Siinä on monen syrkäytyneen pyhä kolminaisuus. Kela on noista ylivoimaisesti vittumaisin ja arvaamattomin. Sossussa asiointi on mukavaa kun on hilpeitä afrikkalaisia ja huvittavaa WT väkeä. Miksi se vitun Kela ei vaan voi antaa suosiolla sitä rahaa vaan aina pitää tehdä ongelma kaikesta. Minulla on sellainen tapa että aina kun saan massia sossusta tai työttömyyskorvausta Kelasta niin käyn tuhdilla kebab-aterialla, eli "sossukebabilla". Olen maistavinani työtä tekevän mielensä pahoittajan kyyneleet kebabin seassa. No niin ja nyt matsin pariin. Löin 70 euroa vetoa Espanjan mestaruuden puolesta ja Italialla ja Englannille laitoin 1 euron kummallekin. Ne voittaa Villalle kun se on joutunut johonkin paskasarjaan.
Sossu, Kela, Työkkäri
22
185
Vastaukset
- atm=atm=atm
Syrjäytyminen on aika pitkälti oma valinta. Ei kukaan tule kotoa hakemaan töihin tai muuallekkaan. En ymmärrä miten ihmiset jaksaa olla jouten. Tai jaksashan sitä olla jouten jos siitä sais vaikka 3000 € kuukaudessa.
- eläkeläinen
Olen nyt "ollut jouten" viimeiset neljä vuotta muttei vieläkään ole tullut ylimääräistä vapaa-aikaa. Olen niin innoissani elämästä että harrastukset ja mielenkiinnonkohteet täyttää kaikki päivät 100 prosenttisesti.
- työtön vaan
eläkeläinen kirjoitti:
Olen nyt "ollut jouten" viimeiset neljä vuotta muttei vieläkään ole tullut ylimääräistä vapaa-aikaa. Olen niin innoissani elämästä että harrastukset ja mielenkiinnonkohteet täyttää kaikki päivät 100 prosenttisesti.
Sama. Liikaa kaikkea kivaa tekemistä nyt, kun olen ollut työttömänä, ettei vapaa-aikaa yksinkertaisesti jää. Itse asiassa, nyt kun mietin, minulla on vapaa-aika nyt huomattavasti vähemmän kuin silloin, kun olin töissä.
- työtön vaan
työtön vaan kirjoitti:
Sama. Liikaa kaikkea kivaa tekemistä nyt, kun olen ollut työttömänä, ettei vapaa-aikaa yksinkertaisesti jää. Itse asiassa, nyt kun mietin, minulla on vapaa-aika nyt huomattavasti vähemmän kuin silloin, kun olin töissä.
(työtön jatkaa)
Olen pohtinut sellaista, kun nyt tasa-arvon aikaa eletään, että yhteiskunnan tulisi jotenkin kompensoida eli hyvittää meille työttömille ja eläkeläisille sitä, että varsinaista vapaa-aikaa jää niin niukalti.
Tarkoitan rahallista kompensaatiota. Tämän hyvityksen voisi toteuttaa esim. "kompensaatioveron" kautta, tulonsiirtona työllisiltä työttömille. - atm=atm=atm
eläkeläinen kirjoitti:
Eläkeiässä asia on eri. Sillon ollaan oltu 30-40v töissä pääsääntösesti ja breikki on tarpeeseen. Monesti myös on rahaa nauttia elämästä eri tavalla kun nuorena. Kyllä mäkin saisin päivät kulumaan helposti kun aamusta lähtis pelaa kierroksen golfia ja iltapäivällä kuntosalille ja illalla hyvää ruokaa ja juomaa. Vanhempana ei muutenkaan varmaan jaksa mennä samalla lailla kun nuorena.
Sitä ei vaan valitettavasti 28v jätkä saa sossurahoilla. Sitäpaitsi matkustelu ja moni asia maksaa jota ei saa tuilla. Sen takia siellä töissä käydään että joskus on rahaa ostella ilman tarkan euron politiikkaa. Vaikka palkka olis oikeasti huono niin ainakin itse tarviin syyn herätä aamulla sängystä.
Toki ihmiset on erilaisia, on mullakin paljon kaveripiirissä henkilöitä jotka ei halua tehdä mitään ja tyytyväisenä ovat tuilla. Sitte on ärsyttävää lukea vaikka fb:stä valitusta ku ei ole rahaa joka v.itun asiaan. - Naisasialooseri.
työtön vaan kirjoitti:
(työtön jatkaa)
Olen pohtinut sellaista, kun nyt tasa-arvon aikaa eletään, että yhteiskunnan tulisi jotenkin kompensoida eli hyvittää meille työttömille ja eläkeläisille sitä, että varsinaista vapaa-aikaa jää niin niukalti.
Tarkoitan rahallista kompensaatiota. Tämän hyvityksen voisi toteuttaa esim. "kompensaatioveron" kautta, tulonsiirtona työllisiltä työttömille.Minkä ikäinen eläkeläinen olet? Oletko eläkkeellä mt-ongelmien takia?
- eläkeläinen
Naisasialooseri. kirjoitti:
Minkä ikäinen eläkeläinen olet? Oletko eläkkeellä mt-ongelmien takia?
Joo, olen 36v eläkeläinen. Ja papereis lukee masennus.
- Naisasialooseri.
eläkeläinen kirjoitti:
Joo, olen 36v eläkeläinen. Ja papereis lukee masennus.
Mitä epäilet masennuksesi syyksi? Naisettomuus kenties?
- eläkeläinen
Naisasialooseri. kirjoitti:
Mitä epäilet masennuksesi syyksi? Naisettomuus kenties?
Olen nainen niin naiseton en ole. ;) Jonkunlainen vitutus ja avioero taisi masennuksen syynä olla. Joo, ja olin ilman kyrpää neljä vuotta niin se varmaan aiheutti sen masennuksen. Olen vähän sellainen etten pysty seksiin ilman SUUUURTTAAAA rakkautta.
- miesten vika
eläkeläinen kirjoitti:
Olen nainen niin naiseton en ole. ;) Jonkunlainen vitutus ja avioero taisi masennuksen syynä olla. Joo, ja olin ilman kyrpää neljä vuotta niin se varmaan aiheutti sen masennuksen. Olen vähän sellainen etten pysty seksiin ilman SUUUURTTAAAA rakkautta.
Miesten vika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miehet ovat sikoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- eläkeläinen
miesten vika kirjoitti:
Miesten vika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miehet ovat sikoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siat on ihania.
- työläinen
eläkeläinen kirjoitti:
Siat on ihania.
Joku kiva ätmi voisi parantaa eläkeläisen rakkaudellaan.
atm=atm=atm kirjoitti:
Eläkeiässä asia on eri. Sillon ollaan oltu 30-40v töissä pääsääntösesti ja breikki on tarpeeseen. Monesti myös on rahaa nauttia elämästä eri tavalla kun nuorena. Kyllä mäkin saisin päivät kulumaan helposti kun aamusta lähtis pelaa kierroksen golfia ja iltapäivällä kuntosalille ja illalla hyvää ruokaa ja juomaa. Vanhempana ei muutenkaan varmaan jaksa mennä samalla lailla kun nuorena.
Sitä ei vaan valitettavasti 28v jätkä saa sossurahoilla. Sitäpaitsi matkustelu ja moni asia maksaa jota ei saa tuilla. Sen takia siellä töissä käydään että joskus on rahaa ostella ilman tarkan euron politiikkaa. Vaikka palkka olis oikeasti huono niin ainakin itse tarviin syyn herätä aamulla sängystä.
Toki ihmiset on erilaisia, on mullakin paljon kaveripiirissä henkilöitä jotka ei halua tehdä mitään ja tyytyväisenä ovat tuilla. Sitte on ärsyttävää lukea vaikka fb:stä valitusta ku ei ole rahaa joka v.itun asiaan.Kyllä tuilla voi matkustella jos elää erittäin säästeliäästi. Kurssituksista ja työharjoitteluista saa pari satkua kuussa lisää, jotka voi laittaa sivuun. Oikeiden töiden hakeminen on nykyisin ajanhukkaa, jos on joskus syystä tai toisesta juuttunut sossu-kelaputkeen. Parempia hakijoita on aivan riittävästi paikkaan kuin paikkaan-
- mol lehmää silmien v
Milloin tehdään ensimmäinen työkkäri ammuskelu? Kouluampumiset on niin nähty.
- KELA vittuun!
Työkkäri on OK. Kela on se vittumaisin byrokratia.
- työtön vaan
KELA vittuun! kirjoitti:
Työkkäri on OK. Kela on se vittumaisin byrokratia.
Mun mielestä KELA on taas ok, mut työkkäri on veemäinen paikka. Minulle on työkkärin nainen v-ttuillutkin melko suoraan. Nielin vaan ylpeyteni ja hymyilin takaisin, kun en halua työkkärin kanssa huonoihin väleihin. Mentaalisena orjana elellään.
Tää yhteiskunta on vaan mulle niin totaalisen väärin järjestetty. Olen syntynyt väärään aikaan, tosin en tiedä onko sellaista aikaa ollutkaan tai tuleeko sellaista ikinä, jossa viihtyisin tai edes tuntisin oloni kotoisaksi. Olen ihan erilainen kuin n. 99,999% ihmiskunnasta.
V-ttu että v-tuttaa taas.. Voi v-ttu yhden kerran..
- Naisasialooseri.
Itse en ole koskaan käynyt sossussa, enkä kelassakaan vuosikausiin. Sossussa tapaisi varmasti hauskoja ihmisiä.
- miksi näin
se on tosiaan kummaa miksi toiset saa ja toiset ei miksi toinen työtön joutuu kursseille töihin ja ei saa mitään muuta kuin työmarkkinatukea ja asumistukea ja toinen saa työmarkkinatukea asumistukea ja sossusta rahaa jotka saa tuhlata koska sosis maksaa kaiken ruuat vaatteet huonekalut maksaa laskut kodinkoneet siis kaiken ja kaikilla työläisilläkään ei ole niin paljon tuhlattavaa laskujen ja ruokien ja muitten menojen jälkeen mutta sosislaisilla on täytyisi kaikille antaa samanlailla tai kaikki jotka on nyt töissä pääsisivät he sossulaisiksi ja nykyiset sossulaiset töihin
- fuckswag
Et läpäise Turingin testiä, poika. Palaa takaisin ala-asteelle opettelemaan kirjoittamisen alkeet.
- Sinun0
Minäki koht 2kk ollu sossun asiakkaana, ja kyl ahdistaa.
Töihin pitäis päästä.- örkki
Tuu tänne. Mä voisin elättää sut. En oo tosin kiinnostunu ku stadilaisista. Se on ehdoton vaatimus.
- Sinun0
Tai en sossun ko kelan. tovottavast ei sossunluukul tartte ikinä mennäkkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 566005
- 575452
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1103849- 543802
- 143735
- 313176
- 592914
- 592806
- 672518
- 471930