Onko huhu paikkaansa pitävä tieto.kuka tietäisi?
kuninkaan laavu poltettu.?
4
282
Vastaukset
- uutinen
Santavaaran Kuninkaanlaavun Uusi laavu poltettu ja puuvarasto.
Vanha laavu vielä jälellä. - no joo
Eipä sinne olis viittiny mennäkään, kun aina siellä ramppaa kaikenmaailman ulkoilmasekstaajat ja autonrassaajat sun muut lömppiä kittaavat baaripellet, liikennettä riittää eikä rauhaa saa.
- Halloo!!!
Polttiko sama kusipää ounasvaaralla "jotain" ?
Harrastukset ne olla pitää?
- hiihtäjä 39
Pitää ymmärtää poikien leikit, heillä on jotain paineita aikuiseksi kasvamisen kanssa. Kunhan eivät polta ihmisten koteja ja aiheuta henkilövahinkoja. Se olisi karmeaa.
Aikuiseksi kasvaminen on parasta mitä voi olla. Itse olen aina ollut aikuismainen, enkä ole koskaan joutunut mihinkään vaikeuksiin joutunut lainvalvojien kanssa. Kerran tulin -07 Kemissä tasa-arvoiseen risteykseen vasemmalta ja pam, mutta siellähän on näitä hyötynäkökohtaa kyttääviä vanhalla amerikanraudalla ajelevia pellejä jotka kiihdyttää paikallisliikennettä tuntemattoman "turistin" nähdessään, ja saavat sitte naureskella sitten partaansa. Poliisin ilmeistä ja eleistä oli havaittavissa tiettyä ymmärrystä meikäläistä kohtaan. Kunniallinen kansalainen vs. täysi pelle, siinäpä asetelma.
Tuossapa yksi tarina. Ei kannata mennä Kemin ahtaille pikkukujille ajamaan jos ei ole ihan pakko. Ei kannata mennä Kemiin juuri muutenkaan, täynnä kaikenlaisia nilkkejä ja mustalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197