Kuinka minua pelottaa ,kun äkkipikainen mies kehittää pikkujutusta autolla ajaessamme itsensä raivoon. Silmänräpäyksessä tekee uukkarin tai jotain vastaavaa pelottavaa. Juuri oltiin kyläreissulle menossa ja hän kimpaantui täysin ja kääntyi vauhdikkaasti ympäri ja palasi kotiin. Mitään en uskaltanut sanoa tai tehdä jotta pahempaa ei tapahtuisi. Joskus olen yrittänyt kysyä, että miksi tekee näin, ja hän menettää siitä ihan täysin kontrollinsa ja hengenvaarakin on tullut. Niin silmitöntä se on. Tuntuu todella että olen maan surkea matonen ja hän varmaan luomakunnan kruunu kun saa muut pelkoihin. Keskustella hän ei ole koskaan kyennyt vain huutaa ja kiroilee oman näkökulmansa ja sen jälkeen en saa sanoa mitään.
Tuntuu niin pahalta ilmoittaa ystäville että emme tulekaan kun tekisi mielinhuutaa maailmalle kuinka meille käy. Kertokaa, miten joku haluaa tehdä noin??? Nyt ei ollut lapset onneksi kyydissä, mutta kuinka monta kertaa noin on tapahtunut silloinkin.
raivokohtaukset
haavanlehtikö
1
202
Vastaukset
- Varoituksen sana
Perehdypä huvikseen narsismiin ja muihin luonnehäiriöihin. Mikäli tuossa miehessä on kovastikin yhtäläisyyksiä narsismin kanssa, suosittelen häipymään pikkusen nopeasti tuosta suhteesta, se menee tulevaisuudessa yhä hullummaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767