Hei olen 175cm pitkä tyttö. Painan 62 kiloa. painoindeksini viime terveystarkastuksessa oli 20.6 ..tämä vähän pelästytti, koska se on aina ollut korkeintaan 19. Oon kilon laihtunu siitä tarkastuksesta. (silloin painoin siis 63). Tavoitteeni olisi päästä johonkin 55-57kg :) oisko vinkkejä laihdutukseen? :) ja olen siis 16-vuotias. Ja kertokaa toki jos joku on samassa tilanteessa kuin minä. Hyvää kesää kaikille ja onnea laihduttamiseen!
turhat kilot pois, vinkkejä? :)
4
83
Vastaukset
- Oot laiha
Mielestäni sinun ei kannattaisi laihduttaa, mutta jos haluat kroppaa timmimmäksi niin voit treenata ja alottaa vaikka saliharrastuksen.
- 16v tytsy
Käyn salilla yleensä muutama kerta viikossa :) joskus vähemmän, joskus enemmän. Sen lisäksi harrastan kahvakuulaa.
- ihanokon
:D rupeat kasvamaan aikuiseksi, painoa tulee lisää useimmille ja tuota painoindeksiä voi ruveta käyttämään (lapsillahan se saa olla sen alle 19 ja aivan normaalia kasvuvaiheessa), mutta aikuisilla nykysuosituksen alaraja on tuo 19. Sanoisin ettei kannata laihduttaa, mutta rupea toki urheilemaan, jos et sitä tee.
- 16v tytsy
Harrastan kyllä salilla käymistä ja kahvakuulaa :) kiitos kun vastasit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418