Hei olen 175cm pitkä tyttö. Painan 62 kiloa. painoindeksini viime terveystarkastuksessa oli 20.6 ..tämä vähän pelästytti, koska se on aina ollut korkeintaan 19. Oon kilon laihtunu siitä tarkastuksesta. (silloin painoin siis 63). Tavoitteeni olisi päästä johonkin 55-57kg :) oisko vinkkejä laihdutukseen? :) ja olen siis 16-vuotias. Ja kertokaa toki jos joku on samassa tilanteessa kuin minä. Hyvää kesää kaikille ja onnea laihduttamiseen!
turhat kilot pois, vinkkejä? :)
4
154
Vastaukset
- Oot laiha
Mielestäni sinun ei kannattaisi laihduttaa, mutta jos haluat kroppaa timmimmäksi niin voit treenata ja alottaa vaikka saliharrastuksen.
- 16v tytsy
Käyn salilla yleensä muutama kerta viikossa :) joskus vähemmän, joskus enemmän. Sen lisäksi harrastan kahvakuulaa.
- ihanokon
:D rupeat kasvamaan aikuiseksi, painoa tulee lisää useimmille ja tuota painoindeksiä voi ruveta käyttämään (lapsillahan se saa olla sen alle 19 ja aivan normaalia kasvuvaiheessa), mutta aikuisilla nykysuosituksen alaraja on tuo 19. Sanoisin ettei kannata laihduttaa, mutta rupea toki urheilemaan, jos et sitä tee.
- 16v tytsy
Harrastan kyllä salilla käymistä ja kahvakuulaa :) kiitos kun vastasit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15939Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812- 74809