Avoliitossa miehen kanssa - halu sekstailla naisen kanssa

binainen

Olen avoliitossa ihanan mieheni kanssa. Meillä menee todella hyvin ja olen onnellinen suhteessamme.

Olen viime aikoina alkanut fantasioida seksistä naisen kanssa. Olen kokenut olevani bi-seksuaali jo pitkään. Olen ennen minun ja mieheni suhdetta tapaillut naisia ja suudellut, mutten ole seksiä heidän kanssaan koskaan harrastanut. Nyt olen alkanut nähdä unia asiasta ja se on alkanut kiinnostaa vain enemmän kokoajan.

Mieheni tietää bi-seksuaalisuudestani ja on sanonut asian olevan ok, jos haluan puuhastella naisen kanssa. En haluaisi tätä kuitenkaan tehdä mieheltä salassa ja haluaisin kertoa asiasta, mutten tiedä miten ottaisin asian puheeksi. Mieheni on kyllä ehdotellut kolmen kimppaa kuviolla m 2n, mutten ole sille vielä lämmennyt...

3

370

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+16

Koita ihmeessä. Me ainakin tykätään. Tietysti kuinka mustasukkainen olet miehestäsi ja kestätkö sen että hän nauttii toisesta naisesta ja kenties laukeaa tämän käsittelyssä? Minulla teki alussa tiukkaa nähdä oma mieheni silmät kiiluen himosta panemassa toista naista ja jäinkin alun kokeiluissa ilman huomiota. Nostin siitä kovan äläkän ja nyt hommat sujuu tasapainoisemmin. Nykyisin kimppajutuissa en harrasta oikeastaan lainkaan seksiä mieheni kanssa vain naisen.

• hed.

Kuulostaa aika ristiriitaiselta, että menee todella hyvin ja kuitenkin haaveilet naisista? Kannattaa ainakin miettiä tarkkaan mitä haluat.

• PuhuIhminen

Se, että on biseksuaali, ei muuta millään tavalla parisuhteen sovittuja sääntöjä. Jos olisit täysin hetero, niin olisiko silloin ihan ok sekstailla muiden miesten kanssa? Jos sinusta tuntuu pahalta ajatukselta, että miehesi olisi kolmen kimpassa toisen naisen kanssa, niin miksi sinä itse olisit jotenkin erityisasemassa?

Ainoa ero tässä on se, että miehet joskus näkevät naisten välisen seksin jonkinlaisena puoliseksinä, eivätkä välttämättä pane sitä niin pahakseen kuin parisuhteen ulkopuolisen heteroseksin. Toiset miehet taas näkevät pettämisen pettämisenä, oli kolmas osapuoli kuka tahansa.

Jos miehesi puolesta toinen nainen on ihan okei (tai sinun puolestasi kolmas pyörä), niin keskustelkaa ja miettikää asiaa tarkasti. Parisuhteeseen yhteisestä sopimuksesta otettu kolmas osapuoli voi olla siunaus tai kirous, mutta harvemmin mitään siltä väliltä. Yksi "helppo" tapa testata asiaa olisi vaikka, että sopisit miehesi kanssa, että hän katselee sivummalta kun suutelet ja koskettelet vaatteet päällä toista naista. Älkää edetkö tästä pidemmälle, vaan puhukaa heränneistä tunteista ja jatkosta ensin rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      877
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      731
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe