En nyt ala määrittelemään että kuinka hyvä mahdan olla mutta musiikki on ollut osa elämääni viimeiset 21 vuotta. Koskettimia siis tullut soitettua koko elinikä enkä todellakaan ole nirso tyylin suhteen.
Soittaminen bändissä on ollut aina jonkinlaisena haaveena, toteutumisesta taasen en ole niinkään varma.
Mutta jos jotakuta kiinnostaa niin saapi heittää postilla. Mieluusti iältään kuitenkin tuonne ~20v ->
[email protected]
Tarjolla kosketinsoittaja
1
189
Vastaukset
- mystery-86
olisi ok jos voisi kokeilla sillei että kaksi kosketinsoittajaa yhdessä täydentämäss toisiaan,folk,celtic tai rock'n'roll.Folk on kyllä koskettimien suhteen lähimpänä sydäntäni ja fiiliksiä,mulla on kaseteilla omaa musaa,tallessa pysyy....sun on hyvää tietää.Olen yrittänyt ottaa vaikutteita: Mike Oldfieldista ja Enyasta (tosi vähän kyllä siitä)....voidaan kyllä vaan jammaillakkin mutta? pidemmälle olisi tarkoitus päästä.Annan musiikille kaikkeni se on joskus mulle kuin ihminen,korostaa tunteita ja muutenkin muuttaa paljon ihmistä.Huomaa sellaisia juttuja nyt mitä ennen en huomannut.Olen 18 olen yleensä tehnyt folkia yksi ja välillä yhden kaverin kanssa joka on 30.Sillä on ollut käytös akustinen ja huilu,on sitten myös laulanut siihen,ihan hyvin on mennyt yhteen.Otan vastaan ideoita ym...voin laittaa myöhemmin lisätietoa soundeista joita käytän ja laittaiste ym...Olen tämmönen omanlainen hippi,ei massa/muoti kavereita ja vältän sellaisia paikkoja usein missä niitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760