Tunneäly

takiaiset

Eikö miehet oikeesti tajua hienovaraista "ei kiinnosta" ilmaisua??
Miksi pitää väkisin vängätä "treffeille" ja seuraan, jos ei ole sille annettu vihreää valoa?
Tarvitseeko olla oikeasti tyly, ja sanoa päin naamaa, että "sori mut ei vois vähempää kiinnostaa?"

Eikö miehet tajua vähemmästä?

28

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikinasta tehdyt taikinanaiset ovat lähtökohtaisesti ei kiinnosta osastoa, niin miten tuon voi kääntää siten, että joku mies ei niin kuin jotain ymmärtäisi?

• ap.

"Taikinasta tehdyt taikinanaiset" Siis tarkoitat mitä?

• sokerileipuri

• Tarkoitat varmaan mamuja, joista ei yksin ulkona käyvät naiset pääse eroon kuin poliisin avulla. Muutama tuttu nainen todennut

• Näin on! Kyllä olisi toinen ääni kellossa jos perässä juoksisi tälläinen namu kuin minä tai....tai sinä:D

• modelli kirjoitti:

Näin on! Kyllä olisi toinen ääni kellossa jos perässä juoksisi tälläinen namu kuin minä tai....tai sinä:D

Itsevarmuus on aina vetänyt naisia puoleensä kuin hunaja mehiläisiä. ;-)

• hoikka tyttönen
        modelli kirjoitti:

Näin on! Kyllä olisi toinen ääni kellossa jos perässä juoksisi tälläinen namu kuin minä tai....tai sinä:D

Hyi olkoon, te olette liian naismaisia lässyttäjiä.

• ap.

Ihan on kyseessä täysin suomalaiset miehet.
        Enkä tarkoita edes "ulkona käymistä", vaan esim. työpaikalla tapahtuvaa perässä roikkumista.

• ap. kirjoitti:

Ihan on kyseessä täysin suomalaiset miehet.
        Enkä tarkoita edes "ulkona käymistä", vaan esim. työpaikalla tapahtuvaa perässä roikkumista.

Näköjään, Jungerit palasivat yhteen

• Minä olen aina tajunnut, että ei on ei. Mutta kun moni nainen on tarkoittaunutkin, että ei on ehkä. Tai ovat muuten vain loukkaantuneet, kun en ole jäänyt vonkaamaan. Sitten on itketty, että en mukamas ole alunperinkään ollut tosissani. Outoa meininkiä...

• Jos joku muija ei tajuu, niin sen voi heittää junasta ulos vaikka täydessä vauhdissa!

• ap.

No jo on outoja naisia sulla ollut yrityksessä...

Itse ainakin tarkoitan sitä mitä sanon. Ja sen takia koitan sen sanoakin "hellästi", en suoraan töksäytä päin naamaa, että ei kiinnosta tippaakaan.
        Itse tajuaisin hienovaraisen vihjeen, ettei kannata jatkaa/yrittää.
        Siitä siis oli kyse, että eikö miehet sitä ymmärrä.
        Ei tarvii hermostua kenenkään.

• Ratikkakuski
        ap. kirjoitti:

No jo on outoja naisia sulla ollut yrityksessä...

Itse ainakin tarkoitan sitä mitä sanon. Ja sen takia koitan sen sanoakin "hellästi", en suoraan töksäytä päin naamaa, että ei kiinnosta tippaakaan.
        Itse tajuaisin hienovaraisen vihjeen, ettei kannata jatkaa/yrittää.
        Siitä siis oli kyse, että eikö miehet sitä ymmärrä.
        Ei tarvii hermostua kenenkään.

Tuossa etusivullahan joku kanssasisaresi ihmettelee, kun mies ei jääkän viereen pyörimään, josko naisen tunteet sittenkin roihahtaisivat. Vaikeaa on olla mieliksi, kun naisetkin ovat yksilöitä ja haluavat päinvastaisia asioita.

• Miksi muka ei voi sanoa suoraan ettei halua lähteä treffeille, kun kerran ei halua lähteä? Kuka käskee kiertelemään ja kaartelemaan ja keksimään meriselityksiä?

• ap.

Niin, sellaiselle "totuuden laukojalle" se onkin varmasti helppoa.
        Mutta esim. itselläni tilanne tuli aivan puun takaa, en kerennyt päässäni keksimään mitään lempeää torjuntaa.
        Tai keksinhän minä, ja sanoinkin, mutta ei mennyt perille asti.
        Ja siitähän tässä juuri kyse onkin. Olen liian kiltti sanomaan suoraan että ei.
        ..Niinpä, kyllähän se vika taitaa minussa siis olla :/

Tarvis opella tunteettomammaksi! Mutta kun ei onnistu :(

Ja anteeksi tää kaikki avautuminen. Mutta joskus asiat näkee paremmin, kun ne kirjoittaa. Ja saa muiden mielipiteitä.

• ap. kirjoitti:

Mutta esim. itselläni tilanne tuli aivan puun takaa, en kerennyt päässäni keksimään mitään lempeää torjuntaa.

Ja anteeksi tää kaikki avautuminen. Mutta joskus asiat näkee paremmin, kun ne kirjoittaa. Ja saa muiden mielipiteitä.

Minäkin kuvittelin etten apua pyydettäessä osaisi sanoa "Ei" ja huomasin erehtyneeni.

• ap. kirjoitti:

Kyllä kiltti saa olla eikä tarvitse opetella tunteettomaksi. Edellä ymmärsin aloituksesta päätellen, että miehet monikossa ovat kurnimassa ovellasi etkä pääse heistä eroon. Silloin napakkuus on paikallaan. Samoin, jos yritteliäämpi tapaus alkaa kiusankappaleeksi. Sellaiset ovat kyllä harvemmassa. Yleisesti ottaen miehet ovat nopeasti tilanteen tasalla eivätkä vonkaa turhaan kun tiedostavat ettet ole hakupäälläkään.

Voit myös vastata vonkumiseen huumorilla. Tosikkojen kanssa vaan ei kannata siihen leikkiin lähteä.

• runontaja kirjoitti:

Minäkin kuvittelin etten apua pyydettäessä osaisi sanoa "Ei" ja huomasin erehtyneeni.

Ja huomasit ettet sitten siihen paikaan kuollutkaan kun et alkanut toiselle mieliksi olemaan :)

• elisakettu kirjoitti:

Kyllä kiltti saa olla eikä tarvitse opetella tunteettomaksi. Edellä ymmärsin aloituksesta päätellen, että miehet monikossa ovat kurnimassa ovellasi etkä pääse heistä eroon. Silloin napakkuus on paikallaan. Samoin, jos yritteliäämpi tapaus alkaa kiusankappaleeksi. Sellaiset ovat kyllä harvemmassa. Yleisesti ottaen miehet ovat nopeasti tilanteen tasalla eivätkä vonkaa turhaan kun tiedostavat ettet ole hakupäälläkään.

Voit myös vastata vonkumiseen huumorilla. Tosikkojen kanssa vaan ei kannata siihen leikkiin lähteä.

Niitä on kahdenlaisia tai kolmenlaisia.
        Yhdet uskoo kerralla, kun sanoo "Ei kiitos" ja toiset (yleensä pakkomielteiset) eivät usko muuta kuin olevansa oikea mies ky. naiselle.

Mies "Lähdetkö treffeille kanssani?"
        Nainen "Ei kiitos"
        Mies "Ok"

Se pakkomielteinen kysyy "Miksi et?"
        jasiihen ei tarvitse antaa selityksiä

• Raha-Ratikka

Itsestänsä liikaa luuleva pissis voisi todeta vaan, ettei sovi antaa
      uniikkipilluansa rahvaalle.............vaan merkantti olla pittää

Eikä ilimatteex sentään

• tiyo

Voi kun oli taas järkevä kommentti!

Ja miksi tarvii heti olla ilkeämielisiä kommentteja, jos nainen sanoo, ettei joku/jotkut miehet kiinnosta?

Ei kaikkien kanssa vaan ne kemiat kohtaa, turha sitä on jäädä perään vonkumaan!
        Mikään ei oo ärsyttävämpää kuin mies, joka ei ymmärrä perääntyä ja jättää rauhaan.
        Ja niitä kyllä on.

Mieti vaikka omalle kohalles; jos joku vähintäänkin epämiellyttävä tyyppi tekee koko ajan itteensä tykö, oisko kivaa?
        Pikkuhiljaa tuo tunne muutttuu suorastaan inhoksi ko. tyyppiä kohtaan.

Turha kenenkään "normaalin" on ottaa itteensä tästä.
        Niinhän se menee, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa....

• No ei. Äiti opetti, että sitkeys palkitaan.

Vai haluakko sä kasvattaa poijjastas periksiantajan?

• Mr X(antikok)

Tunne ja äly ovat vastajohkohtita tiosillensa

Ämmillllä ns, tunneälyä ona otttaa rikas ja impoetti Toimitusjohtaja

maksamaammaa shoppailuy hieninoihin edustuskledjuihin

ja renttu suorittamaan seksuaaliset himkut ämmälle

• Puntti.Yakov

Alve. Kannattaa alkaa oikolukea sepustuksesi. Ei niistä ota Erkki Liikanenkaan selvää

• itse Jehkima
        Puntti.Yakov kirjoitti:

Alve. Kannattaa alkaa oikolukea sepustuksesi. Ei niistä ota Erkki Liikanenkaan selvää

Saati sitten raamattujen miljoojoni tulkitsijoita

Jotka takertuvat lyntivirhesiinkin älykännyn kosketusnäytöllä

olet kaiketi raamaattuvyöhykkeeltä henkisestikni köyhä ja lukutaidotn

http://www.youtube.com/watch?v=if_SyBLd2yU

• Ellu sisnikettu

Justniin.........meitäa bitchkettujain riesaa tuo lk'ava shökemiallinen hormoonie
      jyty ovulaatiom pävilvinä

• Kyllä miehet mielestäni vähemmästäkin tajuavat, mutta sen vähän pitää olla tarpeeksi selkeästi kommunikoitu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      519
      4342
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3471
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2292
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2169
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      86
      1486
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1363
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1281
    8. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      102
      1276
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      64
      1188
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1134
    Aihe