Kukaan ei myönnä tarvitsevansa ketään. Kaikki pärjäävät yksin, ja vaikkeivat pärjäisikään niin jokainen ainakin esittää pärjäävänsä. Miehet kertovat tarvitsevansa naista vain seksiin, mutta naiset haluaisivat olla heille paljon muutakin. Naiset taas ovat yhä itsenäisempiä ja julistavat etteivät tarvitse miestä mihinkään. Lasten saantikin hoituu ilman miestä. Mies tuntee itsensä täysin tarpeettomaksi. Molemmat janoavat toistensa huomiota, mutta kumpikaan ei halua sitä kertoa tai myöntää.
Okei, ehkä hieman kärjistetty esimerkki, mutta haluan herättää keskustelua. Mitä ajatuksia tämä herätti? Koetko tarvitsevasi naista/miestä, jos niin miksi/mihin?
Itse esim. hoidan monet esim. autoon liittyvät asiat tai tietokone probleemat sukulaismiesten kautta. Oishan se tietenkin mukava, kun vois tukeutua siihen kumppaniiin eikä tarvis kaikkea mahdollista hoitaa ja selvittää itse asioista, joissa omat pohjatiedot on ihan nollissa ja asioissa, joita miehet ovat tottuneet yleensä hoitamaan. Tietysti se, mitä kaipaan miehestä on pitkäaikainen kumppani, jonka kanssa vois yhdessä rakentaa tulevaisuutta. On ihana tuntea olevansa nainen miehen rinnalla. Ja tietysti kaikki erityisyys, seksuaalisuus ym mitä miehen ja naisen väliseen suhteeseen liittyy ja mikä on erilaista kuin kahden naisen välillä. Miesten kanssa on myös mukava jutella, koska koskaan ei tiedä mihin se johtaa. Ajatuksen juoksu on välillä niin uskomatonta ja arvoituksellista. Alun ongelmaan palatakseni tunnistan itsenikin jollain tapaa tuosta kuvauksesta. Haluan pärjätä yksin ja minun voi olla vaikea päästää lähelleni ihmistä. Kun suhde on syventymässä, minä pakenen.
Sinkkujen yhteinen ongelma
53
493
Vastaukset
- ruhahhaaa!
Ongelma ratkeaa helposti. Lopetetaan naisille verotuksen kautta suoritettavat tulonsiirrot. Jopa alkaa naisa itsensä elättävät miehet kiinnostaa.
- verotoimiston setä
Voisitko vielä eritellä nämä naisten saamat tulonsiirrot?
Käsittääkseni Suomessa ei ole sukupuolisidonnaista verotusta. - ruhahhaaa!
verotoimiston setä kirjoitti:
Voisitko vielä eritellä nämä naisten saamat tulonsiirrot?
Käsittääkseni Suomessa ei ole sukupuolisidonnaista verotusta.Tottahan toki.
Julkisella puolella on noin 150 000 suojatyöpaikkaa naisille. Nämä rahoitetaan verotuksella sekä valtion lainaotolla. Lukema ei kata hyödyllistä työtä tekeviä naisia opetuksessa, paivähoidossa tai terveydenhoidossa.
Muita tulonsiirtoja ovat lapsilisät. Lapsilisä maksetaan pääsääntöisesti sille vanhemmalle, jonka luona lapset asuvat. Käytännössä naiselle. Lapsilisään saa 48,55 korotuksen, jos äiti ei ole parisuhteessa.
Verotuksen sukupuolittuneisuudesta vielä sen verran, että progressiivinen verotus kurittaa eniten miehiä.
Mitä vielä haluat tietää? - järki käteen mars
ruhahhaaa! kirjoitti:
Tottahan toki.
Julkisella puolella on noin 150 000 suojatyöpaikkaa naisille. Nämä rahoitetaan verotuksella sekä valtion lainaotolla. Lukema ei kata hyödyllistä työtä tekeviä naisia opetuksessa, paivähoidossa tai terveydenhoidossa.
Muita tulonsiirtoja ovat lapsilisät. Lapsilisä maksetaan pääsääntöisesti sille vanhemmalle, jonka luona lapset asuvat. Käytännössä naiselle. Lapsilisään saa 48,55 korotuksen, jos äiti ei ole parisuhteessa.
Verotuksen sukupuolittuneisuudesta vielä sen verran, että progressiivinen verotus kurittaa eniten miehiä.
Mitä vielä haluat tietää?Onhan niitä miehiäkin julkisella sektorilla töissä! Sitä paitsi kovalla kädellähän tässä aiotaan julkista sektoria rokottaa ja vähentää päällekkäisyyksiä ja pakottaa kuntia kuntaliitoksiin.
Totta kai progressiivinen verotus kurittaa eniten miehiä, koska HEILLÄ ON KORKEAMMAT PALKAT!
Suurin osa lapsista syntyy parisuhteeseen, jolloin lapsilisä on koko perheen käytössä (myös siis miehen). Lapsilisä on todettu erinomaiseksi keinoksi, koska varsinkin yksinhuoltajaperheessä raha menee suoraan kulutukseen ja sitä kotimaista kulutusta tarvitaan, jotta yhteiskuntamme nousee lamasta. Lapsilisien ongelma on siinä, että rikkaat perheet laittavat lapsilisät tilille 18-20 vuodeksi, jolloin raha ei kierrä yhteiskunnassa.
Älä viitsi olla niin tyhmä, että katsot asiaa sukupuolisilmälasien läpi. Ihan yhtä lailla voisit poimia myös niitä etuja, joista miehet hyötyvät, sillä esim. maataloustukia maksetaan Suomessa noin 4 miljardia euroa, joista ylivoimaisesti suurin osa on miehiä. Näissä maanviljelijäperheissä on usein naisilla erittäin ikävä asema, jos tulee ero ja vaimo huomaakin olleensa vain ilmainen orja ja jää ilman eläkekertymää jne.
Työttöminä on enemmän miehiä kuin naisia, joten se tarkoittaa sitä, että miehille maksetaan myös enemmän työttömyyskorvauksia yhteiskunnan rahoista. - ruhahhaaa!
järki käteen mars kirjoitti:
Onhan niitä miehiäkin julkisella sektorilla töissä! Sitä paitsi kovalla kädellähän tässä aiotaan julkista sektoria rokottaa ja vähentää päällekkäisyyksiä ja pakottaa kuntia kuntaliitoksiin.
Totta kai progressiivinen verotus kurittaa eniten miehiä, koska HEILLÄ ON KORKEAMMAT PALKAT!
Suurin osa lapsista syntyy parisuhteeseen, jolloin lapsilisä on koko perheen käytössä (myös siis miehen). Lapsilisä on todettu erinomaiseksi keinoksi, koska varsinkin yksinhuoltajaperheessä raha menee suoraan kulutukseen ja sitä kotimaista kulutusta tarvitaan, jotta yhteiskuntamme nousee lamasta. Lapsilisien ongelma on siinä, että rikkaat perheet laittavat lapsilisät tilille 18-20 vuodeksi, jolloin raha ei kierrä yhteiskunnassa.
Älä viitsi olla niin tyhmä, että katsot asiaa sukupuolisilmälasien läpi. Ihan yhtä lailla voisit poimia myös niitä etuja, joista miehet hyötyvät, sillä esim. maataloustukia maksetaan Suomessa noin 4 miljardia euroa, joista ylivoimaisesti suurin osa on miehiä. Näissä maanviljelijäperheissä on usein naisilla erittäin ikävä asema, jos tulee ero ja vaimo huomaakin olleensa vain ilmainen orja ja jää ilman eläkekertymää jne.
Työttöminä on enemmän miehiä kuin naisia, joten se tarkoittaa sitä, että miehille maksetaan myös enemmän työttömyyskorvauksia yhteiskunnan rahoista.Onhan niitä, vaikkapa kunnan työntekijöistä on noin 1/5 miehiä. Näistä arvaan merkittävän osan olevan teknisellä puolella. Hyödyllisiä suurimmalta osaltaan siis.
On melkoisen epätodennäköistä, että suuria joukkoirtisanomisia julkisella puolella tulee lähiaikoina. Tämä johtuu siitä, että sdp:llä ja kokoomuksella on merkittäviä määriä kannattajia julkisen puolen turhissa kalkkunoissa. Niin, ja keskustalla myös.
Progressiivisen verotuksen, tukemisen ja kokonaistyömäärän arvioinnin perusteella naisen euro on 102 senttiä. Mutta luonnollisestikin hoetaan että naisen euro on 80 senttiä mantraa. Ja vaaditaan sukupuolilisää palkkoihin. Kyllä! Miehille heti vastaava 2% veron alennus.
Laajamittainen tukipolitiikka on kokoomus-sdp:n epäpyhän liiton mätä hedelmä.
Nykyiset, liian laajalle levinneet tuet aiheuttavat hintojen nousua, esimerkkinä vuokrat ja asuntojen hinnat.
Nyt keskustelussa eivät olleet miesten tuet, vaan naisille suunnatut tuet. Siksi toisekseen esimerkkisi naisesta maatalousorjana on sellaiset 40 vuotta vanha tarina joka on jäänyt elämään eriyisesti naisten mieleen muutaman kauhistellun yksittäistapauksen vuoksi. Voidaan myös epäillä näiden naisten kykyä hoitaa asioitaan jos ovat tuollaiseen tilanteeseen joutuneet. Jos et ole huomannut, niin naisten EI tarvitse mennä naimisiin tai maatilalle. Ajatteles!
Joka tapauksessa, kun naisia jää riittävästi työttömiksi ja tuettomiksi, niin alkaa se parinmuodostus kiinnostaa muutenkin kuin "ihan kiva" tyyppisesti. Olettaen tietenkin, että miehillä on töitä. Siitähän tässä alunperin oli kysymys. ruhahhaaa! kirjoitti:
Onhan niitä, vaikkapa kunnan työntekijöistä on noin 1/5 miehiä. Näistä arvaan merkittävän osan olevan teknisellä puolella. Hyödyllisiä suurimmalta osaltaan siis.
On melkoisen epätodennäköistä, että suuria joukkoirtisanomisia julkisella puolella tulee lähiaikoina. Tämä johtuu siitä, että sdp:llä ja kokoomuksella on merkittäviä määriä kannattajia julkisen puolen turhissa kalkkunoissa. Niin, ja keskustalla myös.
Progressiivisen verotuksen, tukemisen ja kokonaistyömäärän arvioinnin perusteella naisen euro on 102 senttiä. Mutta luonnollisestikin hoetaan että naisen euro on 80 senttiä mantraa. Ja vaaditaan sukupuolilisää palkkoihin. Kyllä! Miehille heti vastaava 2% veron alennus.
Laajamittainen tukipolitiikka on kokoomus-sdp:n epäpyhän liiton mätä hedelmä.
Nykyiset, liian laajalle levinneet tuet aiheuttavat hintojen nousua, esimerkkinä vuokrat ja asuntojen hinnat.
Nyt keskustelussa eivät olleet miesten tuet, vaan naisille suunnatut tuet. Siksi toisekseen esimerkkisi naisesta maatalousorjana on sellaiset 40 vuotta vanha tarina joka on jäänyt elämään eriyisesti naisten mieleen muutaman kauhistellun yksittäistapauksen vuoksi. Voidaan myös epäillä näiden naisten kykyä hoitaa asioitaan jos ovat tuollaiseen tilanteeseen joutuneet. Jos et ole huomannut, niin naisten EI tarvitse mennä naimisiin tai maatilalle. Ajatteles!
Joka tapauksessa, kun naisia jää riittävästi työttömiksi ja tuettomiksi, niin alkaa se parinmuodostus kiinnostaa muutenkin kuin "ihan kiva" tyyppisesti. Olettaen tietenkin, että miehillä on töitä. Siitähän tässä alunperin oli kysymys.Jos sinulle riittää suhde, johon nainen ryhtyy vain koska tarvitsee taloudellista turvaa, niin miksi ihmeessä et hakisi itsellesi puolisoa jostain kehitysmaasta?
Jotenkin ristiriitaista, että jos nainen täällä ilmoittaisi, että hakee työssäkäyvää miestä, niin hänet haukuttaisiin "elättäjän hakijaksi". Ja samaan aikaan sinä kirjoitat, että olisi hyvä, jos naiset eivät pärjäisi omillaan vaan tarvitsisivat elättäjiä.- ruhahhaaa!
helka kirjoitti:
Jos sinulle riittää suhde, johon nainen ryhtyy vain koska tarvitsee taloudellista turvaa, niin miksi ihmeessä et hakisi itsellesi puolisoa jostain kehitysmaasta?
Jotenkin ristiriitaista, että jos nainen täällä ilmoittaisi, että hakee työssäkäyvää miestä, niin hänet haukuttaisiin "elättäjän hakijaksi". Ja samaan aikaan sinä kirjoitat, että olisi hyvä, jos naiset eivät pärjäisi omillaan vaan tarvitsisivat elättäjiä.Reaktio syntyy suomalaisen naisen viestinnästä.Tältä se kuullostaa:
1) Suomalainen nainen on itsenäinen, vahva ja hänellä on omat rahat
2) Suomalainen nainen haluaa työssäkäyvän ja varakkaan miehen
Ihme, että jotkut saattavat hieman sanoa.
- ajatus
Tarvitsisin miestä hellyydenkaipuuseeni ja ystäväksi ihan kaikenlaiseen tekemiseen ja juttukaveriksi.
Aika kylmä on elo yksikseen.
Harmi että aika menee vinhaa vauhtia eteenpäin ja ikää tulee. Täyttäessäni kolmekymmentä tuntui jo toivottomalta ja nyt kohta 36..eikä muutoksen merkkejä näkyvissä. Miehet katselevat vain nuoria kaunokaisia.- vanha ätmi
Vanhemmat kaunokaiset kiinnostavat myös.
- stadilais***nainen
Höh...kyl mä nyt osaan ihan itse vaihtaa auton renkaat, ratkaista tietokoneongelmat, kasata huonekalut, siirtää sohvaa, kuljettaa pesukone paikoilleen jne. Sitä varten on lihakset ja aivot annettu myös naisille.
- Komppaan!
Juuri noin. Sinkkuudessa on monia hyviä puolia, yksi niistä se, että ei tarvitse ainakaan katsella hapantuneisiin sukupuolirooleihin tukeutuvaa kumppania, kun tämän yllättää laiskuus tai muuten vain pitää esittää niin miehistä miestä tai niin naisellista naista.
Terveellä aikuisikäisellä ei ole mitään syytä olla osaamatta aivan kaikkia elämiseen tarvittavia taitoja. Jos ruoka jää tekemättä, vaatteet ovat likaiset eikä hinausauton soittaminen onnistu, ongelma on vain motivaation puute.
- mnnbvbnmmnbvvbnnmmnb
Voitaisiin kieltää naisten koulutus ja työssäkäynti. Tietty esim. hoitsuna, tarhatätinä olemista lukuunottamatta.
- mnnbv:lle
Oletko sitten valmis elättämään naistasi?
- Future is near
mnnbv:lle kirjoitti:
Oletko sitten valmis elättämään naistasi?
nyt se kivikautinen ajattelumalli siitä että työtä on kaikkien tehtävä roskiin
tulevaisuudessa sinut korvaa robotti
mutta robotti tekee vain työt se ei korvaa esim läheisyyttä
tulevaisuudessa siintää suuret panojuhlat ja at-ihmisten suuri holokausti
- -M-
Kukaan ei myönnä tarvitsevansa ketään ja vaikka myöntäisikin niin kukaan ei tee mitään. Tekeminen on jotenkin rahvaanomaista nykyaikana. Jos joku kiinnostuu minusta niin kai hän sitten toimii - näinhän sitä ajatellaan. Ongelma on vaan siinä että lähes kaikki ajattelevat samalla tavalla.
Ikävä kritisoida, mutta kyllä tämä kohtaamisongelma johtuu tällä hetkellä aika paljon naisten tekemättömyydestä ja poteroihin kaivautumisesta, vaikka miehetkin siihen syyllistyvät lisääntyvässä määrin.- gfdb
"vaikka miehetkin siihen syyllistyvät lisääntyvässä määrin. "
Niin, siitä syystä kun se yrittäminen tuntuu ihan turhalta. Joko ei saa mitään reaktiota tai sitten "sori mut ei". Luovutan, esittäköön se kiinnostuksensa minuun jos on kiinnostuakseen. - neiti ruiskukka
No tämä on kyllä totta myös. Enemmän tarvittas toimintaa. Itse kunkin pitäs vähän aktivoitua.
- mies 86
Huomaa kyllä ettet ole ollut palstalla pitkään toviin. Harva täällä oleva myöntää pärjäävänsä yksin.
- neiti ruiskukka
En nyt välttämättä puhu pelkästään tästä palstasta vaan ihan normaalista elämästäkin. Vaikka kyllähän täälläkin osa miehistä jankuttaa näitä mantroja, että ei halua/tarvitse naista kuin seksiin ja siihenkin kelpaa vain joku teinityttö, naiset ovat muuten ihan arvottomia... ym. muuta soopaa. Mutta kyllähän tällä palstalla anonymiteetin suojissa on monen helpompi myöntää ettei pärjää tai halua olla yksin, livenä sitten väitetään muuta.
No kyllähän tämä iankaikkinen ruikutus tällä palstalla kertoo siitä että johonkin sitä toista sukupuolta tarvitaan. Mutta vaikeampi sitten perustella sitä tarvetta mitenkään rationaalisesti, kun mitään elintärkeää ei kuitenkaan sinkultakaan puutu.
Kaipa minä haluaisin vain, että olisin jollekin tärkeä henkilö, ja että se sama henkilö olisi tärkeä minulle.
- Ujo atm
"Itse esim. hoidan monet esim. autoon liittyvät asiat tai tietokone probleemat sukulaismiesten kautta. Oishan se tietenkin mukava, kun vois tukeutua siihen kumppaniiin eikä tarvis kaikkea mahdollista hoitaa ja selvittää itse asioista, joissa omat pohjatiedot on ihan nollissa ja asioissa, joita miehet ovat tottuneet yleensä hoitamaan."
En minä pystyisi sinua tuollaisissa asioissa auttamaan joten huolisitko kaltaistani osaamatonta ja introverttia miestä kumppaniksesi? Et varmaankaan varsinkin kun minulla ei ole ammattia eikä työkokemusta vaan olen kuntoutustuella. No minkäs sille voi kun on ongelmatapaukseksi syntynyt.- neiti ruiskukka
No en mä sen perusteella miestä valikoi voiko se auttaa minua tietyissä asioissa. Mutta tää pointti nyt tässä oli se, että toinen osaa jonku jutun paremmin ja toinen toisen, voi jakaa niitä juttuja eikä kaikkea tarvi tehdä itse. Hankala sanoa kun ei tunne tapausta tarkemmin, miksei jos muuten kaikki natsaa kohdilleen. Ei sillä ole väliä onko mies työtön vaan sillä miten hän itse suhtautuu asiaan, mitä yrittää tehdä asian korjaamiseksi ja miten hän pärjää ilman työtä esim. taloudellisesti ja henkisesti. Mitään liian ongelmaista miestä en kuitenkaan halua kumppaniksi ettei hän vedä minuakin mukanaan suohon.
- mies 86
neiti ruiskukka kirjoitti:
No en mä sen perusteella miestä valikoi voiko se auttaa minua tietyissä asioissa. Mutta tää pointti nyt tässä oli se, että toinen osaa jonku jutun paremmin ja toinen toisen, voi jakaa niitä juttuja eikä kaikkea tarvi tehdä itse. Hankala sanoa kun ei tunne tapausta tarkemmin, miksei jos muuten kaikki natsaa kohdilleen. Ei sillä ole väliä onko mies työtön vaan sillä miten hän itse suhtautuu asiaan, mitä yrittää tehdä asian korjaamiseksi ja miten hän pärjää ilman työtä esim. taloudellisesti ja henkisesti. Mitään liian ongelmaista miestä en kuitenkaan halua kumppaniksi ettei hän vedä minuakin mukanaan suohon.
Noinhan se tietenkin menee. Ei mun mielestä miehen tarvi noita kaikkia niksejä osata (itse en esim. omista autoa joten en myöskään osaisi sitä huoltaa) mutta kyllä ainakin sosiaaliset taidot pitäis muuten olla kunnossa ja muutenkin pitäis voida viettää melko itsenäistä elämää ennenku päättää jakaa sen jonkin toisen kanssa. Yksi syy miksi itsekin nuorempana vierastin seurustelua oli, etten halunnut saattaa omaa parempaa puoliskoani henkiseen epätasapainoon omilla ruikutuksillani ja vihanpurkauksillani.
Niin ja sori ensimmäisestä viestistäni, en tarkoittanut olla sulle nokkava. - neiti ruiskukka
mies 86 kirjoitti:
Noinhan se tietenkin menee. Ei mun mielestä miehen tarvi noita kaikkia niksejä osata (itse en esim. omista autoa joten en myöskään osaisi sitä huoltaa) mutta kyllä ainakin sosiaaliset taidot pitäis muuten olla kunnossa ja muutenkin pitäis voida viettää melko itsenäistä elämää ennenku päättää jakaa sen jonkin toisen kanssa. Yksi syy miksi itsekin nuorempana vierastin seurustelua oli, etten halunnut saattaa omaa parempaa puoliskoani henkiseen epätasapainoon omilla ruikutuksillani ja vihanpurkauksillani.
Niin ja sori ensimmäisestä viestistäni, en tarkoittanut olla sulle nokkava.Argh..deletoin tuon viestin johonki taivaan tuuliin ku joku mainos ilmesty just tuohon lähetä nappulan kohdalle ja heitti mut tietenki sinne.
No ei tarttekaan, sitähän varten ne ammattilaiset on. Joo kyllähän se niin on, että se oma elämä ois kuta kuinkin hyvä olla kunnossa ennen ku siihen muita sekottaa mukaan. Itsekään en kokenut vielä kovin nuorena olevan valmis seurustelemaan erinäisistä syistä, vaikka monet muut tuntuikin olevan tosi aikaisin liikenteessä. Tosin sinkkuna ollessa on ollut aikaa selvittää itselleen mitä oikeasti haluaa ja oppinut paremmin tuntemaan itseäänkin.
Ei mitään. Saa mun viestejä välillä kyseenalaistaa ja kritisoidakin:)
- 6+9
Yksin on pakko pärjätä kun on yksin, eipä siinä juuri ole vaihtoehtoja, paitsi olla pärjäämättä - ja mitäs sitten, kiikkuun vai? Toki haluan miesten huomiota ja myönnän sen, mutta minkäs teet. Vuodet vierivät eikä enää jaksa edes etsiskellä. Eikä välittää.
Auton vien ystävälliseen palvelevaan huoltamoon. Henkilökunta on miehiä, mutta minulle se on samantekevää kunhan toimii. Verkostoapuna minulla ei ole yhtään miestä. Ei kun naapuri auttoi kerran peräkärryn kanssa parvekekalustoni kotiin. Muuten pyydän apua ystävättäriltä. Harvoin. Jaa’a. Kyllähän sitä nyt oikeastaan haluaa ja yrittää olla mahdollisimman itsenäinen ja opetella tekemään itse kaiken mahdollisen. Syynä tähän näen paitsi oman elämäni helpottamisen, niin tavallaan myös sen, ettei mahdollinen kumppaniehdokas ajattelisi, että haluan miehen vain hyötyäkseen hänen osaamisestaan.
Olen ylipäätään huono pyytämään apua keneltäkään. Jos on sellainen tilanne, että apua on kertakaikkisen pakko pyytää, niin kysyn kyllä aina ekana naisihmiselta, tai jos ei sellaista ole lähettyvillä, niin sitten joltakin vanhalta äijänkäppänältä. Kaikkein viimeiseksi rohkenisin jotakin komeaa miestä häiritä turhanpäiväisillä ongelmillani, tai tunnustaa sellaiselle etten pärjää aivan kaikessa yksin.- Ikisinkku M
Ymmärrän miksi noin mutta onhan se vähän hullua että pyytää sitä apua mieluummin niiltä jotka eivät kiinnosta ja kun samoin tekee se naapurin ylpeä ja komea poikamies niin kumpikin sitten pärjäätte ihan yksin vaikka siitä miehestä kyllä oli mukavaa joskus autellakin jotain kivaa naista tai toisinaan herätä keittiöstä kantautuvaan pullan tuoksuun. Ostakoon pervo pullansa valmiina.
Ikisinkku M kirjoitti:
Ymmärrän miksi noin mutta onhan se vähän hullua että pyytää sitä apua mieluummin niiltä jotka eivät kiinnosta ja kun samoin tekee se naapurin ylpeä ja komea poikamies niin kumpikin sitten pärjäätte ihan yksin vaikka siitä miehestä kyllä oli mukavaa joskus autellakin jotain kivaa naista tai toisinaan herätä keittiöstä kantautuvaan pullan tuoksuun. Ostakoon pervo pullansa valmiina.
No juu, pitäisi yrittää ottaa kontaktia enempi niihin kiinnostaviin miehiin. Jotenkin sitä vain automaattisesti olettaa kaikkien komeiden miesten olevan varattuja, ja sitten tuntusi itsensä ihan tyhmäksi, jos olisi sellaisesta mennyt kiinnostumaan, ja vielä jotenkin osoittamaan sen kiinnostuksensa.
Olen minä kyllä joskus pyytänyt jossain pikkujutussa apua nimenomaan siltä minua kiinnostavalta mieheltä, mutta eipä noista jutuista ole koskaan mitään vastakaikua saanut, niin olen sitten lopettanut moisen ”kieroilun”.- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
No juu, pitäisi yrittää ottaa kontaktia enempi niihin kiinnostaviin miehiin. Jotenkin sitä vain automaattisesti olettaa kaikkien komeiden miesten olevan varattuja, ja sitten tuntusi itsensä ihan tyhmäksi, jos olisi sellaisesta mennyt kiinnostumaan, ja vielä jotenkin osoittamaan sen kiinnostuksensa.
Olen minä kyllä joskus pyytänyt jossain pikkujutussa apua nimenomaan siltä minua kiinnostavalta mieheltä, mutta eipä noista jutuista ole koskaan mitään vastakaikua saanut, niin olen sitten lopettanut moisen ”kieroilun”.Niinpä, etpä tosin ole tuon ongelman kanssa yksin kun ihan sama vika se on meillä miehillä ja ehkä vielä todellisempana kun täältä palstaltakinhan sen huomaa ja muutenkin tuntuu että naiset yleisesti ottaen on varatumpia kuin miehet ja yleensä kaikki kivat ja kivannäköiset naiset on jo varattuja tai vähintäänkin jotain viritystä päällä niin eipä sitä viitsi edes yrittää mitään.
Et olisi lopettanut, ihan mukavaa "kieroilua" tuommoinen on. - 20+2
Ikisinkku M kirjoitti:
Pullan tuoksuun? Ai siksikö olen sinkkuna. Ei taivas, pitäisikö minun LEIPOA PULLAA??? Auts, onneksi tuossa on vanhanajan kivijalkaleipomo lähellä....
- minä luovutan
Pakkohan se on yksin pärjätä, jos ei aio hirteenkään mennä. Toki ystäväksi ja liittolaiseksi olisin naista kaivannut, mutta kukaan ei halunnut olla sitä minulle. Tässä tarinassa sankari jää yksin. Yksin voin luoda itse oman narratiivini:
Kyyninen ja yksinäinen sankari masentavassa tragikomediassa, mikä ei ketään kiinnosta.
Iltalehti: Ehdottamasti katsomatta jättämisen arvoinen tarina. Tästä hyvästä lehden ensimmäinen negatiivinen tähti leffa-arvostelussa.
Helsingin Sanomat: Vit*u mitä paskaa. Voiko kukaan olla noin saamaton?
Jeesus: Tämän tylsimyksen jätän pelastamatta ihan periaatteen vuoksi. Ilonpilaajia ei kaivata edes taivaassa. Vaihdan kaverin paholaisen kanssa antikristus Alexander Stubbiin ihan vain päästäkseni tästä tyypistä eroon.- joopasen joo-joo
Voisin sanoa samaa. Olen nainen.
- maailmanlaajuinen
ilmiö.
http://www.forbes.com/sites/jennagoudreau/2011/03/03/rise-of-women-turned-men-into-boys-manning-up-kay-hymowitz/
http://www.forbes.com/2011/03/02/man-child-marriage-kay-hymowitz-forbes-woman-time-adam-sandler.html
http://online.wsj.com/news/articles/SB10001424052748704409004576146321725889448
Adam Sandler:
"I’m not particularly talented. I’m not particularly good-looking. And yet I’m a multimillionaire". - dghjjh
En minä tarvitsekaan miestä mihinkään. Paitsi seksiin, mutta sekin on parempaa yksin/naisen kanssa.
- mies 86
En halua esittää mitään pyhimystä, mutta tässä ketjussa tämä taas todettiin että naiset ovat miehiin pettyneitä koska niiden mielestä miehet liian usein priorisoivat seksin. Mä olen miespuolisena aina piirrellyt mielikuvia omista ihastuksen kohteistani ja mitä kaikkea kivaa me voitais tehdä yhdessä. Naiset haluaisivat niin paljon muutakin mutta tippuvat kolahtaen takaisin maan pinnalle kun tajuavat ettei suurin osa tapaamistaan miehistä kykene sitä tarjoamaan. Uskon kuitenkin että on yhtä paljon niitä miehiä jotka haluavat läheisyyttä toiselta kuin sitä toista tyyppiä jos ei enemmänkin. Mutta sitten taas aletaan kivenkovaa väittämään etteivät naiset mukamas lämpene samalla tavalla tällaisista miehistä, että jotain olennaista jää mukamas puuttumaan. Sosiaaliset taidot ei pelitä tai sitten ollaan muuten vain eri aaltopituuksilla.
Tiedä häntä. Mun mielestä on aika surullista lukea sellaisia kirjoituksia tällä palstalla tai muualla missä toinen on toistuvasti tullut petetyksi ja jätetyksi, ja mun myötätunto on myös niiden naisten puolella jotka ovat joutuneet kokemaan pettymyksiä muiden miesten kanssa sinnikkäistä yrityksistään huolimatta saada kestävä parisuhde aikaiseksi. Yksinäisyys ja läheisyydenkaipuuu aiheuttavat tänä päivänä hyvinvointivaltioissakin niin kovin paljon henkistä pahoinvointia ja aivan liian moni joutuu sen kestämään. Miehet ja naiset ovat joidenkin väittämien mukaan fundamentaalisesti erilaisia mutta silti jokaisessa ihmisessä on sekä miehen että naisen ominaisuuksia. Olisi mahtavaa jos kykenisimme useammin priorisoimaan toisen ihmisen tarpeet ja aidosti pyrkisimme niiden eteen myötävaikuttamaan koko sydämestämme, mutta helposti se tuntuu unohtuvan tällaisella aikakaudella kun elämme...- neiti ruiskukka
Siis kyllähän niitä ei seksin perässä juoksijoita ja läheisyyttä kaipaaviakin miehiä varmasti on, mutta heidän kanssaan ongelmana voi olla kohtaamattomuus. Eli kaksi samaa etsivää ihmistä ei vaan ikinä tapaa tai kohtaa missään. Nää seksin vonkujat taas tuovat itseään aggressiivisemmin esille, eivätkä ole muutenkaan välttämättä niin tarkkoja seurastaan, joten ehdotuksia lentelee vähän sinne sun tänne.
- 3+14
neiti ruiskukka kirjoitti:
Siis kyllähän niitä ei seksin perässä juoksijoita ja läheisyyttä kaipaaviakin miehiä varmasti on, mutta heidän kanssaan ongelmana voi olla kohtaamattomuus. Eli kaksi samaa etsivää ihmistä ei vaan ikinä tapaa tai kohtaa missään. Nää seksin vonkujat taas tuovat itseään aggressiivisemmin esille, eivätkä ole muutenkaan välttämättä niin tarkkoja seurastaan, joten ehdotuksia lentelee vähän sinne sun tänne.
Tai sitten naiset eivät vain pidä niistä tyypeistä, jotka eivät heti ole pillun perässä.
Miehiähän on kahta lajia: Inhottavia pukkuja tai homoja. 3+14 kirjoitti:
Tai sitten naiset eivät vain pidä niistä tyypeistä, jotka eivät heti ole pillun perässä.
Miehiähän on kahta lajia: Inhottavia pukkuja tai homoja.Naisen näkökulmasta kyse on kyllä puhtaasti siitä, etteivät ne kunnolliset miehet yksinkertaisesti osoita sitä kiinnostusta niin, että se olisi naisen havaittavissa. Emme me naiset nyt hyvänen aika mitään ajatuksenlukijoita ole. Jos ne pelkän panon perässä olevat jännämiehet meitä piirittävät jatkuvasti ja kunnolliset ”ätmit” vain kulkevat ohi nokka pystyssä ja EVVVK-ilme naamallaan, niin on aika selvää että kumpi miestyyppi saa todennäköisemmin naisten huomiota.
- Yxi surkia ätmi
stellaria81 kirjoitti:
Naisen näkökulmasta kyse on kyllä puhtaasti siitä, etteivät ne kunnolliset miehet yksinkertaisesti osoita sitä kiinnostusta niin, että se olisi naisen havaittavissa. Emme me naiset nyt hyvänen aika mitään ajatuksenlukijoita ole. Jos ne pelkän panon perässä olevat jännämiehet meitä piirittävät jatkuvasti ja kunnolliset ”ätmit” vain kulkevat ohi nokka pystyssä ja EVVVK-ilme naamallaan, niin on aika selvää että kumpi miestyyppi saa todennäköisemmin naisten huomiota.
Ei sillä ätmin ilmeellä ja kiinnostuksen osoittamisella ole mitään väliä. Tai saavathan naiset joskus hauskat naurut.
- 66666666666655555555
Nykyään on esim. Japanissa ongelma se etteivät nuoret halua parusuhdetta, ei se etteivät he saisi.
- Kiltti mies.
Yli 30 v naiset ei halua sitoutua muihin kuin jännämiehiin jotka ovat jo pahasti alkoholisteja. Siin on läheisyys kaukana ja yhdessä tekeminen on sitä että nainen hakee miehelle kaljaa ja siivoaa sen oksennusta.
- 16767
Rakkautta on, kun mies pitelee hiuksiani takana yrjötessäni krapuloissani
- ,.,.,.,.
Kyllä minä ainakin myönnän tarvitsevani naista, mutta jotenkin tuntuu, että naiset näkevät sen heikkoutena. Pitäisi vaan maagisesti päätyä yhteen pyytämättä naista treffeille ja sanomatta, että pitää hänestä ja kaipaa hänen seuraansa.
- neiti ruiskukka
Mulla on kans vähän hämärän peitossa miten tuo magiikka käytännössä tapahtuu.
- ei mee onni tasan
Oleellista on varmastikin se, että onko tarvitsevuus pakonomaista takertuvuutta vai normaalia. Uskoisin, että suurin osa naisista kammoaa sellaista miestä, joka on heti uhkaamassa itsemurhalla, jos vähänkin menee elämässä asiat pieleen.
Saa siis tarvita toisen rakkautta ja läheisyyttä, mutta ei liiallisesti niin, ettei mies voi yhtään olla yksin kotona, vaan soittaa kymmenen kertaa sinä aikana, kun nainen on kavereittensa kanssa tms.
Semmoista itsekin kaipaisin, että olisin jollekin miehelle tärkeä omana itsenäni. Hirmu moni mies tuntuu hakevan täydellistä unelmien naista eikä vähempi kelpaa tai jos ryhtyy suhteeseen rumemman kanssa, niin heti ollaan arvostelemassa ulkonäköä, ahkeruutta, ruokaa jne. Sopivasti tasa-arvoista suhdetta ei näköjään osata rakentaa, jossa yhdessä tehtäisi asioita perheen ja kodin hyväksi, hemmoteltaisi toinen toisiamme eikä pelättäisi osoittaa rakkautta ja välittämistä.
Etsintä jatkuu. Semmoista miestä olen etsinyt koko aikuisikäni eli kohta 20 vuotta. - 6+4
ei mee onni tasan kirjoitti:
Oleellista on varmastikin se, että onko tarvitsevuus pakonomaista takertuvuutta vai normaalia. Uskoisin, että suurin osa naisista kammoaa sellaista miestä, joka on heti uhkaamassa itsemurhalla, jos vähänkin menee elämässä asiat pieleen.
Saa siis tarvita toisen rakkautta ja läheisyyttä, mutta ei liiallisesti niin, ettei mies voi yhtään olla yksin kotona, vaan soittaa kymmenen kertaa sinä aikana, kun nainen on kavereittensa kanssa tms.
Semmoista itsekin kaipaisin, että olisin jollekin miehelle tärkeä omana itsenäni. Hirmu moni mies tuntuu hakevan täydellistä unelmien naista eikä vähempi kelpaa tai jos ryhtyy suhteeseen rumemman kanssa, niin heti ollaan arvostelemassa ulkonäköä, ahkeruutta, ruokaa jne. Sopivasti tasa-arvoista suhdetta ei näköjään osata rakentaa, jossa yhdessä tehtäisi asioita perheen ja kodin hyväksi, hemmoteltaisi toinen toisiamme eikä pelättäisi osoittaa rakkautta ja välittämistä.
Etsintä jatkuu. Semmoista miestä olen etsinyt koko aikuisikäni eli kohta 20 vuotta. - neiti ruiskukka
ei mee onni tasan kirjoitti:
Etsintä jatkuu. Semmoista miestä olen etsinyt koko aikuisikäni eli kohta 20 vuotta.Hyvä huomio. Pakonomainen takertuminen ei ole hyvä sekään. Itselläni on kokemusta tämän tyyppisestä miehestä, joka esim. pommitti soittelemalla vaikka tiesi, etten voi vastata. Oli myös kiiruhtamassa eteenpäin ja varmaan kuvittelikin meistä ihan liikoja, vaikkei oltu vielä edes kunnolla tutustuttu. Lopulta tuo alkoi ärsyttää ihan suunnattomasti, ja kiinnostukseni mieheen lopahti täydellisesti.
Monet miehet tuntuu myös hakevan naisista ihan epäoleellisia juttuja. Tositarkoituksella liikkeellä olevat miehet eivät välttämättä ole ollenkaan kiinnostuneita esim. naisen arvoista, tulevaisuuden suunnitelmista, luonteesta, kiinnostuksen kohteista, päihteiden käytöstä, ajatellaanko samoin tärkeistä asioista ym. Hemmetti, minkä pohjalle sitä vakavaa suhdetta aletaan rakentamaan ellei noiden äsken luettelemieni. Kysellään vaan jotain epäolennaisuuksia ja tutustutaan pinnallisesti, eikä oikeasti mietitä, voiko tästä kehittyä jotain pidempiaikaista ja kestävää. Tämän selvittäminen jää usein naisen vastuulle. Kestävän suhteen pääpaino ei voi olla pelkästään ulkonäössä tai siinä, että en nyt varmaan parempaakaan saa niin tyydytään nyt tähän.
- atm 30.
En usko että tarviin ketään enää. En usko rakkateen ja että mua kukaan haluaa rakastaa.
- Ingenjör
Yhteisöllisyyden väheneminen lienee myös lisännyt odotuksia/toiveita parisuhteelle. Jos eläisimme vahvemmin yhteisöllisessä kulttuurissa, parisuhde olisi vähemmän toivella ladattu.
Nuo toiveet/haavet/vaatimukset varmaan pelottavat monia. Ainakin minua.
Itselleni tärkeintä on, että "nainen kikattelee mun jutuille" eli oikea, syvällinen kontakti löytyy. - Äädämi
Monenko nussima olet? Minä olen päässyt pillun päälle ähkimään tasan 0 kertaa. Mikähän se sinkkujen "yhteinen" ongelma oikein mahtaa olla? Minusta näyttää siltä että reiättömillä on todellinen ongelma ja reiällisillä on pelkkiä kuviteltuja ongelmia.
- neiti ruiskukka
Kiitos kysymästä. Avaudun itse täällä kyseisestä aiheesta kun ja jos jossain vaiheessa haluan. Tarkkasilmäisimmät voivat ehkä jotain kirjoituksistani päätelläkin.
- koen
"Koetko tarvitsevasi naista/miestä, jos niin miksi/mihin?"
Jep. Olis mukava halata silloin tällöin jotain muuta kuin nallea. Ja se seksikin varmasti olisi vaihtelevampaa kuin soolona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832