Hei olen 175cm pitkä tyttö. Painan 62 kiloa. painoindeksini viime terveystarkastuksessa oli 20.6 ..tämä vähän pelästytti, koska se on aina ollut korkeintaan 19. Oon kilon laihtunu siitä tarkastuksesta. (silloin painoin siis 63). Tavoitteeni olisi päästä johonkin 55-57kg :) oisko vinkkejä laihdutukseen? :) ja olen siis 16-vuotias. Ja kertokaa toki jos joku on samassa tilanteessa kuin minä. Hyvää kesää kaikille ja onnea laihduttamiseen!
turhat kilot pois, vinkkejä? :)
4
86
Vastaukset
- Oot laiha
Mielestäni sinun ei kannattaisi laihduttaa, mutta jos haluat kroppaa timmimmäksi niin voit treenata ja alottaa vaikka saliharrastuksen.
- 16v tytsy
Käyn salilla yleensä muutama kerta viikossa :) joskus vähemmän, joskus enemmän. Sen lisäksi harrastan kahvakuulaa.
- ihanokon
:D rupeat kasvamaan aikuiseksi, painoa tulee lisää useimmille ja tuota painoindeksiä voi ruveta käyttämään (lapsillahan se saa olla sen alle 19 ja aivan normaalia kasvuvaiheessa), mutta aikuisilla nykysuosituksen alaraja on tuo 19. Sanoisin ettei kannata laihduttaa, mutta rupea toki urheilemaan, jos et sitä tee.
- 16v tytsy
Harrastan kyllä salilla käymistä ja kahvakuulaa :) kiitos kun vastasit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266