Pillunjako Klinikka

aitonainen11111

Mua käy niin sääliiksi kun lukee näitä amt juttuja et mietin et pitäskö hyväntekeväisyysmielessä perustaa joku Pillunjako Klinikka. Noit tekstei lukiessa tulee sellanen fiilis et "voi ihmisparka, tule tänne niin saat hyväksyntää, välittämistä ja seksiä".

7

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman muuta

      Pitäisi.

    • Jii007

      Kuka nyt kaikkien ätmien käyttämää pillua haluaisi?

    • ihan turhaa

      Nämä palstan pökäleet ovat useaan otteeseen kertoneet kelpuuttavansa seksiin vain nuoren, kiinteä ja kauniin naisen. Mielellään myös neitsyen.

      Mikäli olet yli 25-vuotias, tai et ole ulkonäöltäsi kuin photoshopattu julkkis, on turha tarjota mitään.

      • Jii007

        Pari virhettä bongasin kommentistasi.
        Ei saa missään nimessä olla edes 25v. Riippuu toki tietysti siitä, että miten on säilynyt, mutta yleensä suomilutka rupsahtaa aika pahasti jo siinä 20v tietämillä.
        Ja se neitsyys on se tärkein juttu.
        Eihän siinä ole mitään ideaa lähteä lipittelemään jännisten mällejä lutkan limalompakosta eikä myöskään ole mitään järkeä lähteä itseään häpäisemään kokeneen naisen kanssa.
        Poikuus kun on ätmeillä melko varmassa tallessa ja sähläämiseksihän se paneskelu menee ja kestoakin on tällä sukuelinten yhdistymisellä korkeintaan se 20sek. jonka jälkeen ätmi ruiskii spermat kumiinsa sillä eihän ätmien anneta paljaalla sohia, koska ätmiys on tietenkin tarttuva sairaus ja siihen voi kuolla.
        Ja sitten tietysti tulee olla photoshopatun näköinen nainen, koska se on todellisuutta ja naiset vaativat miehiltä ihan samaa ulkonäköön liittyen. Tasa-arvo kunniaan ja silleen.


      • ätmi

        Höpsis minulle kelpaisi vaikka 45 vuotias nainen erittäin hyvin jos vaan ei ole lihava.


      • ei Aatukaan=isi
        Jii007 kirjoitti:

        Pari virhettä bongasin kommentistasi.
        Ei saa missään nimessä olla edes 25v. Riippuu toki tietysti siitä, että miten on säilynyt, mutta yleensä suomilutka rupsahtaa aika pahasti jo siinä 20v tietämillä.
        Ja se neitsyys on se tärkein juttu.
        Eihän siinä ole mitään ideaa lähteä lipittelemään jännisten mällejä lutkan limalompakosta eikä myöskään ole mitään järkeä lähteä itseään häpäisemään kokeneen naisen kanssa.
        Poikuus kun on ätmeillä melko varmassa tallessa ja sähläämiseksihän se paneskelu menee ja kestoakin on tällä sukuelinten yhdistymisellä korkeintaan se 20sek. jonka jälkeen ätmi ruiskii spermat kumiinsa sillä eihän ätmien anneta paljaalla sohia, koska ätmiys on tietenkin tarttuva sairaus ja siihen voi kuolla.
        Ja sitten tietysti tulee olla photoshopatun näköinen nainen, koska se on todellisuutta ja naiset vaativat miehiltä ihan samaa ulkonäköön liittyen. Tasa-arvo kunniaan ja silleen.

        Ei ätmi kumia tarvitse tautien takia, vaan sen takia ettei ätmi lisääntyisi.

        Ei ätmistä ole isäksi, eikä kukaan halua jälkeläisilleen ätmi-geenejä.


      • aitonainen1111
        ätmi kirjoitti:

        Höpsis minulle kelpaisi vaikka 45 vuotias nainen erittäin hyvin jos vaan ei ole lihava.

        Klinikalla olisi ollut joka ätnille oma neitsytnainen joka ei muihin koskisi. Tuli niin paljon negatiivista palautetta että luovun hankkeesta. En sääli teidänlaisia idiootteja. Pitäkää kullinne puhtaana!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe