Heippa, olen suunnittelemassa aupairiksi lähtöä Ausseihin joskus tulevan vuoden aikana. Mulle heräsi vaan yks kysymys kun luin aupairworldin nettisivujen ausseihin lähdön kriteerejä. Nettisivuilla nimittäin luki, että yksi lähtemisen kriteeri on että pankkitilillä pitäisi olla 5000 AUD eli mikäli oikein olen laskenut niin noin 3500e. Osaako joku Ausseissa aupairina ollut kertoa, kuinka tarkka tuo rahasumma on tai tarkastetaanko sitä edes (esim tiliote?)? Itseltäni löytyy kyllä rahat lentolippuihin molempiin suuntiin ja lisäks vähän muutakin ylimääräistä mutta ihan tuo 5000 AUD ei täyty. Kiitos jo etukäteen :)
Au-pairiksi Australiaan!
sanniinaiam
2
267
Vastaukset
- aussiaupair
Ei sitä tarkisteta, en oo kuullu et kellään ois kyselty. Ei multakaan löytyny. Ja kantsii ehdottomasti lähteä Ausseihin, täällä on ihan mahtavaa!! :)
- sanniinaiam
Kiitos vastauksesta!:) joo, kokoajan houkuttelis enemmän ja enemmän ottaa ja lähteä pallon toiselle puolen katsomaan elämää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852157- 431740
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!691503- 751264
- 771171
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261164- 481153
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38954- 37933