Kavereita, joiden kanssa voisi harrastaa jotain liikunnallista tai tehdä muutakin kivaa!
Itse olen 22-vuotias nainen, pullea!
Hyvinkää WANTED!
1
112
Vastaukset
- Roomalaiskirje
Mä olen mies Helsingistä. Auto olisi mutta bensaa palaisi liika. Olisi kyllä kiva lyllertää jonkun toisen pulleroisen kanssa yhdessä kävelemässä ja olla ystävänä toinen toisillemme, se olisi ihanaa, vai olisiko sittenkään.
Kesäaikaan lihavat hikoilevat ja haisevat erityisen paljon hielle. Paitsi itse tietenkään, olen erilainne punkero siinä suhteessa. Muistathan huolehtia hygienistasi riittävästi ja vaihtaa suht usein paitasi, koska kainalohiki on todella inhottavan hajuista. Kesällä näitä haisunäätiä pääsee haistelemaan milloin missäkin eikä ne tajua haisevansa pahalle. Minä käyn aika harvoin suihkussa ja olen huomannut joskus naisten olevan vieressäni sen oloisina kuin haisisin pahalle. No, onhan niin käynytkin sitten että siitä on ollut se hyöty että tajuaa mennä pesulle.
Toivotan onnea kaverin löytämiseen, liikkumiseen ja kivojen asioiden tekemiseen. Jos olisit ollut lähikulmilta niin olisin ehdotnut itseäni kaveriksi sen kummemmin asiaa ihmettlemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210