Olen 35-v sinkkumies. Haluaisin löytää oikean parisuhteen. Miten?
Siis vittu oikeesti, mistä tämmönen keski-ikää lähestyvä äijä voi löytää naisen, about kolmekymppisen.
Naiset!!! Vastatkaa, mistä olette etsineet miestä?
On sitten ihan turhaa ehdotella baaria, tansseja, nettiä tai mitään kansalaisopiston kurssia. EVVK!!!
Haluun naisen!
Miten saan naisen?
17
152
Vastaukset
Noo, lähinnä ollaan etitty miehiä sieltä baarista, tansseista, netistä tai joltain kansalaisopiston kurssilta...
- nfrevgrtbhty
Minä löysin miehen nelikymppisenä baarista, kaverini taas netistä. Yksi tuttu on löytänyt seurakunnan nettitreffipalvelusta. Mutta näistä poikkeavia tapaamispaikkoja ei ole ollut kellään koko tuttavapiirissäni. Eli niistä on pakko alkaa hakema, jos haluaa vastakkaiseen sukupuoleen tutustua.
- mies 86
Aika puoleensavetävä nimimerkki.
- llmh
Tuota kannattaa käyttää jossain deittipalveluissa, naisten hoivavietti herää :D
- nainen xx
Voit saada 35-45 -vuotiaan naisen. Älä edes yritä nuorempaa.
- nuori namumies 35v
Älä usko tuota kurppaa.
- Isä Timppa
Saat läskiperseisen ja nalkuttavan vaimoni jos haluat. Vaikka vähän kyllä epäilen.
- 12+17
Jolleivat tehokkaimmat, baari, tanssit ja netti, kelpaa, niin sitten ei kai auta kuin hakeutua seurakunnan sinkkutoimintaan.
- Johtopäätös77
Aika suuri osa 30-40v naisista, jotka ovat sinkkuja, ovat ylipainoisia ja/tai yksinhuoltajia. Kumpikaan tyypi ei minulle kelpaa, joten mielummin sitten menee elämä yksin. Olen 37v sinkkumies ja olen jo päätynyt siihen joskus aika lohduttomaankin johtopäätökseen, että elän elämäni yksin. Tässä maailmassa tai ainakaan Suomessa ei ole minulle naista olemassa. Ulkomaille muutto maksaa liikaa, joten sekään ei ole mahdollista. Jos voittaisin lotossa, niin muuttaisin heti pois täältä.
Yksin elän elämäni, naisia ei ole olemassa. Piste.- lihava-atm
Mulle kelpais ylipainoinen 30-40 nainen, mistä semmoisen löytää?
- Rakgels
Saat naisen toimimalla niin kuin miehet toimivat The Game -nimisessä kirjassa.
- ahha ahahaha
Ensin valitat, että haluat naisen ja mistä sellaisen löytää - ja sitten listaat itse kasan etsimispaikkoja mistä et halua etsiä. Että jos EVVK etsiä, niin ei ihme ettei löydy.
Katkeruus ja pelko, mitä ihania muureja ihminen voikaan elämänsä ympärille rakentaa. - sinkkumies.
Naiset ei etsi miehiä eivätkä lähde treffeille. On aika vaikeaa siis saada ketään.
- Eöfigl
Miten niin ei etsi? Tottakai etsii, tai ainakin löytää vaikka ei "virallisesti" muka etsisikään.
- ...
Eöfigl kirjoitti:
Miten niin ei etsi? Tottakai etsii, tai ainakin löytää vaikka ei "virallisesti" muka etsisikään.
No siis juuri siksi se onkin niin vaikeaa, koska naiset eivät etsi ketään, vaan "löytävät".
- pattaya
Ota thaimaalainen nainen. Se ainoa oikea nainen.
- kerran suhteessa
Naisia ei voi saada muuta kuin rahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725