Nyt puretaan fanittajien rakennelmat!

KTS (Ei kirj.)

30

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Väite on perätön että muhamed olisi ollut edes Jerusalemissa se on kuollut jossai saudi arabiassa ja siellä haudattukin


      • Jani.
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Väite on perätön että muhamed olisi ollut edes Jerusalemissa se on kuollut jossai saudi arabiassa ja siellä haudattukin

        Tukehtui kuulemma kamelinvirtsaan


    • 12+12

      KTS
      KTS

      Huomasitko, että Buraqilla on utaret ?

      Hyvä Muhammadin lentää heppalla, jolla on hinkit jalkojen välissä.

      Välillä voi pistäytyä imuttelemassa jos jano yllättää yläilmoissa. HYVÄ !

      Etten repee! :D

      • Kaikesta näkee että kts on pesunkestävä muslimi


    • saaronin lilja

      Kuka fanittaa mitäkin, me emme fanita lapsimorsiamia, raiskattujen naisten kivityksiä.

    • Jani.

      Oisko sellaista ohjelmaa jolla saisi virtuaalipissittyä tuon pahuudenpesän kivijalkaan?

    • Jani.

      Itsehän muslimit jo aloittivat purkamaan sitä pari kuulautta sitten, perjantai rukoukseen jälkeen terroristi muahemmdin innoittamana heittelivät kaiken irtaimiston ulos moskeijasta ja kivittivät poliisia.

      Myös polttopullot lentävät vinhasti , tässä hieman jälkipyykkiä kun muslimiterroristit laitettiin ruotuun.

      http://m.youtube.com/watch?v=gJMWUx8ZPUg

      Voi sitä mutruhuulta ja jalan poljentaa sandaalilla kun muhammedit laitettiin putkaan jäähylle.

    • Deronda

      Kirjoituksessa väitetään, että israelilaiset olisivat aiheuttaneet tulipalon moskeijassa vuonna 1969. Aikoinaan israelilaiset sanoivat Fatahin organisoineen kaiken provokoidakseen poliittista tilannetta. Sytyttäjä taisi kuitenkin olla nuori kristitty australialainen. Käsittääkseni hänellä oli mielenterveyden ongelmia.

      Sinänsä en ymmärrä mitä johtopäätöksiä pyrit tekemään kirjoituksen pohjalta. Kun juutalaiskortteli oli vuosina 1949-67 Jordanian hallussa, niin kaikki korttelin juutalaisten synagoogat ja muut uskonnolliset paikat tuhottiin tai muuten häväistiin. Eikö Israel voisi alkaa toimimaan vastaavalla tavalla kuin nämä mielestäsi moraalisesti ylevät arabit?

      • Jani.

        Samaa vanhaa, vanhan kaupugin muslimi korttelissa on muutama synagooga ja niiden ovet tuhrittu ja vandalisoitu. Miksi näin ei ole muualla?
        Ja miksi muslialueet ovat täysin paskan peitossa,
        Temppelivuoren toisella puolella on mm muslimien hautausmaa täysin roskien,
        paskan peitossa ja se on olevinaan heille pyhää

        He eivät itse edes kunnioita mitään mutta mikä tahansa on pois juutalaisilta niin se on hyväksi


      • Sama periaate
        Jani. kirjoitti:

        Samaa vanhaa, vanhan kaupugin muslimi korttelissa on muutama synagooga ja niiden ovet tuhrittu ja vandalisoitu. Miksi näin ei ole muualla?
        Ja miksi muslialueet ovat täysin paskan peitossa,
        Temppelivuoren toisella puolella on mm muslimien hautausmaa täysin roskien,
        paskan peitossa ja se on olevinaan heille pyhää

        He eivät itse edes kunnioita mitään mutta mikä tahansa on pois juutalaisilta niin se on hyväksi

        on ketjun aloittajalla,kts-llä.


      • aito israelson

        Ehdit ensin.


    • aito israelson

      Al Aqsan sytyttäjä oli australialainen kristitty, henkisesti sairas, ei juutalainen .Eli sivusto valehtelee tuossa asiassa .
      Koskahan me muut pääsemme islamin pyhimmille paikoille, Mekkaan ja Medinaan, koska kuolemanrangaistus muilta poistetaan jos edes yrittävät ? Nyt juutalaiset pääsevät omalle pyhimmälle paikalleen vain joinakin aikoina ja paikan historiankin on Palestiinan hallinto kirjoittanut uusiksi.

    • 7+14

      Pitääkö se paikkansa, että Arafat suunnitteli pyhien paikkojen tuhoa, syyttäkseen tuohoamisesta juutalaisia ja saadakseen maailman myötätunnon ja arabimaailman kokoamaan joukkonsa hyökkäämään Israeliin.

      Toinen juttu kertoo, että Arafatin aikana temppelivuoren alla kaivettiin hälyttävästi ja Israelilaiset huolestuivat, koska oli pelko romahtamisesta silloin kun moskeijat ovat täynnä ihmisiä.

    • KTS (Ei kirj.)

      "Al Aqsan sytyttäjä oli australialainen kristitty, henkisesti sairas"

      Tämän foorumin äärikristittyjen hengenheimolainen siis.
      Varsinainen vatipää.

      • aito israelson

        Ei vatipää eikä juutalainen, vaan sairas ihminen, uskonnoltaan kristitty kuten kai sinäkin. Tosin sinun mielipiteesi ovat hyvin lähellä todellisten vatipäiden, eli islamistien ja muiden rasistien kantoja, montako kyyneltä olet vuodattanut nyt kun olemme saaneet kuulla että eräs jihadistiryhmä ajanut puoli miljoonaa uskonveljeään pakoon Pohjois-Irakissa?

        Arabimaissa on meneillään yksi historian suurimpia uskontoperusteisia yhteiskuntien romahduksia. Moni arabivaltio hajoaa ja tilalle tulee pysyvä kaaos ja tappaminen, jota pitäisi herätä jo estämään leviämästä muualle .Esim Syyrian sotaan osallistuneita ei noin vain saisi päästää takaisin niihin maihin joista ovat lähteneet, tappamaan ja terrorisoimaan kuten ovat jo tehneet.


      • KTS (Ei kirj.)
        aito israelson kirjoitti:

        Ei vatipää eikä juutalainen, vaan sairas ihminen, uskonnoltaan kristitty kuten kai sinäkin. Tosin sinun mielipiteesi ovat hyvin lähellä todellisten vatipäiden, eli islamistien ja muiden rasistien kantoja, montako kyyneltä olet vuodattanut nyt kun olemme saaneet kuulla että eräs jihadistiryhmä ajanut puoli miljoonaa uskonveljeään pakoon Pohjois-Irakissa?

        Arabimaissa on meneillään yksi historian suurimpia uskontoperusteisia yhteiskuntien romahduksia. Moni arabivaltio hajoaa ja tilalle tulee pysyvä kaaos ja tappaminen, jota pitäisi herätä jo estämään leviämästä muualle .Esim Syyrian sotaan osallistuneita ei noin vain saisi päästää takaisin niihin maihin joista ovat lähteneet, tappamaan ja terrorisoimaan kuten ovat jo tehneet.

        Kyse on sunnikapinasta Pohjois-Irakissa ja täytyy sanoa että pojat ovat laitaneet sen verran tuulemaan ja lähestyneet bagdadia että Irakin shiiahallitus jo ruikuttaa apua Obaman ilmavoimilta.

        Obamalta ei ainakaan duunit lopu.


      • aito israelson
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Kyse on sunnikapinasta Pohjois-Irakissa ja täytyy sanoa että pojat ovat laitaneet sen verran tuulemaan ja lähestyneet bagdadia että Irakin shiiahallitus jo ruikuttaa apua Obaman ilmavoimilta.

        Obamalta ei ainakaan duunit lopu.

        Pojat ovat laittamaan tuulemaan? Kyllä sinä olet itse vatipää. Häpeisit.


      • KTS (Ei kirj.)
        aito israelson kirjoitti:

        Pojat ovat laittamaan tuulemaan? Kyllä sinä olet itse vatipää. Häpeisit.

        En sanonut kannattavani tätä tuulettamista.

        Ymmärrettävää se voi olla sillä USA on myrkkysopan keittänyt jälleen.


      • aito israelson
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        En sanonut kannattavani tätä tuulettamista.

        Ymmärrettävää se voi olla sillä USA on myrkkysopan keittänyt jälleen.

        Eli sunnit tappavat shioja ja shiat sunneja ja kaiken keskellä toimii julmia islamistijärjestöjä joilla raakalaismaisuus osa uskonnon harjoitusta ja näin on koska USA keitti sopan? Omaa järkeä, vapautta tai velvollisuutta toimia vastuullisesti ei ole alueen omilla asukkailla? Kyllä nämä ongelmat ovat sisäsyntyisiä eivät muiden vika, eivätkä mitenkään ymmärrettäviä.


      • KTS (Ei kirj.)
        aito israelson kirjoitti:

        Eli sunnit tappavat shioja ja shiat sunneja ja kaiken keskellä toimii julmia islamistijärjestöjä joilla raakalaismaisuus osa uskonnon harjoitusta ja näin on koska USA keitti sopan? Omaa järkeä, vapautta tai velvollisuutta toimia vastuullisesti ei ole alueen omilla asukkailla? Kyllä nämä ongelmat ovat sisäsyntyisiä eivät muiden vika, eivätkä mitenkään ymmärrettäviä.

        Soppa syntyi silloin kun kerättiin valheellisia todisteita muka Irakin joukkotuhoaseista jotta saatiin sota aikaiseksi.

        Valhe johtaa toiseen valheeseen ja väkivalta synnyttää lisää väkivaltaa. Sieltä nää juontaa juurensa.

        Tämän se ymmärtää Raamattukin.


      • Kummasti
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Soppa syntyi silloin kun kerättiin valheellisia todisteita muka Irakin joukkotuhoaseista jotta saatiin sota aikaiseksi.

        Valhe johtaa toiseen valheeseen ja väkivalta synnyttää lisää väkivaltaa. Sieltä nää juontaa juurensa.

        Tämän se ymmärtää Raamattukin.

        aina löytyy ne ehdottomat syylliset ja ehdottomat uhrit. Elät jossain western-elokuvien mielikuvitusmaailmassa. Kaikki on joko mustaa tai valkoista, täysin hyvää tai täysin pahaa ja väärää.

        Absoluuttista pahuutta edustaa USA. Kuvitelmissasi Irakissa elettiin onnelassa ennen sotaa. Eikö siellä tosiaan kyykytetty kurdeja ja shijoja?

        Jos Saddamin hallinto oli sinusta niin hyvä, niin voisitko edes tällä kertaa kehua Israelia? Sharon varoitti Bushia hyökkäämästä Irakiin. Hän ymmärsi, että heikentyneestä Irakista ei ollut uhkaa Israelille, mutta se toimi suojana Irania vastaan.


      • KTS (Ei kirj.)
        Kummasti kirjoitti:

        aina löytyy ne ehdottomat syylliset ja ehdottomat uhrit. Elät jossain western-elokuvien mielikuvitusmaailmassa. Kaikki on joko mustaa tai valkoista, täysin hyvää tai täysin pahaa ja väärää.

        Absoluuttista pahuutta edustaa USA. Kuvitelmissasi Irakissa elettiin onnelassa ennen sotaa. Eikö siellä tosiaan kyykytetty kurdeja ja shijoja?

        Jos Saddamin hallinto oli sinusta niin hyvä, niin voisitko edes tällä kertaa kehua Israelia? Sharon varoitti Bushia hyökkäämästä Irakiin. Hän ymmärsi, että heikentyneestä Irakista ei ollut uhkaa Israelille, mutta se toimi suojana Irania vastaan.

        En mitenkään kehunut Saddaminkaan hallintoa vaan sinä jatkuvasti luot uusia mynttejä ketjuun.

        Saddam teki paljon pahaa ja osan siitä lännen yllyttämänä kuten hyökkäys Iraniin 80-luvulla.


    • 16+5

      KTS

      Hyvin ne arabien valheet sinuunkin ovat uponneet.

      • KTS (Ei kirj.)

        Valhe oli väitteessä Irakin joukkotuhoaseista ja sen valheen on USA:kin myöntänyt joten ohi meni ja omaan varpaaseen.


    • 13+13

      Irakilainen itse kertoi, että on.

      Miksei olisi uskottu, sinäkin uskot kaiken mitä kertovat.

      • KTS (Ei kirj.)

        Ei vaan väärennetyt satelliittikuvat.


    • 5+9

      "Irakin joukkotuhoaseista valehdellut mies tunnustaa kaiken - 'tuhoisa sota syttyi valehteluni avulla' .


      Irakilainen loikkaaja koodinimeltään "Curveball", on mies, joka keksi väitteitä Irakin joukkotuhoaseista. Hän hymyilee vahvistaessaan, että hän oli valehdellut koko jutun. Kyseessä oli uskottavuuskikka, joka muutti historiaa, kun Rafid Ahmed Alwan al-Janabin sepostamia valheita käytettiin Irakin sodan oikeuttamiseksi.

      Hän yrittää puolustella tekojaan: "Päätavoitteeni oli suistaa Irakin tyranni, koska mitä kauemmin tämä diktaattori oli vallassa, sitä enemmän Irakin kansa kärsisi hänen hallintonsa toimista."

      Kemian insinööri kertoi väitöksen, jonka mukaan hän oli nähnyt mobiiiliteknologiaan perustuvan biologisten aseiden laboratorion Irakissa. Hän anoi turvapaikkaa Saksasta vuonna 1999. Hänen kertomansa valheet esitettiin myöhemmin faktoina ja varmoina tiedustelutietoina USA:n ulkoministeri Collin Powellin toimesta YK:n turvallisuusneuvostossa, kun sodalle haettiin oikeutusta helmikuussa 2003.

      Nyt Janabi kuitenkin kertoo totuuden BBC2 tuottamassa kaksiosaisessa Modern Spies -ohjelmassa, ja kertoo, ettei mikään näistä väitöksistä ollut totta. Asiaa kysyttäessä, "me menimme sotaan valheilla. Ja tämä valhe oli sinun valheesi?" Hän vastaa: "Kyllä."



      Verkkomedia

      • 2+2

        http://ohjelmat.yle.fi/ulkolinja/valhe_joka_aloitti_sodan


      • saaronin lilja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe