Betauroksen tunnuspiirteet
79
434
Vastaukset
Mulle tuli tuosta nimimerkistä mieleen betasalpaaja ja hillitön naurukohtaus. XD XD XD
- betasalpaaja.
Odotan loppuani.
- H*******a halvat huv
Erikoiset asiat suakin näköjään hillittömästi naurattaa.
- crazy bitches
H*******a halvat huv kirjoitti:
Täällä on kyllä muijilla erikoinen huumorintaju.
H*******a halvat huv kirjoitti:
Osasyy naurukohtaukseeni oli toki se, että olin aivan kuoleman väsynyt tuohon aikaan illasta. Mutta on mahdollista ettei kaikille ehkä välttämättä auennut varsinainen syy, joka oli siis se, että sanaa ”salvata” voidaan käyttää myös merkityksessä ”kastroida”. Siksi tuo betasalpaaja oli niin hupaisa, kun eka kertaa sanaa tuli tällä tavoin ajatelleeksi. :)
- Hmmm....
stellaria81 kirjoitti:
Osasyy naurukohtaukseeni oli toki se, että olin aivan kuoleman väsynyt tuohon aikaan illasta. Mutta on mahdollista ettei kaikille ehkä välttämättä auennut varsinainen syy, joka oli siis se, että sanaa ”salvata” voidaan käyttää myös merkityksessä ”kastroida”. Siksi tuo betasalpaaja oli niin hupaisa, kun eka kertaa sanaa tuli tällä tavoin ajatelleeksi. :)
Onko sinulla sattomoisin diagnosoitu asperger-syndrooma?
- Naisasialooseri.
Tunnistin noista itseni todella monesta kohdasta.
- hah hah
Viimeistään nauruunrepeämisen aiheutti tuo lopun silikonitissiblondi naisena, jollaisen saa jos noudattaa blogin ohjeita...
Halpaa amerikkalaista roskaa.- betasalpaaja.
No joo, tuossa markkinoidaan jotain juttua samalla, mutta tuo lista on kyllä ihan asiaa.
- on tää outoa
No nyt se selvisi naisettomuuteni. Olen optimisti ja kasvoni on siunattu hymyilevän näköiseksi. Siis näytän hymyilevältä vaikken hymyilisikään.
- ohnoes
Ihan hyviä pointteja. Pitää yrittää tarkkailla omaa käyttäytymistä ja pyrkiä välttämään vääriä eleitä. Tosin en kyllä tiedä miten sitä pitäisi olla kun seison paikallaan esim. odottamassa.
- Eisja
Todella hyvä lista! Must read for everyone on this forum!
- ...
Joo, ihan hyvä että kerrotaan yksittäisiä asioita mitä ei pitäisi tehdä, mutta tosiaan lopetus sai epäilemään, että noinkohan nuo nyt kuitenkaan ovat totuuksia, vaiko enemmän jonkun "myyntimiehen" näkemys.
Enivei, melkein kaikki kohdat ovat sellaisia, että pitäisi peittää jotain todellista luonteenpiirrettä. Vaikka eleitään pystyisikin kontrolloimaan, niin kyllähän itseluottamuksen puute ja muut tekijät ovat sellaisia, että kyllä ne tulevat ilmi yleensä ennemmin kuin myöhemmin.- Töllli
Käyttäytymällä itsevarmasti positiiviset kokemukset lisääntyvät, mikä kasvattaa aitoa itsevarmuutta. Positiivinen kierre siis.
- ...
Töllli kirjoitti:
Käyttäytymällä itsevarmasti positiiviset kokemukset lisääntyvät, mikä kasvattaa aitoa itsevarmuutta. Positiivinen kierre siis.
Meinasin että kyllä se totuus paljastuu ennen kuin päästään siihen positiiviseen kokemukseen asti.
Sitä paitsi tarvit itsevarmuutta, että voisit esittää jotain muuta kuin oikeasti olet. - Töllli
... kirjoitti:
Meinasin että kyllä se totuus paljastuu ennen kuin päästään siihen positiiviseen kokemukseen asti.
Sitä paitsi tarvit itsevarmuutta, että voisit esittää jotain muuta kuin oikeasti olet.Luitko listan? Ota siitä mallia:
- puhu hitaammin, vaikutat itsevarmemmalta
- uskalla sanoa ei, vaikutat itsevarmemmalta
jne...
Itsevarmuus on pitkälti käyttäytymismalli.
Positiivinen kokemus alussa voi olla esimerkiksi että nainen juttelee sinulle yli puoli minuuttia. Pitää aloittaa pienistä jutuista. - opittu malli
... kirjoitti:
Sitä paitsi tarvit itsevarmuutta, että voisit esittää jotain muuta kuin oikeasti olet.Itsevarmuus ja epävarmuus ovat opittuja malleja, eivät siis todellinen itse. Epävarmuus voi johtua vaikkapa super dominoivista ja yliankarista vanhemmista, jotka eivät koskaan antaneet lapsen kokeilla asioita itse. Nujertamalla kasvatetut lapset oppivat betoiksi takapuolensa kautta, kun omasta dominanssista rangaistaan aina selkäsaunalla.
- betasalpaaja.
opittu malli kirjoitti:
Itsevarmuus ja epävarmuus ovat opittuja malleja, eivät siis todellinen itse. Epävarmuus voi johtua vaikkapa super dominoivista ja yliankarista vanhemmista, jotka eivät koskaan antaneet lapsen kokeilla asioita itse. Nujertamalla kasvatetut lapset oppivat betoiksi takapuolensa kautta, kun omasta dominanssista rangaistaan aina selkäsaunalla.
Totta. Vähän surullista, että moni täälläkin aina tuntuu pitävän jotain epävarmuutta ja itsetunnottomuutta "omana itsenä", josta ei haluta luopua, koska muu olisi teeskentelyä.
- betasalpaaja.
Tietenkään kaikista ei tule rättipittejä tuosta vaan yrittämällä, mutta melko varmasti jokainen ihminen pystyy kehittämään sosiaalisia taitojaan ja itsevarmuuttaan nykyistä tasoaan paremmalle.
- .........
Joo. Onhan noi ihan hyviä yksittäisiä pointteja. Pitkälti samoja mitä niissä pelimiesoppaissakin kerrotaan.
Noiden muuttamisessa on vaan yksi vika.. Vaikka tietoisesti pystyis yrittämään välttää yksittäisten virheiden tekemistä, niin...
Se että tietoisesti keskittyy estämään luonnollista käytöstään, tarkoittaa että ei pysty enää keskittymään esim. siihen deitin kanssa keskusteluun. Jos ajattelee kokoajan että älä nyt näplää mitään pientä sormillasi, älä katsele ymprillesi, keskity katsomaan deittiä, niin huomaa että on menny kaikki ohi siitä mitä deitti sano. On vaan typeränä hiljaa tuijotellu siinä ja miettinyt ihan muita asioita kuin sitä mistä keskusteltiin.
Riittävällä harjoittelulla ne ehkä alkais hieman muuttua automaattisemmaksi toiminnaksi, jolloin niiden välttely ei vaatisi niin suurta keskittymistä.
Toisekseen, noi on todellakin luontaisia reaktioita ihan omaan aivokemiaan ja hormoneihin, yms. Niitä ei vaan oikein voi järkevästi estää, jollei estä sitä pohjalla olevaa syytä niihin. Eli sitä epäitsevarmuutta ja pelokkuutta, jne. Ja ne taas tulee pitkälti luonteesta ja siitä uudesta tilanteesta. Epäitsevarmakin henkilö on luultavasti melko varma silloin kun on itselleen tutussa tilanteessa eikä koe mitään stressiä siitä että millaisen kuvan itsestään antaa.
Ihminen ei voi vain päättää vaihtaa luonnettaan. Sitä voi vain yrittää hillitä.
Alkoholihan on tunnetusti se yksi millä noita pidetään kurissa. Tarpeeksi promilleja veressä niin kaikki liikkeet muuttuu hieman rennon laiskoiksi. Ei kädet vapise, ei tule hermostuneena hypisteltyä mitään, yms. Jos ei halua olla kännissä, joka antaa vähän huonoa kuvaa, niin sitten varmaan vaan ne betasalpaajat tai muut lääkkeet vois hoitaa homman kotiin.
On hyvä tiedostaa noi asiat, ja ainakin jos huomaa tekevänsä jotain noista, yrittää lopettaa se ja rentoutua hieman. Mutta käytännössä jokaisen luonne on se mikä se on. Sen muuttaminen on todella suuri urakka. Se ei muutu pelkästään tarkkailemalla ja tietoisesti hillitsemällä niitä luonteen ulkoisia tunnusmerkkejä.- ...
"Ihminen ei voi vain päättää vaihtaa luonnettaan. Sitä voi vain yrittää hillitä. "
Tätä ihan samaa minäkin olen yrittänyt sanoa, mutta pelimiesoppeja joka väliin tunkevat ei vaan tunnu tätä ymmärtävän.
Jos voit olla jotain ihan muuta kuin olet, olet ainakin jossain määrin psykopaattinen persoona. Heille noi pelimiesopit varmaan toimivat, kun joku muu vaan kertoo millaista roolia pitää esittää. - Töllli
Olen samaa mieltä että kyseessä on suuri urakka. Ja mielestäni kyseessä on kuin tanssin opettelu: alussa pystyy keskittymään vaan askeleisiin eikä esimerkiksi tanssipain kanssa jutteluun. Harjoittelulla askeleet alkavat tulla selkärangasta jolloin keskittymistä riittää jutusteluunkin.
- betasalpaaja.
... kirjoitti:
"Ihminen ei voi vain päättää vaihtaa luonnettaan. Sitä voi vain yrittää hillitä. "
Tätä ihan samaa minäkin olen yrittänyt sanoa, mutta pelimiesoppeja joka väliin tunkevat ei vaan tunnu tätä ymmärtävän.
Jos voit olla jotain ihan muuta kuin olet, olet ainakin jossain määrin psykopaattinen persoona. Heille noi pelimiesopit varmaan toimivat, kun joku muu vaan kertoo millaista roolia pitää esittää.Betauroksen tunnusmerkkejä nuokin:
Never try something different.
Never be adventurous.
Fear making mistakes.
A beta male has a negative attitude about life. They have a hard time seeing the positive side or positive outcomes in life. They are always nagging, complaining and moaning about small negative issues and never do anything to resolve them.
Always reply to criticism and become defensive.
Always worry about the future.
Become critical and rarely see a positive in any situation.
Always makes excuses in life for things he can’t do.
Is very insecure and cares about what others think of him.
- ätmi
Siinäpä tosiaan pitkä lista siitä, millaiseksi miehen tulee muuttaa itsensä, jos haluaa rakkautta.
Tässä naisen lista:
-mene ulos- betasalpaaja.
Jos onnistut välttämään betastatuksen, niin siitä on muutakin hyötyä kuin naisensaanti. Myös miehet kunnioittaa sinua enemmän, olet tyytyväisempi itseesi ja elämääsi, uskallat tehdä asioita joita olet aina halunnut tehdä muttet uskaltanut, onnistut näissä asioissa todennäköisemmin jne.
- bullshit....
Täyttä roskaa, amerikkalaista pseudopsykologiaa.
Jos pieni ujous tai epävarmuus estäisi naisen saannin, Suomen kansa olisi kuollut sukupuuttoon jo ajat sitten. Sen sijaan jos teennäisesti esittää olevansa jokin ihme alfa, niin kunnon ihmissuhdetta tuskin saa rakennettua.- Hsuq
Mistä ihmeestä keksit tuon teennäisyyden? Uuden taidon opettelu on aina uuden opettelua.
- mieltä avartavaa
Hieno lista! Olen pitänyt itseäni puolialfana johtuen hyvistä kognitiivisista ominaisuuksistani mutta listan nähtyäni iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, miksi en ole saanut iskettyä naisia. Vaatimattomat parikymmentä kohtaa sopi minuun..
Kysymys minulle (ja muille samanlaisille) kuuluukin, haluanko sitten aloittaa vuosia kestävän projektin jonka avulla pääsisin suurimmasta osasta eroon vain miellyyttääkseni naisia? Siinä mielessä edelleen pidän itseäni alfana että asetan itse omat tavoitteeni, naiset eikä kukaan muu aseta minulle rimaa tietylle korkeudelle ja sano hyppää.- Akssis
Ei välttämättä paljosta kiinni. Esim. Uskaltaa koskettaa naisia -kohta on tärkeä, jota ilman päätyy takuulla friendzonelle vaikka muuten olisiki alfa-käytöstä.
- betasalpaaja.
Epävarmuudesta eroon pääsemisessä luulis olevan muitakin etuja kuin pelkkä naisen saanti.
- betasalpaaja.
Harkitseminen ja itsevarmuushan ei sulje mitenkään toisiaan pois.
Kysytkö nyt oikeasti mitä käytännön apua itsevarmuudesta on, vai yritätkö vain oikeuttaa oman muutoshaluttomuutesi? Aika ilmiselvästihän epävarmuuden poisto auttaa mm. siihen, että uskaltaa käydä yksin risteilyillä ilman, että murehtii mitä kotiseudun tyypit ajattelee siitä. Tai mitä ikinä haaveita sulla onkaan, joita et uskalla toteuttaa, koska pieni peikko päässäsi kuiskaa, että ei kannata ja rationalisoit sille sitten kymmenen hyvää syytä, jolla oikeutat pelkosi.
- 6+16
Ymmärrän kyllä, että perusluonnetta ei ihan tuosta noin muuteta. Ärsyttää kuitenkin vähän tuo ainainen vänkääminen siitä, että jos luonteelleen tai käytökselleen yhtään mitään yrittäisi tehdä, niin sehän olisi heti teennäistä. Menee vähän samaan lokeroon sen väittämän kanssa, että on muka hyväksi sanoa aina asiat suoraan ja rehellisesti ja kuvitellaan, että käytöstavat ja kohteliaisuus ovat taas jotain teennäisyyttä, jota pitäisi välttää. Kyllä voi olla aito ihminen, vaikka ottaisikin toiset huomioon ja ehkä pyrkisi vähän itseään kehittämään taikka hillitsemään tilanteesta riippuen.
Ärsyttää tosin myös ainainen itsevarmuuden tärkeyden korostaminen. Ehkä se johtuu omasta itsevarmuuden puutteesta, mutta minusta itsevarmat ihmiset ovat monesti vähän turhan dominoivia eivätkä osaa oikein huomioida varsinkaan niitä vähemmän itsevarmoja tyyppejä. Totta kai vaikkapa itsevarma puheenpitäjä on vakuuttavampi ja helpompi seurata kuin epäitsevarma, mutta sellainen jatkuva "tiedän mitä teen ja olen helvetin hyvä siinä" -ajattelutapa on minusta vähän luotaantyöntävä.
Kokemuksen tuoma itsevarmuus ja rutiinit tietysti aina näkyy, mutta enpä nyt tiedä, haluaisinko miestä, joka käyttäytyy naisen liehittelyssä sen oloisesti, että on siitä puuhasta paljonkin kokemusta... sehän vaikuttaisi jo pelimieheltä. Tuskin haluaisin. Ei se ujostelu ja epävarmuuden näyttäminen mikään välitön turn-off ole, mutta jos ujous on sitä luokkaa, ettei saa sanaa suustaan ja välttelee katsetta ja kosketusta jatkuvasti, niin sitten kyllä alkaa tulla raja vastaan.- ...
No se nyt vaan on loppujen lopuksi ainoa asia millä on merkitystä, se itsevarmuus. Se, tunteeko itsensä voittajaksi vai luuseriksi.
- ...
Se vielä, että ei sitä ole tarkoituskaan nähdä sitä että se itsevarmuus on kokemuksen tuomaa ja rutinoitunutta. Senhän nimenomaan pitääkin vaikuttaa luontevalta.
- betasalpaaja.
Aidosti itsevarma uskaltaa antaa tilaa muillekin. Liika dominoivuus kertoo piilevästä epävarmuudesta. On pakko olla esillä ja ykkösenä ettei vaan muut pidä luuserina tms.
- 6+16
... kirjoitti:
No se nyt vaan on loppujen lopuksi ainoa asia millä on merkitystä, se itsevarmuus. Se, tunteeko itsensä voittajaksi vai luuseriksi.
Tuossa on kyse itsetunnosta. Voi tuntea itsenä sisimmässään ihan arvokkaaksi ihmiseksi, vaikkei sosiaalisissa tilanteissa aina osaisikaan käyttäytyä itsevarmasti. Yleensähän nämä tosin kulkevat aikalailla käsi kädessä, joten jos nyt en takerru tähän enempää, niin...
Tarkoitatko, että se on ainoa asia jolla on merkitystä naisten saannissa, vai ainoa asia jolla on ylipäänsä miellyttävän elämän kannnalta merkitystä? Onhan se varmasti kurjaa, jos koko ajan tuntee olonsa luuseriksi. - 6+16
betasalpaaja. kirjoitti:
Aidosti itsevarma uskaltaa antaa tilaa muillekin. Liika dominoivuus kertoo piilevästä epävarmuudesta. On pakko olla esillä ja ykkösenä ettei vaan muut pidä luuserina tms.
Kyllä hyvin dominioivatkin ihmiset voivat olla ihan oikeasti ja aidosti itsevarmoja. Minä ehkä vähemmän itsevarmana sitten miellän jo sellaisen normaalin itsevarman käytöksen dominoivaksi. Tavallaan ihan miellyttäviä ihmisiä, mutta vaan sen verran erilaisia kuin itse olen, että ei oikein sellaista syvällisempää yhteyttä tuontyyppisiin muodostu kovin helpolla.
- ...
6+16 kirjoitti:
Tuossa on kyse itsetunnosta. Voi tuntea itsenä sisimmässään ihan arvokkaaksi ihmiseksi, vaikkei sosiaalisissa tilanteissa aina osaisikaan käyttäytyä itsevarmasti. Yleensähän nämä tosin kulkevat aikalailla käsi kädessä, joten jos nyt en takerru tähän enempää, niin...
Tarkoitatko, että se on ainoa asia jolla on merkitystä naisten saannissa, vai ainoa asia jolla on ylipäänsä miellyttävän elämän kannnalta merkitystä? Onhan se varmasti kurjaa, jos koko ajan tuntee olonsa luuseriksi.Minusta itsevarmuus on käytännössä sama kuin itsetunto. Tarkemmin sanottuna itsetunto implikoi itsevarmuutta. Eli hyväitsetuntoinen on aina itsevarma, mutta itsevarmaa voi myös esittää. En usko, että hyväitsetuntoinen olisi sosiaalisissa tilanteissa epävarma - siis itsevarman vastakohta.
Tarkoitan nimenomaan sitä että itsevarmuus on ainoa asia millä on miellyttävän elämän kannalta merkitystä. Ja nimenomaan itsevarmuus, sillä itsevarmuuden feikkauskin voi auttaa selviämään haasteista, jotka epävarmana tuntuvat mahdottomilta. - 6+16
... kirjoitti:
Minusta itsevarmuus on käytännössä sama kuin itsetunto. Tarkemmin sanottuna itsetunto implikoi itsevarmuutta. Eli hyväitsetuntoinen on aina itsevarma, mutta itsevarmaa voi myös esittää. En usko, että hyväitsetuntoinen olisi sosiaalisissa tilanteissa epävarma - siis itsevarman vastakohta.
Tarkoitan nimenomaan sitä että itsevarmuus on ainoa asia millä on miellyttävän elämän kannalta merkitystä. Ja nimenomaan itsevarmuus, sillä itsevarmuuden feikkauskin voi auttaa selviämään haasteista, jotka epävarmana tuntuvat mahdottomilta.Sikäli eri asia, että hyväkään itsetunto ei tuo varmuutta jok'ikiseen tilanteeseen. Epävarma voi olla, vaikka itsetunto sinänsä hyvä olisikin. Silloin ei ajattele, että on surkea luuseri jos epäonnistuu (kuten silloin, jos itsetunto on huono), mutta kuitenkin epäilee, että jostain syystä x ei tilanne ehkä suju niin kuin haluaisi.
Toisaalta jos on todella heikko itsetunto, niin ei varmaan kovin monessa tilanteessa silloin voi kovin itsevarmakaan olla.
Kyllä itsevarmuus varmasti elämää helpottaisi. Mutta sitä tosiaan voi kehittää (itsetuntoa samoin) vaikka täällä ketjussa ja palstalla ylipäänsä kovasti muuta väitetäänkin.
- Minä puolestani en halua
olla alfa. Minua ei sitä paitsi kiinnosta edes naiset joihin nuo temput tehoavat
- Ne tehoavat KAIKKIIN
naisiin, koska ovat silkkaa biologiaa. Nainen ei voi mitään eläimelliselle vaistolleen ja halulleen.
- 6+16
Ne tehoavat KAIKKIIN kirjoitti:
naisiin, koska ovat silkkaa biologiaa. Nainen ei voi mitään eläimelliselle vaistolleen ja halulleen.
Miksei voi? Kyllä minä ainakin voin. Vaikka joku olisi seksuaalisesti kiihottava, niin ei minulla ole mitään pakottavaa tarvetta lähteä sellaisen matkaan. Ihminen on siitä hauska olento, että nimenomaan juuri voi vastustaa eläimellistä vaistoa ja haluaan, koska ajattelu on sen verran kehittynyttä, ettei elämä pyöri pelkkien alkeellisimpien tarpeiden tyydyttämisen ympärillä.
- Yeuhhua
Ne tehoavat KAIKKIIN kirjoitti:
Juuri näin. Niin kuin ei mieskään sille mitään voi, että tuntee hottiksiin enemmän vetoa. Biologiaa.
- betasalpaaja.
6+16 kirjoitti:
Miksei voi? Kyllä minä ainakin voin. Vaikka joku olisi seksuaalisesti kiihottava, niin ei minulla ole mitään pakottavaa tarvetta lähteä sellaisen matkaan. Ihminen on siitä hauska olento, että nimenomaan juuri voi vastustaa eläimellistä vaistoa ja haluaan, koska ajattelu on sen verran kehittynyttä, ettei elämä pyöri pelkkien alkeellisimpien tarpeiden tyydyttämisen ympärillä.
Se on syy siihen miksi moni ätmi joutuu kamusektorille, kun toimivat betaurosmaisesti. Jotkut ihan pienet jutut, eleet, sanat, toimintatavat voivat olla turn off vaikka mies olisi muuten ihan fiksu ja mukava. Jos sinä saat naisia muutenkin, niin eihän siinä sitten mitään, mutta jos ihmettelet miksei naismenestystä ole tai miksi saat kuulla aina sen "ollaan vain kavereita, susta saa joku joskus hyvän miehen" -litanian, niin sitten voi miettiä miksi näin on ja ehkä muuttaa asiaa.
- PlayTheGame
Otetaanpa hyvä esimerkki. Tässä videossa hammaslääkäri ja pelimies yrittävät flirttailla naisten kanssa. Piilokamera paljastaa armota miten käy ellei osaa Peliä.
0.50
https://www.youtube.com/watch?v=HGEO6ig8WsM
Haluatko olla se mies jonka kuuluu tietää paikkansa ja odottaa vuoroaan? Vai se mies joka kävelee kuumimman gimman kanssa baarista ulos? Niinpä. - betasalpaaja.
PlayTheGame kirjoitti:
Otetaanpa hyvä esimerkki. Tässä videossa hammaslääkäri ja pelimies yrittävät flirttailla naisten kanssa. Piilokamera paljastaa armota miten käy ellei osaa Peliä.
0.50
Haluatko olla se mies jonka kuuluu tietää paikkansa ja odottaa vuoroaan? Vai se mies joka kävelee kuumimman gimman kanssa baarista ulos? Niinpä.Ihan hyvä video, mutta porukan pitäisi lakata käyttämästä tuota "niinpää" juttujensa lopussa. Se on vähän sama kuin taputtaisi omalle jutulleen.
- ----
PlayTheGame kirjoitti:
0.50
Haluatko olla se mies jonka kuuluu tietää paikkansa ja odottaa vuoroaan? Vai se mies joka kävelee kuumimman gimman kanssa baarista ulos? Niinpä.Mitähän varten nuo pua-tyypit huokuu aina sellaista douchebag vibaa? Tuokin näyttää joltain miami vicesta karanneelta kokaiinijupilta.
Muutenkin mietityttää tuo kun käytetään esimerkkeinä näitä bilehilenaisia. - PlayTheGame
---- kirjoitti:
Mitähän varten nuo pua-tyypit huokuu aina sellaista douchebag vibaa? Tuokin näyttää joltain miami vicesta karanneelta kokaiinijupilta.
Muutenkin mietityttää tuo kun käytetään esimerkkeinä näitä bilehilenaisia."Muutenkin mietityttää tuo kun käytetään esimerkkeinä näitä bilehilenaisia."
Mitä tarkoitat bilehilenaisilla?
Kun olin itsekin romanttinen ATM, elin kuvitelmassa että on lutkamaisia bilettäjiä ja kunnon tyttöjä joihin ei pelimiesjutut pure. Kun vähän katseli ympärilleen niin huomasi että kun mennään ulos niin säntilliset hammaslääkäriopiskelijat, konservatiiviset opettajat ja uskistytöt käyttäytyivät samalla tavalla: mä olin hyvä mies mutta ei vaan ole sitä kemiaa, mutta pelimiehen kanssa sitä kemiaa olikin ja hupsista miten kävikään. Noikin naiset käyttäytyy kylmän asiallisesti hammaslääkärin seurassa. Mutta kun pelimies tulee juttuseille, niin...
Tarinan opetus: noi on ihan kaikenlaisia naisia. Osa ehkä bilettää joka viikonloppu, osa saattaa olla töissä ala-asteen opettajana ja käy baarissa revittelemässä pari kertaa vuodessa. Jos et ole hakemassa seinäruusua, jonka ulkonäkö ei sitten ole useimpien miesten toiveiden mukainen, sun pitää hyväksyä että naiset on tuommoisia. Joko haluat osasi, tai sitten jäät ilman. Oma valinta.
Toi video näyttää loistavasti miten naiset luokittelee miehet. Jos sä olet kiltti betamies, sun odotetaan käyttäytyvän sen mukaisesti. Et iske naisia, flirttaile, jne. Odotat vaihtoaitiossa kunnes naiset on juoksunsa juosseet ja hakevat elättäjää joskus kolmevitosina. Tai sä voit olla "se mies" joka takuulla iskee ja flirttaa minkä ehtii, ja menee naimisiin sen kuumimman gimman kanssa sitten kun 20-vuotiaat alkaa kyllästyttämään. Mä olen tehnyt valintani.
- Alf. A. Romeo
-ei uskalla olla oma itsensä naisten seurassa
-pelkää etteivät muut hyväksy itseä sellaisena kuin on
-opiskelee hikihatussa amerikkalaista huuhaakijallisuutta, miten esiinnytään itsevarmasti
Meno vitun alfa! - BETA LÖYTYI!
CHEEK ON BETA!!!!!!!!!!!!!!
"Smiling too much. Smiling at every little thing signals to other men that you are not a threat." - No joo
Olipas hevonpaskaa:
" A person that lacks self confidence will:
Give reasons for his actions.
Try to be a perfectionist.
Always reply to criticism and become defensive.
"
MItäh?!
Eli heikko itsevarmuinen kertoo syyt omille toimilleen, yrittää olla perfektionisti ja vastaa kritiikkiin ja puolustaa itseään?
Totaalista BS:ää.
Noista ylemmistä ei oikeastaan osunut yksikään kohta, mutta itsevarmuutta ei määritellä sillä että henkilö ei vastaa kritiikkin, ei kerro syitä toimilleen ja ei yritä suoriutua täydellisesti.
Jonkun täyden nollan tekemä artikkeli joka kuvittelee olevansa jotakin itse.- betasalpaaja.
Tuo kohta tarkoittaa varmaan sitä, että beta keksii kaikenlaisia selityksiä sille miksei toimi tietyllä tavalla ja on jatkuvalla puolustuslinjalla, eikä kykene ottamaan vastaan rakentavaa palautetta. Eli sitä mitä tässäkin ketjussa näkee. Tuo perfektionistikohta tuntuu vähän oudolta, mutta tulee mieleen palstan "Joku vaan", joka ei suostu mihinkään jos ei saa kaikkia maailman seksikkäimpiä naisia. Ehkä tuo on sitä betan perfektionismia, joka lamauttaa toiminnan. Alfa tekee, eikä selittele.
- No joo
betasalpaaja. kirjoitti:
Tuo kohta tarkoittaa varmaan sitä, että beta keksii kaikenlaisia selityksiä sille miksei toimi tietyllä tavalla ja on jatkuvalla puolustuslinjalla, eikä kykene ottamaan vastaan rakentavaa palautetta. Eli sitä mitä tässäkin ketjussa näkee. Tuo perfektionistikohta tuntuu vähän oudolta, mutta tulee mieleen palstan "Joku vaan", joka ei suostu mihinkään jos ei saa kaikkia maailman seksikkäimpiä naisia. Ehkä tuo on sitä betan perfektionismia, joka lamauttaa toiminnan. Alfa tekee, eikä selittele.
Etkös sinä juuri selittele jonkun muka-alfan tekstejä? :D
Kyllä nuo kohdat ja monet muutkin ovat hevonpaskaa.
Ihmisethän näitä älyttömyyksiä laatii joissa kerrotaan miten olla alfa ja betta ja gammaa blah-blah.
"Alfa tekee, eikä selittele. "
Alfoja ei ole olemassa. Piste. - betasalpaaja.
No joo kirjoitti:
Ihmisethän näitä älyttömyyksiä laatii joissa kerrotaan miten olla alfa ja betta ja gammaa blah-blah.
Alfoja ei ole olemassa. Piste.Tuossa ylempänä on linkattu National Geographicin dokkariin aiheesta. Ihan mielenkiintoinen. Suosittelen.
- Esksak
No joo kirjoitti:
Alfoja ei ole olemassa. Piste.Ihmiset "laatii" aivain yhtälaisesti myös fysiikan lait seuraamalla miten maailma toimii. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
- Teaig
Esimerkki vääränlaisesta perfektionismista:
"En lähesty naista koska en tiedä mitä sanoisin."
Ahaa, no tässä sulle kaksi openeria.
"En lähesty naista koska en tiedä kumman openerin valitsisin." - No joo
Esksak kirjoitti:
Ihmiset "laatii" aivain yhtälaisesti myös fysiikan lait seuraamalla miten maailma toimii. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Vertaat fysiikan lakeja sosiologiaan tai johonkin psykologiaan?
Hävisit juuri väittelyn. - No joo
betasalpaaja. kirjoitti:
Tuossa ylempänä on linkattu National Geographicin dokkariin aiheesta. Ihan mielenkiintoinen. Suosittelen.
No sittenhän tuo sivusto on JUMALALTA PERÄISIN kun on ihan national geographicin dokkari.
- Alfoja ei tarvita
Sanoisin että tuossa artikkelissa menee sekaisin myös introverttien ja ekstroverttien ominaisuudet, kuin betojen ja alfojen.
Alfa on pohjimmiltaan psykologinen ominaisuus, jonka vain dominoiva ekstrovertti voi täyttää. Siksi on luonnollista, että ekstroverttien ominaisuuksia pidetään alfojen ominaisuuksina. Vain ekstrovertilla riittää kiinnostusta ja halua dominoida toisia ihmisiä ja olla siten todellinen alfa. Mutta myös introvertti voi olla dominoiva. Dominoiva introvertti on ennenkaikkea sisältäohjautuva toisin kuin apinoiden kuninkaana hallitseva ekstrovertti serkkunsa.
Tämän vuoksi dominanssin opettelu on myös introvertille on tärkeää, vaikkei introverteista koskaan lauman alfaa tulekaan. On parempi olla sisältäohjautuva itsemääräytyvä yksilö, kuin alistua ulkoaohjautuvaksi laumasieluiseksi seuraajaksi. Sitäpaitsi introvertit ovat tutkitusti ekstrovertteja älykkäämpiä. On perverssiä ja irvokasta, että tässä maailmassa tyhmät hallitsevat älykkäämpiään ja älykkäämmät vieläpä alistuvat siihen.
Ekstroverteilla alfoilla on aina kätyrit ja kannustajat ympärillä, ovathan he laumasielun sydämessä. Siksi dominoivan introvertin täytyy olla henkisesti sitäkin vahvempi, koska laumasieluiset pikkukätyrit eivät tule nuolemaan hänen persettään. Sisältäohjautuvuus on kuitenkin sellainen saavutus, että introvertin kannattaa tavoitella ikiomaa dominanssia murehtimatta siitä, mitä muut yksinäisestä nuoresta miehestä saattavat ajatella.
Introverttien ei tarvitse olla kilttejä ja alistuneita seuraajia. Meillä on sama oikeus olla rajoja rikkovia pahoja poikia, välittämättä siitä mitä muut meistä ajattelevat. Perfektionismi ja rationaalisuus eivät ole betan ominaisuuksia, vaan usein ne tulevat introverttiyden myötä. Rikos on siinä, että me introvertit alistumme liian usein betoiksi, kun voisimme olla sisältäohjautuvia itsedominoivia yksilöitä, mihin ekstrovertit alfa-apinat eivät henkisesti kykene.- Naisasialooseri.
Ne kaikista pahimmat pojat löytyvätkin juuri pienten introverttien silmälasipäisten miesten joukosta eikä heillä ole ketään ympärillä paitsi netissä samassa asemassa olevat vihaiset AT-miehet.
- Naisasialooseri.
Itse olen ainakin ollut jokaikisessä naisjutussani kaukana itsevarmasta, hyväitsetuntoisesta ja dominoivasta ja aina nainen on joutunut olemaan se mies. Mistähän mahtaisi johtua, että olen naisjuttuja saanut olemalla kaukana alfauroksesta käytökseltäni?
Tämä kertookin siitä, että itsevarmuus on tyhjää sananhelinää,jota nuo huuhaapuat sun muut alfauroksista saarnaavat käyttävät, jotta saisivat tyhmiltä rahat pois.
Itsevarmuus on tyhjää, olematonta, antimateriaa, jota ei voi mitata millään eikä siitä saa otettua kiinni käsillään. Ihan samalla tavalla kuin"kemiakin"ja"pilke silmäkulmassa"ja jenkkien paljon käyttämä termi"game" mitä ikinä se sitten on tarkoittavinaankaan, ilmeisesti jotain pelimiestemppuja.
Menkää vaikka loveshy.forumille lukemaan, niin kaikki ovat täysin samaa mieltä kanssani, että nuo em. jutut ovat puhdasta huuhaata ja niillä ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.- betasalpaaja.
Koko tuo "love shy"-käsite on huuhaata.
Sullahan oli hyvä kroppa ja olet kehunut ulkonäköäsi muutenkin. Kyllä sillä voi saada naisia, vaikka olisi vähän epävarmempi. Mutta sitten kuitenkin valitat ätmiyttäsi, eli beta olet kuitenkin, juuri epävarmuutesi vuoksi. Yritäs nyt päättää mikä olet. - Naisasialooseri.
betasalpaaja. kirjoitti:
Koko tuo "love shy"-käsite on huuhaata.
Sullahan oli hyvä kroppa ja olet kehunut ulkonäköäsi muutenkin. Kyllä sillä voi saada naisia, vaikka olisi vähän epävarmempi. Mutta sitten kuitenkin valitat ätmiyttäsi, eli beta olet kuitenkin, juuri epävarmuutesi vuoksi. Yritäs nyt päättää mikä olet.Loveshyness ei ole huuhaata vaan ihan olemassa oleva psyykkinen häiriötila, lääketieteellinen tila, joka vaikuttaa about 1,5% pelkästään Amerikkalaisista miehistä eli puhutaan yli kahdesta miljoonasta miehestä.
Se on ihan selvä mielisairaus koska siinähän on kyse maailman luonnollisimmasta asiasta, perustarpeesta, jota mies on kykenemätön toteuttamaan kyseisen sairauden takia. - betasalpaaja.
Naisasialooseri. kirjoitti:
Loveshyness ei ole huuhaata vaan ihan olemassa oleva psyykkinen häiriötila, lääketieteellinen tila, joka vaikuttaa about 1,5% pelkästään Amerikkalaisista miehistä eli puhutaan yli kahdesta miljoonasta miehestä.
Se on ihan selvä mielisairaus koska siinähän on kyse maailman luonnollisimmasta asiasta, perustarpeesta, jota mies on kykenemätön toteuttamaan kyseisen sairauden takia.Voihan sitä sairausluokituksia keksiä tuollaisille asioille kuin ujous, huono itsetunto jne. Vai luokiteltaisiinko tuo fobioiden kohdalle korkeapaikankammon ja araknofobian rinnalle seksin, naisten ja läheisyyden kammo?
- ...
betasalpaaja. kirjoitti:
Voihan sitä sairausluokituksia keksiä tuollaisille asioille kuin ujous, huono itsetunto jne. Vai luokiteltaisiinko tuo fobioiden kohdalle korkeapaikankammon ja araknofobian rinnalle seksin, naisten ja läheisyyden kammo?
Ikävää syyllistämstä ja vääristelyä. Loveshy ei tarkoita että kammoaisi noita asioita, vaan pelkää torjuntaa tmv seurauksia niin kovasti ettei läheisyydenhaku voi sitä voittaa. Siinä mielessä se voisikin olla fobia.
Pikainen googlettaminen toi jo aika hyvin osuvan tunnistetun fobiankin:
Kakorrhaphiophobia- Fear of failure or defeat. - Naisasialooseri.
... kirjoitti:
Ikävää syyllistämstä ja vääristelyä. Loveshy ei tarkoita että kammoaisi noita asioita, vaan pelkää torjuntaa tmv seurauksia niin kovasti ettei läheisyydenhaku voi sitä voittaa. Siinä mielessä se voisikin olla fobia.
Pikainen googlettaminen toi jo aika hyvin osuvan tunnistetun fobiankin:
Kakorrhaphiophobia- Fear of failure or defeat.Ei ihan noinkaan. Loveshyness tarkoittaa nimemomaan fobiaa seksuaalisia suhteita kohtaan, ei pelkkää torjunnan pelkoa.
Ja se voitaisiin kyllä luokitella korkeanpaikankammon ja araknofobian rinnalle ja mielestäni on erittäin ironista, että em. fobiat on luokiteltu sairauksiksi vaikka on mijloona kertaa luonnollisempaa pelätä sitä korkaa paikkaa tai myrkyllisiä hämähäkkejä kuin maailman luonnollisinta asiaa eli seksiä, jonka pelkoa ei millään suostuta luokittelemaan sairaudeksi. - Tleigj
Ei ihan noinkaan. Loveshyness tarkoittaa nimemomaan fobiaa seksuaalisia suhteita kohtaan, ei pelkkää torjunnan pelkoa.
Ja se voitaisiin kyllä luokitella korkeanpaikankammon ja araknofobian rinnalle ja mielestäni on erittäin ironista, että em. fobiat on luokiteltu sairauksiksi vaikka on mijloona kertaa luonnollisempaa pelätä sitä korkaa paikkaa tai myrkyllisiä hämähäkkejä kuin maailman luonnollisinta asiaa eli seksiä, jonka pelkoa ei millään suostuta luokittelemaan sairaudeksi.Sanotaanko, että seksinpelko on huonosti periytyvää sorttia.
- Joku vaan
"Se on syy siihen miksi moni ätmi joutuu kamusektorille, kun toimivat betaurosmaisesti. Jotkut ihan pienet jutut, eleet, sanat, toimintatavat voivat olla turn off vaikka mies olisi muuten ihan fiksu ja mukava. Jos sinä saat naisia muutenkin, niin eihän siinä sitten mitään, mutta jos ihmettelet miksei naismenestystä ole tai miksi saat kuulla aina sen "ollaan vain kavereita, susta saa joku joskus hyvän miehen" -litanian, niin sitten voi miettiä miksi näin on ja ehkä muuttaa asiaa."
Jotkut pienet jutut voivat olla sitä ja tätä ja tota ja niin edelleen.
Komea, hyväkroppainen, seksikäsääninen, pitkä, karismaattinen, sosiaalinen, isokaluinen, jne. mies käyttäytyy tietyllä tavalla ja saa pillua ihan niin paljon kuin huvittaa kauniilta naisilta.
Mutta kun päinvastainen mies käyttäytyy samalla tavalla, niin hän ei saakaan. Miksi ei?
Koska hän ei ole komea, hyväkroppainen, seksikäsääninen, pitkä, lihaksikas, harteikas, karismaattinen, isokaluinen, seksuaalisesti viehättävä ja karismaattinen mies. Tässä on se ero. Kuka tahansa mies voi käyttäytyä noin, eikä saa pillua kuin aniharvalta naiselta. Mutta kun taas päinvastainen mies käyttäytyy niin, niin hän saakin yllättäen pillua ihan niin paljon kuin huvittaa lukemattomilta kauniilta naisilta.
Mitä nuo sinun mainitsemasi ilmeet, eleet, sanat, jne. sitten oikein ovat? Kun ERITTÄIN SEKSIKÄS mies katselee naista tietyllä tavalla, nainen kiihoittuu ja tustumisen jälkeen mies saa pillua. Mutta kun taas päinvastainen mies tekee samoin, niin nainen kokee sen heti kiusalliseksi. ERITTÄIN SEKSIKÄS mies taas sanoo naiselle jotain ja tiedossa on tutustumisen jälkeen pillua niin paljon kuin mies haluaa. Mutta kun taas päinvastainen mies tekee samoin, niin nainen vain ahdistuu, kun mies on seksuaalinen häntä kohtaan.
Eli ei tässä ole kyse mistään eleistä, ilmeistä, sanoista, jne. Merkitystä on siis nimenomaan sillä, että MINKÄLAINEN mies tekee noin. Erittäin seksikäs, komea ja naisten haluama mies toimii noin ja saa edelleen sitä pillua kauniilta naisilta niin paljon kuin haluaa. Mutta kun taas täysin päinvastainen mies tekee samoin, niin ei saa välttämättä keneltäkään.
Ei se ero löydy pelkästään siitä käytöksestä, katseista, ilmeistä, eleistä, jne. pelkästään. Siitä, minkälainen se mies on, riippuu se, miten naiset reagoivat. Kun mies todellakin on sellainen, joka ei naista kiinnosta, niin hän voi haluta PELKKÄÄN kaverisuhteeseen, mutta ei mihinkään muuhun, koska mies ei kiinnosta seksuaalisesti.
Mutta jos mies on ERITTÄIN SEKSIKÄS ja todella haluttu naisten keskuudessa, niin johan nainen vain kiihoittuu entistä enemmän. Huomaa siis ero, ei pelkkä käyttäytyminen mitään ratkaise, vaan TIETYNLAISEN miehen käyttäytyminen.
Eroa tulee siis jo pelkästään niissä katseissa. Kun komea, seksikäs, lihaksikas, harteikas ja pitkä, voimakas mies katsoo naista sillä silmällä, niin nainen vain kiihoittuu ja kiihoittuu. Lopulta heidän välilleen syntyy keskustelusuhde, jolloin paljastuvat miehen sosiaaliset taidot sekä seksikäs ja naisia viehättävä puheääni. Sängyssä sitten se iso kalu ja ne sänkytaidot.
Mutta kun taas ulkoisesti ruma mies katsoo naista ihan sillä samalla tavalla, niin nainen vain ahdistuu ja ahdistuu, koska ei halua tuollaista miestä lähelleen. Tässä molemmat miehet katsovat samalla tavalla, mutta ero onkin siinä, MINKÄLAINEN mies niin tekee.
Tuollainen naisten yleisesti haluama mies voi olla vaikka ja kuinka kauan samoissa kaveriporukoissa kuin se nainen, nainen haluaa sitä miestä koko ajan. Mutta taasen päinvastainen mies tuomitaan saman tien sille kaverilistalle, koska nainen ei hänestä kiinnostu seksuaalisesti millään tavalla, koska sillä miehellä ei ole niitä naisia viehättäviä seksikkäitä piirteitä.- Joku vaan
"-ei uskalla olla oma itsensä naisten seurassa"
Tämä ei takaa naisten maailmassa yhtään mitään. Riippuu täysin siitä, oletko omana itsenäsi naisten mieleen vai et. Kun olet pitkä, komeakasvoinen, lihaksikas, harteikas, isokaluinen, seksuaalinen, huumorintajuinen, sosiaalinen, karismaattinen, jne. ihan luontaisesti, ilman mitään kikkailuja, esittämisiä tai valehteluja, niin viehätät naisia omana itsenäsi ja saat pillua ihan niin paljon kuin haluat lukemattomilta kauniilta naisilta.
Mutta jos olet lyhyt, pienikokoinen ja siro salilla käymisestä huolimatta, kimeä-ääninen mies, niin tulet huomaamaan, että sinusta vain eivät naiset kiinnostu.
"-pelkää etteivät muut hyväksy itseä sellaisena kuin on"
Tämä on täysin toissijaista. Voit pelätä tai olla pelkäämättä, ratkaisevaa kuitenkin on, miten ihmiset sinuun suhtautuvat. Kun olet oma itsesi, mutta muut pitävät sinua niin outona, ettei sinuun edes jakseta tutustua, niin tulet huomaamaan, että naisetkin karttavat sinut ja vitun kaukaa. Ei sillä ole väliä, mitä kuvittelet, mitä haluat, mitä itsestäsi ajattelet, mitä pelkäät muiden ajattelevan, jne. Tämä kaikki on täysin toissijaista, jos naiset eivät millään muotoa osoita minkäänlaista kiinnostusta sinuun, koska sinulla ei ole yhtäkään naisia viehättävää piirrettä.
"-opiskelee hikihatussa amerikkalaista huuhaakijallisuutta, miten esiinnytään itsevarmasti"
Tämäkin on täysin turhaa. Turhempaa oikeastaan saa hakea. Se, että alat opiskelemaan jotain, ei kerro millään muotoa siitä, että muut uskoisivat sinua. Kun vain yrität kovin olla jotain, käykin yhtäkkiä niin, ettet ole yhtään mitään muiden silmissä. Mutta omassa mielessäsi voit toki olla ihan mitä vain. - Naisasialooseri.
Joku vaan kirjoitti:
"-ei uskalla olla oma itsensä naisten seurassa"
Tämä ei takaa naisten maailmassa yhtään mitään. Riippuu täysin siitä, oletko omana itsenäsi naisten mieleen vai et. Kun olet pitkä, komeakasvoinen, lihaksikas, harteikas, isokaluinen, seksuaalinen, huumorintajuinen, sosiaalinen, karismaattinen, jne. ihan luontaisesti, ilman mitään kikkailuja, esittämisiä tai valehteluja, niin viehätät naisia omana itsenäsi ja saat pillua ihan niin paljon kuin haluat lukemattomilta kauniilta naisilta.
Mutta jos olet lyhyt, pienikokoinen ja siro salilla käymisestä huolimatta, kimeä-ääninen mies, niin tulet huomaamaan, että sinusta vain eivät naiset kiinnostu.
"-pelkää etteivät muut hyväksy itseä sellaisena kuin on"
Tämä on täysin toissijaista. Voit pelätä tai olla pelkäämättä, ratkaisevaa kuitenkin on, miten ihmiset sinuun suhtautuvat. Kun olet oma itsesi, mutta muut pitävät sinua niin outona, ettei sinuun edes jakseta tutustua, niin tulet huomaamaan, että naisetkin karttavat sinut ja vitun kaukaa. Ei sillä ole väliä, mitä kuvittelet, mitä haluat, mitä itsestäsi ajattelet, mitä pelkäät muiden ajattelevan, jne. Tämä kaikki on täysin toissijaista, jos naiset eivät millään muotoa osoita minkäänlaista kiinnostusta sinuun, koska sinulla ei ole yhtäkään naisia viehättävää piirrettä.
"-opiskelee hikihatussa amerikkalaista huuhaakijallisuutta, miten esiinnytään itsevarmasti"
Tämäkin on täysin turhaa. Turhempaa oikeastaan saa hakea. Se, että alat opiskelemaan jotain, ei kerro millään muotoa siitä, että muut uskoisivat sinua. Kun vain yrität kovin olla jotain, käykin yhtäkkiä niin, ettet ole yhtään mitään muiden silmissä. Mutta omassa mielessäsi voit toki olla ihan mitä vain.Totta puhut.
Jos tämännäköinen George
http://famous-wallpapers.com/wp-content/uploads/2012/12/George-Clooney1.jpg
katsoo naisia sillä silmällä niin naiset ovat kuin sulaa vanhaa, siis vaikka olisi täysin tuntematon kaduntallaaja statukseltaan.
Jos taas tämännäköinen kaimansa
http://www.evangelicaloutreach.org/george_sodini.jpg
tekee saman, niin naiset ahdistuvat ja säikähtävät kun vastenmielinen lastenrasikaajan näköinen mies heitä mulkoilee. - PlayTheGame
Totta puhut.
Jos tämännäköinen George
http://famous-wallpapers.com/wp-content/uploads/2012/12/George-Clooney1.jpg
katsoo naisia sillä silmällä niin naiset ovat kuin sulaa vanhaa, siis vaikka olisi täysin tuntematon kaduntallaaja statukseltaan.
Jos taas tämännäköinen kaimansa
http://www.evangelicaloutreach.org/george_sodini.jpg
tekee saman, niin naiset ahdistuvat ja säikähtävät kun vastenmielinen lastenrasikaajan näköinen mies heitä mulkoilee.Suomesta löytyy monia 50 miehiä jotka parturin ja vaatekaupan jälkeen ovat ihan yhtä komeita kuin George Clooney. Puhumattakaan 10 vuotta nuoremmista, eli nelikymppisistä. Moniko näistä kaataisi nuoria naisia kuin George Clooney?
Juuri näin. Ei se ole ulkonäöstä kiinni, vaan statuksesta. Koska Clooney on filmitähti, jo ennen iskuyritystä nainen tietää Clooneyn olevan alfamies. Tästä syystä Clooney kaataisi helposti 22-vuotiaita vain olemalla herrasmies. Naiset tietysti sanoivat ettei se ollut kuuluisuudesta kiinni, heihin vain iskee sellainen kohtelias (53-vuotias) mies ;)
Jos et ole George Clooney, sinun on jollain viestitettävä tunne korkeasta arvosta naiselle. Ellet onnistu, et saa naisia. Tästä pelissä on pohjimmiltaan kysymys, vetoamisesta vaistoihin jotka eivät ole kadonneet mihinkään. - Naisasialooseri.
PlayTheGame kirjoitti:
Suomesta löytyy monia 50 miehiä jotka parturin ja vaatekaupan jälkeen ovat ihan yhtä komeita kuin George Clooney. Puhumattakaan 10 vuotta nuoremmista, eli nelikymppisistä. Moniko näistä kaataisi nuoria naisia kuin George Clooney?
Juuri näin. Ei se ole ulkonäöstä kiinni, vaan statuksesta. Koska Clooney on filmitähti, jo ennen iskuyritystä nainen tietää Clooneyn olevan alfamies. Tästä syystä Clooney kaataisi helposti 22-vuotiaita vain olemalla herrasmies. Naiset tietysti sanoivat ettei se ollut kuuluisuudesta kiinni, heihin vain iskee sellainen kohtelias (53-vuotias) mies ;)
Jos et ole George Clooney, sinun on jollain viestitettävä tunne korkeasta arvosta naiselle. Ellet onnistu, et saa naisia. Tästä pelissä on pohjimmiltaan kysymys, vetoamisesta vaistoihin jotka eivät ole kadonneet mihinkään.Kyllä Clooney kaataisi nuoria naisia ulkonäöllään sekä karismallaan ja sulavalla käytöksellään vaikka olisi varastomies.
- PlayTheGame
Kyllä Clooney kaataisi nuoria naisia ulkonäöllään sekä karismallaan ja sulavalla käytöksellään vaikka olisi varastomies.
Öh, nyt lisäsit listaan karisman ja sulavan käytöksen. Se on ihan eri asia kuin pelkkä ulkonäkö. Totta kai jos hyvin säilynyt ja tyylikäs 50v varastomies osaa Pelin saamarin hyvin, se pystyy kaatamaan jopa nuoria naisia.
Mutta 53v mies ei todellakaan kaada parikymppisiä naisia pelkällä ulkonäöllä. Se status on viestitettävä jollain, joko hallitsemalla peli tai olemalla f****n George Clooney. Itse asiassa, GG voisi olla ruma ja satakiloinen - filmitähden statuksella ja siihen kuuluvalla itsevarmuudella ei olisi pulaa nuorista naisista.
http://static1.purefans.com/items/0/12/42/30/@/124230-flavio-briatore-et-sa-sublime-fullscreen-1.jpg
- Joku vaan
"Jos et ole George Clooney, sinun on jollain viestitettävä tunne korkeasta arvosta naiselle."
Voit yrittää viestiä naisille mitä tahansa ja tehdä mitä tahansa, mutta jos sinulla ei sitä korkeaa arvoa ole, niin et siinä onnistukaan todellakaan niin hyvin kuin ne miehet, joilla on ON OIKEASTI korkea arvo. Tästähän onkin kyse. Voit esittämällä, teeskentelemällä, valehtelemalla, käyttäytymällä arvokkaasti ja pelimiesmäisesti, jne. tehdä ihan mitä vain, mutta koska naiset tietävät, että sinulla ei sitä korkeaa arvoa ole, niin se naismenestyskin on kaikkea muuta kuin sitä, mitä haluan.
Ulkonäkö nostaa AINA MERKITTÄVÄSTI miehen seksuaalista vetovoimaa. Siitä on turhaa tässä edes keskustella. Vaikkei se olekaan ainoa ratkaiseva asia, niin totta kai mies, jolla myöskin ne sisäiset piirteet ovat kunnossa, YHDISTETTYNÄ niihin ulkoisiin seikkoihin, viehättävät KAIKISTA ENITEN.
Koska sinäkin osaat laskea yhteen 1 1, sisäiset piirteet yhdistettynä ulkoisiin piirteisiin on yhtä kuin 2. Koska miehellä on molemmat piirteet kunnossa, viehättää hän tietenkin enemmän niitä naisia kuin jos hänellä olisi vain pelkästään toista.
Voit toki käyttäytymällä tehdä vaikutusta naisiin, mutta päivänselvä fakta on myöskin se, että koska naiset viehättyvät MYÖSKIN miehen ulkonäöstä, niin totta kai tuolla tavoin käyttäytyvän miehen kiinnostusta lisää se ulkonäkö. Toisin sanoen, naiset pystyvät siis viehättymään MOLEMMISTA.
Otetaan vaikkapa esimerkiksi oma itseni. En omaa minkäänlaista ulkonäköä. Sitten alan kiinnittämään huomiota käyttäytymiseeni naisten keskuudessa. Miksi kuitenkaan en saa NIIN PALJON HUOMIOTA NAISILTA KUIN HALUAN? Miksi en sitten viehätäkään naisia NIIN PALJON KUIN HALUAN, miksi en sitten saakaan niitä kaikkia kauniita naisia KUIN HALUAN, miksi en sitten saakaan niin paljon niitä aloitteita kauniilta naisilta KUIN HALUAN?
Syy on siinä, että vaikka käyttäydynkin oikealla tavalla, niin ulkoiset piirteet LASKEVAT SEKSUAALISTA VETOVOIMAANI. Koska naiset viehättyvät MYÖSKIN ulkoisista piirteistä, joita minulla ei ole, niin en myöskään saa naisilta sitä kiinnostusta NIIN PALJON KUIN HALUAN.
Voin olla filmitähti ja käyttäytyä oikealla tavalla. Mutta miksi sitten en ikinä saisi naisilta SELLAISTA KIINNOSTUSTA KUIN HALUAN? Miksi se naisten kiinnostus olisi kuitenkin niin puutteellista? Väität että saisin silloin niitä 20-vuotiaitakin kauniita naisia. Totta varmasti. Mutta koska KOMEA filmitähti, joka osaa käyttäytyä oikein, viehättää PALJON ENEMMÄN kuin ruma filmitähti, joka osaa käyttäytyä oikein.
Mistä tiedät tämän? Koska tuolla ensimmäisellä miehellä on 3 kiinnostavaa piirrettä, toisella vain kaksi. Koska naisia kiinnostavat myöskin ne ulkoiset piirteet, tiedän aina ja joka vitun kerta, etten tule viehättämään naisia FYYSISESTI. He viehättyvät statuksestani ja käyttäytymisestäni, mutta eivät ULKONÄÖSTÄNI. Ja se on puute.
Koska se ulkonäkö nostaisi viehätystäni MERKITTÄVÄSTI, pitkä, komea, harteikas, lihaksikas, isokaluinen filmitähti, joka osaa käyttäytyä viehättävästi, viehättää naisia PALJON ENEMMÄN kuin ruma, joka osaa käyttäytyä viehättävästi.
Tästä asiasta on niin turhaa edes keskustella, tiedän varsin hyvin puutteeni ja tiedän varsin hyvin, etten tulisi IKINÄ SAAMAAN sellaista huomiota ja viehätystä naisilta KUIN HALUAISIN. Aivan sama, olisinko flmitähti, joka osaa käyttäytyä viehättävästi, en tulisi IKINÄ SAAMAAN sellaista huomiota ja viehätystä naisilta KUIN HALUAISIN.
Voit ihan rauhassa väittää, että pelkkä Pelin osaaminen tietää naisia. Kyllä varmasti tietää, mutta ei tiedä millään vitunkaan muotoa NIIN PALJON KUIN HALUAISIN. Se ei tiedä niin paljon niin kauniita naisia KUIN HALUAN.
Joten voit ihan rauhassa pitää mielipiteesi, ei se ole minulta pois. Onneksi kuitenkaan minä en usko tuollaiseen hevon vitun saatanan humpuukiin.
Sinulle ehkä riittää sitten se vähempikin. Sinulle ehkä riittävät ne tietyt naiset ja sinulle ehkä riittää se tietynlainen huomio ja kiinnostus naisilta. Minulle tuollaiset jutut taas ovat täysin vitun yhdentekeviä.- Joku vaan
"http://static1.purefans.com/items/0/12/42/30/@/124230-flavio-briatore-et-sa-sublime-fullscreen-1.jpg"
Hyvähän se on tuollaisia kuvia täällä julkaista.
a) Tuossa itse miehessä ei ole naisten mielestä mitään seksikästä tai viehättävää, heitä kiinnostaa ainoastaan miehen PANKKITILI. Jos minulla olisi noin paljon rahaa, niin minä sanoisin joka ikiselle minua lähestyvälle naiselle, että painuu niin pitkälle vittuun kuin vain ikinä jaksaa mennä. Koska minä en henkilökohtaisesti kiinnosta naisia millään tavalla, mutta yhtäkkiä minun rahani kiinnostavat, niin silloin en todellakaan halua tuollaista hyväksikäyttöä.
b) Kuten kaikki tiedämme, naisten MÄRKÄ PÄIVÄUNI ei ole tuollainen mies. Vaan pitkä, komeakasvoinen, lihaksikas, harteikas, elinvoimainen, karismaattinen, isokaluinen, jne. Tuo mies ei ole mitään niistä, joten naiset ovat kiinnostuneita AINOASTAAN PANKKITILISTÄ. He haluavat vain rahaa, eivät sitä miestä. Senpä takia tuollaiset kauniit ja seksikkäät naiset hakevat sen seksinsä niiltä SEKSIKKÄILTÄ JA KOMEILTA miehiltä, koska tuo Briatore ei itse sitä pysty tekemään. Ehkä naiset menevät hänen kanssaan sänkyyn, mutta VAIN JA AINOASTAAN RAHASTA, koska miehellä ei ole naisille tarjota mitään muuta.
Kuten huomaat, naisia kiinnostaa tuollaisessa miehessä vain se RAHA, EI MIKÄÄN MUU. Kyllähä noita kuvia voi tänne postailla, mutta eivät ne kerro yhtään mitään. Vasta kun katselee sitä, mitä sen kuvan taakse kätkeytyy, niin hiffaa asian.
Ja tosiaan, tuollaisella rahamäärällä varusteltuna miehenä käskisin siis jokaikistä minu rahoistani kiinnostunutta naista painumaan hevon saatanan vittuun silmistäni. Koska minä en miehenä ole seksikäs, enkä kiinnostava, niin silloin naiset voivat lähteä vittuun ihan saman tien. En siedä minkäänlaista hyväksikäyttöä, en todellakaan.
Kuten sanottua, raha ei tuo minulle naisia MILLÄÄN MUOTOA, se ei ole sitä, MITÄ MINÄ HENKILÖKOHTAISESTI haluan. Se on mahdollisimman kaukana siitä, mitä minä MIEHENÄ haluaisin olla.
Joskus minua kiinnostaisi olla monimiljonääri tai miljardööri ihan vain sen takia, että saisin kaikille naisille sanottua, että painukaas vittuun minun silmistäni. Kun en kerran kiinnostanut teitä ilman rikkauksia, niin nyt kun tulette minun luokseni, niin raha kiinnostaa. En siedä hyväksikäyttöä, joten painukaa nyt jo sinne saatanan vitun pitkälle!!!!!!!
Miksi minä miehenä ottaisin jonkun naisen kärkkymään pankkitiliäni, kun samaan aikaan hän haaveilee niistä KAIKISTA SEKSIKKÄIMMISTÄ miehistä? Sehän on ihan sama kuin olisin normijamppa. Nainen on minun kanssani, kun ei parempaakaan saa ja kuitenkin haaveilee niistä KAIKISTA PARHAIMMISTA miehistä. Ihan sama kuvio tässäkin on. Nainen ei MINULTA MIEHENÄ saa sitä, mitä haluaa, vaan sitä tarjoaa joku ihan täysin muunlainen mies. Rahaa hän saa minun pankkitililtäni siinä tapauksessa, mutta mitä kiinnostavaa MIEHENÄ minussa on?
Aivan, ei yhtään mitään. - TejjuX
Joku vaan kirjoitti:
"http://static1.purefans.com/items/0/12/42/30/@/124230-flavio-briatore-et-sa-sublime-fullscreen-1.jpg"
Hyvähän se on tuollaisia kuvia täällä julkaista.
a) Tuossa itse miehessä ei ole naisten mielestä mitään seksikästä tai viehättävää, heitä kiinnostaa ainoastaan miehen PANKKITILI. Jos minulla olisi noin paljon rahaa, niin minä sanoisin joka ikiselle minua lähestyvälle naiselle, että painuu niin pitkälle vittuun kuin vain ikinä jaksaa mennä. Koska minä en henkilökohtaisesti kiinnosta naisia millään tavalla, mutta yhtäkkiä minun rahani kiinnostavat, niin silloin en todellakaan halua tuollaista hyväksikäyttöä.
b) Kuten kaikki tiedämme, naisten MÄRKÄ PÄIVÄUNI ei ole tuollainen mies. Vaan pitkä, komeakasvoinen, lihaksikas, harteikas, elinvoimainen, karismaattinen, isokaluinen, jne. Tuo mies ei ole mitään niistä, joten naiset ovat kiinnostuneita AINOASTAAN PANKKITILISTÄ. He haluavat vain rahaa, eivät sitä miestä. Senpä takia tuollaiset kauniit ja seksikkäät naiset hakevat sen seksinsä niiltä SEKSIKKÄILTÄ JA KOMEILTA miehiltä, koska tuo Briatore ei itse sitä pysty tekemään. Ehkä naiset menevät hänen kanssaan sänkyyn, mutta VAIN JA AINOASTAAN RAHASTA, koska miehellä ei ole naisille tarjota mitään muuta.
Kuten huomaat, naisia kiinnostaa tuollaisessa miehessä vain se RAHA, EI MIKÄÄN MUU. Kyllähä noita kuvia voi tänne postailla, mutta eivät ne kerro yhtään mitään. Vasta kun katselee sitä, mitä sen kuvan taakse kätkeytyy, niin hiffaa asian.
Ja tosiaan, tuollaisella rahamäärällä varusteltuna miehenä käskisin siis jokaikistä minu rahoistani kiinnostunutta naista painumaan hevon saatanan vittuun silmistäni. Koska minä en miehenä ole seksikäs, enkä kiinnostava, niin silloin naiset voivat lähteä vittuun ihan saman tien. En siedä minkäänlaista hyväksikäyttöä, en todellakaan.
Kuten sanottua, raha ei tuo minulle naisia MILLÄÄN MUOTOA, se ei ole sitä, MITÄ MINÄ HENKILÖKOHTAISESTI haluan. Se on mahdollisimman kaukana siitä, mitä minä MIEHENÄ haluaisin olla.
Joskus minua kiinnostaisi olla monimiljonääri tai miljardööri ihan vain sen takia, että saisin kaikille naisille sanottua, että painukaas vittuun minun silmistäni. Kun en kerran kiinnostanut teitä ilman rikkauksia, niin nyt kun tulette minun luokseni, niin raha kiinnostaa. En siedä hyväksikäyttöä, joten painukaa nyt jo sinne saatanan vitun pitkälle!!!!!!!
Miksi minä miehenä ottaisin jonkun naisen kärkkymään pankkitiliäni, kun samaan aikaan hän haaveilee niistä KAIKISTA SEKSIKKÄIMMISTÄ miehistä? Sehän on ihan sama kuin olisin normijamppa. Nainen on minun kanssani, kun ei parempaakaan saa ja kuitenkin haaveilee niistä KAIKISTA PARHAIMMISTA miehistä. Ihan sama kuvio tässäkin on. Nainen ei MINULTA MIEHENÄ saa sitä, mitä haluaa, vaan sitä tarjoaa joku ihan täysin muunlainen mies. Rahaa hän saa minun pankkitililtäni siinä tapauksessa, mutta mitä kiinnostavaa MIEHENÄ minussa on?
Aivan, ei yhtään mitään.Minusta:
Miehen pankkitilin saldo on yhtä paljon "mies itse" kuin esim. Miehen paidan ryppyisyys tai miehen istuma-asento.
Iso pankkitili on viehättävyyttä lisäävä tekijä. Niin on esim. matala äänikin tai rento istuma-asento.
- Joku vaan
"Iso pankkitili on viehättävyyttä lisäävä tekijä. Niin on esim. matala äänikin tai rento istuma-asento."
Iso pankkitili kertoo vain sen pankkitilin viehättävyydestä, eli mitä enemmän rahaa, niin sitä viehättävämpi se pankkitili on. Naiset siis kiinnostuvat siitä PANKKITILISTÄ, koska sillä tilillä on rahaa. Itse mies ei kiinnosta vittujakaan, koska hänellä ei ole niitä seksikkäitä piirteitä.
Nainen ei mene ikinä koskaan milloinkaan sänkyyn miehen pankkikortin tai tilin kanssa, vaan hän menee sänkyyn sen MIEHEN kanssa. Se pankkitili ei siellä sängyssä kiihoita naista millään tavalla, koska se ei liity siihen mieheen millään tavoin.
Kun miehellä on matala ja seksikäs ääni, niin se kertoo sen MIEHEN SEKSIKKYYDESTÄ ITSESSÄÄN, eli sillä miehellä, siis ihmisellä itsellään on sellainen ihmimillinen piirre kuin seksikäs ääni. Pankkitili ei sitä ole, koska se on pelkkää materiaa.
Miksipä muuten ne naiset haaveilevat SEKSUAALISELLA TASOLLA aivan päinvastaisesta miehestä kuin ne rikkaat miehet ovat? Siksi, koska niillä rikkailla miehillä ei ole mitään sellaista, mistä naiset kiinnostuisivat SEKSUAALISESTI. Ei komeita kasvoja, ei pitkää ruumiinpituutta, ei matalaa seksikästä ääntä, ei isoa kalua, ei lihaksikasta ja harteikasta ruumiinpituutta, jne.
Senpä takia se naisten SEKSUAALINEN KIIMA JA VIEHÄTYS kohdistuu juuri tuollaisiin miehiin, koska niillä miehillä ITSESSÄÄN on noita piirteitä. Kun nainen puhuu miehen kanssa, hän menee sänkyyn miehen kanssa, jne. niin ei hän näe tai koe miehen pankkitiliä. Se pankkitili ei auta siinä yhtään vitun mitään.
Mietitään edelleen minua itseäni miehenä, joka ei naisia kiinnosta. Sitten olisinkin yhtäkkiä miljardööri. Naiset tulisivat iskemään minun PANKKITILIÄNI, koska he itse haluavat siitä mahdollisimman ison siivun itselleen. He haluavat PANKKITILILTÄNI rahaa, eivät he halua minua MIEHENÄ yhtään, koska minulla ei miehenä ole naisille mitään annettavaa. Voit ajatella sen niin, että naiset eivät minua halua miehenä yhtään, koska minulla ei ole mitään annettavaa. Mutta naiset sen sijaan haluavat PANKKITILILTÄNI rahaa, koska sillä tilillä on heille miljoonia annettavaa.
Se pankkitili ei lisää miehen viehättävyyttä yhtään mitenkään, koska sillä miehellä ei ITSESSÄÄN OLE MITÄÄN ANNETTAVAA naisille. Pankkitilillä on annettavaa, koska siellä on rahaa ja aivan vitusti.
Koska naiset eivät minuun osoita minkäänlaista kiinnostusta, niin se kertoo aivan vitun saatanan paljon, jos naiset alkaisivat osoittaa kiinnostusta minua kohtaan, kun olen miljardööri. No totta vitussahan minä osaan laskea yhteen 1 1: Pankkitilini suureni, joten naiset ovat silloin kiinnostuneita rahoistani. He haluavat RAHAA, eivät minua. Koska jos naiset haluaisivat minua, niin he olisivat halunneet minua myöskin ennen niitä miljooniakin.
Tämän pitäisi olla kaikille jo niin selvää, ettei tästä edes pitäisi käydä mitään keskusteluja. Rikkaat rumat miehet vain jaksavat esitellä noita naisiaan, jotka haluavat rahaa. Miksi vitussa minä ylpeästi haluaisin esitellä niitä saatanan hyväksikäyttäjiä?
Jos minulta varastettaisiin suuri määrä rahaa, niin esiintyisinkö minä lehtien palstoilla ylpeänä niiden varkaiden kanssa? No en tietenkään esiintyisi.- Joku vaan
Mutta jotenkin vain niille rikkaille miehille on niin hirveän ylpeää esitellä niitä naisia, jotka haluavat VAIN PELKÄSTÄÄN RAHAA. Minä ainakin sanoisin joka vitun ämmälle, että painu huora vittuun minun rahojeni kimpusta. Kun en kerran kelvannut silloin ilman rikkauksiakaan enkä ole nyt MIEHENÄ MUUTTUNUT MITENKÄÄN, niin et sinä minun rahojani tule tähän vänkäämään. En siedä hyväksikäyttöä.
"Miehen pankkitilin saldo on yhtä paljon "mies itse" kuin esim. Miehen paidan ryppyisyys tai miehen istuma-asento.
Kun mies on KAIKIN PUOLIN komea, hyväkäytöksinen, jne. niin hän saa naisia sen takia, että on MIEHENÄ, SIIS IHMISENÄ viehättävä naisten keskuudessa. Tällöin minun rikkauteni eivät saisi minua sanomaan naisille, että painu helvetin huora vittuun. Koska tiedän, että minusta ollaan MIEHENÄ kiinnostuneita. Mutta kun naisten SEKSUAALINEN VIEHÄTYS JA MIELENKIINTO kohdistuukin täysin päinvastaisiin miehiin kuin minä olen, niin rikkaudet aiheuttavat sen, että pankkitili kiinnostaa.
En siis ymmärrä, että mitä hienoa on valheellisesti vain yrittää vakuutella itselleen, että naiset ovat kiinnostuneita hänestä? Kun rikkauksia ei olisi, niin ei olisi naisiakaan. Mutta KAIKIN PUOLIN viehättävällä miehellä on naisia vaikka ja muille jakaisi, vaikkei olisi rikaskaan. Tällöin se SEKSUAALISESTI VIEHÄTTÄVÄ mies viehättää naisia MIEHENÄ JA IHMISENÄ, joten ei tarvita mitään rikkauksia.
Se, että rikastuisin, ei aiheuttaisi minussa MIEHENÄ minkäänlaisia muutoksia. Tällöin joka ikinen saatanan ämmänpenikka, joka osoittaisi kiinnostusta, olisi rahojeni perässä. En pidä sellaisesta. Haluan, että minusta ollaan MIEHENÄ JA IHMISENÄ kiinnostuneita. Et sinäkään halua rahojasi pummaavia ihmisiä jatkuvasti lähellesi.
Mieti itseäsi, missä tahansa olisitkin koko ajan sinulta pummattaisiin rahaa. Nytkin kun menisit kauppaan, niin koko ajan siellä hyllyjen välissä sinulta pummattaisiin rahaa. En minä ainakaan sellaista haluaisi. Miksi se sitten on niin vitun saatanan erilaista, kun kysyjänä on nainen?
Ai niin, mutta jotenkinhan sitä pitää itselle yrittää todistella että saa naisia. Vaikkei niitä saa yhtään, PANKKITILI saa naisia, koska se pankkitili viehättää naisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792