma ja liian pullukka. Kuitenkin muilta ominaisuuksiltani voisin sanoa olevani sitä, mitä moni mies haluaa (olen kiltti, teen mielelläni kotityöt, olen fiksu, olen huumorintajuinen, teen asioita myös miehen mieliksi esim. hieron hartioita, teen hyvää ruokaa, tulen toimeen omillani, kannan vastuun itsestäni syyttelemättä muita, alkoholi- tm. ongelmaa ei ole, viihdyn kotona, tykkään kuitenkin silloin tällöin reissata tai käydä mökillä tms) - laavsai
Koska taidan olla näitä rakkaus-ujoja, kaikkien niiden naisten kanssa jotka koen jollain tapaa kiinnostaviksi menen ihan avuttomaksi kun taas varattujen kanssa pystyn olemaan ihan rennosti.
- tuttu tunne
Joo. Itseenikin tuntuu ihastuvan pelkästään ne varatut naiset. Niiden kanssa on kyllä sitä helvetin kemiaa, mutta annas olla kun vastaan tulee sinkkunainen. Ei tulee koko hommasta lasta eikä paskaa.
- laavsai
tuttu tunne kirjoitti:
Joo. Itseenikin tuntuu ihastuvan pelkästään ne varatut naiset. Niiden kanssa on kyllä sitä helvetin kemiaa, mutta annas olla kun vastaan tulee sinkkunainen. Ei tulee koko hommasta lasta eikä paskaa.
No muhun nyt ei varatut niin ihastu mutta kovasti ihmettelevät kuitenkin miksei mulla ole naista. Mikäpä siinä ihmetellessä kun eivät tiedä sitä toista puolta miten käyttäydyn sinkkujen kanssa. Jälleen yhden kiinnostavan naisen jo menetin tämän estoilupaskan takia, ei varmasti lämpene enää. Töissä näyttää olevan yksi vanhempi nainen ihastunut kun läheisemmin töitä tehdessä vilkuilee vähän väliä ja välillä tuntuu keksivän väkisin jotain sanomista, kyselee itsestäänselviä asioita. Harmi vaan ettei itsellä taas ole samanlaisia fiiliksiä eikä nainen muutenkaan ole tyyppiäni. Tällasta tää vaan on.
Et halua suhdetta? Kyllä, mutten stressaa asiasta
Olet liian kiltti? En ole, jollei syytä ole :)
Olet liian kunnollinen? Hmm, noup. Tai toki miten sen jokainen näkee
Olet tyhmä? Mahdollisesti :D
Olet ujo? Kaukana siitä, todella sosiaalinen ihminen
Olet ruma? Hyvinkin häiritsevä kysymys, kunnei osaa itse vastata
Olet köyhä? Se menee mikä tulee
Kouluttamaton? Osaksi joo
Työtön? En
Ei ole hienoa autoa? Ei ole, mutten mitä tahansa halua
Sinulla ei ole omaa asuntoa? Ei ole
Syyt sinkkuna olemiseen on selvät:
-lapset
-Ei vaan kaikki kolahda, miehet ketä tapaillu on olluKaikin puolin ok, mut se joku puuttuu.. Ja sit ei vaan kiinnosta
-ja miljoona muuta vikaa :)- ei onnistu
Olen yli kolmekymppinen ätmi jolla ei ole kokemusta naisista. En kehtaa enää edes yrittää kun tiedän ettei siitä kuitenkaan tule mitään.
- aivanniinj
Olen suhteessa tietokoneeni kanssa , ja mister oikea ei ole tippunnut sohvaani :D
- Jii007
Olen ruma, sosiaalisesti täysin tumpelo, kiinnostunut "epäkiinnostavista" asioista, köyhä, kokematon naisten suhteen, nörtti, en tule koskaan pääsemään mihinkään korkea palkkaiseen ammattiin ja sitten vielä vihaan naisia. Siinä minusta ihan asiallinen lista josta yksin pelkästään tuo rumuus jo riittää karkoittamaan naiset.
- -YTM-
jotta saan panna mahdollismman monta tyttöä samaan aikaan
- Ätmi, naimisissa
En ole, mutta jos olisin, olisin siksi koska olen liian "kiltti" ja "kunnollinen", ehkä vähän tyhmä mitä naisten saamiseen tulee, en ruma mutta tylsän näköinen, enkä muutenkaan karismaattinen. Eikä minulla ei hienoa autoakaan!
- taukki poika
no se kun en käy missään ja ujo niin jos menisin johonkin niin saisin kyllä seuraa mutta en ole kovin sosiaalinen itse en aloita kovin herkästi juttelua ja jos nainen antaa selviä merkkejä niin tajuan vasta kotimatkalla tai kotona
- Sampsa^^
Et halua suhdetta?
Haluan toki elämänkumppanin, mutta naisen suhteen olen aika valikoiva.
Olet liian kiltti?
Toisinaan. Harvoin suutun minkään triviaalin asian takia. Useammin petyn ihmisiin, kun mitä suutun, joka voi olla pahempi juttu.
Olet liian kunnollinen?
Miten tämä määritellään? Kyllä toisinaan voi viikonloppuna olla vauhti päällä, mutta harvoin mitään tyhmää tulee tehtyä. Eli, jos tällä tarkoitetaan alkoholia niin kyllä sitä tulee juotua, eli en ole "kunnollinen".
Olet tyhmä?
En.
Olet ujo?
Toisinaan, jos ollaan uusien asioitten kanssa tekemisissä. Saatan tutkailla tilannetta hetkisen ennenkun otan asioita "haltuun".
Olet ruma?
Komeaksi on kehuttu. Pituutta 185 ja kohtalaisen hyvässä kunnossa. Baarireissuilla ei tunnu ongelmia olevan.
Olet köyhä?
Sen verran on osakkeissa rahaa kiinni, että muutaman vuoden elää ilman tuloja.
Olet kouluttamaton?
2x AMK tason tutkintoa taustalla ja paljon itseopiskelua useammalta alalta. Tietotaidon kehittäminen on oikeestaan yksi harrastus.
Olet työtön? En. Oma yritys työllistää nyt 4 henkilöä täyspäiväisesti.
Ei ole autoa. Asun keskustassa ja työpaikkakin on 5 minuutin päässä.
Ei ole.
Jokin muu syy? Mikä? Exän mukaan olen nirso,
Ja ikää on 27 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241