Miten se ilmenee?
Mitä älykkyys on?
13
74
Vastaukset
Tulee tänne palstalle ja esittää kysymyksen...Mitä älykkyys on ja miten se ilmenee?
- osasto GAG
modelli ei älyllänsä loista
- Osasto:.
osasto GAG kirjoitti:
modelli ei älyllänsä loista
.
"Osasto KNIT"
har!1111
.
- runontaja off
Älykkyyttä ei voi yksinkertaistaa, on tunne-, talous- jne älykkyyksiä.
Tänään omatoimisesti puhdistin pienen pihalaatoituksen, mitä ei oltu puhdistettu vuosiin ja asiakas sanoi minua fiksuksi - pipiatri
Einstein avoissa havaittiin tavakkista laajempi päälakilohkon matematiikkaa
erikoistumut osa ja tiheämpi neuronimäärä
Modellin ajukoppa on ontto ontelo
Siinä selitys- Korkein Tietämys
http://www.ninds.nih.gov/disorders/cerebral_atrophy/cerebral_atrophy.htm
modeling cerebral atrophy
modellin aivosurkastuma
- this is true
Todelliset älykkäät ihmiset eivät koskaan lässytä keskustelupalstoilla.
- moderaattoritar
no joo johan itsekin huomsit sen näköjään
- Eivät lässytä, ei.
Heiltä puuttuu sosiaalinen älykkyys.
miksi aina kysellään, Älykkyydestä mitä se on? oli se palsta mikä tahansa aina sama kysymys tulee vastaan.
jos olisi opiskellut lahjakuuden älykkyydestä enemmän pystyisin kertoa älykkyydestä enemmän, on monta alalajia joten se ei ole yksiselittäistä.
eli käytössä sitä voi pitää ylä kasitteenä ja ala käsitteenä voi pitää
http://fi.wikipedia.org/wiki/Moniälykkyysteoria#.C3.84lykkyyden_m.C3.A4.C3.A4ritelm.C3.A4
yksinkertaisena esimerkkinä vähän niinkuin lilja-auto, auto , polkupyörä ovat alakäsiteitä ja yläkäsite kulkuväline, ajoneuvot.
eli sitä rataa.
mutta näin, olen ymmärtänyt eli ihmisten lahjoja voi pitää älykkyytenä.- Se on jotain,
mitä ei täältä oikein meinaa löytyä.
- alli ällitälli
Keskustelupalstoilla älykkyys on katoava luonnonvara.
- Ratikan eno
Sellainen, vasta pähkähullu on
joka itsensä finanssineroxi itseänsä mainitsee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464