Olen nettitreffaillut ja aina törmää samaan asiaan, miehet haluavat seksiä. Kävin jopa uskovaisten deittisivuilla ja sain kuulla että sielläkin miehet haluavat seksiä heti. Pidän itseäni älykkönaisena ja siksi kysynkin: mistä voisi löytää syvällisesti ajattelevia miehiä? En oikein hurmaannu tuosta seksinhaluisuudesta. Anna kuva anna kuva anna kuva. Olen seksikäs misu mutta haluaisin ettei mies tiedä sitä heti alkuunsa vaan saa sen huomata ikäänkuin bonuksena jos arvostaa älykkyyttäni.
Mistä mies?
19
162
Vastaukset
- tuco.
Tottahan vitussa se nyt kuva on nähtävä, että tietää kelle puhuu. Siellähän voi olla vaikka naapurin pate vittuuksillaan.
Naiset arvostavat miehen älyä. Suurelle enemmistölle miehistä riittää kun nainen on nätti, mukava ja halukas. Onnea kuitenkin etsintään, koska sitä todella tarvitset.
- tuco.
Taannoin törmäsin nettitreffeillä naisen ilmoitukseen jossa hän toi jatkuvasti esiin omaa älyään ja erityisesti haki älykästä miestä............Haukuin hänet pystyyn. Vain idiootti korostaa omaa älyään. Älykäs ihminen antaa toisten tajuta se ihan itse.
tuco. kirjoitti:
Taannoin törmäsin nettitreffeillä naisen ilmoitukseen jossa hän toi jatkuvasti esiin omaa älyään ja erityisesti haki älykästä miestä............Haukuin hänet pystyyn. Vain idiootti korostaa omaa älyään. Älykäs ihminen antaa toisten tajuta se ihan itse.
Sanos muuta.
- tädin kissa
tuco. kirjoitti:
Oikeasti älykkään ei tarvitse haukkua toista pystyyn moisen syyn vuoksi. Oikeasti älykäs ymmärtää ihmisten puutteita.
- Ikisinkku M
Hankalaa on varmasti löytää koska kaltaistasi etsivät miehet on jo huomanneet etteivät he löydä etsimäänsä noilta deittisivustoilta. Itse joskus kun kokeilin kirjoittelin pitkään yhden naisen kanssa, en vongannut kuvaa tms. koska ei minulla mitään kiirettä ollut. Jotain kolmen kuukauden kirjoittelunkaan jälkeen kun ei nainen uskaltautunut treffeille ilmeisesti peläten ettei kelpaa ulkonäkönsä puolesta huomasin ettei sekään oikein ole hyvä juttu ettet sitten kuitenkaan tiedä toisesta paljon mitään siinä vaiheessa kun olet oman elämäsi avannut hänelle suunnilleen kokonaan.
- tuco.
Hulluutta lätistä asioitaan toiselle näkemättä kuvaa. Se on jo saamarin sinisilmäistä.
Kuin uskoisi juuri tämän loton seitsemän oikeen riviin. - tyttelliini
tuco. kirjoitti:
Hulluutta lätistä asioitaan toiselle näkemättä kuvaa. Se on jo saamarin sinisilmäistä.
Kuin uskoisi juuri tämän loton seitsemän oikeen riviin.Kuvahan voi olla vuodelta 2008. Ja eikö olisi fiksua tavata heti alkuunsa. Nämä vastaukset todistavat että kuva on se ainoa syy miksi miehet ylipäätään kommunikoivat naisille. Minustakin saa kamalia otoksia ja enkelimäisen kauniita otoksia, riippuu paljolti kuvakulmasta.
- Ikisinkku M
tyttelliini kirjoitti:
Kuvahan voi olla vuodelta 2008. Ja eikö olisi fiksua tavata heti alkuunsa. Nämä vastaukset todistavat että kuva on se ainoa syy miksi miehet ylipäätään kommunikoivat naisille. Minustakin saa kamalia otoksia ja enkelimäisen kauniita otoksia, riippuu paljolti kuvakulmasta.
Niinhän se olisi mutta kun sitä sinisilmöisenä haluaa uskoa että ehkä se toinen tosiaan haluaa hitaasti tutustua, siinä vaan sitten pikkuhiljaa alkaa selviämään että ehkä sillä onkin tosiaan jotain salattavaa, on muunnellut totuutta itsestään tms. No minä tuolloin opin sen että herrasmiesmäisellä ja naista kunnioittavalla asenteella et tosiaankaan sitten välttämättä menesty ja sitten taas jokaista mahdollista naista vonkaava ja vaativa tyylikään kun ei oikein houkuta niin päädyin tulokseen ettei ole oikein minun juttu. ei ze sentään täysin kiville mennyt, puolenkymmentä naista kyllä tapasinkin, pari oli ihan ok, toisella oli lapset esteenä ja toisen kanssa kyllä sitten seukkailinkin pitkästä välimatkasta huolimatta.
- tuco.
tyttelliini kirjoitti:
Kuvahan voi olla vuodelta 2008. Ja eikö olisi fiksua tavata heti alkuunsa. Nämä vastaukset todistavat että kuva on se ainoa syy miksi miehet ylipäätään kommunikoivat naisille. Minustakin saa kamalia otoksia ja enkelimäisen kauniita otoksia, riippuu paljolti kuvakulmasta.
Itse haluan nähdä kuvaa koko kropasta. Oon nähny kasvoiltaan hyvinkin lupaavia kuvia, mutta annas olla kun näkee koko kropan.. Siellä saattaa olla 80kg nauta, jolla on hoikan naisen turpa.
Mulla itellä ainakin on hyvin tarkka ja rajattu naismaku. Tavallaan tiedän mitä etsin. Kuvasta näkee heti sytyttääkö. Naurettava jo ajatuksenkin tasolla kuvitella, että joku rakastuisi jonkun älyyn..Sittenhän se on sama kun runkkaisi Albert Einsteinin kuvalle.
Ehkäpä kuitenkin toivot, että joku ihastuisi sinun persoonaasi, eikä niinkään älyysi.
Se on jo ihan mahdollistakin, mutta yleensä kokonaispaketti on se mikä vie jos vie ja se kuva nyt on iso osa sitä pakettia.
- mies 86
Ai siitäkö päättelet että miehet haluavat vain seksiä että he haluavat nähdä kuvasi ennen tapaamista? #Naisenlogiikka
Kuvan haluaminen ja tarjoaminen on ihan järkevää. On joskus tullut vähän typerä olo kun on sokkona mennyt treffaamaan ja naisen eleistä on heti nähnyt ettei se ole pitänyt omasta ulkonäöstä - olisi säästänyt huomattavasti aikaa jos olisi vaan heti antanut oman kuvansa niin ei olisi turhaa tarvinnut löpistä "tuhoontuomitussa" jutussa.
Sama pätee siihen toisen kuvaan - tai livenä näkemiseen. Se homma voi kuitenkin kaatua ulkonäköön. Ei siitä mihinkään pääse. Helpompi rajata heti pois ne mitkä ei mielllytä.
On ehkä ihan järkevää jättää kuva pois profiilista ja pyrkiä tekstillä herättämään toisen mielenkiintoi. Jopa pari ensimmäistä viestiä voi lähettää ilman kuvaa, mutten sitten pitäisi kyllä olla jos selvää että se kiinnostus toisen persoonaan on joko olemassa tai sitten ei. Sitten voi hoitaa sen ulkoisen puolen pois alta.
Noin vähentää varmaan hieman niitä pelkän seksin perässä juoksijoita.
On muuten myös todella ikävää jos itse antaa kuvan, ja kertoo nimensä, yms. - ja avaa elämäänsä aika paljon toiselle henkilölle - ja jos se henkilö ei edes vastavuoroisesti anna kuvaansa. On se vähän vaivaannuttavaa käsitellä henkilökohtaisia asioita sellaisen henkilön kanssa, joka haluaa itse pysyä vaan piilossa ja tunnistamattomana jos itse on avoimesti liikkeellä.
Ja helpointa varmaan olisi vaan tehdä selväksi, vaikka vähän liioitellen, että sinä et sitten seksiä anna ennen kuin joku puoli vuotta on seurusteltu, tms. Lähtee ainakin puhtaasti seksin perässä juoksijat pakoon.
Loppujen lopuksi, kaikki miehet nyt yleensä vaan haluavat parisuhteelta seksiä. Ilman seksiä se olisi vaan kaveruussuhde. Kannattaa totuttautua ajatukseen.- tyttelliini
Ongelma on lähinnä se että kun on antanut kuvia niin kaikki, ihan 100% kaikki haluavat tavata, ovat yhtäkkiä samaa mieltä kaikesta, tykkäävät joogata ja ovat kaikin tavoin mielin kielin. Pelkkien kuvien takia.
Esimerkkinä voin kertoa että veinasin jättää tapaamatta yhden pojan kun hän oli ottanut kuvan alakulmasta, eli siinä näkyi suurena hänen kaulansa ja sieraimensa. Livenä...ja kun myöhemmin näin muita kuvia hänestä, hän onkin maailman söpöin ja huippukivan näköinen. Valitettavasti oli vaan huonokäytöksinen ja vaikka vuoden toista tapaamista vinkui, en ulkonäöstään huolimatta siihen suostunut. :-( tyttelliini kirjoitti:
Ongelma on lähinnä se että kun on antanut kuvia niin kaikki, ihan 100% kaikki haluavat tavata, ovat yhtäkkiä samaa mieltä kaikesta, tykkäävät joogata ja ovat kaikin tavoin mielin kielin. Pelkkien kuvien takia.
Esimerkkinä voin kertoa että veinasin jättää tapaamatta yhden pojan kun hän oli ottanut kuvan alakulmasta, eli siinä näkyi suurena hänen kaulansa ja sieraimensa. Livenä...ja kun myöhemmin näin muita kuvia hänestä, hän onkin maailman söpöin ja huippukivan näköinen. Valitettavasti oli vaan huonokäytöksinen ja vaikka vuoden toista tapaamista vinkui, en ulkonäöstään huolimatta siihen suostunut. :-(Siis miehet haluavat tavata sinut nähtyäsi kuvasi. Mitä ihmettä sitten oikein tuolla aiemmin horisit jostain seksinvonkauksesta? Ja mikä nyt ylipäätään on se varsinainen ongelmasi, sekö ettet ole järjeltäsi yhtä terävä kuin ulkonäöltäsi kaunis?
- neiti ruiskukka
tyttelliini kirjoitti:
Esimerkkinä voin kertoa että veinasin jättää tapaamatta yhden pojan kun hän oli ottanut kuvan alakulmasta, eli siinä näkyi suurena hänen kaulansa ja sieraimensa. Livenä...ja kun myöhemmin näin muita kuvia hänestä, hän onkin maailman söpöin ja huippukivan näköinen. Valitettavasti oli vaan huonokäytöksinen ja vaikka vuoden toista tapaamista vinkui, en ulkonäöstään huolimatta siihen suostunut. :-(Itse sain kaksi kuvaa samasta miehestä ja eka kuvan katsottuani olin silleen voi ei. Toisen kuvan sitten katsottua ajattelin, että ompa mukavannäköinen tyyppi. Tosi erinäkösiä kuvia saa kyllä samastakin ihmisestä otettua. Itsestänikin otettuja järkyimpiä kuvia ei kyllä nettideitteihin kehtais laittaa:D
Täytyy kyllä ihmetellä, että mitä sinä sinne profiiliisi oikein olet kirjoitellut, jos ilman kuvaakin pelkkää seksiehdotusta on tarjolla. Itsellä oli s24:ssä ilmo kuvan kanssa, enkä tasan kertaakaan saanut mitään suoraa seksiehdotukseen viittaavaa (minulla homma tökkäsi siihen, että sain kriteereihini sopimattomilta miehiltä yhteydenottoja kyllästymiseen asti). Yritä tutkia sitä ilmoitustasi miehen silmin, ja pohtia millaisia mielikuvia se voi herättää. Jos muuttaa profiilitekstin tyylin täysin, niin kannattaa ehkä vaihtaa myös koko profiili nimimerkkeineen uudeksi, sillä miehet jotka ovat jo nähneet sen entisen profiilisi, eivätkä ole siihen vastanneet, eivät todennäköisesti tule sitä tsekkaamaan uudelleen.
Harkitse myös, että millä sivustolla sitä ilmoasi pidät. Joillakin deittisivuilla taitaa olla vähän semmoinen maine, ettei niistä yleisesti olla mitään vakavampaa etsimässäkään. Itse en ole koskaan varsinaisesti asiattomalla deittisivulla ollut, joten en kovin hyvin osaa nimetä vältettäviä, mutta tosiaan kannattaa kokeilla vaihtaa mestaa, jos ongelma ei profiilitekstin muokkaamisen jälkeen poistu.
”Kävin jopa uskovaisten deittisivuilla ja sain kuulla että sielläkin miehet haluavat seksiä heti.”
Erikoinen sanamuotoilu. Viittaatko siis siihen, että olet vain kuullut huhuja, että noilla sivuilla on seksinvonkaajia, mutta et ole itse varsinaisesti kokeillut? Ota huomioon, että noiden huhujen alullepanijat voivat olla juuri niitä herutuskuvia profiilissaan viljeleviä naisia, jotka varmasti saavat seksiehdotuksia. Tai jos olet itse asian todennut, niin syy voi olla siinä omassa profiilitekstissäsi, kuten muillakin sivustoilla.
Sitten noista kuvista vielä, niin et kai vain itse ylitulkitse jokaista kuvan pyytämistä seksinvonkaamiseksi? Useimmat ihmiset haluaisivat varmaankin nähdä sen keskustelukumppaninsa kuvan ihan vain siksi, että se lisää luottamusta siihen, ettei toinen ole feikki. Myös seurustelua ajatellen se ulkonäkö lienee useimmille ihmisille melko tärkeä, joten kuvattomien kanssa keskustelu voi tuntua ajantuhlaukselta. Miehet ovat yleensä vielä visuaalisempia kuin naiset, joten paljon parempi metodi olisi luultavasti pistää se nassu kiltisti siihen profiiliin, ja osoittaa älykkyytensä profiilitekstissä ja muussa viestittelyssä.- Kympin Nainen
"En oikein hurmaannu tuosta seksinhaluisuudesta."
Newsflash: kaikki miehet haluavat seksiä (aseksuaaleja lukuunottamatta) - se on ihan normaalia. Sinun pitää vaan löytää ne miehet jotka haluavat muutakin. On niitä, mutta joskus joutuu näkemään vaivaa asian sselvittämisessä. Se tapahtuu parhaiten irl.- mies 86
Jämpti on näin. Kiitos hyvästä ja asiallisesta kommentista, voin itse miespuolisena vahvistaa tuon todeksi. Oon itse huomannut, että jos tosiaan oon jostain naisesta kiinnostunut niin ihminen itse on paljon tärkeämpi kuin pelkkä seksin saanti ja ihan varmasti tältäkin palstalta löytyy paljon sellaisia miehiä jotka haluaisivat ennemmin parisuhteen kuin pelkkää seksiä. Joka kerta ihastuessani johonkin ihmiseen niin kuvittelen mielessäni miten ihanaa sen ihmisen kanssa voisi olla viettää aikaa yhdessä... tietenkin useimmissa tapauksissa pidän henkilöä myös seksuaalisesti viehättävänä jollain tasolla, se nyt on ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832