Miten saan naisen?

yhyy byääh

Olen 35-v sinkkumies. Haluaisin löytää oikean parisuhteen. Miten?

Siis vittu oikeesti, mistä tämmönen keski-ikää lähestyvä äijä voi löytää naisen, about kolmekymppisen.

Naiset!!! Vastatkaa, mistä olette etsineet miestä?

On sitten ihan turhaa ehdotella baaria, tansseja, nettiä tai mitään kansalaisopiston kurssia. EVVK!!!

Haluun naisen!

17

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noo, lähinnä ollaan etitty miehiä sieltä baarista, tansseista, netistä tai joltain kansalaisopiston kurssilta...

• nfrevgrtbhty

Minä löysin miehen nelikymppisenä baarista, kaverini taas netistä. Yksi tuttu on löytänyt seurakunnan nettitreffipalvelusta. Mutta näistä poikkeavia tapaamispaikkoja ei ole ollut kellään koko tuttavapiirissäni. Eli niistä on pakko alkaa hakema, jos haluaa vastakkaiseen sukupuoleen tutustua.

• mies 86

Aika puoleensavetävä nimimerkki.

• llmh

Tuota kannattaa käyttää jossain deittipalveluissa, naisten hoivavietti herää :D

• nainen xx

Voit saada 35-45 -vuotiaan naisen. Älä edes yritä nuorempaa.

• nuori namumies 35v

Älä usko tuota kurppaa.

• Isä Timppa

Saat läskiperseisen ja nalkuttavan vaimoni jos haluat. Vaikka vähän kyllä epäilen.

• 12+17

Jolleivat tehokkaimmat, baari, tanssit ja netti, kelpaa, niin sitten ei kai auta kuin hakeutua seurakunnan sinkkutoimintaan.

• Johtopäätös77

Aika suuri osa 30-40v naisista, jotka ovat sinkkuja, ovat ylipainoisia ja/tai yksinhuoltajia. Kumpikaan tyypi ei minulle kelpaa, joten mielummin sitten menee elämä yksin. Olen 37v sinkkumies ja olen jo päätynyt siihen joskus aika lohduttomaankin johtopäätökseen, että elän elämäni yksin. Tässä maailmassa tai ainakaan Suomessa ei ole minulle naista olemassa. Ulkomaille muutto maksaa liikaa, joten sekään ei ole mahdollista. Jos voittaisin lotossa, niin muuttaisin heti pois täältä.

Yksin elän elämäni, naisia ei ole olemassa. Piste.

• lihava-atm

Mulle kelpais ylipainoinen 30-40 nainen, mistä semmoisen löytää?

• Rakgels

Saat naisen toimimalla niin kuin miehet toimivat The Game -nimisessä kirjassa.

• ahha ahahaha

Ensin valitat, että haluat naisen ja mistä sellaisen löytää - ja sitten listaat itse kasan etsimispaikkoja mistä et halua etsiä. Että jos EVVK etsiä, niin ei ihme ettei löydy.

Katkeruus ja pelko, mitä ihania muureja ihminen voikaan elämänsä ympärille rakentaa.

• sinkkumies.

Naiset ei etsi miehiä eivätkä lähde treffeille. On aika vaikeaa siis saada ketään.

• Eöfigl

Miten niin ei etsi? Tottakai etsii, tai ainakin löytää vaikka ei "virallisesti" muka etsisikään.

• ...
        Eöfigl kirjoitti:

Miten niin ei etsi? Tottakai etsii, tai ainakin löytää vaikka ei "virallisesti" muka etsisikään.

No siis juuri siksi se onkin niin vaikeaa, koska naiset eivät etsi ketään, vaan "löytävät".

• pattaya

Ota thaimaalainen nainen. Se ainoa oikea nainen.

• kerran suhteessa

Naisia ei voi saada muuta kuin rahalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2627
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      860
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe