Vain nuoremmat naiset kiinnostaa

Newborn

Niin, kuten otsikko sanoo.

En ollut suosittu parikymppisenä, kun tytöt juoksivat pleijerien kanssa. Siinä rytäkässä meni itseluottamus, kun tavallinen hyvä mies ei kelvannut. Eikä tullut valittua korkean statuksen uraa, joten laihaksi jäi suosio myös kolmekymppisenä. Lopulta meni itseluottamus, ja tässä sitä ollaan eletty tylsää elämää.

Onneksi pääsin sentään töihin, ja sain kun sainkin räävittyä kasaan itseluottamusta pyytää naisia treffeille. Minuakin on pyydetty treffeille jopa muutamaan otteeseen, mitä ei tapahtunut koskaan nuorempana.

Mutta homma ei toimi. Naisen biologinen kello tikittää ja pitäisi hankkia pikavauhtia lapsia. Onko mies kunnollinen? Check. Kustantaako palkalla ja lainalla Octavian talon pihaan? Check. Ulkonäkö: mies 7 nainen 5 joten kelvatkoon.

Sorry ei kelpaa minulle.

Yh:t, vielä toivottomampaa. Pitäisi löytää äkkiä mies jotta pääsisi takaisin keskiluokkaan. Kampaajalle, bodypumppia ja HM:ään ostoksille. Pikaromanssi. Kun mies koukussa, hiukset lyhyeksi 20kg ja lökärit jalkaan.

Ei todellakaan kelpaa minulle.

Ne harvat kiinnostavat naiset...kauniit, älykkäät - vaativat uutta menestyjää kustantamaan totuttua upper middle class-kulissia.

Pitäkää oravanpyöränne.

Minä, anonyymi kirjoittaja, tunnustan. Haluan nuorempana missaamani teiniromanssin, hauskan naisen jonka kanssa on kivaa olla. Tavallinen arkinen raataminen, sitä on riittävästi muutenkin. Oman ikäiseni naiset, eivät vain kiinnosta.

Tuhahditteko paheksuvasti lukiessanne aikuisen miehen teiniromanssihaaveista? F*** Y**.

Suunnitelma on tämä: nyt laitetaan pelimiesteoria kunnon testiin. Aion opetella peliä, kirjoista ja käytännössä. Mennä salille. Pukeutua hienosti. Iskeä parikymppisiä mutta alle 25v hemaisevia tyttösiä. En aio leikkiä nuorempaa, vaan olla se korkeamman statuksen mies jota nuori likka katsoo ylöspäin. Jos suhde paljon nuoremman kanssa ei toimi, yhden illan suhde riittää mainiosti. Jos en saa nuorempia vaikka kuinka yritän, katsellaan p/s-markkinoita uudestaan kymmenen vuoden päästä kun olen 45v. Toisin kuin 25v typeränä kloppina, ei ole mitään hävittävää.

Mitäpä sanotte?

41

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä TIMOTHY

Poikani hakkaa tattia, ei saa edes 5 tason naisia.

• PlayTheGame

"Poikani hakkaa tattia, ei saa edes 5 tason naisia."

Sanohan Timppa pojalle että yrittää mieluummin kutosen ja seiskan naisia :)

• Tukea sulle

"Tuhahditteko paheksuvasti lukiessanne aikuisen miehen teiniromanssihaaveista? F*** Y**."

Fuck you vain itsellesi, parikymppiset eivät ole teinejä joten ei tuossa ole mitään väärää. :)

"Suunnitelma on tämä: nyt laitetaan pelimiesteoria kunnon testiin. Aion opetella peliä, kirjoista ja käytännössä. Mennä salille. Pukeutua hienosti. Iskeä parikymppisiä mutta alle 25v hemaisevia tyttösiä. En aio leikkiä nuorempaa, vaan olla se korkeamman statuksen mies jota nuori likka katsoo ylöspäin. Jos suhde paljon nuoremman kanssa ei toimi, yhden illan suhde riittää mainiosti. Jos en saa nuorempia vaikka kuinka yritän, katsellaan p/s-markkinoita uudestaan kymmenen vuoden päästä kun olen 45v. Toisin kuin 25v typeränä kloppina, ei ole mitään hävittävää."

MItä odotat?

Tee se nyt ettet kadu sitä kun on oikeasti liian myöhäistä.
      Joku opiskelijatyttönen tai opiskeluja päättävä tyttönen voi tarttua onkeesi.

Mitä voit enää hävitä?

GO FOR IT!

• lidjsalkd

Ei kenenkään tarvitse tyytyä sellaiseen naiseen jota ei halua. Parempi sitten olla vaikka yksin tai suunnata katseensa johonkin kehitysmaahan.

• åj då

Sattumalta katselen juuri tuntemieni naisten nuoruuden kuvia ja runkkaan. Eivät ole nuo akat nyt noin kolmekymppisinä yhtään mistään kotoisin. Naisen käyttöikä on niin lyhyt.

• kyllä kelpaa

Mutta yllättäen jotkut säilyvät hyvinä. Toki vain harvat, mutta tiedän muutaman 30-vuotiaan ja yhden 35-vuotiaan naisen, jotka näyttävät 25-vuotiailta. Oikeasti.

Kelpaisivat minulle koska tahansa!

• åj då
        kyllä kelpaa kirjoitti:

Mutta yllättäen jotkut säilyvät hyvinä. Toki vain harvat, mutta tiedän muutaman 30-vuotiaan ja yhden 35-vuotiaan naisen, jotka näyttävät 25-vuotiailta. Oikeasti.

Kelpaisivat minulle koska tahansa!

Mutta kuten itsekin sanoit nuo ovat poikkeuksia. Kaltaiseni katkera ätmi tietenkin tuntee vahingoniloa naisten rupsahtamisesta ja vain vittuilee vanhoille akoille.

• kyllä kelpaa
        åj då kirjoitti:

Mutta kuten itsekin sanoit nuo ovat poikkeuksia. Kaltaiseni katkera ätmi tietenkin tuntee vahingoniloa naisten rupsahtamisesta ja vain vittuilee vanhoille akoille.

Kyllä, kyllä. He ovat ehdottomasti poikkeuksia.

Minä, vaikka AT-mies olenkin, katselen vilpittömin silmin kaikkia kauniita naisia. Minulle riittää, että nainen on minun silmissäni söpö. Jos 35-vuotias nainen näyttää 25-vuotiaalta, niin hieno juttu! Olisipa minulla sellainen nainen.

• Newborn
        kyllä kelpaa kirjoitti:

Kyllä, kyllä. He ovat ehdottomasti poikkeuksia.

Minä, vaikka AT-mies olenkin, katselen vilpittömin silmin kaikkia kauniita naisia. Minulle riittää, että nainen on minun silmissäni söpö. Jos 35-vuotias nainen näyttää 25-vuotiaalta, niin hieno juttu! Olisipa minulla sellainen nainen.

"Mutta yllättäen jotkut säilyvät hyvinä. Toki vain harvat, mutta tiedän muutaman 30-vuotiaan ja yhden 35-vuotiaan naisen, jotka näyttävät 25-vuotiailta. Oikeasti.

Kelpaisivat minulle koska tahansa!"

Uskon sinua kyllä. Tunnen itsekin erittäin nuorekkaita 35-vuotiaita, mutta ikävä kyllä he kuuluvat järjestään ryhmään naimisissa tj:n kanssa. Kun mies on tavallinen duunari tms, kiinnostusta pitää itsensä kunnossa ei tunnu löytyvän.

Mutta ei tämä ole ensisijaisesti ulkonäkökysymys. Jos ihan rehellisiä ollaan.

• PlayTheGame
        Newborn kirjoitti:

"Mutta yllättäen jotkut säilyvät hyvinä. Toki vain harvat, mutta tiedän muutaman 30-vuotiaan ja yhden 35-vuotiaan naisen, jotka näyttävät 25-vuotiailta. Oikeasti.

Kelpaisivat minulle koska tahansa!"

Uskon sinua kyllä. Tunnen itsekin erittäin nuorekkaita 35-vuotiaita, mutta ikävä kyllä he kuuluvat järjestään ryhmään naimisissa tj:n kanssa. Kun mies on tavallinen duunari tms, kiinnostusta pitää itsensä kunnossa ei tunnu löytyvän.

Mutta ei tämä ole ensisijaisesti ulkonäkökysymys. Jos ihan rehellisiä ollaan.

Ollaan rehellisiä sitten...myönnä vaan että kyllä 20v tytöt on ihan omassa luokassaan.

Onnittelut päätölsestä! Jos vaan pusket sisulla eteenpäin niin uskoisin ettet tule katumaan.

Annan muutaman vinkin:

Sun valitsemasi ikäryhmä ei ole helppo. Ensinnäkin ikäeron ollessa 10v tai enemmän homma muuttuu haastavaksi. Toisekseen näillä markkinoilla

• Newborn
        PlayTheGame kirjoitti:

Ollaan rehellisiä sitten...myönnä vaan että kyllä 20v tytöt on ihan omassa luokassaan.

Onnittelut päätölsestä! Jos vaan pusket sisulla eteenpäin niin uskoisin ettet tule katumaan.

Annan muutaman vinkin:

Sun valitsemasi ikäryhmä ei ole helppo. Ensinnäkin ikäeron ollessa 10v tai enemmän homma muuttuu haastavaksi. Toisekseen näillä markkinoilla

Kiitos paljon neuvoista!

Ymmärrän että haastetta riittää, mutta olen päättänyt tehdä parhaani. En halua mennä hautaan miettien kaikkea sitä mitä olisi voinut olla.

Aloitin eilen projektini kuntoilulla ja vaateostoksilla. Ainakin kaupungilla naisten reaktio vaikutti positiiviselta, kukaan ei toki tullut iskemään tai flirttailemaan mutta sain osakseni muutaman hymyn nuoremmilta naisilta. Hyvä näin, se kertoo etteivät he näe minua ällöttävänä setämiehenä. Muutos ennen ja jälkeen Stockmannin ja parturin oli yllättävän suuri, ehkä näytin tyylikkäämmältä tai sitten tyylikkyys ja punttis toi itsevarmuutta.

Real Social Dynamicsin materiaali on mieleeni, vaikka kouluttajat ovatkin aggressiivisempia kuin minä yritän olla. Hyviä ajatuksia heiltä kuitenkin saa, "peli" on paljon syvällisempää kuin ennakkoluuloni kertoivat.

Siitä onkin kauan kun olen ollut näin innoissani mistään asiasta. Ei tarvitse välittää p********n siitä mitä muut sanovat, tai tyytyä johonkin mikä on valju versio siitä mitä halusin nuorempana. All or nothing.

• 7+12
        PlayTheGame kirjoitti:

Annan muutaman vinkin:

Kumma juttu että olen kuitenkin saanut nuorempana niitä 20v-25v naisia, luulisi ettei huolisi tälläistä normaalia miestä , jos tietää olevansa miljonäärimallia korkeammalla.

• Newborn
        7+12 kirjoitti:

Kumma juttu että olen kuitenkin saanut nuorempana niitä 20v-25v naisia, luulisi ettei huolisi tälläistä normaalia miestä , jos tietää olevansa miljonäärimallia korkeammalla.

"Kumma juttu että olen kuitenkin saanut nuorempana niitä 20v-25v naisia, luulisi ettei huolisi tälläistä normaalia miestä , jos tietää olevansa miljonäärimallia korkeammalla."

Minusti PlayTheGamen viestissä luki "kauneimmat 22v tytöt". En tiedä mitä se tarkkaan ottaen tarkoittaa...top 5%, top 1% vai mitä. Itse muistan niin että kaikkein upeimmat tytöt eivät olleet monenkaan saatavilla. Voi ajatella niinkin että kaunis 22v tyttö saa yhden yön suhteeseen kenet vain sormia napsauttamalla, mutta kyllä minä olen nähnyt tuollaisten miljonääri/malli tyyppisten miesten saavan pakkeja naisilta.

Epämiellyttävä totuushan on se että moni 20-vuotiaskaan nainen ei ole enää lähellekkään yhtä raikas kuin keskiverto 15-vuotias.

• veljeni kengissä

Veljeni tekee just tota samaa.

• kaikkea hyvää!

Sanon, että UPEAA! Anna mennä vaan. Kerran sitä vaan eletään. Toivotan onnea!

• .54

Siitä vaan sitten. Ei se ota jos ei se annakaan, vai miten se sanonta menee.

• Newborn

Rehellisesti...en odottanut positiivisia kommentteja, mutta kiitoksia palautteesta :)

Peli alkakoon!

• elämätön elämä

Sinulta on jäänyt jokin vaihe elämästä elämättä. Vasta kun olet kokenut kiihkeän suhteen nuoren teininaisen kanssa voit kasvaa ihmisenä ja siirtyä eteenpäin.

• Alistunut ATM

Hyvin sanottu.

Palstan teorian mukaan jos joku vaihe elämässä jää elämättä, se pitää hyväksyä ja tyytyä seuraavassa vaiheessa vähempään. Eli jos ei ole päässyt kokemaan kiihkeää suhdetta teininaisen kanssa, pitää hyväksyä veloissa oleva "juoksunsa juossut" ja "elämää elänyt" 4- yh seuraavassa vaiheessa.

Ap ei alistu tähän. Kunnioitan häntä, ja toivon että hän onnistuu tavoitteessaan pokata nuoria ja kauniita naisia.

• Swamp monster

Ei voi muuta sanoa kuin propsit ja onnea matkaan! Kun itseltäkin löytyisi uskoa ja motivaatiota yrittää vielä kerran nousta ylös tästä naisettomuuden suosta. Ehkä joku päivä...

• Perusmummo

Jokainen taaplaa tyylillään. Pääasia, että massia riittää. Onnea matkaan!

• Juhan Säckman

Kiihkeä suhde alle 25 v. naisen kanssa. Hah ! On kyllä utopiaa että jostain sellaisen naisen löydät. Omat muistikuvat nuoremmista naisista alle 25 v. on että seksi oli kaikkea muuta kuin kiihkeää. Onhan ne hyvän näköisiä korkokengissä ja piukoissa housuissa mutta makuukammarin puolella siitä ei ole mitään iloa. Homma nyt vaan on niin että 99 % nuoremmista naisista seksi on vaan pakkopullaa joka kuuluu suhteeseen. Tietysti jos itselle riittää vaan nätti kroppa johon tyhjentää pussit niin siitä vaan.

Jos oisin 35 niin kattelisin vaan niitä 30 v. naisia. Ne osaa jo nauttia seksistä.

• Hmm. En minäkään ole mitään romansseja nuorempana kokenut, mutta jostain syystä en silti tunne erityistä vetoa itseäni kovin paljon nuorempiin miehiin, vaan lähinnä oman ikäisiini.

Mutta kyllä tuossa on tietty pointti, että jollain lailla itseni kaltainen kumppani olisi minustakin ihanteellinen, eli mieluummin parisuhdekokemusta vähän tai ei ollenkaan, kuin semmoinen pari kertaa naimisissa ollut, muutaman lapsen isä.

• PlayTheGame

"Hmm. En minäkään ole mitään romansseja nuorempana kokenut, mutta jostain syystä en silti tunne erityistä vetoa itseäni kovin paljon nuorempiin miehiin, vaan lähinnä oman ikäisiini."

Mies ja nainen ovat kaksi eri asiaa. Nainen on ohjelmoitu etsimään miestä joka hyvien geenien lisäksi kykenee suojelemaan häntä. Mies on ohjelmoitu etsimään naista joka on hedelmällinen.

Tästä syystä,

- nainen yleensä haluaa miehen joka on saman ikäinen tai hieman vanhempi (status)
        -mies yleensä haluaa omasta iästään riippumatta naisen joka on nuori (hedelmällisyys).

• ätmi

Minulla ei ole parisuhdekokemusta.

• Kesäkissa

Baarien sijaan kokeile roolipeli-, cosplay- jne nörttiskenejä, jos sulla on yhtään kiinnostusta siihen suuntaan. :) Siellä on tavallisia vanhempi mies - nuorempi nainen -parit.

• Syksymarsu

Ai on? Miten pääsen mukaan?

• PlayTheGame

"Kiihkeä suhde alle 25 v. naisen kanssa. Hah ! On kyllä utopiaa että jostain sellaisen naisen löydät. Omat muistikuvat nuoremmista naisista alle 25 v. on että seksi oli kaikkea muuta kuin kiihkeää."

Mutta ap:lla ei niitä kokemusia taida olla, eli parempi kokeilla ettei asia jää kaivamaan mieltä ikuisesti. Kun ikä lähenee neljää kymppiä, pitää olla melkoisen vahva peli jotta mahdollisuus 20-vuotiaisiin säilyy.

"Onhan ne hyvän näköisiä korkokengissä ja piukoissa housuissa mutta makuukammarin puolella siitä ei ole mitään iloa."

Ja erityisesti ilman korkkareita/housuja ;) Yli 25-vuotiaat osaa yleensä pukeutua, mikä tasoittaa huomattavasti tilannetta. Mutta sitten kun aamulla herää ilman vaatteita ja meikit levinneinä, kyllä se 20-vuotias on eri luokassa. YLEENSÄ. Poikkeuksia nimittäin on...mutta nyt puhutaan naisista jotka vetää puolimaratoneja joka viikko, käy punttisalilla treenaamassa lujaa, syö oikeasti terveellisesti ja käy baarissa melko harvoin. 99% naisista ei ole tällaisia, ei lähellekään.

"Homma nyt vaan on niin että 99 % nuoremmista naisista seksi on vaan pakkopullaa joka kuuluu suhteeseen. Tietysti jos itselle riittää vaan nätti kroppa johon tyhjentää pussit niin siitä vaan."

Tämä ei vastaa minun kokemuksiani. Tämmöisiäkin on, mutta ei ne kaikki nuoret naiset samanlaisia ole.

"Jos oisin 35 niin kattelisin vaan niitä 30 v. naisia. Ne osaa jo nauttia seksistä."

Ap oli käsittääkseni 35, eli hän voi katsella niitä 30-35v naisia myöhemminkin jos nuoremmat ei vastaakaan odotuksia.

• Mies31v.

Jos pidit itseäsi 25v. typeränä kloppina, olet sitä myös koko elämäsi. Ei ihme että miessukupolvea dissataan ja pidetään putkiaivoina. Vitun paskat!

Minä sain mensassa 21v. 144. Kellotin lukemat 156 Mies23veenä.

Parasta tänä vuonna on ollut yli 30-vuotiaat naiset, eritoten yli 40veet.

Luet oppaita ja ostat uudet vaatteet ja pokailet kissoja. Hahhaaaaa, voi luoja mikä torspo! Sulla ei ole idioottina edes tyylitajua, niin miten kannat tyylikkäitä vaatteita, kun olet epävarma kuin syksyinen haavan lehti.

Luen pokausoppaita ja sitsit ahahahahhahahahahahaahhahaahahaahhahaahahaahahaha ja sit käytät kolmekirjaimisia lyhenteitä niinkuin retardit. Mutta kun katsot itseäsi peilistä, et osaa. Silloin LOL on kuin nakutettu.

Normaalielämässä sanoisit mulle vain: Mene töihin vitun pummi! Sunkin ivailut maksan MINÄ veroilla. Salilla viihdyt ja raejuusto ei auta, niin piikkiä vaan. Niin nähty. Olen komea, käyn salilla, maksan veroja, tj kasvavassa yrityksessä, mutta ei naista yhyy.

Se että rakastaisi jotain naista niin paljon että kuolisi hänen puolestaan on sinunkaltaisillesi täysin vieras käsitys. Vitun kapitalistipaskakaappihinuri!

• ----

Mikäs sun virallinen diagnoosi on?

• 6ytgfxxxgtu66uuhvcvj

Kauhea vaiva että pääsee jonkun pissiksen jättämäksi.

• 16-19

Eivät naiset erityisen fiksuja ja henkeviä ole vanhempanakaan. Rumempia ja kulahtaneita vaan.

• Newborn

"Kauhea vaiva että pääsee jonkun pissiksen jättämäksi."

Eipähän tarvitse maksella elareita jos nainen jättää. Vaikka ei kait ne tässä iässä niin helposti jätä, kunhan vaan muistaa raataa sen keskiluokkaisen unelman eteen. Sitä vartenhan suuri osa 35v naisista tuntuu sitä uutta miestä hakevan.

Minä haen romanssia ja hauskanpitoa. Hyppääminen suoraan työjuhdaksi ei kiinnosta yhtään, jos ex-mies sai kokea ne kivat hetket silloin kun vaimo oli nuori ja nätti.

Tavoitteet korkealle, olen tyytynyt vähään liian kauan.

• kkkljljl

Reilu parikymppisetkin voi olla todella päteviä ja uskaltavia sängyssä. Koettu on. Ja itse olen tuohon ikäluokkaan 15.

Tsemppiä aloittajalle.

• tsemppiii

Onnea matkaan!

Olen ikäisesi nainen enkä koe että tämä on mitenkään minulta pois.

• Newborn

"Onnea matkaan!

Olen ikäisesi nainen enkä koe että tämä on mitenkään minulta pois."

Lämmin kiitos!

Onnea matkaan myös sinulle.

• Setä on vielä teini

Nimenomaan! Joka miehellä on oikeus saada kokea teinirakkaus, ensimmäinen sukupuoliyhdyntä ja immenkalvon poksauttaminen kauniin teininaisen kanssa, vaikka sitten vanhemmalla iällä, jos ei se aikoinaan onnistunut. Nämä ovat normaaliin elämään kuuluvia asioita, ja on naurettavaa kuvitella, että miehen pitäisi aloittaa seksielämänsä jonkun elähtäneen kurpan karvaista löysää kusista spermantahrimaa vittua nuolemalla ja sinne lerppareikään munaansa työntelemällä, kun itse on vielä kuin teinipoika ja haaveilee koskemattomasta sheivatusts pimpistä29

• Reipas Mies

Pahinta P/S-markkinoillamme on se että miehen "paras kausi" alkaa nousta kun ikäistensä naisten "paras kausi" lähtee laskuun. Se on tiukka paikka tollasille 30v naisille kun pitäisi saada näyttävä timanttisormus, normit täyttävä parisuhde asunto lainoineen kun ne jännät miehet lähtivät baari beibien matkaan kerta toisensa jälkeen suhde yritelmien jälkeen, niin silloin jää se duunin ahkera kauluspaitainen Octavia mies jota Nainen vihdoin viitsii kysyä sinne latte kupille. Ytmit on jaettu, moni nainen onkin sivupano ennemmin kuin looserin naisystävä.

Nyt vaan rohkeutta Peliin. On erinomaista että jos on kroppa, naama sekä asenne iskeä nuorempia seksikkäitä beibejä on kunnossa, mutta, noh, kun jokainen parin euronjarmo ei ole upea kuin Beckham 30-vuotiaana.... Mutta todellakin jokainen mies voi olla muutakin kuin webbiporkan äärellä colaa vetävä looseri.

Jokainen meistä näkee kentällä "niitä" pareja joissa on joku euronjarmo-mies ja hehkeä nuorinainen, toki mies on siinäkin nuori mutta sellainen hessu-hopo joka kaljan voimalla sai naisen kiinnostumaan yhtenä hyvänä perjantai iltana yökerhossa vaikkei mitenkään special missään olekkaan. Siinä vanhaan Nissaniin sitten Prisman pihalla astelevat.... miksi tuo mies ei voisi olla Sinä?

Koska pyramidissa vain miehen suorituskyky on tärkeä, ei siinä minusta mitään väärää ole että joku nuori hessu-hopo jää ilman hehkeää naista jos joku on parempi iskijä.

http://urly.fi/e5d

• .....

Ymmärrän aloittajaa varsin hyvin. Itselläni on samankaltainen tilanne, mutta niinpäin että olen nainen ja nuorempien miesten kanssa vain synkkaa luonnostaan paremmin.

• järkihoiiikkk

Muista aina: jos naisen seurassa oleminen maksaa -hän on kanssasi rahan takia. Ei Sinun.Vaan rahan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2627
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      860
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe