Tervehdys kaikille!
Basisti ja kitaristit huomio! Ja miks ei myös kosketinsoittajat ja laulajat.
Ollaan perustamassa bändiä rumpali löytyy ja minä soittelen koskettimia ja laulan myös.
Eli tanssiorkesteria ollaan kasaamassa.
Tyylisuunta olisi iskelmä pääasiassa. Eli covereita aluksi. Linjalta Yölintu, Agents, Mikko Mäkeläinen, Reijo Taipale jne. Kappaleista neuvotellaan kunhan soittajat löytyy. Ja keikkaa vois olla tiedossa.
Soittajat saisivat olla läheltä Kajaania.
Itse olen soittanut koskettimia 9-10 vuotta ja keikkoja on tullu tehtyä aina välillä.
Ikää on 18 joten soittajat saisivat olla suunnileen saman ikäisiä.
Eli jos juuri sinua alkoi kiinnostaa hauskanpito bändi hommissa ja mahdollisuus tienata vähän rahaakin niin laita vastausta tulemaan.
Laittakaa sähköpostiosoite mukaan. Kaikille pyritään vastamaan.
Vastauksia voi kirjoittaa tänne tai sähköpostiini [email protected].
Toivottavasti kiinnostusta löytyy.
Ps.Soittajat jotka etsitte bändiä tai soittajia bändiin niin käykää osoitteessa muusikoiden.net.
Sieltä löytyy myös minun ilmoitukseni. Otsikolla rautalankaa.
Hyvää syksyn jatkoa kaikille!
Tanssiyhtye kasaan
AVov
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740