Luuranko kaapissanne!!

Minna&Pena

Alkaa harmittamaan ihan tosissaan miehet ja naiset jotka eivät
vaan kertakaikkiaan putsaa sitä kaappiaan luurangoista...
Joku mitätön veljen/siskon kuolema seksuaalinen hyväksikäyttö raiskaaminen tai se että tyttö jätti tekee sitten elämän mittaisen trauman ja varmaan tekeekin jos siinä traumassa piehtaroi liian harvoin ollaan kiitollisia siitä mitä on ensin pitäisi olla onnelienn siitä että on hengissä ja raajat toimivat ja sitten hyväksyä ne asiat mitä silloin joskus kävi olivat ne mitä tahansa ja taas mennä eteenpäin
ei muuten mutta jos et niitä käsittele ne torppaavat parisuhdeyrityksesi loppuelämäsi ajan enemmin tai myöhemmin.

TIEDÄN!!,että täällä on terveitäkin ihmisiä joukossa..Enemmän terveitä kun sairata, mutta kun muutamaan sairaaseen törmäät perä jälkeen niin et
enää ole ollenkaan varma asiastasi.

51

151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki-täti

Onko sinulla tapana puhuessasi pitää hengähdystaukoja?

Voisitko ajatella, että ottaisit ne tauot käyttöösi kirjoituksiisi? Merkitsisit ne pilkuilla ja pisteillä. Olisi helpompi lukea ja ymmärtää asiasi.

• No tuo kirjoitustaidottomuus nyt on aloittajan ongelmista mitättömin. Minä kykenin diagnosoimaan välittömästi ainakin skitsofrenian, koska hän uskoo olevansa sekä Minna että Pena yhtä aikaa.

• ...

Oletko kenties kokenut henkilökohtaisesti veljen/siskon kuoleman, seksuaalisen hyväksikäytön taikka raiskatuksi tulemisen, kun voit sanoa että kyseiset jutut ovat MITÄTTÖMIÄ?

Voin sanoa, että mikään niistä ei ole niin mitätön, kuin sinä olet. Tai te, jos Minna ja Pena tuon yhdessä kirjoititte.

Enkä muuten muista törmänneeni siihen että kukaan olisi sanonut että parisuhteensa kariutuneen johonkin oikeasti traumaattiseen tapahtumaan. Ennemmin se syy nähdään siinä, että maailmassa on virhe.

• Minna&Pena

En tietenkään,mutta paljon muuta kyllä..Todella paljon muuta.
        Mutta ne on pakko pistää reserviin..Ei joka ainut päivä elämässä voi olla vihainen.
        Se on ihan nikki siinä missä joku toinenkin meitä on meinaan kolme.

Ja ei mikään noista sinällään ole tietenkään mitätöntä, mutta prosessoimattomana se muuttuu suuremmaksi kun mitä sitten
        lopuksi olikaan...Ei sitä traumaa suoraan kerrotakkaan..Se heijastuu käytökseen
        läheisriippuvuutena,pelkoina ja obsessioina..Ja lopulta se tuhoaa suhteen.

• Ätmi, naimisissa
        Minna&Pena kirjoitti:

Mutta ne on pakko pistää reserviin..Ei joka ainut päivä elämässä voi olla vihainen.

Ja ei mikään noista sinällään ole tietenkään mitätöntä, mutta prosessoimattomana se muuttuu suuremmaksi kun mitä sitten

"Se heijastuu käytökseen läheisriippuvuutena,pelkoina ja obsessioina"

Hiukan ristiriitaista lukea tuollaista muka suhteen estävinä tekijöinä, kun nuo taitavat olla ennemmin ne syyt miksi minä nykyisessä suhteessani pysyn.

• Minna&Pena kirjoitti:

"Se on ihan nikki siinä missä joku toinenkin meitä on meinaan kolme."

Selvästikin Minna sanelee, Pena kirjoittaa, ja lopuksi se kolmas heittelee kaikki välimerkit ja lauserakenteet päin vittua.

• ...
        stellaria81 kirjoitti:

"Se on ihan nikki siinä missä joku toinenkin meitä on meinaan kolme."

Selvästikin Minna sanelee, Pena kirjoittaa, ja lopuksi se kolmas heittelee kaikki välimerkit ja lauserakenteet päin vittua.

Voi jumaliste, välimerkit ja lauserakenteetkin pääsee lähemmäksi pildeä kuin minä! Voiko tämän alemmas enää vajota?

• Ikisinkku M

Taidat olla nainen kun et ymmärrä että ei meillä sinkkumiehillä niitä luurankoja ole kaapissa vaan varatuilla, siksihän sitä sinkkuja ollaan kun ei olla rittävän jännittävän salaperäisiä suhteeseen kun ei ole mitään salattavaa ja peiteltävää.

• Ätmi, naimisissa

Ehkä joitain luurankoja kaapista löytyy, jotain salattavaa ja peiteltävää (paljonkin) mutta ei se minusta kyllä yhtään sen jännittävämpää ole tehnyt. On pelkkää sinkkujen kuvitelmaa, että varatut olisivat jotenkin kiinnostavampia kuin sinkut.

• erkki-täti

Mitähän sinulla on, kun varakkaalla sikafarmarillakin oli...Ei toki kaapissa, vaan tontilla:

http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Pickton

Mainittakoon, että syötti niitä naikkosia possuilleen, joten monta kymmentä kadonnutta jäi löytymättä. Asiantuntijoiden arvio on, että n. 20 kadoksissa tuolla tontilla.

Miten niin sinkuilla ei ole luurankoja? Niillähän on paremmat mahdollisuudet säilytellä luurankoja. Pariutuessa paljastuu kaikki salat.

• Minna&Pena

Mitään luurankoa ei ole? Tuota en usko..Joku syy siihen miksi olet vaikkapa:työtön,avohoitopotilas,sinkku..Ei ne tyhjästä tule.
        Ei kamalasti vaadi miestä myöntää ongelmiaan..Mutta ei niitä mulle tunnustetan vaan itselle..Muuten niitä ei voi korjata.

• Ikisinkku M
        erkki-täti kirjoitti:

Mitähän sinulla on, kun varakkaalla sikafarmarillakin oli...Ei toki kaapissa, vaan tontilla:

http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Pickton

Mainittakoon, että syötti niitä naikkosia possuilleen, joten monta kymmentä kadonnutta jäi löytymättä. Asiantuntijoiden arvio on, että n. 20 kadoksissa tuolla tontilla.

Miten niin sinkuilla ei ole luurankoja? Niillähän on paremmat mahdollisuudet säilytellä luurankoja. Pariutuessa paljastuu kaikki salat.

Voihan niitä joillakin olla muttei minulla ainakaan ole, nätti sinkkunainen saa tulla tekemään kaappitarkastuksen tahtoessaan :) Enkä nyt ihan samaa mieltä ole tuosta että parisuhteessa paljastuu kaikki salat, eikös niitä sarjamurhaajiakian ole paljon semmoisia joiden kumppani ei ole tiennyt mitään niiden puuhista. Tulla viittauksella varattuihin tarkoitin sitä että naisethan tuntuu helposti haluavan jännän ja salaperäisen miehen jolla kosolti parisuhteita takanaan, avoimesti kaikki asiansa kertova sinkkumies ei ole niin suosiossa.

• Ikisinkku M
        Minna&Pena kirjoitti:

Mitään luurankoa ei ole? Tuota en usko..Joku syy siihen miksi olet vaikkapa:työtön,avohoitopotilas,sinkku..Ei ne tyhjästä tule.
        Ei kamalasti vaadi miestä myöntää ongelmiaan..Mutta ei niitä mulle tunnustetan vaan itselle..Muuten niitä ei voi korjata.

Ei se että on liian hyvännäköinen ollakseen sinkku ole vielä mikään luuranko kaapissa vaikka niin kai ne naiset taitaa kuvitella :)

• Ikisinkku M kirjoitti:

Ei se että on liian hyvännäköinen ollakseen sinkku ole vielä mikään luuranko kaapissa vaikka niin kai ne naiset taitaa kuvitella :)

Jep. Tai se että on vaan liian hiljainen, tylsä tai ei vaan osaa naurattaa ja hurmata naisia.

Tietysti joku nainen voi kuvitella että sen täytyy johtua jostain traumasta tai muusta ihmeellisestä vaietusta salaisuudesta. Kun oikeasti kyse on vaan luonteesta.
        Sen luonteen kun yhdistää keskinkertaiseen ulkonäköön ja lyhyyteen, niin se sinkkuus on miehelle ihan luonnollinen tila näillä nykysuomen parisuhdemarkkinoilla.

• Minna&Pena
        Ikisinkku M kirjoitti:

Eli olet sinkku koska:Liian hyvännäköinen?..Joo o mitä tuohon sitten lisäämään =D

• Minna&Pena
        hullutiedemies kirjoitti:

Jep. Tai se että on vaan liian hiljainen, tylsä tai ei vaan osaa naurattaa ja hurmata naisia.

Tietysti joku nainen voi kuvitella että sen täytyy johtua jostain traumasta tai muusta ihmeellisestä vaietusta salaisuudesta. Kun oikeasti kyse on vaan luonteesta.
        Sen luonteen kun yhdistää keskinkertaiseen ulkonäköön ja lyhyyteen, niin se sinkkuus on miehelle ihan luonnollinen tila näillä nykysuomen parisuhdemarkkinoilla.

Naisten naurattaminen on helppoa...Huumorin voi oppia
        se on osa jumalaa ja se on meissä jokaisessa..Mutta myönnän,että tuo pituus juttu on se mihin monella miehellä tuntuu tökkäsevän..Tosin voisin väittää sitä tekosyyksi...Luokaa omat markkinanne.

• Minna&Pena kirjoitti:

Naisten naurattaminen on helppoa...Huumorin voi oppia
        se on osa jumalaa ja se on meissä jokaisessa..Mutta myönnän,että tuo pituus juttu on se mihin monella miehellä tuntuu tökkäsevän..Tosin voisin väittää sitä tekosyyksi...Luokaa omat markkinanne.

Hmm.. mites me ne omat markkinat luodaan jos naiset on ne mitkä määrittelee sen pituuden mitä mieheltä haluavat?

Ruvetaan miehinä käyttämään naisten korkokenkiä että saadaan 5 senttiä lisäpituutta?

Vai aletaan napsimaan kasvuhormoneita. Mahtaisikohan enää tässä iässä vaikuttaa.

Ja jos huumorin voi oppia, niin kerro toki miten se onnistuu? Mielelläni olisin se hauska vitsiniekka.

• Ikisinkku M
        Minna&Pena kirjoitti:

Eli olet sinkku koska:Liian hyvännäköinen?..Joo o mitä tuohon sitten lisäämään =D

kyllä sillä osittaista vaikutusta varmaankin on. Sinua naurattaa mutta mietipäs tuntemiasi sinkku- ja varattuja -miehiä, sinkut on keskimäärin komeampia, am i right or am i right? Ei sitä mitenkään tieteellisesti voi todistaa mutta omassa tuttavapiirissäni ainakin näin on asia, ei nykyään ole automaattisesti niin sinkut olisi jotenkin vastenmielisempiä fyysiseltäkään olemukseltaan.

• Minna&Pena
        hullutiedemies kirjoitti:

Hmm.. mites me ne omat markkinat luodaan jos naiset on ne mitkä määrittelee sen pituuden mitä mieheltä haluavat?

Ruvetaan miehinä käyttämään naisten korkokenkiä että saadaan 5 senttiä lisäpituutta?

Vai aletaan napsimaan kasvuhormoneita. Mahtaisikohan enää tässä iässä vaikuttaa.

Ja jos huumorin voi oppia, niin kerro toki miten se onnistuu? Mielelläni olisin se hauska vitsiniekka.

Mene ottamaan markkinatoudesta muutama luento/tentti,täällä ala ihmsitä ilmaiseksi opettamaan. Ei naiset määritä mitään, aika vähän voidaan määritellä koska se on eloonjäämisoppi mikä tuon kilvan ratkaisee. Sinäkin professoris mies kun repäset kukkaron auki niin nainen repii sitten ne housut..Tämä elämä ei ole niin monimutakaista kun te siitä haluutte tehdä.

Hauskaa,että mainitsit XD Penalla on 4 cm korot =D..Tai oli kun tavattiin (muuten just koulussa kun oma markkinaarvoni oli mitä oli).

Tiedät hyvin, ettei miehen mitta ole pään ja jalkapohjan välissä ;)

Huumorilla on säännöt kuten elämällä yleensä vaikkapa painovoimalla..
        En kaikkea sinulle kerro mutta sen verran jeesaan,että laji on hieman vaikea ja tuntematon ihminen on aina helppo maali joten heihin ei saa kohdistaa. Siksi kerrot kaikki vitsit saluunassa aina omasta itsestäsi..Naiset muuten rakastaa pellejä joilla on niin rautanen itsetunto,että pystyy itsensä uhraamaan =)
        Ja samalla saat tietää onko nainen isnulel sopiva..Liikuuko aivot oikealla taajuudella..Tässä sinulle sellainen icebreikkeri mikä minuun toimi aikanaan

"Mitä eroa on hyvällä ja pahalla paimenella?
        Hyvä panee henkensä lampaitten edestä
        paha panee lampiata henkensä edestä."

Toimii aina kun oikea osuu kohdalle.

• Minna&Pena
        Ikisinkku M kirjoitti:

kyllä sillä osittaista vaikutusta varmaankin on. Sinua naurattaa mutta mietipäs tuntemiasi sinkku- ja varattuja -miehiä, sinkut on keskimäärin komeampia, am i right or am i right? Ei sitä mitenkään tieteellisesti voi todistaa mutta omassa tuttavapiirissäni ainakin näin on asia, ei nykyään ole automaattisesti niin sinkut olisi jotenkin vastenmielisempiä fyysiseltäkään olemukseltaan.

Taidat olla vakavissasi? Vanhempiihan tuollaiset jäljet johtaa,
        Isi ei tykännyt ja äiti piti maailman näteinpänä poikana. Tolle sairaudelle löytyy
        ihan nimikin..Missä itseään ihaillaan niin paljon ,että eristäydytään yhteikunnasta.

Joo o,miten olis kasa neuroleptejä ja kolme vuotta psygoterapiaa?
        Ei tuo ole edes leikillään hauskaa saati sitten ,että joku pokalla
        tuolalista väittää. Jos olisit mitä sanot niin sinulla olisi kaikki maailman naiset joten joko: a)Et ole b)Olet sairas c)Et ole.

Miten muuten kun huumorilla tuollaiseen läppään muka voi suhtautua??

• Ikisinkku M
        Minna&Pena kirjoitti:

Taidat olla vakavissasi? Vanhempiihan tuollaiset jäljet johtaa,
        Isi ei tykännyt ja äiti piti maailman näteinpänä poikana. Tolle sairaudelle löytyy
        ihan nimikin..Missä itseään ihaillaan niin paljon ,että eristäydytään yhteikunnasta.

Joo o,miten olis kasa neuroleptejä ja kolme vuotta psygoterapiaa?
        Ei tuo ole edes leikillään hauskaa saati sitten ,että joku pokalla
        tuolalista väittää. Jos olisit mitä sanot niin sinulla olisi kaikki maailman naiset joten joko: a)Et ole b)Olet sairas c)Et ole.

Miten muuten kun huumorilla tuollaiseen läppään muka voi suhtautua??

No eipä äiti juuri ole koskaan kommentoinut mutta sitä ihmettelyä että miten tuonnäköinen voi olla sinkku kyllästyksiin asti on kuuultu, ei se sitä ratkaise joudutko elämään sinkkuna vai et, siinä kun on niin monta muutakin asiaa. Olen minä joskus tavannut ihan h..in hyvännäköisiä naisiakin jotka on sinkkuja ja väittämänsä mukaan eivät tahtoisi olla että toimii se toisinkinpäin. ei ole pakko uskoa, ihan selkeästi elät simppelimmässä maailmassa kuin minä.

• erkki-täti

No nyt oli mauton vitsi.

Tässä parempi: mistä tunnistaa hienon naisen? -Se ei puhu muna suussa.

Itse olen aina hiljaa, kun syön aamiaismunaa. Tykkään laittaa sen suuhun kokonaisena, ja pureskella rauhassa.

Keskustelen sitten vasta, kun olen nielaissut.

• erkki-täti
        Ikisinkku M kirjoitti:

No eipä äiti juuri ole koskaan kommentoinut mutta sitä ihmettelyä että miten tuonnäköinen voi olla sinkku kyllästyksiin asti on kuuultu, ei se sitä ratkaise joudutko elämään sinkkuna vai et, siinä kun on niin monta muutakin asiaa. Olen minä joskus tavannut ihan h..in hyvännäköisiä naisiakin jotka on sinkkuja ja väittämänsä mukaan eivät tahtoisi olla että toimii se toisinkinpäin. ei ole pakko uskoa, ihan selkeästi elät simppelimmässä maailmassa kuin minä.

Tuo on kyllä ihan totta: ei sillä komeudella tai kauneudella ole mitään merkitysta, silti voi olla sinkku.

Palataan lempiaiheeseeni: luonne sen tason määrittää.

Minullakin on luonteessa jotain, mikä ei sovi nykymenoon, siksi olen sinkku. Luultavasti sinunkin vikasi löytyy luonteesta.

• ...
        erkki-täti kirjoitti:

No nyt oli mauton vitsi.

Tässä parempi: mistä tunnistaa hienon naisen? -Se ei puhu muna suussa.

Itse olen aina hiljaa, kun syön aamiaismunaa. Tykkään laittaa sen suuhun kokonaisena, ja pureskella rauhassa.

Keskustelen sitten vasta, kun olen nielaissut.

Kyllä minäkin tiedän tuollaisia naisia olevan olemassa, vaikka en itse heidän palveluita käytäkään.

• Minna&Pena
        Ikisinkku M kirjoitti:

Tietenkin elän koska maailma on simppeli!! Jos menet parvekeelle ja nostat kahvikupin kaiteen yli ja päästät irti niin se tippuu alas, usko minua!
        Jeevana sentään..Ei se noin vaikeeta ole edes sinun maailmassasi.Mutta sille pitää tehdä itse jotain kuten esimerkiksi mennä kouluun, syödä lääkkeet, harjat hampaat ja urheilla..Miten musta välistä tuntuu, et jokanen odottaa jotain ihme lääkettä millä saa naista..se on jo kesitty roofies.

Unohda ulkonäkö paineesi ja katso sellainen eukko jonka haluat mene ja valloita! Heittele ne miehet siitä ympäriltä Kolera-altaaseen :Who dares wins! (joku suomen-armeijan motto) ..Ainut joka estää suo saamasta nyt naista olet sinä itse..Seisot naisen saamisen tiellä ja se oli alkuperäinen pointti! Diilaa ongelmiesi kanssa ja tee se äkkiä..Tää elämä on lyhyt..Tarkotan sitä..TÄÄ on lyhyt!!

• Ikisinkku M
        erkki-täti kirjoitti:

Tuo on kyllä ihan totta: ei sillä komeudella tai kauneudella ole mitään merkitysta, silti voi olla sinkku.

Palataan lempiaiheeseeni: luonne sen tason määrittää.

Minullakin on luonteessa jotain, mikä ei sovi nykymenoon, siksi olen sinkku. Luultavasti sinunkin vikasi löytyy luonteesta.

En ihan kyllä tuotakaan allekirjoita koska vaikka olen hirveän huono itse ottamaan kontaktia niin kuitenkin tuntuu että sitten kun sitä syntyy niin luonnepuoli tuntuu kelpaavan hyvin. itse väitän että ympäristö ja olosuhteet vaikuttaa enemmän, jos ei normaaliympyröissä opiskelu, työ jne. paljon naisia pyöri niin niihin sitten on vaikea luoda kontaktia muuten kuin seuraan väkisin työntymällä ja itseään tyrkyttämällä ja jos ei sitä oikein osaa niin peli on puoliksi menetetty. sinulla voi toki olla jos noin ajattelet se että olet aika suorasanainen ainakin täällä, irl se voi pelästyttää joitakin miehiä. Onpas kello paljon, ny nukkumaan, hyviä öitä :)

• Ikisinkku M
        Minna&Pena kirjoitti:

Tietenkin elän koska maailma on simppeli!! Jos menet parvekeelle ja nostat kahvikupin kaiteen yli ja päästät irti niin se tippuu alas, usko minua!
        Jeevana sentään..Ei se noin vaikeeta ole edes sinun maailmassasi.Mutta sille pitää tehdä itse jotain kuten esimerkiksi mennä kouluun, syödä lääkkeet, harjat hampaat ja urheilla..Miten musta välistä tuntuu, et jokanen odottaa jotain ihme lääkettä millä saa naista..se on jo kesitty roofies.

Unohda ulkonäkö paineesi ja katso sellainen eukko jonka haluat mene ja valloita! Heittele ne miehet siitä ympäriltä Kolera-altaaseen :Who dares wins! (joku suomen-armeijan motto) ..Ainut joka estää suo saamasta nyt naista olet sinä itse..Seisot naisen saamisen tiellä ja se oli alkuperäinen pointti! Diilaa ongelmiesi kanssa ja tee se äkkiä..Tää elämä on lyhyt..Tarkotan sitä..TÄÄ on lyhyt!!

"Unohda ulkonäkö paineesi ja katso sellainen eukko jonka haluat mene ja valloita!"

ei niitä semmoisia missää ole :D Öitä sullekin :)

• erkki-täti
        ... kirjoitti:

Kyllä minäkin tiedän tuollaisia naisia olevan olemassa, vaikka en itse heidän palveluita käytäkään.

Letkautuksessasi ei ollut päätä, ja hännänkin osuus jäi toimimattomaksi.

• ...
        erkki-täti kirjoitti:

Letkautuksessasi ei ollut päätä, ja hännänkin osuus jäi toimimattomaksi.

Eikö prostituoitujen olemassaoloa saa myöntää?

• erkki-täti
        Ikisinkku M kirjoitti:

En ihan kyllä tuotakaan allekirjoita koska vaikka olen hirveän huono itse ottamaan kontaktia niin kuitenkin tuntuu että sitten kun sitä syntyy niin luonnepuoli tuntuu kelpaavan hyvin. itse väitän että ympäristö ja olosuhteet vaikuttaa enemmän, jos ei normaaliympyröissä opiskelu, työ jne. paljon naisia pyöri niin niihin sitten on vaikea luoda kontaktia muuten kuin seuraan väkisin työntymällä ja itseään tyrkyttämällä ja jos ei sitä oikein osaa niin peli on puoliksi menetetty. sinulla voi toki olla jos noin ajattelet se että olet aika suorasanainen ainakin täällä, irl se voi pelästyttää joitakin miehiä. Onpas kello paljon, ny nukkumaan, hyviä öitä :)

Ja minulla on vielä usein sordiino päällä joissain asioissa täällä :) Ei vais, kyllä joskus ihan kiusallanikin kirjoitan ilkeästi(omia turhautumia?)..

• erkki-täti
        ... kirjoitti:

Eikö prostituoitujen olemassaoloa saa myöntää?

Onko peräpukama kuitenkin rypäle?

Onko kaikki selittämätön kuitenkin Flogistonia?

Haiseeko nenänaluksesi koiranpaskalta?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2627
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      860
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe