body wrapilla sentit pois?

toimiiko oikeasti

Onko kenelläkään kokemuksia It works bodywrapista? Minua on pyydetty esittelytilaisuuteen, jossa saa kokeilla 25 euron hintaan yrttikäärettä. Kuinka kauan vaikutus kestää? Tämä on joku ulkomainen tuote. Minua mietityttää tuo hinta. Kuittia ei kuulemma saa ja arvonlisäverosta ei puhuta mitään. Lisäksi voi ryhtyä jälleenmyyjäksi.

4

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -bbb-

Kyllähän tuolla kikalla voi nesteitä lähteä mutta eihän rasvaa voi lähteä. Eräänlaista huijausta siis koska moni luulee "senttien" vähentymisen tarkoittavan pysyvää laihtumista. Neste tulee nimittäin takaisin.
      Jos ihoa hoidetaan, nestettä poistuu ja kokemus on rentouttava, niin kyllähän se toimii kauneushoitona päivää ennen juhlia tms. Mutta muuta ei kannata odottaa eikä maksaa "laihdutushoidosta".

• Ei kannata

En tiedä onko sama yritys kuin luulen, mutta niinkuin esimerkiksi Herba Life, niin ovat ainakin Instagramissa käyttäneet ihmisten before/after kuvia mainostaakseen omia tuotteitaan vaikkei kyseiset henkilöt ole tuotteita käyttäneetkään. Toki voit kokeilla, mutta itse epäilen :/

• Suvi Hyvärinen

Nyt on testiwrappeja tarjolla hintaan 23e/kpl!
      Kuka haluaa? :)

Tervetuloa tutustumaan lisää yritykseen ja tuotteisiin kotisivulleni teamsuvi.myitworks.com sekä facebook sivuilleni, osoitteessa https://www.facebook.com/groups/1463006887264464/

Minut saatte myös kiinni numerosta 0505061416.

Kysy, niin kerron lisää! :)

• itse olin uteliaisuudesta, kyllähän kun kuvista katsoo jotka sai itselle niin on ihan eroakin, mutta ei sillä laihtumista luvatakaan vaan nahkan kiristymistä, eli kun olet laihduttanut ja nahka löysä sai synnytyksen jäljiltä niin tää on hyvä, mutta vaatii ainakin 4-6 wräppiä per kiristettävä paikka.

ja tulos kestää 3 kuukautta.

tilatessa tulee aika huima rahti maksu eli 4 wräpin hinnaksi tulee 70 euroa, ja joutuu 3 kukauen ajan tilaamaan jotain heiltä on myös vähän halvempia, kuten kiinteyttävä voide, ja luottokorttinumeron ottavat koska tilaavat eduatjasi sitten itse, ilmoitat vain mitä haluat...muuten jatkuu automaattisesti joka kukausi mitä viimeksi on tilannut jollei muista peruuttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3720
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3355
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      97
      3274
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3128
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      3043
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2775
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2560
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2473
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2382
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      89
      2112
    Aihe